boterham-editie
welkom: met geitenkaas, walnoten en honing
niet welkom: zwakbeleg
boterham-editie
welkom: met geitenkaas, walnoten en honing
niet welkom: zwakbeleg
Eerste voor: Hier hadden we oorlog mee
kwil nie meer werken.
iedereen hieronder is homofiel
Iedereen hierboven is een leugenaar.
t. kasthomo
God ik heb echt zin om mezelf van kant te maken
Shit jongens ik heb echt spijt dat ik niks heb gedaan met dat blonde meisje in de trein.
doe het flikker
Ik zou alleen seks hebben met een man uit bittere noodzaak. Maar een lichaam van een vrouw is aantrekkelijker.
Dus: sorry. Geen homo.
Waarom
Nee, waarom, we kunnen gemakkelijk niet-nederdraders van kant maken, waarom een nederdrader
Ik las LinkedIn profielen van vroegere klasgenoten door en realiseerde me dat ik niks heb bereikt.
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden
Niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande;
Maak dat uit de oude bron nieuw leven nogmaals vloeit,
Schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen,
Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen;
Tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit.
nou en? Ben je zo leeg dat je sociale bevestiging van een stel schijtnormaaltjes nodig hebt om gelukkig te zijn?
ikdv
Ga bij een politieke beweging ofzo. Nu je nog jong bent willen gemeentes je al te graag hebben
youtube.com
Jezus man wat een verwoesting kijk dit
definieer bittere noodzaak
Nee ik zou wel willen dat mijn CV vol met leuke dingetjes stond om mezelf aantrekkelijker te maken voor bedijven en daarmee een grotere kans heb om een goede en stabiele baan te vinden waarmee ik mijn tekenfilmhobby mee kan veroorloven
Wajooooooo
ik zie weinig verschil met de before-video
Ik heb niks met de politiek oetz
Hoe oud ben je?
Ik zit nu voor de rest van mijn leven met een stel kerels op een onbewoond eiland en er is geen hoop dat ik ooit nog een vrouw zal zien of aanraken.
12
45
homo
vraag gewoon tekenfilmhobbysubsidie aan.
Homo
Hoe dan
>Oh er zijn gaan vrouwen meer.
>Laat ik maar een harige man in zijn kont nemen.
Denk dat je toch even terug moet komen op het hetero zijn.
Echte intellectuelen worden pas na hun dood herkend.
Nietzsche stierf toen hij 66 was, en hij stierf te vroeg. Werd gek.
Foucault stierf toen hij 57 was, en hij stierf te vroeg. AIDS.
Socrates werd vermoord omdat hij letterlijk mensen zo'n harde kontpijn bezorgde dat ze het niet kunnen verdragen.
En jij hebt het lef te denken dat het juist is dat je jezelf van kant maakt?
Je bent een intelligente man, je kunt nog veel toevoegen aan de mensheid, ook al past het niet binnen het straatje van kapitalisme.
Bovendien is zelfmoord uiteindelijk een altruistische adaptatie: door zelfmoord zog je dat je geen grondstoffen meer consumeert en geen last bent tot de maatschappij. Kortom, de maatschappij wil juist dat jij zelfmoord pleegt, als je dat doet geef je ze wat hun willen. (Ook al doen ze alsof het heel erg is enzo.)
>www.(politiekepartijwebsite).NL/word-lid
20, letterlijk al mijn oude vrienden hebben een bestuursjaar/andere verenigingsonzin of hebben een eigen start-up.
En wat heb jij?
>Ik ga nu voor de rest van mijn leven nooit meer met iets seks hebben of seksuele dingen doen
>of ik ga het maar bij de mannen proberen bij gebrek aan beter
Dit is niet homo. Dit is realisme. Ik ben 100% hetero.
Ik was al sinds mijn 17de bestuurslid bij mijn vereniging.
Zoek vrienden die cocaineverslaafd zijn
um Gottes Willen, Hans!
Ik vind deze paal vreselijk, kom hier nooit meer alsjeblieft.
Ik heb niks blijkbaar
Zie het zo:
vergeleken met de meerderheid van deze draad ben je zeer succesvol
vergeleken met de meerderheid van nederland ben je nog succesvoller
Het feit dat je spreekt over een bestuursjaar, verenigingsonzin en een start-up doet me nogal vermoeden dat je op zijn minst op hbo of universiteit zit, vermoedelijk het laatste. Dat is al wat, dus wat heb jij?
Nee, dat ben je niet. Een man zal nooit de vrouw vervangen omdat de man niks van die aantrekkelijkheid heeft.
Het gaat me er niet om dat ik relatief beter ben dan de rest van Nederland, ik moet direct concurreren met zulke mensen op mijn arbeidsmarkt.
