/mämmi/

Vuosi 2525 painos

youtube.com/watch?v=yesyhQkYrQM

Tämä on se tulevaisuus jonka meidän jumalattomat globalistiset saatananpalvojat on valinneet

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Pvd_nAmzBHo
en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_light
youtube.com/watch?v=0kMyTYcmvJw
twitter.com/AnonBabble

Oispa kaljaa.

>RTwP

Kirjaimellisesti "tehtiin RTS-pelimoottori, mutta näiden mikrottaminen on ihan perseestä joten tungetaan pause eikä suunnitella oikeasti hyvää tappelusysteemiä".

>tehtiin RTS-pelimoottori, mutta näiden mikrottaminen on ihan perseestä joten tungetaan pause eikä suunnitella oikeasti hyvää tappelusysteemiä
Miten olis, että suunnitellaan ihan oikeasti hyvä tappelusysteemi sen RTwP:n ympärille, sen sijaan, että tehdään joku vitun surkea ja ylisimppeli turn based paska, jonka syvyys luokkaa yksittäisen nopan heitto ja taistelun monimutkaisuus saavutettu jossain 90-luvun 2D RPGissä.

Jos vaikka pelaisit jotain oikeasti hyvää vuoropohjaista peliä kuten SMT:Nocturnea, Sengoku Rancea tai Divinity OS2:ta.

>ei fallout tai wasteland

Ai vitun tylsiä turn-based pelejä, joissa tekniikan ja monimuotoisuuden huippu on lattialle levitettävä ja sytytettävä öljy?
Juuh, entä jos en pelais?

>vuosi 4382
>ei pelaa reaaliaikaista ristinollaa

Uus Wasteland ainakin kuraa. Olisivat pistäneet edes vähän yritystä siihen taisteluun, kun kerat kokoajan pakottavat siihen osallistumaan.

youtube.com/watch?v=Pvd_nAmzBHo

Mitä noi on?

oispa loli

Omapahan on tappiosi kun et osaa nauttia kuin vain tietynlaisista asioista. Itelleni on tarjolla paljon enemmän viihdettä kun en ole niin nuuka pikkuasioiden suhteen.

No mitäpä vittu lottoot?

*slurps*
*njam*
*åh*

Ei minua nuukaksi voi rehellisesti kutsua. Nuo vuoropohjaiset systeemit vaan on 99% tapauksissa täysin surkeita. Panostettu ei ole yhtään ja taistelu koostuu pääosin vihollisen klikkailusta ja numeroiden katsomisesta. Pistäisivät nyt edes jotain oikeita taktisia mahdollisuuksia niihin peleihinsä, mutta useimmissa taisteluakin edeltävät toimenpiteet on pää-asiassa
>kävele esiin
>taistelu alkaa
Hip-hei kun hauskaa toistaa tuota samaa parisataa kertaa sen pelin aikana.

paskaa paketissa

HAARP, räjähtäviä muuntajia tai jotain muuta

*suorittaa harakirin*

en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_light
National Geographiciltä tuli joskus joku sääohjelma jossa oli noista juttua.
Mutta wikipediakin sanoo että mistä noi johtuu on kiistelyn aihe.

en tiedä mistä puhutte (enkä rehellisesti sanoen myöskään välitä) mutta ajattelin vain kertoa teille että mulla on aivan hirveä paskahätä

Mä väänsin aamupäivällä semmoisen perstuntumalta HK:n sinisen kokoisen pökäleen. Ikävä kyllä en voinut todentaa tätä, sillä paska pakeni ujona putkeen heti maailmaan tultuaan.

Mullakin oli ja menin paskalle. Postaan parhaillani pöntöltä.

ootteko koskaann nähnyt muita mämmiläisiä samassa pelissä kun te?

juuh semmosta se on niiden veijareiden kanssa. itsehän menisin mielelläni pöntölle just nyt mutta on jotain vähän kesken.
välillä toivon ettei elämän pitäis aina olla näin vaikeeta mutta kai semmone satunnaine onnellisuus elämässä voi olla verrattavissa siihen paskapökäleeseen siellä pöntössä, se tulee kovien ponnistusten ja tuskan seurauksena ja katoaa aivan yhtä äkkiä..

War Thunderissa ehkä. Ei taida kukaan Wargamea tai Squadia pelata?

Suomi~~

how do I get a finnish gf?

Ei Black Islen Fallouttien tappelusysteemit ole erityisen hyviä. Jos hahmo on rakennettu kunnolla niin ei niissä hirveästi tarvitse miettiä.

