...
Sverigetråden - RASKRIGSUPPLAGAN
Other urls found in this thread:
youtube.com
i.4cdn.org
nordfront.se
friatider.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
...
Först för att mörda AFA
(kasta syra på My Vingren)
(Knivmörda Mathias Wåg)
(Hänga Djungel Joel)
...
Jag och Finland :3
BILD PÅ DIVI OCH UPPSALAFJOLLAN??? SANT ATT DE ÄR DÄR I KOPPEL??
where is nils???
HELL SEGER
Vart är lillbögen?
bidragande medlemmar av samhället förresten
Akarin~ önskar alla lycka till!!! he se!
nordfront.se
DONERA, JÄVLA SOFFALIGGARE
He is with The Golden One's legionaires - wargroup 3 (he's their leader). They're currently protecting the bridge leading to the western demonstration area but will join the main army as the parade starts.
Vad tror man sig uppnå med detta?
ICA MAXI
Var inte hård mot henne. Hon letar efter bebisens far.
>kontrollerad opposition
Haha aa.
777-user HAR TALAT! BÖGBERG FATTAR DET FANTASTISKA BESLUTET ATT HA EN STÅENDE DEMONSTRATION SÅ ATT ANTIFA OCH POLISEN BLIR KEKADE AV INGENTING! ICA MAXI TILLKALLAR EXTRA VÄKTARE SOM SÄGER ATT DE KAN STÅ KVAR DÄR I EN KVART, MEN SEDAN MÅSTE DE GÅ FÖR ATT DET ÄR PRIVAT EGENDOM. BAJSBERG TÄNKER SÄGA NÅGOT ROLIGT OM HELIKOPTRAR, MEN HAN BITER SIG I LÄPPEN OCH MEDDELAR KLAS LUND OM DE NYA PLANERNA VIA SMS. NÅGON MINUT SENARE SURRAR DET TILL HEMMA HOS KLAS LUND. DET ÄR EN AV HANS OSPÅRBARA MOBILTELEFONER MED KONTANTKORT FRÅN EN TOBAKSTURK. DE LIGGER GÖMDA PÅ OJÄMNA AVSTÅND I HUSET SÅ ATT SÄPO OCH MOSSAD OCH BONNIER SKALL HA SVÅRARE ATT HITTA DEM. KLAS LUND BLEV STRÅLANDE GLAD. FÖR ÄR DET NÅGOT HEEMGRUPP 1488 ÄR EXPERTER PÅ ÄR ATT VÄNDA NEDERLAG TILL TOTAL DJÄVLA EPISK SEGER. DET ÄR INTE ENS SEXDIMENSIONELL SCHACK LÄNGRE!!!
VAD HÄNDER?
friatider.se
HELL FUCKING SEGEREEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
KNIVMÖRDA AFA
hyll seier
...
heemgrupp 1337 ska ha avrättat 2 poliser i västra Göteborg.
>"En "utländsk person" har redan gripits för att ha sparkat en polis i ansiktet"
Avslutar NMR dagen med avrättning?
>stormbögar
Ni behöver jesus samt en risfv
Kvinnan med handväskan har nu fått en plats på Heden. Det har varit många turer fram och tillbaka om statyn. Här kan du läsa mer: www.gp.se
BTFO
Ska ner till LIDL och köpa godsaker, ska ni ha något?
akta dig Hagberg!
>killed 2 cops in western goteborg.
false flag? Got sauce on that statement
10/10
Vem kom på iden att bygga den? Kan ju inte gynna någon annan än de gamla judiska pensionärerna
...
>Angry Foreigner sitter och cuckbrevar i chatten
>det absoluta stadiet av althögern
vart händer sakerna?? jag bor i gbg men vet inte vart jag ska gå för att se action
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHA vad fan är det för fel på folk?
How new?
that isn't a cringe facial expression you autistic idiot
10/10
Är han cuckbrevaren i tråden också? Skulle inte förvåna mig.
