Sverigetråden - Katteupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=319xuyt3PdQ
youtube.com/watch?v=BHET93SKZPQ
youtu.be/j6Np8vCO0hQ
youtube.com/watch?v=5fXkzQFHiTw
youtu.be/DdL_e7CtNJA
youtu.be/rTnuP6apfLY
healthland.time.com/2010/09/26/study-20-of-homosexual-men-are-hiv-positive-but-only-half-know-it/
twitter.com/NSFWRedditVideo

FÖRST

Välkomna till nattens tråd

*gäspar*

...

>dkn ingen pv

give kot. both of them.

>dkn berusad

jag på bilden

Vad lyssnar ni på?

they are a cute, CUTE!

>6500kr

wtf hur kan du överleva??

...

katt

youtube.com/watch?v=319xuyt3PdQ
>dkn ingen ghostemane pv

>12 BREV I EN MINUT

i really like kots either human female or just felis domesticus :3

...

du kan ju inte fråga utan att själv breva vad är detta

fin tråd för fint folk

>är i sommarstugan
>5% batteri kvar

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SLUTA!

dds peddoäckel

Bruna
Rymd
Alver
Jvdk lite smått
Är det inte lite sent på året för att trycka i en sommarstuga?

okej här
youtube.com/watch?v=BHET93SKZPQ

Tror jag kommer begå mitt liv inatt, tråden. Full och känner mig redo. Är bara ledsen för min mammas skull.

usch vita kan fan inte göra bra rap

youtu.be/j6Np8vCO0hQ

streama fö fan

är Sverige förlorat?

vi har haft en försenad kräftskiva idag! :3

HELL SEGER

kots are the best

psykfallsanon....

Vita dominerar ju skiten ur vad svarta anser vara "deras" musik. Eminem knullar svarta rappare, Elvis krossade svart gospel under sina järnbeklädda larvband.

Det där kan vara den sämsta rapplåten jag hört.

Och jag är en stor fanatiker.

Jag älskar shinobu

...

HELL SEGER!

fy fan vad jag älskar katter

varför? Och gör det inte på en lördag. Ge din morsa åtminstone helgen med dig

Bara det att skämt kan gå för långt. Umberto Eco (VIF) visar det i Focaults Pendel. Och att "Kekistans" flagga ser ut som Nazitysklands örlogsflagga är liksom inget skämt. Man måste vara en djävla insnöad tomte för att inte ta det i beaktande.

Sam Harris och David Frum diskuterar Trump och Kathy Griffin i denna podcast.

youtube.com/watch?v=5fXkzQFHiTw

Kort sammanfattning: Kathy Griffin blev sparkad från CBS för att hon skämtade om att hugga huvudet av Trump. Det är bara det att vi lever i de avhuggna huvudenas epok, så de skämten är för magstarka. Harris påpekade att många kan tycka att det är frusterande att Alex Jones har suttit i månader och förnedrat de anhöriga genom att säga att Sandy Hook-massakern var en bluff. Och så bevärdigar Trump honom ett besök.

Frum svarade att det var irrelevant. Om man är mot Trump så skall man vara värdigare än han och hans anhängare. Han påpekade att de sovjetiska dissidenterna ansträngde sig för att vara just värdiga.

väntar på att ben ska brevas

Låter kul. Mycket folk? Bara familjen?

>bara september och halva landet är redan förkylda

Breva Hanifs ryck.

också varfr är han inte ute på Sture P med resten avpolitikerna? Det är ju lördag

häng er

youtu.be/DdL_e7CtNJA

ryck.tv/hanifb

>brevar en bög
>hell seger
hmm blandade meddelanden här

En sak som fick mig att nästan trilla ur schäslongen. Det var när jag såg Pearls Before Swine (1999) med Boyd Rice i huvudrollen. Filmen är understundom obehaglig men har en viss charm. Så på slutet gör de en sådan där hitlerhälsning med knuten näve. 1999 kanske den var relativt oskyldig. Men efter 2011 är den inte det längre.

