/mämmi/

huomenna on periantai -painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9866965
kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Samsung Galaxy Note 8
youtube.com/watch?v=zYC0gw7g1zA&t=337s
twitter.com/SFWRedditImages

Tytynymi ja mä

korrat on kivveii

...

...

...

Huumori äijiä

Ootteko muuten huomannut että semmonen 55+ ikäluokka on epäkohteliainta kansaa mitä tästä maasta löytyy?

Ihan vitun täynnä itseään, valehtelee joka käänteessä ja suuttuu ihan vitusti jos jää ketkuiluistaan kiinni ja syyttää siitä muita.

Vihertekstaan tarinaa mihin tulee törmättyä töissä viikoittain ja soittajana on 4/5 kerrasta +55 mies ja 1/5 kerrasta nainen. Muutan termistöä vaan rajusti että saisin vähän helpommin selitettävän hommelin aikaan.

Haloo

>moi, mä ostin teiltä tämmösen tuotteen ja nyt tää on paskana ja täs on kolmen vuoden takuu ni te ootte mul tämmösen uuden laitteen velkaa!

ok, no tuota minäpä tulen tarkistamaan et mikä siinä laitteessa voisi olla vikana että voitaisiinko esim korjata ym.

>mitä? ai kattomaan? ei tätä voi korjata ku tää on paskana! ni mä haluun tilalle uuden!!

*saavu paikalle ja ala tutkimaan vikaa*

Joo, tota, tämmösellä tehosekoittimella ei saa sekottaa mitään jääpaloja rajumpaa ja tällä on ilmeisesti yritetty murskata kiviä.

>Täh? no ei varmana oo mitään semmosta tehty saatana, kuules poika nyt, se on paskana se laite ja siinä on 3v takuu niin teidän firma on mulle uuden velkaa!!

Joo, tota, tästä laitteesta on terät ihan solmussa ja täällä on vieläkin noita kiven palasia tuolla sisällä niin ei takuu tämmöstä kyllä korvaa, pahoittelen.

>Mä otan yhteyden sun esimiehees! Ei tämmöstä palvelua saa vittu missään muualla! TEIDÄN FIRMA ON MULLE VELKAA!!!

Ok.

Myöhemmin iltapäivällä esimies soittaa ja kyselee tapahtuneesta, oli mies kuulemma saanut maailman huonointa asiakaspalvelua, oli haukuttu ja kiroiltu ja sanottu et mitään ei saa vaikka kuuluisi.

"Juu, siellä laitteessa oli kiven palasia vielä sisällä ja sanoin vaan että ei korvata."

Sitten firman poekaen kesken yhdessä naureskellaan miten ihmiset vittu viittii valehdella välillä ihan olemattomistakin asioista ja sit ottaa kauheet pultit kun joku sanoo et itse kämmäsit.

Onko suomessa yhtään ihan kunnon rikosjengiä joka olis yhtä iso ku joku mafia tjsp?
Niiku et koko maassa operaatioita ja kansainvälisesti myös.
Nyt kun tulee puheeksi niin en voi sanoa yhtään suomalaista jengiä.
Kaikki on vaa joukko neekereitä.

...

Onko pakko painaa sitä enteriä niin vitusti?
Mitä helvettiä nyt taas

Se on eri asia sitten jos joku nainen soittaa, sillon on yleensä täys helvetti irti, mutta ne sentään loppujenlopuksi tajuaa että itse tuli kämmättyä, mutta sekään ei ole ikinä se oma vika. Se olis pitänyt lukea jossain vitun isolla punasella tekstillä et mitä ei saa tehdä, ja sekin on sit tavallaan meidän firman vika.

Semmosen kanssa vääntäminen on niin sydäntä särkevää et paranee vaan antaa korvauksena arvoluokkaa 10sentin tikkari niin jo on koko meininki ihan toinen. Joku pieni palkinto.

lopeta reddit avaruustelu heti

Bandidos

>tatuoinut popedan sanoituksia kiinaksi käsivarteensa
juuh että niin

kieltämättä sääli että ei olla kehitysmaa eikä meillä ole samoja asioita kuin kehitysmaissa

kokemukseni /mämmi/ssä

Joo
Ketä?

>hippivuosien nuoriso
>täynnä kusipäitä
eih... mites se nyt noin? voi ihme.

