Yöllinen 3D painos
Animehomot VITTUUN
Yöllinen 3D painos
Animehomot VITTUUN
Other urls found in this thread:
Mämmi on ruskeaa kultaa
*soittaa bassoa*
hävisin sitten sata euroa 93. minuutilla tulleeseen maaliin
juuh elikkäs juuh, oispa kaljaa
*Kutsuu neekereitä lankaan*
Hejsan. Went to a nice little event showing all the different student groups. It was neat, even if I didn't meet any people I know. Got some nice free shit too. When I was at the political groups corner, and signed up for svensk ungdom (SFP's youth group) I saw that all their membership cards were written in Finnish. I thought that was pretty funny. I didn't see many groups that were particularly interesting to me, unfortunately. Maybe it's cause ÅA isn't a very large school. None with really specific interests that I shared. Oh well, some of them seemed nice, and like they had some cool people as members. I'll see how it goes, some have meetings and stuff coming up within a few weeks.
how do I get a finnish gf?
Itkustaa
Näin kaupassa jonkun aasialaisen jäbän pulleen suomalaisen tytyn kanssa, se kyl tais olla joku friendzone juttu.
oispa loli
Mun pippeli statsit
pituus: 17 senttiä
kehä: 13,5 senttiä
Kehtaako tällä tuikkaista tytyä?
neekeri
Hejsan. Went to a nice little event showing all the different student groups. It was neat, even if I didn't meet any people I know. Got some nice free shit too. When I was at the political groups corner, and signed up for svensk ungdom (SFP's youth group) I saw that all their membership cards were written in Finnish. I thought that was pretty funny. I didn't see many groups that were particularly interesting to me, unfortunately. Maybe it's cause ÅA isn't a very large school. None with really specific interests that I shared. Oh well, some of them seemed nice, and like they had some cool people as members. I'll see how it goes, some have meetings and stuff coming up within a few weeks.
En tule kenties koskaan olemaan yhtä miehekäs seikkailija kuin Ransu. Mutta se ei estä minua ostamasta hänen pelejään tai sarjaansa.
Pitäis tosiaankin nukkua mutta ei nukuta.
Viinattaako teitä? Mua viinattaa aina.
ransu on kyl kova
muistatko kun se tappo lohikäärmeen
Ransulla on nyrkki perseessä.
Ennemmin nyrkki perseessä kuin esiintyä pikkukakkosessa, eiku hetkinen
Ai että.
nii-in
tappo lohikäärmeen
nyrkki perseessä
tajuatko kuinka kova se on
TÄSSÄ ELÄMÄ ON
OMA KALLIS JA TARPEETON
JOKI JOUTAVA LAINEILLAAN MUA LASTUNA VIE MUKANAAN
ei että on hyvät sanat.
Kyllä sen tajuu, et elämä on vitun kallis ja arvokas ja kaikkee.
Mutta onhan tää samalla ihan vitun turhaa paskaa jota Jensenin tapaan en ikinä pyytänyt
Tässä siis biisi
youtu.be
Paskakakkaa
Oon suht varma että neljästä kiinalaisen mytologian pedosta se tappoi Mustan Kilpikonnan ja Valkoisen Tiikerin, yritti nussia Sinistä Lohikäärmettä ja sai Punaiselta Felix-linnulta nyrkkiä perseeseen jos hävisi tappelun.
Vittu mitkä deja vut tän langan viesteistä
>mikroranskalaisia
yrjistä
Hejsan. She is a very good example of allergy students. We are a screwdriver, wet water in people who know. She's a fix. It is a great challenge to work together, and the SFP Youth Team is also a team and is a penis of the SFP Youth Team. I think in hell. The second quarter, which really was second to me, was dark. It's like a candle. This is caring about me. Hey, we're here. Find out how to go, some meetings and objects that come on weekends.
