/nederdraad/

Vrouwen zijn overbodig editie.

Welcome: 2D
Niet welcome: 3D

youtu.be/AqokkXoa7uE

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_PrsflaFB58
youtube.com/watch?v=q4k1IK_o59M
youtube.com/watch?v=5cOiHIV8I3Q
youtube.com/watch?v=pPwrNriUHxU
youtube.com/watch?v=d3mvEfON2CI
youtube.com/watch?v=6HLbhC4GM8M
youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE
twitter.com/YourBTCC/status/908285586368167936
twitter.com/NSFWRedditImage

even macht en magie 7
oneven webstek
dubbels eeuwig kaartspel
driedubbels zelfmoord
vierdubbels soliciteren

ik rolde een 7 maar ik weet niet of dat even of oneven is

herrol

...

...

Dat doe je al, door op mijn paals te reageren.

>driedubbels zelfmoord
stroom het

>de mindere kaartspelletjes spelen

Laat me raden. Haardsteen?

Was ik niet. Was een stommerik.

Ik kreeg eerst een 7 en toen een 1 maar ik weet niet of ze even of oneven zijn.

Wie /pepernoten/ in thee dopen hier?

wie /speculoos/ in melk dopen hier?

Wie /ontbijtgranen/ in melk doppen hier?

Wie /piemel/ in je moeder doppen hier?

wat is de kiloprijs van strychnine op het moment? straatprijs is keihard omhoog geschoten en het lijkt me dat die nog wel een tijdje omhoog gaat vooral na de media aandacht.

gelukkig heb ik een mannetje en heb ik mooi 2,5kg ingeslagen. 2 gram is genoeg om er een einde aan te maken.

goeie handel.

hoeveel krijg je als je het verkoopt en hoeveel heb je betaald?

>internetverhaaltjes zonder bewijs geloven

Ik zal jou eens geloven.

Wie van jullie was dit?

It's fucking great to be honest. Here in the Netherlands we have this shit about Black Pete every single year. Because stores start selling Sinterklaas stuff months in advance the agitation starts months in advance as well. Months of agitation every single year.

And they keep giving in. Not whites in general of course but a significant minority and, critically, the media and celebrities. There is actually state sponsored tv with fucking Stroopwafel Pieten en Roetveeg Pieten.

Just think of the alienation they must feel when they have to pay to have their own culture denigrated by their own government.

And now we get all those campaigns from America too. Now they want to have statues removed, streets renamed etc.

It's fucking glorious. They will lose their homeland and it's glorious.

RACIST!

Kut draad.

Nee, heb je niet gezien dat het een Korrina plaatje heeft?

>Sjinese tekenfilm karakter
Dat is instant kut.
Paal dan tenminste kiptai.

>kiptai
Wie?

goedemorgen bende flikkers

ok sorry ik neem deze woorden terug

reageer ajb

ik ben helemaal nat anoniempjes :(
IK WIL KNUFFELS! EN WEL NU :3

*knuffelt*

eerst afdrogen hoor anders word ik ook nat.

>soliciteren komt na zelfmoord

Kan iemand mij nog goede anime aanraden?

boku no pico

Te degeneraat voor mij oetz

Hierzo meissie!

dvw verveeld
dvw geen zin om uit het huis te gaan
dvw geen zin om mn kamer uit te gaan

dankjeee :3

je wordt toch al nat als je mij ziet ^_^
maar alleen mijn kleding is nat, dus als ik die uit zou doen...

dankje meid

blijf dan binnen

Zo goed?

Dat is geen Christelijke knuffel!

Maar ik heb ook geen zin om dingen binnen te doen.

ja :3

Als je een vrouw niet goed tegen je aan duwd is het nooit een goeie knuffel.

>Als je een vrouw niet goed tegen je aan duwd is het nooit een goeie knuffel.
Als je een vrouw niet goed tegen je aan duw, dan is het nooit een goede knuffel.

duwt gvd

Ik kwam alleen maar even langs om iedereen een fijne struikeldonderdag te wensen. Vergeet niet te doneren op mijn patreon!

Bedankt voor de herinnering. Gelukkig heeft die man nog wel humor.

Inderdaad. Het kan altijd erger.

Jongens ff nie zo homo doen joh het is ranzig.

Vind ik nou ook. Alleen echte hetero mannen doneren op mijn patreon pagina.

mooie cijfers

Goedemiddag anons
youtube.com/watch?v=_PrsflaFB58

Goedemiddag
youtube.com/watch?v=q4k1IK_o59M

Roodhetserie oetz


youtube.com/watch?v=5cOiHIV8I3Q

Oetz had ik alleen maar seizoen 1 en 2 gezien. Het was wel ok naar mijn mening, maar toen roodhet gek erover ging doen met telefoonspelletjes enzo ben ik afgehaakt.

Ik was aan het miemen omdat jij iets complex plaatste en dat was het simpelste wat ik kon bedenken.
youtube.com/watch?v=pPwrNriUHxU

>als 4kin zegt dat iets roodhet is mag je het niet meer leuk vinden
slechte miem.

Leuke filosofische/technische vraag voor de middag:

Wat is de meest simpele muziek waar toch naar geluisterd wordt?

Oh god, hij speelt alsof hij een zwarte kerkkoor soloist is.

Hey mensjes, wat studeren jullie nu allemaal?

