God, gammel utgave-utgaven
Forrige tråd:
God, gammel utgave-utgaven
Forrige tråd:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
forst for nå er det leggetid for de fornuftige i tråden
*Venter*
Jaja, tilbringer fredagen med Inger Christin Borge jeg da. God helg gutta.
*blir gravid etter ett kyss*
nice blir det pulings?
La oss ta en sporreundersokelse, gutta:
>Utdannelse
>Jobb
>Har du stor omgangskrets som du moter fysisk (Sup Forums telles altså ikke)?
>Sivilstatus
>Antall sexpartnere
>Hobby
>t.doxxeanon
'nei'
>ungdomsskole
>nei
>nei
>singel
>0
>Sup Forums
>>Utdannelse
fullforte ikke vidergående
>>Jobb
fastjobb
>>Har du stor omgangskrets som du moter fysisk (Sup Forums telles altså ikke)?
nei
>>Sivilstatus
...ugift
>>Antall sexpartnere
0
>>Hobby
brygging
heisann pst-user
>tredje året på vgs
>nei
>2 kompiser som jeg trener med, men ellers snakker jeg kun med folk på skolen
>jah...
>0...
>lofting
ny tråd
>68 (du)s i forrige tråd
dette må være en slags rekord
>utdanning
petroleumsingenior
>jobb
senioringenior i oljeindustrien
>venner
nokså stor
>sivilstatus
jv
>sexpartnere
4
>hobby
lofting. fisking, tidligere innebandy
hater uironisk oljearbeidere
du bor i stavanger, antar jeg?
vi motes i morgen og sloss
Vi har hatt tråder hvor ett enkelt innlegg har fått flere hundre (deg)s fåvæ.
>senioringenior i oljeindustrien
Du skrev "(snart) arbeidsledig" feil.
>i 4r lenge leve vaar prinsesse.
Nei, jeg bor og jobber for det meste fra Oslo. Tar fly til Stavanger/Bergen/Edinburgh når det trengs.
>Utdannelse
doktorgrad
>Jobb
uavhengig aksjeinvestor, arving, narkobaron og diktator i en liten bananrepublikk
ja
>Sivilstatus
5 koner, 20 barn
>Antall sexpartnere
999+
>Hobby
kokain, horer, blackjack, se mine fiender flykte fra meg og hore klagesangene til deres kvinner
desentralser
norrǿnt?
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
kan du oversette frasen "jeg er bare en mann" til norront?
Kan du fortelle meg hvorfor man boyer "Jesus Kristus" på så mange rare måter? Stammer det fra latin.
ikke norrönt men samme dæ væl
>ungdomsskole
underalder
homhoomohomomoohomomoohmohomohomomoomoomoomoowoomomo
Kanskje hvis jeg brever litt Birgit?
Hahaha. Da jeg gikk på videregående var det to skikkelige klyser som var besatt av at de skulle få jobb i oljebransjen. De kom inn på storslåtte oljestudier. Herregud de var så jævla utålelige i studietiden da jeg motte dem i feriene. Når de ble ferdige, var det ikke måte på hvordan pengene skulle renne inn. Folk som studerte sykepleie var idioter som ikke dugde til annet enn å torke rumper.
I dag har begge oljerelatert mastergrad.
Begge har vært arbeidsledige i et år, og har null utsikter til oljerelatert jobb heller.
Alle de som "kun duger til å vaske rumper" har trygg jobb, tjener ålreit, eier egen bolig og er lykkelige. Mens disse idiotene må selge sine hjem.
Oljekrisa er kjip, men ikke si at den ikke er god for noe.
Denne tråden trenger litt nasjonalisme
youtube.com
Ingen kjoper lognene dine, sosialistanon.
Lånt fra latin, ja. "Jesus" kan egentlig ikke bǿyes med det norrǿne språket, så de måtte låne former. Norrǿnt lånte også "Jesum" i akkusativ, det ser kanskje ut som en dativsform ved fǿrste ǿyekast.
>Utdannelse
Ingen utover grunnskolen.
>Jobb
Ingen arbeidserfaring.
Ingen omgangskrets.
>Sivilstatus
Singel for evig tid.
>Antall sexpartnere
Null (0).
>Hobby
Ingen.
Elsket denne utgaven da den ble brukt fǿrste gang.
Stemte Hoyre.