Mistä päihteitä saa
No pyörähurrin tarina on ainakin tullut tutuksi
Hejsan. Kävi kiva pieni tapahtuma, joka näyttää kaikki eri opiskelijaryhmät. Se oli siisti, vaikka en tavannut ihmisiä, joista tiedän. Mukana on myös mukavaa vapaata paskaa. Kun olin poliittisten ryhmien nurkassa ja kirjoittanut svensk ungdom (SFP: n nuorisoryhmä), huomasin, että kaikki jäsenkortit kirjoitettiin suomen kielellä. Ajattelin, että se oli aika hauska. En nähnyt monia ryhmiä, jotka olivat erityisen mielenkiintoisia minulle, valitettavasti. Ehkä se aiheuttaa ÅA ei ole kovin suuri koulu. Ei kukaan, jolla on todella erityisiä etuja, joita jakasin. Niin, jotkut niistä näyttivät mukavalta, ja niinkuin heillä oli hienoja ihmisiä jäseninä. Näen, miten se menee, jotkut kokoukset ja tavarat tulevat esiin muutamassa viikossa.
Narcosta
En mut tän muistan
siis mikä
aika vammasta suomee jtp
Come on guys, why you gotta go and do that?
Meillä on nyt kaks pyöränyymiä
Pyörähurri ja pyörähomo
Hejsan. Hän on erittäin hyvä esimerkki allergiaopiskelijoista. Olemme ruuvimeisseli, märkä vesi ihmisille, jotka tietävät. Hän on korjaus. On suuri haaste työskennellä yhdessä, ja SFP: n nuorisotyöryhmä on myös joukkue ja on SFP: n nuorisojoukkueen penis. Mielestäni helvetissä. Toinen neljännes, joka todella oli minulle toinen, oli pimeä. Se on kuin kynttilä. Tämä huolehtii minusta. Hei, olemme täällä. Selvitä, kuinka mennä, joitakin kokouksia ja esineitä, jotka tulevat viikonloppuisin.
>Pyörähurri ja pyörähurri
Mitä hän tarkoitti tällä
They're rude, ignore them and come here and cuddle with me:3
Also we gave you a name: pyörähurri (pyörä being bike and hurri being swede)
noi kaks on sama asia
Mikäs nyymijä tänäiltana oispattaa?
Oispa turkulainen söpönyymi lusikassa
Täällä on varmaan 5-6 nyymiä jotka päivittelee tänne pyöräilystään, eikä pyörähomo edes ole yksi niistä
Oispa nyymi joka paloitella ja sit nukkua niiden palojen kanssa lusikassa
Jeshan. Ehs si a vrey odog alexpme of leaglry stdntues. We are a eevrrrwisdc, twe tawer ni elppeo ohw kown. Hse's a fix. It si a rgtae calehlneg ot rwok otgeehtr, nda teh Pfs Tyuoh Mtea si slao a amte nda is a nspei fo eht Fsp Uthyo Eamt. I htikn ni lleh. The onsdec uaterqr, hihcw lelray was doscen ot em, was krda. It's lkei a lanced. Tshi si cnaigr oaubt me. Ehy, we'er rhee. Idnf otu owh to og, some eetigmns dan ocjesbt htat moce on eseenwkd.
Hajsne. Hän on ritteäni hvyä iekimerks ieaiillissrtpaakeojlog. Eomelm uiurimsielesv, märkä vsei hsmiiilel, taokj itetävät. Hän no ruakjos. No uiusr ehtsaa ytökeslnnelä dyshesä, aj Pfs: n oytnsruoiöyrmhä on myös juuekok ja on Pfs: n ruuooesnioeukknj piesn. Eslitmeäni lihestvseä. Ntineo elnjänesn, kaoj eadllto lio umelinl iotnen, lio meipä. Es no nuik tyilnktä. Tämä luhihoeit mstaniu. Ieh, leeomm täällä. Eitvslä, inuakk nmneä, itoakinj oaiokkuks aj eseniitä, kjtao etutvla siknlovpiinpuoi.
-60% tuotteet oispatti vielä jonkin aikaa sitten mutta taitaa olla vain legenda
komivaihevirtamoottori
J-juuh....?
Eläinkorvatytöt sidottuina anustappihäntien kanssa.
