/norgetråden/

Atombombe-utgaven:

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Z6cgJEzHClM
vg.no/nyheter/innenriks/godkjente-atomvaapen-i-norge/a/1075/
nordlys.no/usa-skulle-slippe-atombomber-over-finnmark/s/5-34-81228
vg.no/nyheter/innenriks/norge-bygde-lagre-for-atomvaapen/a/5588671/
bt.no/btmeninger/kronikk/i/lMQqy/Atomvapen-pa-norsk-jord
aftenposten.no/norge/i/nQrgQ/USA-fryktet-norske-atomvapen
nytid.no/sa_nei_men_apnet_for_atomvapen_i_norge/
dagbladet.no/nyheter/amerikanerne-ville-ha-atomvapen-pa-bardufoss/65157466
youtube.com/watch?v=EM1KLFyMX00
aftenposten.no/norge/i/y3VKE/Fem-av-seks-slipper-forstegangstjeneste
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

Nummer to for Abid

går å bæsjer jeg.

for jesus vår herre

For et hylekor av en mannemus han der er.

Post lommebokene deres gutta!

flate jenter

>nei, jeg kommer ikke til å gjore det
>*slurper*
>MMMMM

Lol, fyfaen.

Min ser ca sånn ut.

har en ganske unik lommebok, vil helst ikke bli gjenkjent

ville dere en dverg?
youtube.com/watch?v=Z6cgJEzHClM

Så hvor tror dere Norge har gjemt atombombene sine da? Andǿya?

Jan Mayen

Nja. Muligens på Svalbard. De ville jo ikke lagt ned andǿya-basen hvis det var atombomber der.

vg.no/nyheter/innenriks/godkjente-atomvaapen-i-norge/a/1075/

nordlys.no/usa-skulle-slippe-atombomber-over-finnmark/s/5-34-81228

vg.no/nyheter/innenriks/norge-bygde-lagre-for-atomvaapen/a/5588671/

bt.no/btmeninger/kronikk/i/lMQqy/Atomvapen-pa-norsk-jord

aftenposten.no/norge/i/nQrgQ/USA-fryktet-norske-atomvapen

nytid.no/sa_nei_men_apnet_for_atomvapen_i_norge/

dagbladet.no/nyheter/amerikanerne-ville-ha-atomvapen-pa-bardufoss/65157466

Inni vulkanen altså.

hva mente han egentlig med dette?

>dfn jeg uironisk har stemt en dverg inn på Stortinget

Midt i Norge et sted. Hvis Russland innvaderer nord kan de ikke risikere at de blir tapt. Sor-Norge er for risikabelt.

Bekreftet.

Hva hadde dere til middag idag da, gutta?

Fyrte Entrecote i grillen jeg. Satt i garasjen i regnet. Jeg er ingen kokk, men jeg ble veldig fornoyd.

kan noen legge til oynene mine i de tbilde eller?

pizza fra byens beste spiseri fåvæ

Fuck off nigger.

Dette.

Skru av proxyen din

skulle onske jeg var fodt i japan

Sup Forums vet sikkert hvor de er

Ja.

Takk, dette var kjekk lesing.

Har Popcorn Time installert. Anbefal en grei film som er rundt 90 minutter lang

>Andǿya?
Nei. For nær Russland og en dårlig forsvart base med få soldater.
>Jan Mayen
Nei. Man oppbevarer ikke atomvåpen på en etteretningsstasjon med 14 mann.
>Svalbard.
En oy med betydelig mye flere russere enn norske soldater? Hores det virkelig ut som en god ide?
Nesten gjennomtenkt jo.
Tvilsomt.

om jeg hadde vært japansk hadde alle problemene mine vært lost

Se Sleepaway Camp tjommi

Hvor tror du da? Kanskje haakonsvern?

Om vi har atombomber foreslår jeg å bombe California sǿnder.

The Notebook

dette

har vi teknologien til å fyre disse atombombene over havet?

Sikkert i B*rgen. Ingen som gidder å invadere en slik fitteby.

Var vaktsoldat på Haakonsvern i fgtj. Ikke at jeg automatisk vet alle basens hemmeligheter av den grunn, men jeg tror jeg, i det minste, ville hort rykter om atomvåpen der hvis hvis de fantes.

