/Nederdraad/

"waarom ben jij zo zenuwachtig, user?"-editie

welkom: zenuwpezen
niet welkom: neurotypetjes

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2194043-vooral-nederlandse-moslims-ervaren-discriminatie.html
youtu.be/ypnC5-M7PhQ
youtube.com/watch?v=ieA3BIOyTqs
aljazeera.com/indepth/opinion/2017/03/syria-green-buses-symbol-seismic-shift-170321120600909.html
youtu.be/eBLXDX2foMc
youtube.com/watch?v=GIYDgLRdWyg
youtube.com/watch?v=-ickkUpTsmY
twitter.com/SFWRedditGifs

ik drink milk

Ik doe het in mijn koffie.

Koud.

koffie hoor je zwart te drinken

kanker

ik moet helemaal NIKS.

Je moeder moet helemaal niks.

epische komterug.

h-hey netherlands

raad eens wie dat nog meer zei ;]

je vd?

MJN MOEDER XD
kinderachtig

Ze ziet me als haar vrd maar ik zie je moeder toch gewoon als een scharrel ;]]

saai

dit is juist het beste moment van de dag: complete rust, geen gezeik van niemand

s-stiekem ben in een extravert.

>Settlen met 3D vrouw.

dode draad

a

b

Goedemorgen liefjes!

is ze kalend?

nos.nl/artikel/2194043-vooral-nederlandse-moslims-ervaren-discriminatie.html

racisten!

Ik zou graag de cijfers zien van etniciteit en uitkering trekkende. Bestaan die?

Nee

racist!

Dag ISIS tot nooit meer

Nee, ik zou graag de cijfers willen zien zodat ik racisten kan tegenspreken!!

>doe mee aan vrijwilligersproject aan universiteit, als ouderejaarsstudent de nieuwelingen begeleiden en studieondersteuning etc
>inleidende dag voor vrijwilligers
>lezing van twee en half uur over psychosociale en emotionele problemen, zelfmoord enzo
Reeeee ik wil enkel wat ervaring opdoen als toekomstig leerkracht om op mijn cv te zetten, ik ga echt geen psycholoog spelen

Denk dat deze video er wel wat over heeft:

youtu.be/ypnC5-M7PhQ

>zit een paar dagen thuis
>krijg allerlei huishoud taken
>heb na 7 zeven dagen thuis zitten nog geen dag helemaal voor mijzelf kunnen hebben

18:50

ik wil niet naar school

Herkenbaar

>heb tijd voor mezelf
>verveel me dood
ik kan er niet mee omgaan.

Koek, dit is echt een goede spiets van Troef

youtube.com/watch?v=ieA3BIOyTqs

Ik ken die voel. Dit is waarom traditionele genderrollen bestonden, om een goed (niet slechts 'voldoende') huishouden te bijhouden moet je daar bijna fulltime mee bezig zijn.

>moet niet veel meer werken
>"vrienden" vragen daglijks om gunsten
Ik denk gewoon dat ik mijn telefoon niet meer ga afnemen

Dan ga je niet

Is dat niet een beetje drastisch? Om je telefoon niet meer schoon te maken?

Ik heb zo'n anti-stofplakscherm
Soms veeg ik die af

bedankt jongens

Geen moeite!

Ik ben benieuwd hoe Assad het met de koerden gaat oplossen als de rebellengroepen en ISIS van de kaart geveegd zijn.

HET IS STRUIKELDONDERDAAAAAAAAG

filterdonderdag bedoel je?

Ligt eraan.

Wie heb jij in je filters staan?

Ik
Het
De
Zijn
Is
Heb
En
Voor
Man
Jongen
Vrouw
Mei

De Koerden hebben opnieuw zichzelf bewezen als smerige verradelijke kakkerlakken. Hun originele motief was om historisch Koerdisch land te bevrijden. Nu zitten ze al ver buiten dat grondgebied en zijn ze gewoon land aan het stelen zonder ook maar een beetje weerstand van IS.Het is allang duidelijk wie IS in handen heeft. Amerika heeft al twee keer laten zien dat ze "per ongeluk" luchtversterking bieden aan IS tegen Assad. En IS trekt zich zonder enige weerstand terug van de Koerden zodat zij maar zoveel mogelijk grond kunnen bezitten

Hey makkers welke kaas vindt jij het lekkerst? Extra jong, jong, jong belegen, oud, extra oud of gatenkaas?
Zelf vind ik jong wel smaken.

Belegen of ouder.
Om te smelten (op een tosti, pannenkoek enz.) is jong wel beter.

Hangt van de toepassing af

hoe smeuïger hoe beter

ik zal hem al palen, dan hoef jij dat niet meer te doen

>ugw je voor de Koerden bent omdat je stiekem het hele Midden-Oosten verder wilt stabiliseren, inclusief Turkije en Iran

Overjarig
>extra oud

Rond de onderhandelingstafel

>Assad
>onderhandelen

Wat zijn de groene bussen?

Jong belegen of oud.

>impliceren dat Assad zich aan de afspraken hield

hohoho

Heeft iemand de "AIVD bedankt voor uw tip" miem?

Ja...?? Geef mij 1 voorbeeld aub. Ik denk dat je te veel in het Europees parlement hebt gezeten.

De rebellen zijn mogen vertrekken, zelfs met 1 wapen. De bussen zijn allemaal aangekomen, verschillende instanties.

