/mämmi/

/mämmi/

antabusnyymi -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_aFXvoTnsBU
youtube.com/watch?v=pB7--y5cnwI
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa loli

Deadline maanantaina ja koodi kesken voi saatanan saatana

...

...

Tää.

Palautin juuri tänään iltapäivällä tohtorikoulutushakemukseni ja rahoitushakemukseni. Kohta voinkin toimittaa tyhjää yliopistolla vielä pari vuotta lisää.

Lisätietoja: olen riipaissut kovan kännin tänään.

*runkkaan /mämmi/ssa*

antabusnyymi paikal?

postaas ny vitu autisti

youtube.com/watch?v=_aFXvoTnsBU

Oho

Miettikää vittu. Teette sen 40 vuotta töitä niska limassa. Sitten pääsette eläkkeelle parilla tonnilla kuussa. Siinä on sun elämäs.

Kuolen jo 37 vuotiaana.

juuh, vähän tuhlaustahan tuo on, onneks ite teen vaan mitä haluan tehdä.

Mulla jäi edellinen /mämmi/ väliin
Tuntuu kuin olisin epäonnistunut elämässä

Miksi tuolloin?
En tiiä, turhaa tuollainenkin. Mietin vaan et pitäis tienata aivan saatanasti ettei joudu tässä maassa vanhana julkisen systeemin armoille.

Eläke on siellä mitättömien ongelmien päädyssä jos ajatellaan vaikka 40 vuotta tästä eteenpäin jos asiat jatkuvat tähän suuntaan vielä reilu kymmenen vuotta.

>Mietin vaan et pitäis tienata aivan saatanasti ettei joudu tässä maassa vanhana julkisen systeemin armoille.
Meh, jos on niin kipeä ettei pysty tienaamaan rahetta eläkkeelläkin niin samahan se on mimmoisessa laitoksessa sitä kärsii.

Siinä /mämmi/ssä oli ainutlaatuinen tunnelma mitä emme enää koskaan saa takaisin.

how do i get a finnish gf?

>megumin
>loli

>Miksi tuolloin?
Varhaislapsuudesta asti seurannut mutu. Ja vaikka se ei pitäisikään paikkaansa, mutta elämä ei parempaan suuntaan siihen mennessä ole muuttunut on sama hoitaa asia oman käden kautta.
Mitä sitä määräänsä enempää enää kärsimään.

Be American and come to Helsinki. Then go to Milliklubi.

14 menee menee.

Otin just rauhoittavan lääkkeen.

Millä alalla?

Ja tuohon päälle vielä yksinäisyys ja perheettömyys, niin a vot.

IT

Aalto?

Alkaa mennä tunnistamiskysymyksiksi niin no comments kyllä nyt.

Lol, nynny.

Mitäs arvioisitte, keskiverto suomenruotsalainen vs keskivertomämmiläinen

Kumpi maksaa enemmän veroja?

Oisko enemmän kuin 100x hurrien eduksi?

t. caj-görän

Ehkä pari euroa hurrien puoleen, noiden pankkiiripaskiaisten ansiosta.

alkaa kyllästyttää tää rantahurrit vs suomalaiset paskanviskonta jtp

tarpeeks monta vuotta saanu katella jo tätä riehumista. surkeintahan tässä on se, että se ei johda mihinkään muuhun kuin seuraavaan paskanviskonta skabaan.

mielenvikaista

Niin, mutta kun rantahurrit on vähän erilaisia kuin 100km sisämaassa asuvat, niin tietysti niitä pitää vihata.,

kukin saa vihata ketä haluaa mutta paras tapa vihata on oikeasti saavuttaa vihallansa jotain eikä vain vauhkota turhanpäiväisesti

>paras tapa vihata on oikeasti saavuttaa vihallansa jotain eikä vain vauhkota turhanpäiväisesti
Onkos sulla jotain argumentaatiota tuon väitteen tueksi?

höpöhöpö

mämmissä vauhkotaan

t. caj-görän

Mämmiläiset lähinnä ovat ihmispaskaa joka ei edes kykene tajuamaan kuinka rantahurrit kusettaa suomalaisia

ei tohon itsestäänselvyyteen mitään "argumentteja" tarvi mut iha sama ei kiinnosta ajatelkaa mitä haluutte millään ei oo mitään väliä

En minä tietääkseni mitenkään ketään kuseta. Turhaan sä noin ilkeilet.

