/norgetråden/

World Cup-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

open.spotify.com/album/20Gu1wmoZZiauIswi3BAHR
youtu.be/3dL9DnY_4P8
theoccidentalobserver.net/2017/09/01/assault-on-psychology/
youtube.com/watch?v=89Dd4RmkpU0
twitter.com/NSFWRedditImage

gjeninnfǿr jǿdeparagrafen

jodeparagrafen osv

Barberte meg nettopp med barberkniv for fǿrste gang gutta. Ble bra resultat fåvæ

Bra brev, brev bilde.

open.spotify.com/album/20Gu1wmoZZiauIswi3BAHR

jeg vil ikke jobbe
jeg vil bare chille

Så chill, din faens luksusburger.

...

Fangsten fra Deli De Luca:
1 stk Lucky Strike Additive Free Blue
2 stk Monster Energy The Doctor
1 stk Salt Sild

...

>Additive Free Blue
dåli

Germanske musikere

Hva foretrekker du da?

>stemme blankt som "protest"

Dårligste megmeget. Ingen bryr seg om de blanke stemmene, og det eneste signalet du sender er å gi den nye regjeringen mer kredibilitet pga hoyere valgdeltakelse.

Stem småpartier eller dra til helvete sdm

royker ikke sigaretter lenger men pleide å royke vanlig lucky. de uten tilsetningsstoffer brenner ikke ordentlig og smaker stöv fåvæ. slik er det med all "tilsteningsstoff-fri" eller "organisk" blah blah sigg jeg har provd. Du må tenke på at kvaliteten på selve tobakken i sigaretter er totalt ræva så det er en grunn til at tilsetningsstoffene er der i forste omgang.

men men, bare noe flisespikkeri. kos deg med siggen, slit'n med helsa.

Hvem er dette?

kanskje hvis jeg brever Miriam?

Wei Yi will become the best chess player in the world within five years, and there's ABSOLUTELY NOTHING you or anyone else can do to stop him. How are you preparing for the Chinese millennium?

Jeg tviler. Da Magnus Carlsen var på den alderen, var han allerede godt inne blant topp ti. Wei Yi er et fantastisk talent, men det gjenstår å se om han er den neste Carlsen eller den neste Radjabov. Jeg tenker det sistnevnte er det mest sannsynlige utfallet.

>svarer burgeranon på norsk

en to, bebi hva det gjor
vi kan ta det tilbake til mitt sted og vise hva det gjor
en to, bebi hva det gjor
vi kan ta det tilbake til mitt sted og vise hva det gjor

Ålesunds heteste eksportvare.

drittkjerring en autistisk user har bestemt at jeg ikke får lov til å gå en dag uten å se

Husk at en stemme til MDG er en stemme for fremtiden.

*driter i miljǿet*

*dyrker ǿkologiske gulrǿtter med hjelp fra gjǿdselen din*
Takk for at du bidrar, user, alle monner drar. Sammen kan vi redde planeten.

besvangrede jenter

Trådlig påminner om at om man vil ha borgerlig regjering, må man stemme Venstre for å få dem over sperregrensen.

Trådlig påminner om at Alliansen er to klovner som har vært for mye på Sup Forums, og lederen av ungdomspartiet deres er en fyr som bor hos moren sin og tweetet at han stakk noe opp i rumpa.

>Trådlig påminner om at om man vil ha borgerlig regjering, må man stemme Venstre for å få dem over sperregrensen.
Forklar dette til meg som om jeg var fem.

Lytt til meg!

Mitt navn er Kurt, og jeg er meget snill!

Om Venstre havner under sperregrensen (3,9 %), blir det antagelig ikke nok mandater til borgerlig flertall på Stortinget. Og om det så blir det, oker sjansen betraktelig for at KrF skifter side siden de neppe har lyst til å stå alene blant de "snille" på hoyresiden.

Det er ingen partier som hater hverandre så mye som Venstre og AP, og Venstre er derfor en garantist mot AP-regjering.

Nattadult

Vil du bli kjæresten min?

Tar heller 4 år med AP/SP/SV/MDG/R kaos enn venstre som knuller til alt.

Dult a gutta. Hva faen?

henger meg nå

kan jeg fortsatt stemme i dag gutta

Når åpner polet?

Ja, og valgdagen er ikke for 11 sept.

Hvem Metallica sang er finest? Jeg stemmer for Notting Else Matters.

...

Godt valg lars

Der ja. Den korrekte versjonen av det bildet.

Åpent fra 10-19, i hvert fall her. Google hjemkommunen din for å være sikker. Men ja, du kan fremdeles forhåndsstemme, men i dag er siste dagen. På valgdagen må du stemme i hjemkommunen din.

Om FN: – Faen ta dere FN, dere kan ikke engang lose blodbadet i Midtosten … kunne ikke engang lofte en finger i Afrika … Hold kjeft, alle sammen.

* Om pave Frans: – Pave, din horunge, dra hjem.

* Om drapet på en australsk misjonær på Filippinene: – Jeg var rasende fordi hun ble voldtatt, det er en ting … Men hun var så vakker. Ordforeren (Dutertes daværende stilling) skulle vært den forste.

