/Nederdraad/

We zijn te lui voor de afwas editie

Welkom: Kant en klaar
Niet welkom: Kagari

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5dkz1HsQqHk
youtube.com/watch?v=mDC-NDJKZFM
youtube.com/watch?v=N0lC4U_GQ5Q
youtube.com/watch?v=6IJCFc_qkHw
rudaw.net/english/kurdistan/referundum
haaretz.com/middle-east-news/iraq/1.814006
aljazeera.com/news/2017/09/erdogan-warns-armed-action-iraqi-kurdistan-vote-170925142445627.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

1ste

Kagari mag terug naar /bant/

Goed gedaan

nebergraap

belkmo kankerbla
biet vrelok kanari

Merkel heeft gewonnen, dus 't zal niet lang duren voordat de Pruisen weer de grens over komen.

Zie ik jullie bij de Grebbeberg, heren?

...

Ik slacht je af.

120 euro, ja of nee?

Ben je een puber, ja of nee?

Ben je gek

Wie is deze engerd?? Geef mij wat meer informatie!!

Nee, 18
Nee? Ik heb wel eerder een paar voor 120 gekocht hoor

Ik vind dat sowieso te prijzig voor schoenen. Tenzij dat ene paar van kantoor/begrafenis schoenen.

Als je graag geld uitgeeft aan mode, dan zou ik het doen. Ze zijn wel leuk.

Nee, ik zou meer willen krijgen om deze te dragen.

vlugge uitleg?

545 euro,ja of nee?

niet twijfelen

120 euro is 1/3 van mijn huur. Mijn auto of zorgverzekering.

Een nieuwe enkel kost iets meer dan dat hoor

beetje saai oetz

Ze zijn super comfie

Geen idee wie het zijn, oetz

>koop dure schoenen
>draag ze nooit want je bent bang dat ze vies worden
Ik koop alleen nieuwe schoenen als mijn oude op zijn oetz.

why would anyone wear this?

Welke zou jij dan kiezen?

>dvw 7 paar schoenen exc. specifieke schoenen

*aboneert*

weet ik niet. Ben geen Marokkaan.

Mijn oude schoenen zijn ook op, ik doe er gewoonlijk een jaar mij en ben daarom ook niet bang om wat aan uit te geven

Roze, goeie tint

die gele of die midden links.

maar vooral die gele. Rest is allemaal behoorlijk saai en ongeïnspireerd.

Ik heb maar 1 paar voeten. Maar het kan zijn dat je iets moet nemen voor een bepaalde kledingstijl oid. Maar dit zijn gewoon te dure gympies.
Het was geen blog maar een mening zoals velen in deze draad. Ik kan je wel wat vertellen over mijn leven als je interesse hebt.
Middenlinks of de blauwe.
Dat snap ik. Maar mijn persoonlijke ervaring is altijd dat de dure schoenen na een paar maanden op zijn. Misschien is dat alleen iets van Nike. Duurkoop is niet altijd de betere koop.

Ik heb een paar gympies van €150
Dat is mijn afgetrapte paar.

Linksboven en Linksmidden zijn vooral voor Marokkanen, de rest valt wel mee oetz

>dure schoenen na een paar maanden op zijn
Dure schoenen kan je juist onderhouden en repareren

>Misschien is dat alleen iets van Nike.
Iets van gympies. Ik heb schoenen waar ik al 4x een nieuwe zool onder heb gezet, 2 nieuwe hakken en de binnenkant is gerepareerd.

Heb nog nooit Nike schoenen gehad, alleen een paar hardloopschoenen die ik nauwelijks droeg en me nu te klein zijn. heb persoonlijk alleen ervaring met Adidas en Vans, die het altijd ruim een jaar volhielden. Om nog niet te spreken van mijn Timberlands

Oké vertel me maar over je leven.

IK WIL EEN LEVANTIJNSE VRIENDIN
RIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE

Ik jos, ik schijtpaal en ik start draden. Gister had ik een patatje oorlog. Ik moet blijkbaar de volgende keer een friet met samurai nemen. Wil je nog meer weten?

Soms droom ik ervan om een geroodpilde vd te hebben uit het midden-oosten. Helaas zijn er weinig die uit mijn socio-economische klasse komen en even knap zijn als ik

MEER

opleiding? werk?

