Samisk utgave
Forrige:
Samisk utgave
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Ville norgetråden kjopt boken min?
Markalrfddca
Spors hva den handler om.
for fyll
Ja, på 10kronersmarked
Liker denne utgaven fåvæ
...
takk takk. har jo fǿlt meg kreativ og mekket mange utgaver i det siste. begynner å få teken på det, tror jeg.
håper alle synes det er ok
noen som veit om et skikkelig slitesterkt headsett? lei av å dra ned på elkjop en gang hver andre måned for å kjope det billigste
Om ikke du vil si hva den handler om må jeg nok si pent "nei"
Har nok konspirasjonsteorier, jödevitser, menneskehat og angst å holde på, trenger ikke din atpåtil, fåvæ
fortell noen jodevitser da
okei, nå lurer jeg på om jeg må revurdere forholdet jeg er i gutta. Dama har begynt å hinte til at hun vil ha barn, og da jeg stakk penisen min inn og ut av vaginaen hennes gjentatte ganger i stad, sa hun flere ganger at jeg skulle komme i fitta hennes. Trakk meg ut og kom på magen hennes som normalt fåvæ. Står på badet og prover å fordoye hva som skjedde der inne nå. Vet ikke om jeg tor gå ut igjen fåvæ. Hun virket litt grinete da jeg gikk.
få barn da for faen
14/88 din jævla homse
Jeg leser ikke bǿker og er stolt av det.
Hva betyr dette og hvorfor skal jeg bry meg?
germanske jenter
Jeg er bare halvt etnisk norsk. Dessuten ville jeg vært en dårlig far.
men da blir barnet en kvart etnisk norsk, gratulerer, du har vasket vekk de elendige genene dine.
negre får 6 barn mens de går på NAV og banker de opp, mens du er redd for å komme i fitta til dama di.
helvete altså, nordmenn er som dodoen om et århundre. takk til DEG.
>han vil ikke ha en gravid jv
Hvor gamle er dere?
hva er den andre halvparten?
Tenk om han bare vil vente til etter han har fridd til henne? Ikke noe gale med det da.
får barnet autisme hvis foreldene er over 35?
...er du over 35, sverigeanon?
Foreldrene hans var 42 da de fikk ham.
*står i veien*
kanskje jeg også skal begynne å breve de samme seksuelt opphissende bildene av kvinnfolk hele tiden også
*puster inn*
FLYTT DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
flytt dæ te sia kjerring
banan og gulost...hmmm...interessant
Hvor mye tran sier de man burde ta hver dag? drakk en flaske i dag
Ser på videoer av store hudårmer.
Ja, gamle foreldre + barn fodt mellom oktober og mars-april er en oppskrift på autisme.
Pappa er fra Mosambik
>sein oktober
Hun er 19, jeg er 28
herregud anonsen
Halvparten plus sju er faen meg ikke så vanskelig
>barn fodt mellom oktober og mars-april er en oppskrift på autisme.
er du astrolog du da guut
Da du var på hennes alder, var hun ti år. Tenk litt på det, du.
knasker i meg en saftig plomme
t. plomme-user
Den tulleregelen er det siste som går gjennom hodet ditt når tenåringsvagina viftes foran ansiktet ditt.
>halvparten pluss sjuuuuu EKS DE xDDD
hu er nitten, hu er fritt vilt.
D-vitaminmangel i vinterhalvåret
Bare fordi du kan, betyr det ikke det at du burde.
Det er det nåværende år, ikke 2008.
gi meg ti doktoravhandlinger, tre kildekritiske og fagfellesvurderte rapporter som bekrefter sammenhengen mellom autisme i småbarn og svangerskapet i vinterhalvåret og minst to bloggposter.
Når hun er på din alder, kommer du til å være 37, og barna deres 8, 5 og 2.
Norge :3
...
>ser på en dokumentar om 1066
>harald hardråde er spilt av clive russell
perfekt
jeg kan gi deg en big mac
Velger faen meg hva du tror på selv. Men ikke kom gråtende som en jævla homo i tråden her når du får en autistisk februarunge med astma, fordi du nektet å tvinge dama di til å ta 250μg hver dag.
får vell sove litt jeg da
Får vel finne litt kvist jeg da..
får vell nekte og sov jeg da
hei folkens
Homo
>Panameño
det er 7 om natten
hva skjer
12 natten
1 natten
2 natten
3 natten
4 morgenen
5 morgenen
6 morgenen
7 morgenen
8 morgenen
9 morgenen
10 formiddagen
11 formiddagen
12 dagen
1 dagen
2 dagen
3 dagen
4 ettermiddagen
5 ettermiddagen
6 kvelden
7 kvelden
8 kvelden
9 kvelden
10 kvelden
11 homo
fy faen jeg går gjennom megmegmappa og ler hoylytt klokken halv tre på natten
send hjelp
Brev bildene du ler av
dette f.eks
natta gutta...
legg inn en sang av din kultur?
det er 7.30 på kvelden!
generic version desu, these are much better (imho)
youtube.com
youtube.com
random norwegian stuff:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
>Norsk er bedre i min kultur enn jeg er
youtube.com
At least you know Chance McCoy, that shit is good. I learnt to play that song on the banjer recently actually.
My grandpa was in an Appalachian string band. He tried to pass on some lessons to me before he died, but he didn't get very far. And his guitar was totally wrecked from years of playing, so I couldn't do the chords very well
Awesome, I love that kind of music. You should pick it up again and just learn from youtube and go to old time jams. Wish I could go to old time jams...
