Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=o589CAu73UM
twitter.com/SFWRedditImages

BÖG
ANAL
SEX

varit ensam hela mitt liv. när jag växte upp så var jag så jävla avundsjuk på alla polare som hade morsor. blev kär i varje kvinna som var snäll mot mig. har inte fått en kram på 6 år.

Ska köpa läsk godis och chips HELL SEGER

>Bögberg fick ansiktet inslaget och stampat på och ligger nu begravd
vif lille orc

shit vilken feel that gav mig

Vidrigt, hur kan du stoppa i dig sån skit?

låter gott, själv försöker jag hålla igen med godsaker den här månaden

Hoppas ingen här rasblandar (förutom med azn qt3.14s )

>t. framtida massmördare

den första tjejen jag såg naken hade konstiga små jävla tuttar och hela bröstet var täckt av hennes enorma bruna bröstvårtor. hon hade dock en fin rumpa.

trist, men värre för den stackars flickan

Bög oral sex > bög anal sex

första tjejen som ville ligga med mig(tappade bången och sprang hem typ 15 minuter efter pga att jag skämdes så mycket, spökade henne efter) var rätt snygg och hade en galet fin kropp, kom från en bra familj osv men hon hade ett horrykte så jag skämdes typ att vara kompis med henne även fast jag är en jävla undermänniska.

>Oskulder

jag på bilden

när jag var 13 så ramlade jag av cykeln och slog mig, kunde typ inte ställa mig upp. polarna väntade typ 2-3 minuter innan de ville hem och spela. låg i gräset i 30-40min innan jag kunde ställa mig upp.

dagen jag insåg att mina "vänner" inte var mina vänner.

Samma person. Han kommer snart börja dampa om att han visst inte är nbög.

Första tjejen jag knullade var en hora i Thailand, lol

Howdy folks! I'm Sheriff Rasmussen. Be good or I'll shoot you dead.

H1, varför instruerar du någon att göra oanständiga ansikten?
Hello Sheriff Rasmussen.

>rispaj frågade om jag gillade henne
>sa nej då jag trodde att hon drev med mig(hennes polare var rätt nära och skrattade)
>hon såg skitledsen ut och gick iväg långsamt med huvudet hängades
>hennes polare blev skitsura på mig
>gillade faktiskt henne


HELA mitt liv är fullpackat med sånt här skit.

>dkn ingen 2d fv

Kanske, beror på killen.
Men 69:an är h1
h1

>han har konstant tjejer som gillar honom
du tänkte igenom ditt känslobrev speciellt bra

>25 fucking år
>hoppade av gymnasiet
>har aldrig jobbat
fint liv jag lever.

hade också ett trist tillfälle där man insåg att man inte var värd mycket för en "vän", känns tråkigt

2D: Pussar en på snoppen om man är snäll.

SverigeTråden: Förolämpningar, förolämpningar hela tiden.

Enkelt val, va?

Börja komvux, ta KY-Utbildning och flytta ut.

läs upp på komvux, du vet vad du ska göra men gör det inte pga. intalad oförmåga som ser till att du sitter kvar där du gör

D1a. 2Dbrevare är mysiga och gör att man vill vara mysig själv.

>4 år på högskolan
>kuggat för mycket för exjobb
>fått flera jobberbjudanden ändå
okej liv tror jag(kanske)

Att vara mysig: Man vill göra världen mysig.

Att vara omysig: Man hukar sig för att hota lillbögar med effekten att rösten låter fruktansvärd.
youtube.com/watch?v=o589CAu73UM

Enkelt va, va?

Men fucking gå till henne och förklara då, dumfan. Asiater skrattar när de är nervösa osv ffs.

hände för 12 år sen

Varför gör du inte bara omtentor? Man har ju oändligt med chanser.

Ok, kanske lite för sent.

om jag hade börjat ett eller två år efter jag hoppade av kanske. är för sent nu. ingen vill anställa en vit svensk man ändå.