Filmen kanske hade varit möjlig att göra efter 2011, men inte med den hälsningen.

Hur lär man sig gilla livet som NEET?

>t arbetslös sen 1 månad

man skaffar sig en hobby
t. arbetslös sen 2 månader

sluta bry dig om framtiden

titta på film
läs Sup Forums
spela spel
vänd på dygnet så att du blir en nocturnal person

Homosexualitet är ju helt naturligt, så varför skulle inte en bög få vara nationalist?

hehe tängk om Hanif skrek neger på ryck som Pewdienazi gjorde

tack!

Hur hade hon tänkt att hon ska få ut båda de svärden samtidigt? Det är verkligen svårare än det ser ut att göra det. Speciellt den som pekar uppåt. Omöjligt skulle jag säga även om man har mycket erfarenhet med svärd och inte tala om hur det är så oerhört onödigt komplicerat att ha ett svärd vid höften och ett på ryggen. Vem tror hon att hon är egentligen? Hennes små armar skulle knappast ens lyckas få ut den undre. Undra om hon ens kan vifta svärden tillräckligt hårt för att kunna skada någon. Skulle nog kännas som att hon slog en med en pinne om hon försökte något med hennes klena kroppsform. Vilken patetisk tönt.

Vill dö.
t. arbetslös sen 3 månader

Att vara bög och nationalist funkar. Att vara bög och hellsegernationalist blir lite konstigt då nazityskland arresterade och hade kål på sina bögar.

ha inte föräldrar, så slipper du ha förväntningar på dig

vill ni oironiskt dö för att ni är arbetslösa?

NMR är aktivt mot homosexualitet även fast många inom de kretsarna ligger med varandra på sidan av. Inget fel med homonationalism men man bör hålla sig undan från vaniljsharia-polisen

>Homosexualitet är ju helt naturligt
FEL, homosexualitet förekommer inte inom andra djursläkten.

Och för att en hane väljer att jucka mot en annan hane betyder inte att han är kär, han visar sin dominans genom det.

jag vill bli arbetslös igen favä

Det övre svärdet, och förmodligen det undre sitter ju på spännen som inte fäster dem i de positionerna utan den övre skidan kommer ju till viss del vöja med när hon drar svärdet för att sedan separera ifrån svärdet i en mer passande vinkel?

h-hon är en cool tönt!

jag vill dö för att jag är en förlorare och skam för familjen

katter är för bögar

Oj, då förstår jag. Jag visste inte heller att Nils var bög.

Hmmmm, jag vet inte. Hon skulle nog bara lyckas linda in sig själv i det och falla omkull.

Johan kaxade och sabbade för oss andra.

DET ÄR INTE HOMOSEXUALITET OM MAN GÖR DET FÖR ATT DOMINERA VÄNSTERKOMMUNISTER!
HELL SEGER!

>dkn ingen fv

>Homosexualitet är ju helt naturligt
om det skulle varigt naturligt så skulle killar ha ett hål att bli knullad i
röven är INTE gjord för att bli knullad
skit ska gå ut ur röven, inte in

>dkn slut på mysiga hastighetspring videos att titta på när jag ska somna
Hjälp mig grabbar, det är bara för mysigt att titta på någon som kan ett spel in och ut spela igenom der så fort de kan

Jag säger inte att det är optimalt, jag säger bara att det inte är så omöjligt eller opraktiskt som du till en början påstod att det skulle vara.

jag är expert på den donken

Varför känns prostata stimulering så skönt då :^)

Det är något ni neets aldrig kan förstå. Arbete ger en karl syfte i sitt liv

>dkn död pixel på min 1440P IPS skärm

käften bög

Spelar han med kloanon???