Sinä oispatat mua aivan kauheesti! En kestä!
voisko joku nyymi tulla hieromaan mun kipeitä jalkoja?
oispa tää
En voi
aika sairasta, tulisit nyt
ne on tosi kipeet :(
venyttele höpsö
no mut olis kiva kun joku hierois
Miten oppis Ruotsin kieltä mahdollisimman nopeasti? Pakko päästä kurssi läpi mutta motivaatio ton turhakkeen opiskeluun = 0
Ei sitä osata päästäkseen kursseja läpi.
Ok.
>pyörähurri (pyörä being bike and hurri being swede)
Something tells me that's not what that means.
Hommaat ruotsalaisen pojun :3
Tuut tuut paras sunshine tulee läpi.
it's literally what it means you dildo
t.eri
joku kysyi viime langassa tuntuuko miehistä hyvältä kun nänniä hyväillään
kerroin tästä joskus vuosia sitten täällä mutta mua luultiin yläasteella homoksi koska joku kiustaja yritti tarttua mua paidan rinnuksista mutta se tarttuikin toisella kädellä mun nänniin ja puristi sitä
päästin ihan vitun homon voihkaisevan äänen tyylin A-AAHM~ ja se tyyppi vaa peräänty ja kutsu mua likaseks homoks ja lähti
haha homo
But isn't Swede ruotsi something? And bike kyora something??
Ja vielä likainen sellainen. Hyh.
Ehkä oot joku estrogeeni hinttari. Mä oon kokeillut noita nänni juttuja, mut niistä ei oo mihinkään.
tekis mieli nussia tuota lidlin ranskamainoksissa muikistelevaa tötöä syvälle pyllyyn
ei vittu onks jäbä homo? :D hyi helvetti nyymi on homo :DDDDD
You are correct, kyoraruotsi.
Hurri is an insulting name for Swedes. t. different
Pyörä = bike
Kuka toi englanniksi kirjoittava jäbä on? En uskalla kysyä suoraan.
hurri is a slur spesifically meaning swede and pyörä literally means wheel, but in common language people call polkupyörä more casually pyörä
se on joku ruotsihomo joka muutti opiskelemaan turkuun
Haha lol
Itkettääkö kun kiusattiin ylästeella ja nyt mämmissö
>Hurri is an insulting name for Swedes
>hurri is a slur spesifically meaning swede
I'd pretend to be hurt, but this is genuinely rude behaviour. You oughtta knock this off.
hetero pojat tykkää kiusotella homoja koska ne on niistä söpöjä ja ne haluis panna niitä salaa
this. I'm studying at Åbo Akademi. I'm from Sweden.
>en uskalla kysyä suoraan
söpö nyymi tuitui
Pitäiskö hommata huomiselle samisettejä?
>this is genuinely rude behaviour. You oughtta knock this off.
excuse me?
Mitä hän tarkoitti sanoessaan tämän?
Hän liipastui
Frodo paikalla?
Toi hurri on turbo autisti oikeesti.
puhukaa lisää englantia helvetin cuck idiootit
Kekkonen paikalla?
>bönde
ooks sää se suomi cuck joka postaa niitä suomi biisejä vain koska ei osaa englantia?
En edes tiedä keneen viittaat.
Ime vähän lisää kyrpää
miten tehdään ruokaa
KAADA SULA VOI MUNAN PÄÄLLE :-DDDDDD
haha, taidat olla semmonen homo :D
ainekset kattilaan ja kattila uuniin
today i sat home make coffee morning eat bread and sit on persional computor
life is same for every day week exept beer friday
I try to for speak english for Finland be proud (me)
keitä makaroonit kattilassa jossa on vettä ja paista jauhelihat pannulla. laita joukkoon suolaa jos haluat hifistellä
:D nyt on jätkällä jo peilaukset sen verran korkeel et suosittelen runkkausta peilin edessä
>tinder-matcheja: 18
Pitäisiköhän noille puhua jotain. Nyt tuli matchiksi cheerleading-rönttö. Ilmeeni kun sellaisia on jenkkilukioiden ulkopuolella.
Ostat tätä pussin, pilkot viisi nakkia, mittaat 5dl vettä, sekoitat kaiken kattilaan ja annat kiehua 12 minuuttia miedolla lämmöllä välillä sekoittaen.
are you a retard or a child because that sure is some shit english
I'm dissappoint, you disrespect your famiry