Jag gör ju det, men det kommer nog kräva många chanser att klara allt

>Var på seminar idag
>Tjejen som snackade var en 11/10, absolut den mest perfekta tjejen jag någonsin har sett
>Kommer aldrig se henne igen

För in i helvete döda mig

>Ölberg fick revbenen sönderslagna med golfklubbor så att han inte kunde andas
vif store uruk-hai

betala för en biljett så kan jag hjälpa dig att hitta henne och hjälpa dig våldta henne.

>om jag hade börjat ett eller två år efter jag hoppade av kanske.
Nej det är inte försent...
Jag är 28 och fixade nyligen jobb efter KY.
>ingen vill anställa en vit svensk man ändå
Sluta larva dig.

Hon har nu 3 barn med en skallig fetto som har sydstatsflagga på tröjan.

Hur känns det nu att du dömde henne till ett öde värre än döden?

Jag är för fan 30 och fortfarande på universitet, get a grip.

ses om tre dagar

kan ni med hög IQ sluta skryta eller? ni förstör tråden.

Vi har extremt låg arbetslöshet i Sverige hos etniska Svenskar. Vi har väldigt hög arbetslöshet i Sverige hos blattar. Detta betyder att företag i extremt hög utsträckning vill anställa riktiga Svenskar eftersom vi är ojämförbart mycket mer kompetenta i alla yrken. De enda som inte följer detta är staten, och då får man så bra och välfungerande företag som Postnord.

Alltså, har Ungerndemokraterna en speciell gnäll-avdelning där de får gnäll-stipendium för att internet-gnälla, eller vad?

>dkn Golden One & C:o, trots alla sina brister, framstår som mer vettiga i sina lilltår än NMRhanrejernas PR-avdelning

. . . . vem skryter?

>f.d Mensa-medlem

folk som pluggar/tror att man kan läsa upp betyg som 25åring

detta

svenskarna är Sveriges judar

vi har kontakterna, utbildningen, språket och vitheten

ingen kan konkurrera med oss

Eller så begick hon självmord efter förnedringen och depressionen som inleddes när hon, efter månader av att försöka bygga upp sitt självförtroende, äntligen vågade erkänna sin kärlek för mannen hon älskade (med sina vänner som stöd för hon vågade inte ensam), men han krossade hennes drömmar kallt (inför hennes vänner till och med).

Jag lyckades och jag är ett nötskal...

stop shitting in the streets

>alla som går emot min bild skryter
de skryter ju inte ens, de säger bara att det går att kravla ur det, de är ju knappast som sidfs personligheter

Ja, nu är du väl stolt va?

Danskar bekräftade för att vara blattar. :D

Njae... snarare att araberna och negrarna är så efterblivna att de hellre tar bidrag och skippar skolan och tror att en 'gangsta'-attityd kommer leda dem någonvart i livet. Iofs har de väldigt låg IQ så det är ju inte som att det hade hjälpt mycket att anstränga sig i skolan för dem.

cringe...
Please stop this shit, you guys are ugly as hell

Lmao acceptera din situation bara och hitta ett jobb givet dina förutsättningar. Eller gå en yrkesförberedande utbildning för ett specifikt yrke

>sitter på spårvagnen på vägen hem
>nån konstig tant går på, verkar säga nånting till tjejen framför henne men uppenbarligen var dom inte tillsammans då dom sätter sig i olika delar av vagnen
>trodde först hon talade i telefon men det verkar mer och mer som hon bara ropar rakt ut i spårvagnen
>förstår inte ens att hon talade svenska för hon hade ett så stört sätt att prata
>jag råkar möta hennes blick när jag kliar mig i ögat och kollar mot henne
>hon frågar om jag har nåt i ögat
>ignorerar henne
>hon sätter sig jämte mig
>jag höjjer volymen och fokuserar helt på att läsa metro
>uppfattar bara att hon kallar mig för nån variant av snorvalp eller skitunge (är 22) och att hon skriksjunger "är det det här ni kallar kärlek?"
>äntligen ska hon gå av
>jag flyttar benet för att ge plats
>hon gör nån konstig härmande dans innan hon går av
>nån afghan på andra sidan vagnen kollar på mig förbryllat

Jag har enligt WAIS 120-140 i IQ.