ONIIIBANG KOORAN GEIMU
...
yes it is
>nazister år 2017
fyfan
>Emil ler och är positiv
oj oj
EMIL ÄR MED PÅ LIVESTRÖMMEN NU
M
I
L
>t. hanrejus maximus
Emil är besviken
Nej, såhär ser en cringegroda ut
t. bokstavligt skakar
hahaha han ser ju för fan helt jävla vanskapt ut, vilket missfoster
...
"man får inte säga hell seger"
har NMR gått och blivit cuckade?
>antyder att de skulle vara värre än stormbögarna som larpat 20-30-talet sedan 1945
Ja, hur går det med det? Är ni konsekventa? Hur många av stormsnorrarna har ens suttit på en häst?
Detta, kolla bara på hans tänder, vilken mästarras
>ingen får säga he se
>får inte ha näven i luften
>sverige
Han har ju inte fel, så vet inte vad du försöker bevisa
geimu onii-chan!
slutta
När var NMR inte en cuckorganisation?
Det mest radikala de har gjort är en hitlertårta
BLÅST
ÅT
HELVETE
Tog bara en skärmbild
Häng dig hanrej
Hatar angry cuckblatten
nmr är fan döda
...
>le jag är inte på någon sida och hatar alla hell satan
Vilken jävla fedora.
...
>om du inte gillar fullvuxna "män" som lever på bidrag och annat skit som babbar så är du en hanrej
haha aa
han har ju asperger
alltså jävlar vad gnällig per öberg är, har bara hört honom på radio en gång förut och han var precis lika gnällig där när anders ygeman eller någon hade sagt att "man hade trott att nazismen skulle gå under med hitler i bunkern"
det här kände sig öberg otroligt kränkt av, hans själ var uppriktigt sårad, men seriöst, propagerar man för en ideologi som industriellt mördade 12 miljoner människor så får man väl sluta lipa och fatta att man är hatad?
eller typ bombat flyktingförläggning?!?!?!?!?
Conny.....
nu jävlar!
>babben som målar naglarna har något att säga
mm jag lyssnar
>VAKNADE PRECIS
>är bakis
Vad sker på demon?!
Har du länk till klippet? :3
*brölar högtljutt*
HELL SEGER!!
han är vit
En KSP58 hade vart najs.
Hur kommer det sig att NMR inte är terrorklassat? Tänk om man resonerade på samma sett med IS?
>bara för att EN medlem i IS körde in i en folkmassa så behöver det inte betyda att alla i IS är terrorister. Många är icke-våldsamma
>dricka alkohol
häng dig
är ju bara babbar som jobbar på Lild.
>hej mamma
lmao
Fy fan vad jag vill straffknulla den bruden.
>dkn du aldrig kommer utge dig för att vara en AFA supporter och ha en tryckkokare i ryggsäcken som du smäller av mitt i smeten och dödar åtminstone 15 stycken landsförrädare
Ja. Stormbögar jobbar på ICA. Därav samlingsplatsen
okej han är en jävla blatte då.
nöjd?
...
Hon har haft 50 negerkukar i sig.
tänk hur många afa-killar som kommer få ligga ikväll pga sina heroiska insatser mot nazisterna
Babben som levde på bidrag första delen av sin YT-karriär,
HE SE
Officiell diagnos på den där fotgängaren eller bara en kvalificerad gissning?
>det här kände sig öberg otroligt kränkt av, hans själ var uppriktigt sårad, men seriöst, propagerar man för en ideologi som industriellt mördade 12 miljoner människor så får man väl sluta lipa och fatta att man är hatad?
31 miljoner totalt. Krigshandlingarna oräknade.
HA-HA! NU SKALL DET RUNKAS!!!
ta dig en titt på NMR:s officiella direktsändning
...
DODGE när???
f1 h1
>gasa 12 miljoner människor
>människor
judar är inte människor Axel
För att NMR har tagit avstånd från dådet. IS tar inte direkt avstånd från sina dåd, snarare så hyllar dom dåden.
Enligt västtrafiks presstalesperson ska det vara en överbelastningsattack mot Västtrafiks hemsida och app. Detta ska vara den andra överbelastningsattacken idag.