* Om narkotikaselgere: – Drep dem alle. Når jeg blir president, skal jeg beordre politiet og de militære til å finne disse menneskene og drepe dem.

* Om narkomane: – Hitler massakrerte tre millioner joder. Nå er det tre millioner narkomane på Filippinene. Jeg slakter dem gjerne.

* Om IS: – Gi meg eddik og salt, og jeg skal spise dere. Det er sant. Gjor meg sint, gi meg en terrorist, gi meg salt og eddik, og jeg skal spise leveren din.

* Til filippinske soldater om voldtekt: – La meg ta meg av det. Jeg går i fengsel for dere. Hvis dere voldtar tre kvinner, skal jeg si at det var jeg som gjorde det.

* I tilsvar på Chelsea Clintons, Hillary Clintons datter, kritikk på vitser om voldtekt: – Da din far, presidenten av USA knullet Lewinsky og andre kvinner i Det hvite hus, sto du opp mot ham da?

* Om sin politiske filosofi: – En leder må være en skrekk for de få som er onde, for å beskytte livet og velværet til de mange som er gode.

stemmer sv jeg, det raskere norge går under jo raskere kan vi gjenoppreise fra asken

Fy faen gåsehud gutta

No.11238957
>

Vet ikke hvordan jeg lenker sånt, her.

På vei til skolen gutta

Slutt å drikk dette motbydelige skvipet.

HAHA fy faen. En simpel gjeninnföring av jödeparagrafen er tusen ganger mer enn jöder fortjener: youtu.be/3dL9DnY_4P8
Fant denne motbydelige rotta gjennom denne sykt bra artikkelen: theoccidentalobserver.net/2017/09/01/assault-on-psychology/

>den beste drikka i norske matbutikker
>motbydelig skvip

Fyfan...

ser på dr phil gutta
finnes faen meg noen sinnsyke kvinnfolk der ute

Countries with rating of over 2800 can post ITT.
I know, I'll see myself out.

Er lat og tar taxi inn til jobben idag. Fy faen så herlig reisemetode det er. Skulle onske jeg kunne gjort det hver eneste dag.

...

Skulle egentlig kjore sorover idag, men fikk faen ikke sove pga dognrytmen min. Så jeg utsetter det til imorgen. I skrivende stund har jeg vært våken siden kl 1600 igår. Tror dere jeg bare bor holde meg våken til ikveld også heller ta en powernap på en times tid eller noe idag? Er nodt å få sove inatt, kan ikke risikere å ikke få sove. Ellers blir å kjore ca 8 timer umulig.

dfn anonsen poster webms jeg lagde
her er en oppdatert versjon av sausen:
youtube.com/watch?v=89Dd4RmkpU0

fylte tråden med resten og noen andre NS webmer

Powenap når du har dögna blir sjeldent bare en powernap.

Jeg vet. Bare jævlig lenge siden sist jeg dogna. Men jeg er nodt å få sove 5 timer sammenhengende minst inatt.

Legg deg litt tidlig i kveld, men hold deg våken til den tid, tenker jeg.

Foler det blir best. Blir en provelse..

Husk å stemme Alliansen for pappa Lysglimt!

FRP fåvæ.

Tenkte jeg skulle stemme i dag, jeg da gutta

Jævlig lei av den/dere som uironisk reklamerer for dette mikropartiet hver dag. Snakk om å være besatt.

...

Husk at hvis du ikke stemmer på Arbeiderpartiet så kommer Hadia hjem til deg og voldtar deg med en rosebukett.

...

>t. tok den blå pillen

...

Du er ganske slitsom, du gjör ikke Alliansen noen tjeneste ved å spamme ræva megmeger som det der.

...

Når man er liten må man rope höyt for å bli sett.

...

Rop smart, ikke höyt.

flags expiriments

hello

God morgen gutter! Hvordan er ståa nede i kjelleren til mor?

Hvordan blir man mindre cringe gutta?

Er et seriost problem med meg fåvæ

Sitter på jobben men det går ellers bra.

Bor alene. Like ræva som vanlig.

Matpause nå

Hadde fri idag, så var nede på polet og kjopte en liter bacardi kl 0900. Halve flasken er nede nå.

...

Han er så kjekk asså!

Jeg har så jævla lyst til å ta et dypdykk mellom de beina der...

Hvorfor drikker du så mye anonsen?

Oida kompis... G-går det bra?

Stod opp klokken 7 på kvelden igår etter en fri/lekseuke på universitetet. Fikk ikke sove, og så etter losninger. Vært en del drikking tidligere i uken, så tenkte det passet fint.

HOMSER HELE GJENGEN

...

Hei user, velkommen hjem! Mens du jobbet har jeg laget en kjempegod middag, hyggelig at du er hjemme! Jeg skjonner du er sliten, kanskje jeg bare skal suge deg også ser vi på en serie sammen?!

>hele denne tråden

Tenk å ha Voe som kjæreste. Du er sannsynligvis den heldigste fyren i Norge.

jepp

Kanskje ikke.

Hva stemte dere på gutta?

Har en anelse at det blir blått igjen de neste 4 åra fåvæ.