...

>ei argumentteja
Lol.

Äänestät RKP:tä, isäsi äänestää RKP:tä, äitisi äänestää RKP:tä, isovanhempasi äänestää RKP:tä.

spoiler alert: rantahurrit ovat suomalaisia

SDP suku on kyllä tavannu äänestää, paitsi viime vuosina. RKPtä ei ikinä.

oispa supervoimia jotta voisin pelastaa ihmisiä ja olla edes jollain tavalla hyödyksi yhteiskunnalle

>laskuhumala
On tämä saatana työmaa.

Yhteiskunta on yliarvostettua. Kasva aikuiseks.

Itse käytäisin supervoimia todennäköisesti laittomuuksiin.

Miten voi laskea klo 1:42?

Kannattasko juoda lisää? Niiku, d'uh?

>kasva aikuiseks
en mä halua, aikuisuus on TYLSÄÄ

älä tee mitään idioottimaista ja maksa veroja niin olet parempi kuin suurin osa massasta

>Miten voi laskea klo 1:42?
18:00 juominen.
>Kannattasko juoda lisää? Niiku, d'uh?
Juu ei. On niin kätevä keho, että alkaa pistää vastaan kun humalatilan kliimaksi on saavutettu, eikä enää tee mieli juoda. Ei tuu ylilyöntejä vahingossakaan.

No älä kuitenkaaan mitään yhteiskuntaa palvo.

No itsekin alottelin joskus 18, että ei argumentti, mutta kukin kai tyylillään.

>että ei argumentti, mutta kukin kai tyylillään.
Nimenomaan. Heikko viinapää ja ja tuo mainitsemani kehon anti-känni efekti, niin on suhteellisen hyvä olla.

>Juu ei. On niin kätevä keho, että alkaa pistää vastaan kun humalatilan kliimaksi on saavutettu, eikä enää tee mieli juoda. Ei tuu ylilyöntejä vahingossakaan.
paskapuhetta

juo lisää, juo vahvempia ja juo nopeammin

>paskapuhetta
Ei.
>juo lisää, juo vahvempia ja juo nopeammin
Rynnäkkökännit on saatanasta.
Jos en aivan pakottamalla juo, niin ihan oikeasti lakkaa tekemästä mieli siinä parhaimmassa kohtaa humalatillaa. Tästä jos jatkaa juomista, niin huononee vaan olo, eikä kannata.

Olin tänään tavastialla katsomassa live-musiikkia.

Olenko normo?

Itsehän juon kokista ja pelaan Pajonettaa.

>katsoo live-musiikkia
et sää nyt ihan normo oo mutta ihan jumalattoman tyhmä kylläkin

Olet

fair enough

pelkäsin että olen normanni

*töhöttää*

Hyvä että pelaat sitä vieläkin.
Oispa Pajonetta.

>Shiki-Eiki
>Oniisan
Nyt nyymi korjaat tuon. Huomautin viimeks aivan samasta ja mitään ei tapahtunu.

*töhöilee*
äh, vittu nyt taas

neekeri

Oikeassa elämässä supervoimat johtaisivat joko poliisin erityistarkkailuun tai johonkin Tiger & Bunny tyyliseen tosi-tv hässäkkään jossa joutuisit juoksemaan sponsorihaalarit päällä maksettujen rikollisten perässä.

Mitä jos ryhdytkin aseelliseen vastarintaan ja supervoimillas tapat kaikki, jotka yrittää alistaa sut niiden vallan alle?