Maar ik ben een meisje :3

Ik ben vroegtijdig schoolverlater en bovendien werkloosheid met een bijstandsuitkering.

elektrotechniek

Kom knuffelen
het leven

Oei, heb je nog ambitie om iets te gaan studeren of denk je dat werken de uitweg is?

Is het een beetje leuk? Eerstejaars/hoe lang nog?

Ik denk dat je in pop of country uitkomt als je echt populair is:
youtube.com/watch?v=d3mvEfON2CI

En anders vaporwave dingen:
youtube.com/watch?v=6HLbhC4GM8M

Ik ben een NOOT. Al probeer ik wel dingen op het internet te leren.

Ben je sgattig?

De gemeente zegt dat een opleiding volgen niet haalbaar is en dat ik een beschutte werkplek moet werken.

>Is het een beetje leuk?
ja, ik zelf vind de theorie ontzettend saai maar het daadwerkelijk in elkaar zetten en programmeren van dingen vind ik wel leuk.
officieel is dit mijn laatste jaar maar ik moet nog best veel vakken halen dus dat gaat niet lukken jammer genoeg. ik hoop maximaal in het uiterste geval voor het begin van 2020 klaar te zijn.

>Ik denk dat je in pop of country uitkomt als je echt populair is
Oh god, hoe scheef is die zin wel niet? Ik ben echt een idioot.

Het is meer het punt dat zijn kruis tegen die van haar zit, dat is onzedelijk en niet Christelijk!

ik denk het wel... ik ben 186cm, redelijk slank, en heb lang haar

Momenteel eerste hulp bij ongevallen.
En geen werk meer wegens ontslag begin deze week.

Beschutte werkplek, de fuck? Dus je mag niet op straat werken? Blijkbaar ben je pittig lelijk dan.

Ja of pittig achterlijk.

Doe het laag

youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE

>studeren

Niet schattig.
Alleen meiden van onder de 175cm kunnen schattig zijn. Anderen zijn alleen mooi, bloedgeil en dat soort dingen.

Ze bedoelen een sociale werkplaats of groenvoorzieningen. Hij is duidelijk een Fin.

Oei das groot, je moet me optillen om te knuffelen

ik ben geen meid! Ik heb een tamelijk grote piemel

oeeee schattiggg als de neuk

Wat is er zo erg aan? Als je iets kunt vinden wat je ligt dan kom je al een heel eind.

Sterkte er mee, heb je nog kennis die je verder kunt gebruiken in studies/werkgebieden? Als het je interesseert natuurlijk.

Na 5 jaar ben ik studeren echt beu, al die kutexamens, kutgroepswerkjes die je verplicht bent te maken met luie medestudenten, zeikprofessors met onredelijke eisen, etc etc

Hmm mm
'K heb ook langhaar

Welke dingen heb je gedaan dan? Ik kan het niet met je oneens zijn maar de drive om het te halen heeft me altijd geholpen.

RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

Sorry

De reden waarom ik het vertrouwen verloor in universiteiten is dat het niet gaat om kennisverwerving of innovatie, maar om interne politiek en naamherkenning.

-papers die beoordeelt worden op basis van naam/autoriteit ipv inhoud
-paperonderwerpen die verplicht worden voor extra geld/investering voor de instelling
-woordlimitieten op papers waardoor je verplicht bent inhoud te schrappen die relevant is
-interne politiek omtrent benoemingen, aanstellingen, etc

Ok, ik ben nu echt weg uit de draad. Tot volgende week!

ooh leuk ^^

>maar om interne politiek en naamherkenning.
DIe vat ik niet helemaal

-Beoordeling op naam/autoriteit is natuurlijk belangrijk om te kijken of je bron wel betrouwbaar is. Als er maar in het rond geschreven wordt doet het meer kwaad dat goed naar mijn mening.

-Extra geld voor de instelling voor verplichte papers. Ben ik nog niet tegengekomen in mijn tijd maar goede informatie is niet gratis, dat weet ik dan weer wel.

-Woordlimieten op papers. Ja, eens, is kut. Maar als het goed is zijn het goed bedachte richtlijnen die je genoeg ruimte geven om iets uit te leggen zonder dat je relevante informatie weg moet laten, anders moet je bedenken dat je informatie te relevant vindt voor het onderwerp in kwestie.

-Interne politiek. Dan ga je in staking, zoals in Amsterdam paar jaar geleden, goed idee. De uni waar ik zit werd zwaar aangegeven dat het een democratie is. Probleem is dat alle studenten geen enkele fuck gaven over het representeren van de studenten. Wat moet je als uni doen dan.

Met alle respect, zie het niet als een aanval. Zeg gerust als ik iets objectief fout heb.

Dat moet juist om het knuffelen optimaal te maken.
>dvw je soms met waifu knuffelt en wel 6 keer per dag moet fappen omdat het uit de hand loopt.

Waarom seksen jullie het niet gewoon?

En daarom doe ik gewoon hbo. Uiteindelijk leren wij gewoon een beroep net als op mbo maar dan kost het allemaal iets meer denkwerk.

Ik heb soms spijt dat ik geen interesse heb in beroepen zoals loodgieter, omdat je echt veel geld kan verdienen met je eigen bedrijfje.

Scheepvaart mijn vriend, heel veel geld

wel kuturen en deadlines

goeie morgen

Stop met het romantiseren van zwaar lichamelijk werk

twitter.com/YourBTCC/status/908285586368167936

Riv