Men varför finns det då så många bögar? Eller är det (((de))) som har hjärntvättat oss till att bli bögar?

jag är rätt så säker på att det inte går att säga utifall toxoplasma gör en mer benägen för att utveckla vissa symptom eller om folk med anlag är mer benägna att skaffa katter och därmed exponera sig själva för toxoplasma.

Vad försöker kartan säga?

>Eller är det (((de))) som har hjärntvättat oss till att bli bögar

Är det inte mer närhet och kärlek/gemenskap ni saknar än just en fv? Jag säger inte att en fv är bra mys men inte var man olycklig utan henne. Fast det där vet ni kanske bäst själva.

Arbete gav mig bara pengar och stressfylda drömmar.

Well Sweden?

d1

De flesta bögar får problem med att de bajsar på sig då deras rövar går sönder. Dessutom så är HIV en bögsjuka av en anledning, sex genom rövhålet är inte naturligt och det finns inga naturliga skyddsanordningar där. Därför typ alla bögar lider av en eller flera könssjukdomar.

Av samma anledning kittling kan kännas skönt. Det är en sidoeffekt som helt enkelt inte behövt försvinna.

s-söt pojke

>tjej
usch

Vänlig påminnelse

>Dessutom så är HIV en bögsjuka av en anledning
hur förklara du då att hiv är vanligare bland heterosexuella än homosexuella i usa? (saknar kunskap om situation i Sverige)
Införe raljerande om att de är för att judar satt klorna djupare i heterosexuella i usa vilket gav dem aids på något vis.

Vadå många? Studier visar att ca 4% av alla män har någon som HELST homosexuell erfarenhet. Det kan vara så lite som att någon gång varit nyfiken eller haft fantasier (läs ett resultat av bögeri som forceras överallt). Genuint bögeri är extremt ovanligt och mest troligt mer ovanligt än många fetischer. Att de ges så jävla mycket utrymme är bara muppliberalism som gått för långt och vi ser samma sak med transor nuförtiden som ju är ännu mer ovanliga. Vem fan har ens träffat en jävla transa ens en enda gång?

Ni måste välja en av Hoffens döttrar.
Hur blir det?

Är fortfarande mer opraktiskt än att ha båda svärden vid höfterna. Ser ut som svärden kan väldigt enkelt lindas in. Ett riktigt designfel är hur hennes högra arm kan slinka igenom när hon är i strid om hon inte är försiktig. Spännet sitter ju och vilar på hennes axel, ser väldigt opraktiskt och osäkert ut. Finns inget sätt hon kan balansera det där i strid när hon håller på med kullerbyttor och hela tjottaballongen. Stackars lilla gumman kommer ju göra bort sig.

youtu.be/rTnuP6apfLY
Kan inte fatta att det är över

Sluta hata kvinnor för att de har roligt utan dig.

>hur förklara du då att hiv är vanligare bland heterosexuella än homosexuella i usa?
healthland.time.com/2010/09/26/study-20-of-homosexual-men-are-hiv-positive-but-only-half-know-it/
håll käften bög
google "aids patient zero", bögen som spred HIV i USA

*källa behövs*

Kan lova dig att HIV inte är vanligare hos sexuellt friska än bögar i procent. Eftersom majoriteten av människor ju är sexuellt friska och en försvinnande liten minoritet är homofiler så är det ju klart att det i rena siffror är fler sexuellt friska som lider av HIV. Sen får du komma ihåg att det är vanligt hos negrerna i USA som ju ej ha grundläggande mänsklig hygien.

Vem fan bryr sig om vart skidan flyger när skiten slår i fläkten? Den landar på marken snabbt och kommer ligga där tills det hela är över.

I Sverige var HIV som störst på 80-talet och då var det just bögar som fick det, det kallades bögpesten av en anledning

Rawr x3 nuzzles how are you pounces on you you're so warm o3o notices you a bulge o: someone's happy ;) nuzzles your necky wecky~murr~hehehe rubbies your bulgy wolgy you're so big :ooo rubbies more on your bulgy wolgy it doesn't stop growing