/norgetråden/

Stopp DE "IDENTITÆRE"-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

itromso.no/meninger/leder/2017/09/26/«Er-det-noe-galt-i-å-være-rasist-og-nazist-også-nå»-15363983.ece
youtube.com/watch?v=gziC626B9HM
vg.no/nyheter/innenriks/ulv/regjeringen-sier-ja-til-aa-skyte-26-ulv/a/24150894/
youtube.com/watch?v=X5Lay-tIeuc
youtube.com/watch?v=q2KI7xqq0pw
twitter.com/AnonBabble

fǿrst for svenske sötnos-fver

Anime

eg...

For ukrainske vektloftingssotnosjver med veltrente lår

Hvorfor? Må jo breve, det er jo det tråden er for

Ja, det må jeg si hun har

KOMMUNISME

for norske sotnosjver

litt ironisk at jeg brever Trump, men

Hyll Seier Til Döden Skiller Oss Ad

Innafor å trykke flere hundre kopier av Solzhenitsynboker og dele de ut på rode sammenkomster?

...

Hvis du har masse papir, så er det det.

Er vel det, men det blir jo dyrt da

Brendr vas upp með endum
allr, en þat má kalla
hraustligt bragð es hugðak,
Heiðabœr af reiði;
vǫ́n's at vinnim Sveini
(vask í nótt fyr óttu)
gaus hár logi ór húsum,
harm (á borgar armi).

Greit, da brever vi den typen lår som jeg liker.

SǾT

print ut memes fåvæ

Innafor å piske seg selv for å bote for sine synder og oppleve Jesu Lidelse?

Dårlig teknikk, vet hun ikke at det er lite effektivt med slik valgus?

>Dårlig teknikk

Det der er dips, ikke knebǿy.

Å ja, ja men da så, da er det jo ikke noe i veien

*misliker videoen din uten å engang se den*

noen her som bor på landet?

ja

*kommenterer på artikkelen din uten å ha lest den*

Her er dagens mest hanreiete artikkel
itromso.no/meninger/leder/2017/09/26/«Er-det-noe-galt-i-å-være-rasist-og-nazist-også-nå»-15363983.ece

>Når det derimot kommer til reinspikka rasisme, og – endatil – nazisme eller nynazisme, skal jeg spare alle for lange analyser inn i et forsok på å forstå det, simpelthen fordi det ikke er noen grunn til å forstå. Du trenger ikke å forstå det, bare å ta avstand fra det.
lmao

>mfn bor i by
faen, det ser så jævlig koselig ut å bo på landet

>Såkalte nynazister. Eller, for å sminke sannheten, nasjonalsosialister.
hva mente han med dette

Eg bur på en gård ute på landet eg då

youtube.com/watch?v=gziC626B9HM

>dfn ingen tysk jv

>Men du kan ikke hevde at en rase er en annen overlegen uten å fremstå som en komplett tosk. Det er noe helt annet. Det er her skillelinja går mellom hva vi trenger å analysere og hva som bare skal ristes på hodet av, vendes ryggen til og tas avstand fra.
>De reinspikka rasistene, de som i fullt alvor onsker å rangere mennesker etter raser, har sågar sine overmenn og -kvinner når det kommer til ikke å skjonne noen verdens ting.
Mener nazister virkelig at deres rase er overlegen og de vil utrydde alle andre, eller er dette bare et megmeg?

bare gjǿr slutt på meg

vg.no/nyheter/innenriks/ulv/regjeringen-sier-ja-til-aa-skyte-26-ulv/a/24150894/

Det skjer

nazister er nasjonalsosialister.
de er nasjonalister og sosialister samtidig, verre er det ikke.

Men gutta!ö
Hva faen gjr jeg med denne negringsregningen?

Jeg har da ikke penger til å betale for dette!

nå smeller det!
...ellers smeller det!