Jeg fökker til museknappene når jeg skraper av fettet som setter seg på datamusa. Bare vaskeklut fra nå av.
doktor Flynn kunne ha blitt en veldig lykkelig kone, tatt hånden til en mann hun hadde onsket seg hele livet.
arbeidskarrieren kom forst det året, hun ville ha respekt.
men hun var lett å kikke på, og ble sjefens leketoy.
valgene vi tar og tingene vi sier skaper skjebnens hender, de tingene hun gjorde og ordene hun sa, drev hennes mann bort.
hun dyttet seg selv, ignorerte helsen, og begynte å falle fra hverandre.
fordomt er sjelen som ignorerer sitt knuste hjerte.
desperat nå, for den kjærligheten hun folte, men for syk og tom for tro, aksepterer hun hånden til en ensom gammel mann som kun kjenner hennes navn.
ned falt hun til sitt private helvete, midten, hvor ingen drommer.
hvor skjonnhet og en hjerne er ting hun ikke kommer til å trenge.
kravstore jenter som ignorerer verden med logn og fantasi, går på en lett vei, men har på seg en feigings klær når de står foran evigheten.
Er det bare megmeging eller er det faktisk så mange genuint ensomme sjeler her?
Jeg vet hvilken nettside jeg er på altså, men syns det er vanskelig å forestille meg så mange unge, ensomme som ikke har sosial kontakt med andre eller gjor noe.
ensomhet er jo norges folkesykdom
>"La oss ikke handle således at våre barn og barnebarn skal forbanne vårt minne!"
>navnet hans blir synonymt med forræder internasjonalt etter hans dod
>Utdannelse
Barnehagelærer (bachelor)
>Jobb
Pedagog i bhg.
Rundt 15 faste nære venner som jeg henger med, men omgangskretsen er jo noe stǿrre hvis vi medregner bekjente og venner av venner etc.
>Sivilstatus
K-kanskje jeg skal begynne å gjǿre noe med saken.
>Antall sexpartnere
Tror 8.
>Hobby
Drittbreving, sykling, fjellturer, filmtitting. Er dette hobbyer?
Takk for at du deler din kunnskap med oss.
*står opp*
hei hei gutta
jeg...
...
>Pedagog i barnehage
Må vere jente.
det finnes ikke menn som jobber i barnehage.
får vell sove litt jeg da
jo, barnehagepedagoganon
Se for dere at hun akkurat "står" til start i en handicap langrenns konkuranse. Rett for startskuddet går horer hun en en mistenkelig lyd fra hennes egen kropp. Hun mistenker det verste, men startskuddet går, og Birgit farer ut i loypa. Etter hundre meter kjenner hun lukta av sin egen bæsj. Hun kjenner ingen ting, hun er jo lam fra livet og ned, men hun vet akkurat hva som har skjedd. Det er ikke noe alternativ å bryte lopet. Hun er nemlig en av medalje kandidatene og må bare fortsette. Lukta blir bare verre og verre når bevegelsene i kroppen hennes kliner bæsjen ut over hele rumpa. Men hun staker på og kommer i mål etter mange kilometer på en god tid. En tid som holder til gull. Da tar hun seg tid til å feire seieren og glemmer for et oyeblikk at hun har bæsja på seg. Det kan hun gjore noe med senere, nå er det gullet som gjelder.
Vi menn tilsvarer rundt 8% av de som arbeider i bhg. Det morsomme er at vi gjǿr det bedre enn kvinnene også i dette yrket.
>det finnes ikke menn som jobber i barnehage.
Kan avkrefte dette. Blir stadig flere menn med bachelorgrad i barnehagene. I byene vil det være ca. 50/50 fordeling om 10 år.
ikke så rart det
er du mann som soker jobb i barnehage må du være spesielt interessert, mens kvinner har hatt det som standardyrke siden vi bodde i trærne, så det er litt lettere å falle tilbake på.
Som sagt, ingen kjoper lognene dine, sosialistanon.
Hvor får du den statistikken fra?
Jeg er litt i tvil fåvæ. Jeg hadde selvsagt blitt glad om det skjedde, for det betyr at jeg ikke blir den eneste mannen på jobb i en bhg med nesten 30 ansatte.
>spesielt interessert
>barn
Hvem tar telefonen?
ikke mannen du snakker med, men at oljearbeidere er noen fitter er ingen revolusjonær ytring fåvæ. Trenger hverken være i mot oljeboring eller like sosialisme for det.
denne tråden trenger litt techno
youtube.com
Var ikke spesielt interessert da jeg ble barnehagevikar, bare desp student (studiet var totalt urelatert). Men det viste seg at jeg faktisk var dugende, og jeg ble flere ganger tilbudt fast jobb, men takket nei. Og hva deltidsjobb som student angår, så var det slettes ikke verst. Lærte mye og angrer ingenting, men de fleste menn jeg ble kjent med (som ikke var pedagoger) var stort sett i samme båt som meg.