Hij heeft zelfs ISIS laten vertrekken.

>impliceren dat de groene bussen van Assad niet een daad uit eigen belang was om loyalisten in te brengen in rebellengebied om zo op lange termijn de opstand te ondermijnen en om zo te kunnen regeren over een meer eengemaakt en loyaal Syrië

aljazeera.com/indepth/opinion/2017/03/syria-green-buses-symbol-seismic-shift-170321120600909.html

>buses is that they are symbolic of a seismic shift in Syria's internal population and a strategy of the regime and its allies to consolidate a "loyal" population.

...

youtu.be/eBLXDX2foMc

Lekker nummertje

Ja, maar dat is toch aan de onderhandelingstafel gebeurd of niet? Beide partijen hebben toch ingestemd met deze afspraak? Dus het feit dat je zegt dat Assad niet onderhandeld is fout. Want er zijn duizenden rebellen die hun zaak gesetteld hebben met de regering.

Doen wat jezelf wilt uit eigenbelang zonder verdere toegevingen kan je moeilijk echt onderhandelen noemen. En er werd ook afgesproken dat iedereen die WOU mocht vertrekken, niet iedereen die Assad wou zien vertrekken.

youtube.com/watch?v=GIYDgLRdWyg

In elk geval Assad wint de oorlog en uiteindelijk is hij de minst slechte oplossing, naar mijn mening, wat vind jij ervan?

>Luistert naar niet Nederlandstalige muziek
Knoop jezelf

>Paalt op een niet-Nederlandse site

Doe ik ook genoeg hoor
youtube.com/watch?v=-ickkUpTsmY

>Lelg lelgt lelgendingen
>Ik ben het niet eens met jou en dit zijn de argumenten waarom
>Boze Lelg lelgt lelgendingen

???
Waarom doen Belgen dit?

Ik vind dit anders aardig Nederlandstalig, ik weet niet in welke taal jij nu denkt te palen.

Ik lelg er niks van

Het is de minst slechte oplossing die realistisch is

Nadeel is wel dat onze kutleiders dit al in 2011 hadden moeten inzien, voordat Rusland's invloed in Syrië toenam als bondgenoot van Assad en voordat ISIS kon ontstaan/uitbreiden in de regio. Maar ja, wij leren nooit onze lessen (cfr. onze interventie in Libië)

>"Lelg lelgt alsof Lelg er lelgen van lelgt"-miem

Oetz heeft europa zoveel inbreng of inbreng gehad in Syrië? In Irak ok, maar in Syrië, denk meer Rusland en Amerika

weet iemand nog een mooie oude nederlandse miem? ben daar echt aan toe

Rusland en Iran hebben altijd meer invloed gehad in Syrië, zeker na het aantreden van de Ba'ath beweging. Maar het was wel de kans voor Europa om zijn intrede te doen, en die hebben we nu gemist. Wij dachten lekker een democratie te installeren vanop afstand met raketten, ipv onderhandeld hervormen.

joun leven

van die sterke franse schimmelkaas.

Ik verveel me

Schrijf een betoog over waarom Antillianen Nederland verpesten

doe je kleren uit

cambozola > Roquefort oetz

Gasten, wat zou ik studeren, geologie, biologie, of iets anders?

't Wordt zo stilaan tijd om te beslissen, me dunkt.

geologie, heeft meer werkzekerheid en het is veel interessanter

mvg. iemand die veel geologie heeft gestudeerd omdat ik eerst archeologie studeerde

>MBO typmiep verdient meer dan ik
Ik denk dat ik maar ga solliciteren en universiteit van mijn CV afhaal.

kanker wat een zwakke draad weer.

>Actiegroep valt TivoliVredenburg aan om ‘racistisch festival’
>De actiegroep De Grauwe Eeuw is een actie gestart tegen poppodium TivoliVredenburg. Volgens de actiegroep vierde het poppodium met het organiseren van een kinderfestival met als thema cowboys en indianen een racistisch feest. De Grauwe Eeuw maakt zelfs een vergelijking met de Jodenvernietiging.

>De actiegroep maakt zich kwaad om My First Festival, een festival speciaal voor kinderen, dat begin juli werd georganiseerd. Het thema was cowboys en indianen, en kinderen werd gevraagd thematisch gekleed te komen.

>Ongehoord en racistisch, meent de actiegroep: ,,Een cowboys- en Indianenfeest is hetzelfde als een nazi's en Jodenfeest. De verentooi is een spiritueel symbool (…) het zomaar dragen van dit symbool doet afbreuk aan de culturen van volken die al sinds 1492 slachtoffer zijn van de grootste genocide ooit, deze vorm van racisme noemt men cultural appropriation. Actiegroep De Grauwe Eeuw vindt het extra verwerpelijk dat TivoliVredenburg hiermee kinderen indoctrineert", aldus een persverklaring.

Gewoon uitkering stopzetten. Opgelost.

Sorry, ik zal er voortaan weer zijn.

Ik denk niet dat dat zo'n racistisch festival op de korte termijn stopt, die gaan daar gewoon mee door natuurlijk

bedankt!

Had je maar een vak moeten leren, hè

Klopt. Maar dat is achteraf.

t. kijk niet naar het geld, maar naar het beroep dat je krijgt.

Wat heb je gestudeerd?