Jos vaikka kokeilisit joskus jotain vuoropohjaista peliä jonka tappelusysteemi ei ole pelkkä yksinkertaistettu Wizardry-klooni. Ensimmäinen Original Sin oli pitkälle sellainen, että pelin voi pelata puoleenväliin vain heittämällä öljyä ja perään tulta kun resistit pyöri nopanheitolla. Kakkosessa debuffit ei toimi jos vihollisella on armoria jäljellä, joten siinä pitää leikkiä enemmän positionaamisen kanssa kun omat ei saa jäädä CC-loukkuun, liikkumisapustuksia on rajallisesti ja korkeasta maastosta lyö lujempaa.

itellä on joku vajaat 30 tuntia wargame red dragonissa

Divinity Original Siniä pelasinkin, samaa tylsää paskaa niinku muutkin. Perus
>kävele taisteluun
>heitä noppaa
meininki.
Taidan vaan pysytellä simulaattoreissa ynnä muissa.

Antabusnyymi paikal?

2 on paljon deterministisempi. Ainoat asiat joissa on nopanheittoa on vahinkohaarukat ja critical chancet. Debuffit toimii vain, jos vihollisella ei ole vastaavaa armorityyppiä, joka kuluu vahingon mukaan.

oon mahtisonni

*siittää*

Tarkotin nopanheitolla enemmänkin sitä vitun yksinkertaista taistelua. Sopis hyvin jos kyseessä olis satojen hahmojen ohjaus taistelussa, mutta kun joku ~4:n party niin on kuraa. Pystyykö kakkosessa edes suojautumaan esineiden taakse tai vaikkapa ojaan? Koostuuko pelialueet käytävistä, vai voiko oikeasti valita lähestymissuunnan johonkin paikkaan?

Moi

oon neekeri make

*siittä viidakonotteella*

harakiriä ei suoriteta itse, siinä toinen jäbä vetää sulta pään poikki
tarkoitit varmaan seppukua

Eräs nettikaveri selailee mämmiä, olen aika varma. Mutta tapasin sen aikasemmin ja älysin mämmiyhteyden vasta myöhemmin. Eli vähän käänteinen tilanne kuin mitä haettiin.

Mikä nyymejä oispattaa näin sunnuntai iltana?

Sama asia. Seppukun voi suorittaa joko itse, tai avustuksella, eli pää poikki.

...

VIIRUS KUVA!!!

Moden perseilyä

Oispa nyymi. Tekisin sille kananmuna-pekoni-juusto voileivän.

Oispa voileipiä tekevä nyymi. Kaataisin sille rommia.

Joko Marutei Tsurunen on mainittu?

>Tsurunen toimi demokraattien edustajana Japanin parlamentin ylähuoneessa vuosina 2002–2013 sen ensimmäisenä länsimaalaissyntyisenä jäsenenä.

Ihan helvetin kova saavutus, kun miettii, että kuinka epäluuloisia japanilaiset ovat ulkomaalaisia kohtaan. Toki Suomi on eräänlainen poikkeus, vanhempi väestö tietää ja arvostaa Mannerheimia ja suomalaisia.

Ilmeisesti aika konservatiivinen poliitikko ja sellaisestahan japskit tykkää.

Oispa rommia kaatava nyymi. Voisin vaikka kääriä sille jointin.

Back to ylilauta vitun homo.

juuh tiesin kyl

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Elikkä mulla oli yön sulamassa vanhaksi menny jauheliha, voiko sitä syödä vielä huomenna ku ei jaksais syödä tänää vai heitenkö pois?

No katoppa huomenna mimmoseks se on menny, ite varmaan söisin.

Oispa oispatteleva nyymi.

Miten vanhaks mennyttä?

Kuukauden, mutta se on ollu pakastimessa.

LIHAPUHETTA!!!!!!! APUA MÄ EN VOI HENGITTÄÄ

Esineiden taakse periaatteessa voi, mutta harvoin estää suuntaamista viereen. Korkeuserot ja savu rajoittaa enemmän näkyvyyttä.

viiltelen itseäni koska mulla ei oo ikiomaa nyymiä
tätäkö te haluatte HÄH

kauppa oli taas täynnä äänekkäitä, rumia nuoria
piti piilotella vihanneshyllyn luona kunnes häipyivät

Toivottavasti viiltelet oikeaoppisesti.

>yhyy uli uli ylilauta

Oispa hassunhauska hullunkurinen vitsiniekka nyymi

*lähtee hippulat vinkuen juoksemaan pakoon*

*virittää teräsvaijerin nyymin juoksureitille*

*pelastaa nyymin*

Jahas, elikkä saksassa Merkkeli istuu edelleen johdossa kuten oli odotettukkin, kovasti heikentyneenä tosin koska joutuu ottamaan hallitukseen kaksi muutakin puoluetta yhden sijasta.
Maahanmuuton vastustajapuolue ilmeisesti kolmanneksi suurin, mutta todennäköisesti ei pääse hallitukseen koska rassisstit.
Ilmeisesti sakemannien hallitus tulee olemaan merkelin kristillisdemokraatit, hännystelijät FDB sekä vihreät.