Gisteravond zat ik allemaal filmpjes over zelfmoord te kijken tot vroeg in de ochtend en heb daardoor de miet gemist omdat ik sliep tot 1 uur.
Ik heb een mavo en een zwemdiploma. Voltijd NOOT.

>Soms droom ik ervan om een geroodpilde vd te hebben uit het midden-oosten.
Ik droom er elke dag van. Het leven is lijden.

Ken die kech, Kenia
Negeer die kech, Nigeria
Ik ga d'r in, India
Bel die bitch, België
Jij krijgt nee, Nederland
Pak je rust, Rusland
Pak je shit, Pakistan
Ik ga eng, Engeland

Interessant. Ik wil ook nog een keer samuraisaus proberen. Frikandel met samuraisaus.

Filmpjes kijken tot vroeg in de ochtend over zelfmoord is wel erg deprimerend oetz en waarschijnlijk niet goed voor je mentale gezondheid.

Ik ben vroeg opgestaan voor de miet, maar er reed geen trein naar Utrecht. Toen ben ik voor de lol maar in een andere trein gestapt. Er is ook helemaal geen miet geweest.

huisdieren? hoeveel zussen?

>Er is ook helemaal geen miet geweest.

Joh je meent het, het is vrijdag pas he

De friettent waar ik was had alleen maar friet. Maar ik zou het niet erg vinden om de saus bij een frikandel te nemen.

En over mijn mentale gezondheid: ik ben gewoon koekoek. Ik heb het geaccepteerd.

Waar ben je heen gegaan?
Geen huisdieren. 2 zussen. Nee, ik ga ze hier niet palen en ze zijn bezet.

laatkomertje? oude ouders die niet veel naar je omkijken?

>dennis zal nooit zo minachtend naar je kijken
waarom leven?

>ik ben gewoon koekoek. Ik heb het geaccepteerd
Ik hoop dat je toch ooit gelukkig zult worden.

Ik heb de trein aan de andere kant genomen. Die ging richting Roozendaal. Toen in Tilburg uitgestapt. Even daar met mijn telefoon gespeeld toen weer ingestapt terug naar huis. Toen naar huis gefietst en dood moe in een halve slaap gevallen.

Zijn nek is waarschijnlijk dun genoeg om met één hand te kunnen wurgen

verwijder dit

Ik ben de oudste van 4 (ik heb ook nog een broer). M'n vader is dood maar hield erg van me voordat hij stierf en m'n moeder kijkt vaak genoeg naar me om.
Oh, ik ben niet depri hoor. Ik ben gelukkig op mijn eigen rare manier.

Heb je een OV ofzo dat je naar willekeurige locaties gaat met de trein? Toen ik een OV had heb ik wel alle provincies gehad behalve Zeeland. Ik had blijkbaar nooit wat te doen in Zeeland.

Terwijl je zijn gezicht bruut verkracht met je steenharde penis.

jullie zijn echt ziek

even handig jongens
youtube.com/watch?v=5dkz1HsQqHk

Hoe kun je zijn nek vastpakken en tegelijkertijd je penis bij zijn gezicht krijgen??

tf doe jij op vierknal, sneeuwvlokje?

Volgens mij is het Dennis oetz

>Oh, ik ben niet depri hoor. Ik ben gelukkig op mijn eigen rare manier.
ikdv

En nee, maar een paar euro's voor een miemreisje kunnen er wel af als het me gelukkig maakt. Ik raakte afgeleid en wilde in de trein zitten.

>haha laten we hem wurgen en verkrachten Xddd
hoekig

Hij houdt letterlijk zelf van SM. Hij vind het waarschijnlijk geil om zulke palen te lezen

Ik beschouwde de trein naar Utrecht al een miemreisje, maar zoals ik al zei; verslapen. Ik was maar thuis gebleven.

In de trein zitten kan leuk zijn. Ik reisde vroeger van Amsterdam naar Enkhuizen en weer terug omdat het een rustige rit was. Maar gister had ik een jankkind in de trein.