>kjoper noe sott på butikken
>spiser det
>5 min etterpå så lurer jeg hvorfor akkurat kasta bort 50 kr på ingenting

>at deres rase er overlegen
Ja
>og de vil utrydde alle andre
Nei, ikke nodvendigvis

Du må avnegre deg, slik at du er helt avnegret til jul.

takk for relevant og utfyllende svar

Vennlig påminnelse om at varg er helt /idiot/

Hvilken episode er dette?
Det skjedde da ikke i den förste episoden hennes

Tallet 7 er et magisk tall, og for å utvikle magiske evner hos mennesket må vi ta dét til etteretning. De fleste har hǿrt om den syvende far i huset og mange har hǿrt om den syvende sǿnnens syvende sǿnn. Den syvende sǿnnen til den syvende sǿnnen vil bli fǿdt med sterke magiske evner (sterkere enn det som normalt er), og selvsagt gjelder dette også den syvende datters syvende datter. En far må være far til alle de syv sǿnnene, men trenger ikke å få alle sǿnnene med den samme kvinnen. En mor må være mor til alle syv dǿtrene og dermed er det langt vanskeligere å få en syvende datters syvende datter enn det er å få en syvende sǿnns syvende sǿnn. Vi kan kalle det "En naturens urettferdighet."

Denne syvende sǿnnens syvende sǿnn, eller den syvende datters syvende datter, kan selvfǿlgelig også få syv sǿnner, eller dǿtre, og dermed har vi et program for ǿkning av magiske evner i slekten og folket. Om vi får syv slike rekker med syv sǿnner, eller syv dǿtre, vil det igjen bety noe da tallet syv oppnås igjen, og det på ennå en ny måte. Om en kjede brytes er det bare til å begynne på nytt igjen. Dette viser også hvor langsiktig den hedenske kultur tenker. En vanntett ideologi!

ikke still kritiske spǿrsmål fåvæ

hvordan er livet der?

hvorfor er mat så JÆVLIG DYRT HER VRÆL AAAAAA FY FAEN FYF FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Avnegre? Men jeg har jo brukt så lang tid på dette! Og jeg må jo uansett betale

Faen! Dette hadde ikke vært så dyrt om bare Albertspartiet hadde vunnet valget!

Her har du et litt mer utfyllende svar.

Fordi vi er med i EÖS.

Hvis du avnegrer deg helt, kan du få refundert en stor del av regningen.

>hehe jeg trenger ikke ta ideene dine seriǿst for de er allerede tilbakevist sdm :)

youtube.com/watch?v=X5Lay-tIeuc

Har egentlig ikke noe å klage på, annet enn at veien ut hit til tider er et helvete på hosten og vinteren. Det er herlig med lite stoy og masse plass. Alltid goy å se elgen ute på jordet når jeg åpner gardinene om morgenen.

hvordan er det å få tak i ting man trenger og sånn da
må du ofte reise inn til byen? er det dyrere ute på landet?
må barna dra langt til skolen?

Virkelig? Er dette noe nytt som Höyere og Frammoverpartiet har startet med?

Det må jeg lese litt mer om för jeg kan si sikkert
Om ikke det er godt nok blir jeg kanskje nödt til å... gjöre noe...

Fordi vi verner om norske bonder med tollsatser som gjor det umulig å importere billig mat utenlands fra.

lmao dette
ubrukelig bo/nder bo/r henges

hva faen, hvorfor har jeg begynt å bæsje fire-fem ganger om dagen?
pleide å bare drite to ganger, maks tre.
er dette normalt?
jeg bare spǿr

Vet....ikke....om jeg orker....mer....

Enig fåvæ. Med mindre du bor på Ostlandet eller Jæren har du ingen unnskyldning for å drive med jordbruk, og du bor finne noe annet å gjore, eller henge deg selv. Bondegårder i Nord-Norge eller Nord-Vestlandet er et dårlig megmeg. Hold dere til fisk fåvæ.

Drikker du kaffe?

nei

>hvordan er det å få tak i ting man trenger og sånn da
Coop selger mye rart, resten kan bestilles på nettet.
>må du ofte reise inn til byen?
Må og må, kommer jo an på om jeg kjoper ting på nettet eller ikke da. Vanligvis er frakt i nettbutikk billigere enn tur til byen, så det blir mye netthandel.
>er det dyrere ute på landet?
Tror det meste er billigere på landet, uten at jeg egentlig aktivt sammenligner priser.
>må barna dra langt til skolen?
Det finnes faktisk skoler på landet også. Her jeg bor nå er nærmeste barneskole bare 2,5 kilometer unna. Lillebroren min, som bor på landet et annet sted i landet, går på en annen skole enn den lokale siden det bare er 5 stykker på hans årstrinn og de visstnok er teite hele gjengen, så han bruker vel ihvertfall 45 minutter med buss til skolen som han går på.

Nei vel homo.

har du begynt å trene nylig?