Are you from the surrounding area?
No I am from California. Honestly, I don't even know why he was in such a band, because he was from California too as far as I know.
I know a long time ago my mother's side family used to live in the Virginia area (like 100 years ago or something), maybe it's something that was passed down for generations. He used to go out to the park with some other old guys and they'd play together.
By the way, I have the journals of my ancestors who landed in Virginia. Life was so hard back then....so hard. They lived such difficult lives
Glad your grandpap kept the tradition going, this music is seriously the number one cultural treasure of the USA in my opinion.
Seems to me that life in the Appalachian mountains is still pretty hard though, from what I've seen on the internet. Time seems to move slower there, or something.
It's just the poverty. Living on a tiny little farm all your life.
The Quaker church moved into town when he was a boy and basically took over. You couldn't get a job, or even maintain respectability unless you were a member of the Society of Friends (what they called the Quakers back then).
When he was a boy, he was abandoned by his parents and put with a foster family. They beat him and mistreated him, and worked him like a slave. They worked him so hard, he fainted one day and saw visions of God. This started his spiritual journey.
They denied him an education, so when he grew up he couldn't get any work in the town. At first, he didn't want to join the church, but he was basically forced to since they controlled the whole area. He became a priest, and using his connections with the church was able to get a nice little farm for himself, and a wife.
He worked that little farm his entire life, until the very end when he saved up enough money to take a trip to Europe. He left his wife and children behind and travelled to see England and France and parts of Germany.
The people back then, they lived such small lives.
I forgot to mention, this is my ancestor from the journal. I believe it was the early 1800's
>Society of Friends
I was in a Quaker church in Ireland recently actually, they still call it "the friends", like something right out of a horror movie.
You are lucky to have his journal though, that's incredible actually. There are no written records of my ancestors, I just vaguely know where they lived and what they did for a living. I think most people back then had these small lives though, I know all my ancestors lived in one area all their lives too.
I don't even know why I'm telling you. I just read the journal recently. And I felt so overwhelmingly sad after reading it. Especially since my grandad passed away. I almost wanted to go back in time and tell him that his struggles weren't meaningless.
In his writing you can feel so much pain. It hurt to read
>I almost wanted [...] tell him that his struggles weren't meaningless.
Not to get all spiritual here, but you might still get to do that one day, at least I hope so.
Anyway, I think I should learn the guitar for him. Some day at least. It would be nice to feel some connection to history.
Since it's like 4am in Norway I don't feel bad about commenting in your thread in English. One thing that I like about Norway is the endless nature extending in all directions. All you have to do is walk a bit away from the city, and you can be completely and totally alone in the wild.
>Anyway, I think I should learn the guitar for him
No easier time to do it than now, you got the internet and a zillion teachers to learn from while he probably only had his family/friends. The american folk scene is probably more alive than ever also from what I've seen around in Europe and America because of the internet also, so if you really want to get into it and meet a lot of good folks you have the chance.
>Since it's like 4am in Norway I don't feel bad about commenting in your thread in English
Seems everyone has gone asleep so we're bumping the thread, doing a good thing.
You're never alone in the wild in Norway though, there's always 3 or 4 other fuckers in the place you're at no matter where, since people love going for hour long walks everywhere. I imagine you'd be more alone in America if you're willing to drive a bit further to your destination.
>I imagine you'd be more alone in America
you are in a lot of places. But I am in one of these population centers.
I suppose I can drive up into the mountains and be away from people. But there's all kinds of roads, power lines, and the sounds of traffic....etc. And at night, you can't see the stars very well (light pollution). It's not true nature the way I dream of it.
innafor å henge seg
t. knut hamsun
sulten igjen nå, kanskje?
It's like that here too, don't romanticize this place too much. You have to go faaar to get away from all that unless you live someplace in the north.
nei
PAPPA RORTE MEG NÅR JEG VAR 5 ÅR GAMMEL, IKKE SEKSUELT DA, HAN BARE PUTTET PENISEN I ROMPA MI SÅ JEG BLODDE, MEN ASSÅ HAN SA "no homo" SÅ DET ER GREIT LIKSOM, UANSETT DA, SÅ DERFOR TENKTE JEG AT DET VAR LIKE GREIT Å SPRENGE EN VAREBIL OG SKAPE ENHJORNINGER SAMT FORETA LITT ETNISK RYDDING PÅ ET LITE POLITISK OYSAMFUNN MEN FYFAEN SÅ DRITT DET VAR DA FY FAEN LIKSOM
FOLER DERE MEG ELLER!?
jeg er han som skrev brevet du svarte til og jeg foler deg ikke
innafor å ronke for man drar på trening?
Kan jeg fole deg istedenfor da?
Hva mente han *egentlig* med dette?
nei? hvorfor ikke da?
da går jeg da...
eg tenker på snabb
eg e så kat at eg e kvalm
eg tenker på anus mot munn
eg tenker en del på anus i grunn
Noen som har lyst å kjöpe et datamaskinspill jeg virkelig har lyst på? Nei? ... ikke det?
n...e.......i v...e...l
kva for spel
Tekken #7
Hadde jeg hatt penger skulle jeg gjort det for deg Anonsen...
Dere er så greie, gutta. Får vel jobbe ekstra hardt denne måneden
GOD MORGEN
>eg e frå bæææægen