Observasjonen var likevel at det var mye mer sannsynlig at barnehagen ville ha mannlige vikarer tilbake enn kvinnelige. Det skyldtes at menn gled lettere inn i rollen og var mye tryggere mye raskere.
Ja, det er jo et poeng. Også har jeg merket meg at veldig mange kvinner ikke lar gutter være gutter.
Hvor lenge jobbet du som vikar? Jeg hadde en fyr som jobbet i min bhg en stund, og det var veldig kjekt å ha en annen kar der. Men nå er han borte, slik som deg.
denne tråden trenger litt sort kabarét
youtube.com
>>Utdannelse
Universitets student
>>Jobb
Kiwi
>>Har du stor omgangskrets som du moter fysisk (Sup Forums telles altså ikke)?
7
>>Sivilstatus
Singel
>>Antall sexpartnere
1
>>Hobby
Fotografi
Gutta
>Drikker hjemme hos en kompis
>Avtalt jeg kan sove på sofaen så kjore hjem i morgen/dag
>Klokka 01:30 får jeg "ska tidlig opp i morgen, du må dra hjem nå"
>Full og 30min gange fra nærmeste bussholdeplass
>folk som har hatt sexpartnere
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLL
>Universitets student
Haha, fyfaen. Nå må du skjerpe deg.
Nesten hele studietiden foruten den siste innspurten, en-to dager i uka, avhengig av hvor god tid jeg hadde.
Hvilken by bor du i?
så ta tæxi da vel
alt trenger ikke være vanskelig
Nei. Vill ikke bli /voksen/
*kjǿper lǿgnene dine*
elektriker
elektriker
10-20 nære venner
singel
vet ikke. rundt 40 kanskje
feste og mekke bil
Var det en friluftsorientert bhg?
Trondheim
Vil ikke stotte den rullende joden fåvæ
Jeg siktet til særskrivingen. Du må faen meg ikke dra med deg sånt til universitetet.
god mann. har litterært tatt taxi én gang de siste 10 årene. Dårlig megmeg sdm.
Okei, men da kan jeg dessverre ikke plukke deg opp.
jogger anonsen?
Åh.
Vel.
Det går alt på engelsk.
detTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Å JEG BLIR SÅ SSSSSSIIIIIIIIINTTTTTT
VRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLUGGGGHHHHHHHHHH
Der*
:)
Noen som sitter på noe grǿnt?
tok en gang en taxi over 1/4 av danmarks landmasse
betalte 1500 danske kronor
Ja
:/
Enig, tatt taxi 1 gang, og det var gratis da taxien skulle samme veien som meg
dette
tom... for... SUKETTER!!!!!!!!!
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tar taxi stǿtt og stadig, fåvæ. Ser ikke problemet. Det er en god service som jeg gjerne betaler for.
>Klokka 01:30 får jeg "ska tidlig opp i morgen, du må dra hjem nå"
dårlig kompis sdm
og... bare ta taxi din jævla autist.
>t.diabetiker
Nei fåvæ
Er ikke minusgrader her i byen enda
Jeg liker ikke arrogansen deres, og måten de holder konkurrenter ute av næringen fåvæ. Privatiser taxinæringen.
dette
taxisjåforer er ærlig folk som jobber lange dager og tjener lite, albeit litt mer hvis de får masse kunder
syns vi burde stotte norges taxisjåforer
>Privatiser taxinæringen
Den er jo det allerede til en viss grad.
>albeit
Taxinæringen er 100 % privat, men den er såpass gjennomregulert at du i praksis får private monopoler. Tilbudet er mye lavere enn ettersporselen i f.eks. Oslo, så de kan ta blodpris. Har bare dårlige opplevelser i Oslo både på pris og service, med flere selskaper.
>Loyve fra STATEN
>Privat
Nei, for å kjore taxi må du (de fleste steder) ha tilstedt loyve, som både er dyrt, og som mange ganger betyr at du må ha tillatelse fra konkurrentene dine for å konkurrere med dem. Det holder tilbudet nede og lar selskapene samarbeide om å holde prisene på et hoyt nivå. Slipp til uber fåvæ.
...
da runker jeg da
da angrer jeg på alle valg jeg har tatt i livet mitt
da henger jeg meg da
og så legger jeg meg
>de har ikke slekt i taxinæringen så alle stopper takstameteret halvveis på veien