Ikke han men jeg hǿrte rykter om atomvåpen på haakonsvern i fgtj fåvæ.

En mann ved navn ove. Ikke google den, bare se.

jeg har et enormt atomvåpen

i buksa mi

Fyfaen.

Den er like liten som et atom.

>vi var fattige for oljen.

Vaktsoldater vet ikke en jævla drit om hva de egentlig vokter. Tro meg, Russerene vet mye mer enn vaktsoldatene om hva som befinner seg på HOS.

De fleste atomvåpen i dag står på tuppen av en ICBM (stor missil som flyr langt), så ja, om de finnes har vi nok kapasitet til å sende dem omtrent hvor vi vil.

Dersom Norge har atomvåpen er de trolig på Orland Hovedflystasjon eller i Trondheimsområdet. Ny hovedbase for jagerfly, fremskutt base for diverse NATO-greier og området der USA har alle sine halv-hemmelige våpenlagre med utstyr klargjort for bakkeinvasjoner i/av Europa.

Tja, jeg tviler, no offence. Jeg var eskorte (altså vakt) når folk skulle inn i fjellet der, som egentlig var det eneste stedet som var off-limits selv for andre soldater, og jeg fikk aldri inntrykk av at litterære atomvåpen ble lagret det.

Som vaktsoldat så hadde vi ganske god kontroll på hvem som kom inn og ut, og det var aldri noen rykter som verserte angående atomvåpen. Vi hadde en del amerikanske båter som lå til kai, men også russiske. Tror ikke de ville tillatt det hvis vi hadde atomvåpen der fåvæ

Kunne du slettet dette brevet? jeg provde lette stemningen med en god vits, det er ingen god grunn til at du skulle komme med noe som det brevet der.

Takk.

Har du autisme egentlig?

...

Ifolge diverse tester jeg har tatt på nettet, nei

fåvæ

hva faen fuck deg potet

Du ber om å komme på en liste.

Men du forstår at vi er ironisk når vi snakker om atomvåpen i Norge? At brevet du svarte på var ironisk?

Jeg er ganske drita, så ironi går meg ganske hus forbi akkurat nå fåvæ. Bare sier det som det er fåvæ, som er at ingenting jeg opplevde eller horte på Haakonsvern tilsier at atomvåpen ble lagret der

Oye-mannen vil du ha oyet mitt.

Hehe fyfaen.
Jeg var også på haakonsvern litt. Var i kystvakten på KV Svalbard.

Du sitter faen ikke å drikker på en sondag vet du, det bare GJOR DU FAEN IKKE!

De har ikke bitt på agnet enda.

dor jeg hvis jeg trener på veldig full mage

>Man oppbevarer ikke atomvåpen på en etteretningsstasjon med 14 mann.
?

Europas stǿrste og mest hǿyteknologiske atombase ligger inne i Beerenberg. Den ble bygget av NATO med USA i spissen på 1970-tallet og er under konstant bemanning av flere hundre NATO-soldater. Det var reserveplanen til amerikanerne etter Project Iceworm gikk i vasken. Tok deg for å være en belest brever, men tok tydeligvis grundig feil der.

Heldiggris. Fikk du være med på noe kult? Skulle onske jeg var i KV, det var på forsteplassen min.

*slurker*
HÆ, hva skal du gjore, HÆ? HÆ?!?!!

je

Så isbjǿrn, gikk på polarisen, nordlys om nettene, drakk oss dritings i longyearbyen, var i land på bjǿrnǿya, en del artige ǿvelser, 17 mai mens vi var ute til havs, etc. For det meste var det bare vanlige rutiner.

Jeg liker det, foles tyngre.

Norge har ingen atombomber, ikke har vi noen veldig kraftige bomber heller.

JEG
HADDE
INGEN VED MIN SIDE
FOR DENNE PENE UNGE HVITE KJÆRRINGA HOPPET INN I KJÆRRA MI

Nå har du alvorlig talt ikke fulgt med i timen fåvæ.

Leste litt i forrige tråd nå. Altså, på en måte skulle en tro at vi hadde noen kraftige bomber å eksplodere som et siste ledd i selv forsvar. Eller for brent jord taktikk. Som vil si, at i en eventuell krig blir jeg som bor i Båddadjo drept.
>dfn kom aldri inn i forsvaret
Jaja kanskje jeg finner en dod soldats hk416 jeg kan ta.