Ik weet niet wat ik moet zeggen

vertel dat maar aan de politie

wie is alcoholverslaafd hier?

beste brugklas meisje

Oh poep! De smeris!
youtube.com/watch?v=mDC-NDJKZFM

ik dacht mensenkennis te hebben maar nee

sterkte ermee user

ik kan elke dag stoppen
youtube.com/watch?v=N0lC4U_GQ5Q

doet me een beetje denken aan een jongen uit k-pop

>sterkte ermee user
Ik kom vast ooit wel een keer in Zeeland.

youtube.com/watch?v=6IJCFc_qkHw

Godver wat voelt het goed om gangster te zijn

jongens hoor je je voorvel naar achter te kunnen trekken in opgewonden stand of hoort dat zeer te doen

t. permanente maagd

t. phimosis

Tijd om naar je huisarts te gaan.

heb ik echt een verminkte penis? goed dat toch nooit iemand em te zien krijgt

Ik haat jankinderen en dan die moeder "ja, kind huilt toch gewoon...". Dat is echt een nachtmerrie.

In de trein zitten vind ik leuk, behalve als het voor school werk is, in de spits of in de winter. Dan ga ik huilen.

k-kan ik het niet gewoon zelf uitrekken
krijg hem er wel overheen maar het ziet er maar naar uit

Als je hem maar schoon kan maken in slappe toestand dan is er niets aan de hand. Maar je dokter kan je advies geven over hoe je het rekt zonder er schade aan te geven.
De moeder in de trein gister probeerde het wel, maar het lukte niet. Dan kan ik ook niet echt boos op haar worden want ze probeerde tenminste. Wat mij vooral opviel was hoe druk het wel niet is in het centrum van Amsterdam.

in slappe toestand is het niet eens moeilijk oetz
ik bedacht het me net pas eigenlijk dat dit een ding is

Ik vast hem gewoon bij zijn keel met mijn hand en beweeg zijn sletgezicht gewoon richting mijn biemul om zijn keeltje te vullen met BIEMUL.

>Amsterdam
Je vroeg er zelf om oetz. Ik ben er een keer met een Amerikaanse vriend geweest. Letterlijk een touristendoodval. Nooit meer.

Moet nog steeds naar het Rijksmusuem, maar dan zie ik elke keer die rij en nee... gewoon nee..

Op één of andere manier denken toeristen dat ons land alleen uit Amsterdam bestaat.

Als je hulp nodig hebt kan je ook naar de lokale rabbijn gaan.

>dvw werk in amsterdam
>dvw er zo'n toeristenhotel dichtbij zit waar het constant stampvol zit met britten
gore mensen oetz

>drink fristi
>kanker lekker
>kijk op het pak
>20% suiker
>geen neuk gegeven

ik ga gewoon nooit meer naar buiten

Ik zie hier ook weleens Britste toeristen, maar ze zijn hier meestal vrij timide en aangepast.

Waarschijnlijk lokt Amsterdam ook daadwerkelijk destructief en irritant gedrag in mensen op. Dat doet het tenminste wel bij mij.

het komt waarschijnlijk omdat het zo'n plebejer hotel is het staat tussen allemaal kantoorpanden

Het word er met de dag drukker en de jongen achter de kassa bij de AH te gaan was al verbaast dat ik Nederlands sprak. Ik had een paar Amerikaanse vrienden die langs waren en ze zeiden dat ze zo jaloers waren dat ik zo dichtbij woon. Ik was blij dat ik er vergenoeg vandaan was.

De friet was wel lekker en ik ga er zeker voor terug.

Als je een museumkaart hebt mag je zo naar binnen wandelen, zo druk is het binnen niet

rudaw.net/english/kurdistan/referundum

lmke 97.38% van de Koerden hebben vóór een Koerdisch staat gestemd. Dit gaat interessant worden omdat Iran, Amerika, Turkije, Syrië en Irak allemaal tegen zijn. Groot kans dat het gaat escaleren.

knip knip

Waarom zouden ze zich niet focussen op Syrië?

haaretz.com/middle-east-news/iraq/1.814006
aljazeera.com/news/2017/09/erdogan-warns-armed-action-iraqi-kurdistan-vote-170925142445627.html

Het escaleert nu al

Dit is een verrassing. Er zijn ook koerden die niet voor een Koerdische staat zijn?!

die hoort eerder hier bij

Omdat iedereen landjepik wil doen en dit niet het ideale moment is om midden in een burgeroorlog een staat te creëren.
Daarnaast willen de Turken absoluut geen buren worden met de Koerden.