Hyi helvetti millainen hallitus tulee noillakin olemaan.

Luuletko että juostessa ei ehtis näkemään teräsvaijeria?

HUOMIO HUOMIO AMNTABUS HAVAITTU MANNERHEIMINKADUN JA KOUVOLANTIEN RISTEYKSESSÄ

TARVITSEMNNE VÄLITTÖMÄSTI APUJOUKKOJA

Oon kahvihumalassa

Tylsää. Keksikää mulle tkeemistä.

Juuh oksettavaa.

Napsuttele random videita sinätuubassa kunnes penis värähtää jollekkin ja runkkaa sille sitten.

tälle:

Drumpf haluu hyökätä iraniin

Mistä hinnasta menisitte homoluolaan? Mulla varmaan yksi timantti.

soossia

>Shiki-Eiki
>oniisan

*antaa nyymille yhden hiiliatomin kokoisen timantin*
Olis kannattanut olla tarkempi siitä mitä toivoo.

...

*gets arrested by the nettipoliisi*

jänniä "maailman herroja" kun ketään ei ole vuosikymmeniin kiinnostanut näitä nitistää.
perus juutalaisuutta että ollaan hallituksissa loisimassa rahaa, ja sitten tehdään firman kustannuksella politiikalle palveluksia oman lompakon täyttämiseksi

Ei kannattais näyttää lolilta jos haluu respektii.

Söisinkö mysteerikalaa, pakastepitsua, vaiko kenties ryynäreitä muussilla

Ei yhden pankkiirin tappaminen mitään hyödytä, kun sen kannoilla kulkee satoja muita sieluttomia piruja valmiina astumaan sen kenkiin.
Koko korruptoitunut pankkisysteemi pitäis kaataa, mutta koita nyt jotain tehdä kun lopputulos luokkaa natsi-Saksa 1945 tai JFK.

otat kikun käteen, tyhjennät kuulat ja menet nukkumaan syömättä

tuossa kuvassa itkettiin nimenomaan Rothschildin vähälapsisesta suvusta, joka on erittäin tapettavissa jos ketään kiinnostaa.
että toiminta edistää asiaa jos itkettää juutalaispankkiirien keskusperhe.

Shiki-Eiki EI näytä lolilta.

youtube.com/watch?v=0kMyTYcmvJw

Tulin justiin paskalta ja pönttö oli taas ihan täynnä verta

Kannattais varmaan vähän hillitä sitä pahuuden voimien manaamista

jos ihan punaista niin ei välttämättä hätä, mutta jos tummaa tavaraa niin mene lääkäriin

>mene lääkäriin
enpäs mee lälläslää

Onko Rothschildin suku ollut erityisen relevantti pankkipuolella enää toisen maailmansodan jälkeen?

mitäpä sitä jos ei ole ambulanssikunnossa vielä.
jonotat 3 kuukautta seuraavaa aikaa kun lääkäri sanoo että seurataan tilannetta pyllyn sorkkimisen jälkeen

melko elotonta puuhaa pankeissa nyt kun valuutta on numeroita tietokoneessa ja valtiot säännönmukaisesti perseilee velassa, joka nollataan pois siirtelemällä jos kertyy liikaa.

lähti todellinen valta politiikan tekosyyksi joutuessa.

Miks lääkärit haluu aina sorkkia pyllyä?
- Mene lääkäriin kun on yskä: Lääkäri käskee makuulle pylly pystyssä
- Mene lääkäriin kun on kuumetta: Lääkäri käskee makuulle pylly pystyssä
- Mene lääkäriin kun on pahoinvointia: Lääkäri käskee makuulle pylly pystyssä

Mä luulen että sun lääkäris oli vaan pervo

Oon joskus miettinyt jos mulla olisi kaikki semmoset ns. normaalit jutut kuten koulutus, ammatti, naisystävä ja vaikka joku urheiluharrastus, olisinko mä siltikkään yhtään onnellisempi.

Et välttämättä. Itse en ainakaan suurimmasta osasta noista perusta paskaakaan. Mukavinta olis asua jossain saaristomökissä, sähkön, netin, koirien, joidenkin lampaiden ja kanojen kanssa.

Olisit-.

Olisit, koska et ehtisi miettimään ongelmiasi yhtä paljon.
Tylsyys on tappavaa.

t.painoin liian aikaisin post nappulaa

oot varmaan tosi söpö sen lääkärin mielestä ^_^