>Je hebt het beter dan de rest
Een diploma maakt niks uit als ik net als de rest op de bank zit
>20
>denkt dat hij verloren is
Kerel, ik ben 25, en heb niks bereikt. En denk er niet aan om zelfmoord te plegen. Je bent neukende 20. Je kunt volgend jaar, of over twee of drie jaar gewoon beginnen met een studie, en niemand zal je raar aankijken. Sterker nog, ik had studiegenoten van 26 en 28. Tot je 30e kun je lening krijgen. Stop met dramatisch doen.
En wat voor diploma heb je dan en wat doe je in je dagelijks leven?
Ik kan me eigenlijk niet zoveel interesseren voor jouw pijn. Je bent gewoon een over het paardje getilde jankend. Waarschijnlijk zijn die concurrenten ook niet 's nachts aan het schijnpalen in "de nederdraad" op een plaatjesbord. Zit hier het probleem?
Dit ik ben 30
Je bent een zielig excuus voor een mens.
Jij bent zeker die gozer die zijn aziatische maaltijd met bier had gehaald en nu huilie zit te doen.
>koos miemstudie
Aub, ga gewoon bij defensie
Het is anders als het op zijn hondjes gaat. Dan is de ontvangende man vrouwelijker.
Nee :3.
>20
NIEMANND bereikt iets op zijn 20e.
Op je twintigste ben je nog een BROEKIE. Of je bent een of ander armoede werk aan het doen, of je bent nog niet eens geslaagd, of je bent bij je ouders thuis werkloos.
Kom aub eerst op mijn niveau voordat je op mijn palen reageert, vuile hbo'ers
Nog geen diploma en ben student
Ga letterlijk NU profielen van studenten op LinkedIn doorlezen, je zal verrast zijn.
>er is iemand in deze draad die ZELFMOORD wil plegen omdat IEMAND DIE HIJ IN DE VERSTE VERTE KENT een BESTUURSJAAR heeft gedaan
>Kom aub eerst op mijn niveau voordat je op mijn palen reageert, vuile hbo'ers
Ik heb aan twee universiteiten gestudeerd, wat lul je
Wauw want niemand durft zich beter voor te doen dan hij is op sociale media
Het instap loon voor een WO'er is 1800 tot 2300 BRUTO. Dit is NA JE WO MASTER.
Je bent delusioneel.
Keerl. Ik heb mijn eerste baan al binnen.
haha. Ik lach me kapot om waardeloze paupers zoals jou. Een bestuursjaar is niet eens meer een extra, het is een neukende pré. Zoals een studie in het buitenland. Affiniteit met betawetenschappen.
Zonder kun je het wel schudden.
Tja, de zwakken zullen sterven; dat is alles.
>BESTUURSJAAR
wat is deze
>niemand zal je raar aankijken
koek ik zit die mensen altijd uit te lachen
>Ga letterlijk NU profielen van studenten op LinkedIn doorlezen, je zal verrast zijn.
van mijn oude vrieden:
2 hebben dom werk
4 studeren nog steeds
3 zitten in de bak
>Nog geen diploma en ben student
Allicht is het beter even een adempauze te nemen en te kijken naar wat je hebt. Je kan je wel eindeloos lang gaan vergelijken met andere maar er is altijd wel iemand beter dan je.
Alsook vraag ik me nogal af of je niet redelijk overdrijft. Er zijn zat mensen die niet zulke hoog gegrepen dingen doen en daar zat tevreden mee zijn. Maar ergens snap ik het wel, ik heb ook wel een periode gehad dat ik de wikipediapaginas van beroemde mensen langsstruinde en dan ging vergelijken van "oh ik heb nog zoveel jaar om dit te bereiken", zinloze exercitie.
>Tja, de zwakken zullen sterven; dat is alles.
We leven in een sociaaldemocratie. Ik heb alle moordzaken van 2014 tot 2017 bestudeerd. De enige reden waarom je zal sterven is een gek familielid of als je je met professionele misdaad bemoeit. Verder is er niks aan de hand.
Waar ben jij opgegroeid koek
Ik heb juridisch advies nodig.
youtube.com
Als je je vanuit Nederland naar VS mailt en je wordt betrapt, wordt je natuurlijk vervolgd voor illegaal verblijven.
Maar stel je bent legaal naar de VS gevlogen maar per post terug gekomen naar NL. Wat zijn de consequenties?
Je bent terug in je eigen land maar niet op een heel legale manier.
Woensel
HALLOOOOO
NIEMAND LETTERLIJK NIEMAND
HEEFT EEN DIPLOMA OP 20
JE BENT LETTERLIJK AAN HET HUILEN OMDAT JE VAN STUDIE VERANDERD BEN NET ZOALS 80.000 18 JARIGEN ELK JAAR DOE NORMAAL
Gewoon niet zo kankerdom doen, post is voor goederen, niet voor mensen.
