Weer blazen.
Neder
Dikzakanon?
Wil je zo overtuigend zijn dat ze spontaan hun vriend verlaten of zo?
Ook voor mij is het onbegrijpelijk hoe een vrouw een beslissing kan nemen over het bezit dat eigendom is van alle Nederlanders. Het is alsof je je auto in de parkeergarage zet en bij terugkomst je moet constateren dat je auto door de parkeerwachter is verkocht omdat "hij hier niet thuishoorde". Het enige wat we kunnen doen is in protest gaan en ons gezamenlijk goed opeisen. Alleen de Staten-Generaal of de Raad van State zou hier een oordeel over mogen vellen.
>onironisch PVV stemmen
topkek
Omdat ik de afgelopen 2 jaar elke keer dag heb geblazen. Ik gebruikt het om een schreeuwende leegte in mijn leven te vullen en kom dan in een vicueze cirkel terecht waarin verbetering onmogelijk is. Ik word er lui van en mijn longen gaan naar de kanker. De volgende dag merk ik dat ik ook minder sociaal ben, terwijl ik daar al moeite voor moet doen.
Mja, als Baudet er niet was geweest, had ik dat ook gedaan. Wat moet je anders stemmen als je niet van de islam en de EU gediend bent?
je schrijfvaardigheid heeft er ook onder geleden zo te zien
Zou je propere leestekens kunnen gebruiken? Dat voorkomt verwarring.
Nu lijkt het alsof je "een vrouw" beschuldigd terwijl in de context van je post de nadruk niet op "vrouw" maar op "één" zou moeten liggen.
Ik zou niet weten wie die user is? Bedoel je die dikke die elke dag eten bestelde, want dat ben ik niet.
Nee, ik wil gewoon op een leuk meisje dat herhaaldelijk naar mij kijkt af kunnen stappen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen op zo'n moment. Als ik het doe, dan wordt het zo onnatuurlijk dat het gelijk onaangenaam wordt. Wat moet ik in godsnaam zeggen?
Maar mijn taak voor deze week is om 1 meisjes aan te spreken.
Gelukkig kom ik geen meisjes tegen op mijn kamer :)