>supervoimista seuraisi tositv-pakotusta
[citation needed]

>6 viikkoa ilman viinaa

Kyl näi o! Kjieh rähh!

>2 päivää ilman viinaa

Menen nukkumaan
Hyvää yötä kaikille
Kauniita unia

semmonen daddy long legs hämähäkki just käveli hiirikäden yli ja ihmettelin että mitä helvettiä kun alko kutittamaan sitä kättä

se meinas jatkaa kättä ylös mutta otin sen toiseen käteen ja yritin saada sitä meneen takasin pöydälle

se jatko vasenta käsivarta pitkin ja pysähty olkapäälle, nostin sen taas ja onnistuin laittaan sen pöydälle

se hyppäs pöydältä alas ja yritti alkaa kiipeämään seinälle mutta ei vissiin onnistunu, katoin tietokoneen ruutua hetkeksi ja nyt se on kadonnu

jos joku näkee kyseistä hämähäkkiä niin kertokaa

viina on pahaa

en pysty juomaan sitä saamatta oksennusrefleksiä

14 minuuttia ilman viinaa

tapoin sen kusipään just äskön

laimenna

kalja maistuu pahalta

Mitä enemmän ikää tulee ja mitä kauemmin oon neitsyt sitä enemmän alkaa keskiverto ja kesivertoa pikkasen huonommat tytyt kiinnostamaan

5 sekuntia ilman kaljaa

ei vittu, oon nukkunut koko viikon aikana alle 10 tuntia valvon jatkuvasti koko yön ja sitten joskus päivällä oon sillee voi vittu ku väsyttää mut en haluais nukkuu koko päivää nii pistän ittelleni herätyksen ku oon nukkunu jonku puoltoist tuntii tai jotai
ja taas se tapahtuu

youtube.com/watch?v=pB7--y5cnwI

Kaverilla tosi huono lsd trippi piti soittaa hätänumeroon ju aijältä meni taju
Vittu ju kuumotti

Tapoitte sen.

ootko varma että oli edes lsd eikä tutkaria

ei siitä yleensä mee taju

Jos nyt ei kaikki inhimilliset rajoitteet poistu eli ei tarvitse syödä, nukkua, voi olla useassa paikassa samaan aikaan ja epärealistisen suuri määrä ihmisiä pelkää yhden tyypin väkivaltaista käytöstä niin aika laihaksi supervoimilla riehumisen vaikutukset jäisi.

Riippuu vähän miten jonkun supervoiman voi rahallistaa. Eihän jollain fyysisellä voimalla tekisi hirveästi mitään, kun on olemassa työkoneet ja vakuutukset ynnä työlainsäädäntö tuskin houkuttelisi ketään palkkaamaan ihmismoukariksi. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi joku vlogihuoraus.
Tietenkin eri asia jos olisi joku helposti rahastettavissa oleva kyky, kuten asioiden teleporttaaminen tai tulevaisuuden ennustaminen.

Se sano et oli vaikee heingittää sit se romahti onneks se oli istumassa mun vieres nii se tipahti syliin :3
Sit se heräs pää mun pohkeilla :3

Oli se kyl aika varmasti LSD olin ennen käyttäny samaa ja ei ongelmia

Hyvää yötä, /mämmi/. :3

emälä on parusta humetta

Öitä ihanuus :3

voihan nyt neekerin perse

Ottaakko kalja, vai mennäkkö nukkumaan?

>juhlahatut
Mikä päivä nyt on?

Nukkumaan.

itsr oon tuha,,e, tuutissa ja ajattelom mennä ajamaan autolla

Oho

Juu ei. Et lähe kännissä ajamaan.

elmä ompi kyber kun sen oikeim oivaltaa

>ylilauta teep meemit
>/mämmi/ saa kuuluisus

oikea?

>>>/suomenalkeiskurssi/

anteeksi