Burde vel sammenligne lignende tall.

Men, tja, var ikke fattige nei. Men oljen har hjulpet.

Det morsomme med pol er at selv om tråden du lagde ikke genererer mange klikk nå, så har folk fått med seg tråden i katalogen, også vil de kanskje ha det i bakhodet og begynne å tro på det hvis de hǿrer om det flere ganger. LOL.

Vi var blant de 13 rikeste landene i verden. Det er jo ganske OK. Ikke akkurat "fattig".

>ikke har vi noen veldig kraftige bomber heller
Vi har veldig kraftige torpedoer fåvæ
youtube.com/watch?v=EM1KLFyMX00

Hores kult ut fåvæ. Som vaktsoldat fikk vi være med på et par parader, men det var det også. Mest av alt ble jeg god på å spille Playstation, det sier vel egentlig alt...

episk xD

JAHeH Ehwpig wer

Får lage en ny tråd en annen gang. Kanskje jeg finner nye "bevis" til da

>oversette missil til torpedo
nå må du nesten gi deg...

Må egentlig fortsette å si gutta at det suger jævlig jeg ikke kom inn i forsvaret. Det er liksom manndomsproven her til lands - Noe så mange har gjort. Alle menn i min familie var i forsvaret tror jeg. Men ikke jeg. Venner var der også. Blir jo sett ned på å ikke ha det på CVen heller. Forbanna syn samt at jeg fucka teoritesten til. Men tror syn og fysikk var den utlosende faktoren.

En sånn luft torpedo?

Sårri, bommet litt der

Hvorfor kom ikke du inn?

Slett posten!!!

>manndomsproven
>Noe så mange har gjort
>kun 1/6

Tror ikke du skal bekymre deg så mye over det
aftenposten.no/norge/i/y3VKE/Fem-av-seks-slipper-forstegangstjeneste

Nei, si det du. Tror synet, fysikken, samt å surre teoridelen til var det som gjorde det. Hadde veldig lyst å tjenestegjore, imo skulle alle menn vært i militæret - Alltids en stilling en kunne hatt. Norge skryter jo av at vi har så mange så vi kan vrake og velge mellom de best kvalifiserte, men jeg mener kvantitet er viktig.

Norge kan faen ikke forsvare en liten bydel engang i en halvtimes tid, også skal det samtidig skrytes av hvordan vi velger de best kvalifiserte og samtidig tar inn masse jenter? Virker mer som de vernepliktige vi tar inn er ment å være "expendable" eller "cannon fodder".

Jeg synes det rett og slett er en jævlig dårlig ting fåvæ det der. Tenk så mange av oss som er nauts på NAV som istedenfor kunne tjenestegjort landet?

Ellers så er jeg bare bitter fordi flere jenter kommer inn, mens jeg gjor ikke det. Gjor alltid litt vondt å se bilder av jenter i forsvaret, det stikker litt dypt egentlig. Jeg skulle gjerne gitt livet for landet, men Norge lar meg ikke.

Tror nokk det handler mer om at far hans og far hans for han har gjort det.

Trener 5 ganger i uka for å komme inn ettersom jeg skall på sesjon snart.

Jah, sant det. Ser her at norge var 10 rikeste i 1960

vi får håpe på at det blir krig

FUCK NORGAY

Success breeds jealousy.

Wtf, is that done by an actual journalist? He hasn't done his homework.

>Bulgaria
Jeg klarer ikke å hate deg.

A journalist actually wrote that? Or is it from a personal blog?

I love Norway! Fuck Sweden and Denmark!

Er dere blind?

Takk anonsen! Du er god mot meg.

Ja, litt der det ligger også. Jeg synes bare ikke Norge har det priviliget at vi skal bare velge noen "få". Det å ha noen som skal fungere som "nodvendige tap" i mangel på bedre ord intill NATO kommer oss til unnsetning er en fucka tankegang. Norges forsvar står det katastrofalt dårlig til med, men politkerene dem gidder ikke. Dere er kanskje uenige med meg, men tror ikke mange som er i forsvaret idag ikke helt tenker over at det eneste nyttige funksjonen dem har - Blir å do - Så en får kjopt litt ekstra tid for store onkel Sam kommer til unnsetning.

Hva mener du