Det gör att jag är någonstans mellan överlägsen och väldigt överlägsen, fampai!

>27-åriga NEET:ande oskulden spammar ner tråden med sina känslor igen
...

Ingen vill anställa en latmask. Har du hyfsad fysik och kan sätta ihop IKEA-möbler utan instruktioner? Byggbranschen tar dig direkt. Har du talang sätter de dig på en El/VVS-kurs medan du jobbar.

Han spammar iaf inte "MIN HOOOOON" idag.

Klart man kan. Vet en snubbe som pluggade på universitet när han var 50 och han lyckades få jobb efter examen.

vilken linje åker du hem sdjuden?

skulle jag haft en normal familj och barndom så skulle jag nog vara en nbög. istället är jag en 25årig NEET kramlös oskuld.

jvdk

t.28

inte samma person

Är sdjuden göteborgare?

hon var en grisvidrig boomer och har säkert inga barn. fy FAN för SVENSKA KVINNOR.

>dkn sålde mina gamla studieböcker och köpte en flaska kosken för pengarna

He fu se

bra jobbat

japp

>välja alkohol över kunskap

svenska """""män""""" asså

>gillade faktiskt henne

lmao vem fan gillar gulingar

Om jag inte hade varit högautist så hade jag velat göra en videogamessins dutubkanal ala cinemasins

Vad fan ska jag göra med gamla studieböcker? Är klar med kurserna

lägga dem lite här och var i ditt hem så att gäster kan tro att du är intellektuell

Gör bokannons i ansiktsbokgruppen för din sektion i din skola

>vara Hasse Halvdan
>få tjänstledigt med 86% av lönen för att plugga i några år, för att bra avtal
>ta examen
>ha-ha! detta skall jag visa för barnbarnen som snart skall börja mellanstadiet
Mm... Vad imponerande.

>dkn ingen fru att vara kär i

Tja, om du vill ha en tjej som inte tagit 2 kilometer kuk (och inte är sandneger) så har du inte så mycket val.

Men din tard, att plugga sent är ett bättre alternativ än att vara NEET.

skulle bokstavligen ta vilken kvinna oavsett ras vid det här laget. har börjat förstå svenska män som importerar fruar. vi har ingen skyldighet att ruttna i ensamhet pga sv ho inte vill ha oss.

slå upp i dem när du behöver förfriska något i ditt yrkesliv? eller ska du vara alkis på heltid?

Att gasa gensammansättningarna som inte kan välja ett hållbart yrke är bättre än konstant omskolning av folket.

>eller ska du vara alkis på heltid?

2d är finemang

>redan tagit massa studielån, men aldrig tagit någon examen
>inte ens en KY
>snart är det valår
>dags för Björklund att kapa åt sig röster genom att lova att överväga att strypa tillgången till CSN-lån om han får en roll där han har ett visst inflytande
>högskolan
>bokstavligen full av politruker av alla olika sorter som vill få sina femton minuter
>sociala livet
>bokstavligen inget gemensamt med någon
>"user, du vet väl att det aldrig är för sent att plugga, va? Och om du extrajobbar lite på sommaren så kan du sätta guldkant på tillvaron nästa läsår och spara inte så lite."
Haha aa!

Jag vet fan inte vad jag ska göra längre, jag bara älskar att suga kuk och bli hårt pumpad, jag kan inte tänka och fungera normalt längre, jag måste ha någon som kan tillfredsställa mina behov ;__;

>dkn ingen kollar på ens ström när man rädar wow

>hållbart yrke
Staten kan inte förutsäga någonting. Men att bestämma vilka som skall massmördas klarar den visst av...

Tokyo snälla jag är trött på fitta

jävla bög

>skulle jag haft en normal familj och barndom så skulle jag nog vara en nbög
haha "aa"

landsförvisa er själva jävla sofister

Kan du inte bara anordna en bögorgy så vi får knulla sönder dig?

Jvdk fast jag falskflaggar inte om det