Niks waarschijnlijk
>over vier jaar een gesprek bij het UWV
ik kijk er nu al tegenop
Je hebt ze allebei niet aangekund omdat je niet eens zegt dat je ze afgerond hebt lmke
Vermeldingen van prestaties zijn niet echt subjectief
Loon maakt me geen kanker uit, het gaat erom dat mijn arbeidsmarkt vol zit met dat soort volk.
Bedankt voor je bijdrage
Ik zei studenten, niet je vrienden uit Rotterdam. Misschien moet ik het wel specificeren met jonge studenten.
Ik geef letterlijk geen neuk om andere mensen, mij gaat het om het feit dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben voor andere bedrijven.
Kan je wel lezen waar het gesprek over gaat dombo
Je hebt gekozen om via de illegale manier terug naar je land te keren i.p.v. legaal. Je zou kunnen zeggen dat hij iets smokkelde, maar ook daar is geen bewijs van te vinden.
Waarvoor kan hij vervolgd worden? Hij is ten slotte niet illegaal in zijn land.
dat zijn ook mijn oud-studiegenoten eikel
Rotterdam
>hoop gezeik over een cv of een baan
>ik heb niet eens een vd
Je stelt je wat aan. Laten we het daar bij houden.
homo
Is iedereen aan het slapen of zo? Het is weekend mensen.
De video was nep
Het is vrijdag autisimus. Weekeinde is zaterdag
>eindelijk kan ik bier gaan drinken
Wat verwacht je dat er gaat gebeuren dan?
Zo'n beetje alle arbeidsmarkten zitten vol, behalve
>gezondheidszorg/verpleegkunde
Een hoop mensen ontslagen die ze nu weer goedkoop als flex proberen aan te nemen
>koks
Willen ze voor deeltijd aannemen voor 1600-1800 euro bruto terwijl koks in wintersport gebieden het driedubbele verdienen, hier is niet eens voltijds werk in te vinden tegen non-hoorndrager voorwaarden
>industrie/etc
Beroepsopleidingen totaal verneukt door vmbo
>IT
Een hoop werkgevers die goedkope werknemers willen voor 1800-2500 bruto MAAR NIET MEER DAN 2500
Letterlijk 100% procent van deze problemen kan opgelost worden door een hogere vergoeding te bieden, net als wij doen als wij iets willen wat in prijs stijgt, maar dat doen werkgevers niet, dus doen ze alsof de hel vergaat als ze een keer een vacature niet kunnen vullen. Voor consumenten is het ook normaal dat je in de zomer meer betaalt voor boerenkool dan in de winter, maar werkgevers vinden hunzelf blijkbaar te goed daarvoor.
Het moet marginaal niet meer gaan kosten dan het opbrengt.
Ik weet wat de oplossing is
We hebben gewoon meer migranten nodig
Gelukkig hebben we een optimistische premier.
normaal. doen.
>dvw altijd neerkijkend op mbo'ers terwijl zij het goed voor mekaar hebben
O wat zou ik soms toch graag minder intelligent willen zijn en positiever in het leven staan.
Vervloek mijn intelligentie.
Dit. Mijn tante is ontslagen. Verpleegkundige. Ze haatten haar omdat ze in de nacht werkte a 100%. Proberen ze nu letterlijk als flexwerker aan te nemen.
Dat ik het maar drie keer kan uitstellen voordat ik er echt heen moet (en dan een half uur te laat kom omdat ze die afspraak veel te vroeg plaatsen)
Was er maar iemand die al onze problemen gaat oplossen.
>nog meer neoliberaal beleid maar nu van een pseudo-intellectuele eikel
Nee bedankt oetz
Je intelligentie is alleen een probleem omdat de rest zo kankerdom is. Pleeg liever democide op de dommerikken.
>neoliberaal
Kom op man, dat is jullie "partijkartel".
>1. geen migranten meer
>2. miljarden aan belastinggeld om te investeren in de welvaartsstaat en arbeidsmarkt
>3. meer banen voor minder mensen betekent hogere lonen
>4. iedereen leefde nog lang en gelukkig
>5. mijn dochter wordt niet verkracht
Stelling: alleen domme PVV stemmers noemen iets of iemand pseudointellectueel.
Als iemand duur ratelt maar hij weet van geen ene kenkermoer dan is hij pseudo-intellectueel. Discussie afgelopen.
>zuigt de biemel van meneer de rassenmenger
Ik ben geen PVV-miemer en ik vind Tsjerrie een pseudo-intellectuele eikel.
Stelling verworpen.
>drs thierry baudet
Had het niet over Baudet want ik heb op hem gestemd. Hij weet veel maar ik ben het er wel mee eens dat hij het er erg dik op legt.
'rasmengen ++++