...

kanskje jeg skal flytte til landet, og bo i ei lita snikkerbu

Hamferd er kos. jeeg koser meg med dette
youtube.com/watch?v=q2KI7xqq0pw

>roomies
herregud

Hva faen er Jodel?

ahahah FY faen

ikke konkurransedyktig = land b/or åpne for import

lokal = bli eksportorientert

>Sjalusifǿlelsene og tomrommet i hjertet er tilbake
Da begynner vi å drikke på onsdag, gutta.

mye netthandel altså
jeg vet at det finnes skoler, men som du sa har de ofte få elever og kanskje tilbudet er dårligere? er vel ikke akkurat så stort utvalg av privatskoler der heller.
har ikke lyst til at ungene mine skal måtte sitte 45 på buss fra de er 6 år fåvæ

hva jvene da? er de like degenererte og lǿse som i byene? snakker de dialekt? hater nemlig jver som snakker dansk, noe som blir mer og mer vanlig her i byen

jeg er allerede godt på vei
slurker i vei

jeg... vet ikke om jeg klarer å holde meg...

>vil bestille 100g tobakk
>900 kr
begynner å lyste etter bilde relatert hver gang

>romkameratsonet

fy faen

fåvæ

Mht. inntekstnivået så er det ikke dyrt i det hele tatt. Sjekk ut % av husholdningsbudsjett som brukes på mat i div. land.

amitriptyline

hva skjer allesammen det er meg din gutt asmongull

Skoletilbudet er dårlig mange steder ja, du vil ikke at barna dine skal gå på en skole med 5 elever i klassen, men byskoler med 30 i klassen og masse utlendinger er vel ikke helt bra det heller. Privatskolene på landet er stort sett alltid skrudde religiose skoler, så de er ikke no bedre. Selv har jeg sittet alt for mange timer på buss eller på jobben til pappa for å vente på at han ble ferdig og kunne kjore meg hjem. Jævlig glad den tiden er over.

Det å finne seg dame er ikke nodvendigvis enkelt, alle kjenner alle og mange er jentene er rimelig lose. Min jv bor i en annen bygd, i et annet fylke faktisk, men det er bare en droy mil bort dit så det er ikke så fryktelig langt. Selvsagt snakker de fleste den lokale dialekten, så for et bymennesker kan jo det bli et problem.

>asmongull
>ikke "Rumpe-mongo"

>Privatskolene på landet er stort sett alltid skrudde religiose skoler, så de er ikke no bedre.
heng deg hanrei

burde gjore matte, men gjor altså ikke matte

>synes jeg identifiserer meg litt vel mye med "autistiske" folk i filmer
>fungerer bare tålelig i samfunnet slik som mange her
>sjekker ut kriteriene i DSM-5 for å havne på spekteret
>noen kunne sikkert diagnostisert meg svakt om de ville

jeg...

...

ja, jo, jeg er jo ikke religiǿs selv da, så en skrullete religiǿs skole er kanskje ikke tingen.
5 elever i klassen hǿres jo litt kjipt ut fåvæ, men jeg tror det er bedre enn enkelte byskoler
Skal jo få mange unger da, så de kan jo være litt venner med hverandre da

Hvis jeg skal flytte til bygda vil jo ingen kjenne meg da. så da må jeg jo finne ut hvem av jvene som er noe å spare på
Jeg sa jo at jeg liker jver som snakker dialekt og ikke dansk. tenner på det liksom. Jeg snakker dialekt selv om jeg bor i byen (nesten ingen jver her gjǿr det), og vil at ungene mine skal gjǿre det òg

ånei du har en litt annerledes personlighetstype som folk vil selge deg dop for

...

Det finnes mange gode kristne privatskoler med gode verdier og flinke lærere, men det er ikke disse du finner langt ute på landet. Du finner de skikkelig rare sekt-aktige skolene med 5 elever og lærere som har blitt kastet ut fra den katolske kirke for å være i overkant glad i altergutter.

Gir de i det hele tatt dop til autister på generell basis? Er ikke det heller for ting som ofte fǿlger med i pakka?

jeg har allerede breva den

ikke la deg diagnostisere fåvæ

diagnoser finnes kun for å selge dop

Det har jeg da heller ikke tenkt. Hva skulle det hjelpe med? Jeg er ikke så håplǿs at jeg må ha assistanse (enda).

Nå må du ta medisien din tror jeg.

Eksplosjoner i Stockholm.