Meille laivataan parhaillaan kehitysmaiden kansoja joiden mukana tulee kehitysmaiden kulttuuri josta syntyy kehitysmaa.

mitä jos painuisit takas ylilaudalle

tekisi mieli laihduttaa vähän, mutta toisaalt tekee mieli sipsiä

how do I get a finnish gf?

eduskunta.
Nordea.

öyh öyh

Postaa kunnolla niin voisin harkita viestisi lukemista.

yle.fi/uutiset/3-9866965
>Lukiolaiset alkoivat kasvattaa sirkkoja ruoaksi – itse kasvatetut hyönteiset päätyvät pian lautaselle
Itehän kasvattelen torakoita ja muurahaisia, lautaselle ne osaa kyllä yleensä itse kiivejä jos ei ole tarkkana.

jee sain kämpän myytyä,kohta on rahoo

Suomen mafiat on kartelleja ja hyväveli sopimuksia
Ei mitään ameriikan italiaano meininkiä sentään

Ala ja yläasteella meitä ol kolme parasta kaveria ja vannotiin et meit ei mikään erota. Nyt oon se jäbä joka ei nää niitten porukkaa usei, kaikki makeja/omistaa rönttöset jne. Tänää myös kuulun ku yks niistä puhu paskaa musta.

mä ottasin tota noinniin pik mäk aterian kokiksella ja juustohampparin

*läimäisee nyymiä kyrvällä poskelle* turpa kii poika *tunkee jäykistyneen sykkivän nyymin suuhun*

oisko mitään konstia laihduttaa ilman että virta loppuu töissä?
armeijassa laihtui, mutta siellä oli se 2 säännöllistä ateriaa ja iltapala jos marssit vielä 4 km ruokalaan

Sitä usein huomaa pettyneensä.

Oman kämpän vai jonkun muun?

oisko toi
>tavallinen ruoka
>ei paskaa koko ajan
>liikunta

varmaan toi että syöt vähemmän kuin kulutat

nämä ois jo.
onkohan kahvin syytä

*imeee nyymin kiveksiä*

Ryhdy karppaamaan, alkuväsymyksen jälkeen virtaa piisaa vaikka muille jakaa.

>syöt vähemmän kuin kulutat
>ilman että virta loppuu töissä
ei toimi. kotiäitien laihdutuskonsti

Juon varmaan pari pannua kahvia päivässä enkä voi sanoa sen lihottavan.

jumalauta ei helvetti

Amfetamiinin luulis toimivan

Aamupalalla suurin osa päivän hiilareista. esim. puuro
älä syö sokeria
älä juo kaloreita
juo kahvia

Tuo aamupala on kyllä tärkeä

Vittu sä oot tyhmä. Ei mikään ihme, koska olet myös läski ja läskit tapaavat olla vitun tyhmiä. Huku ihroihisi vitun pässi.

jännä. varmaan kofeiinitärinät syö energiat

Ei vittu meil samit vaa että vieläki hengaillaa.
Yksi jätkä ja yksi tyttö, pienenä aina leikittiin.
Nyt meillä kaikilla on työ, perhe ja ei ehdi mutta mennään me kolme kaljalle ainaki kerran kuussa.

Virtsaaminen on suurimalaan vaan sillon kun keho poistaa ylimääräset nesteet. Hiilarit kerää nestettä joka näyttää vielä läskmmälät ku oot.

en ees oo läski vielä, kilot vaan näyttää hiipivän vähitellen ylöspäin

Ootteko muuten huomannut että semmonen 55+ ikäluokka on epäkohteliainta kansaa mitä tästä maasta löytyy? Ihan vitun täynnä itseään, valehtelee joka käänteessä ja suuttuu ihan vitusti jos jää ketkuiluistaan kiinni ja syyttää siitä muita.
Vihertekstaan tarinaa mihin tulee törmättyä töissä viikoittain ja soittajana on 4/5 kerrasta +55 mies ja 1/5 kerrasta nainen. Muutan termistöä vaan rajusti että saisin vähän helpommin selitettävän hommelin aikaan.

Haloo
>moi, mä ostin teiltä tämmösen tuotteen ja nyt tää on paskana ja täs on kolmen vuoden takuu ni te ootte mul tämmösen uuden laitteen velkaa!
ok, no tuota minäpä tulen tarkistamaan et mikä siinä laitteessa voisi olla vikana että voitaisiinko esim korjata ym.
>mitä? ai kattomaan? ei tätä voi korjata ku tää on paskana! ni mä haluun tilalle uuden!!
*saavu paikalle ja ala tutkimaan vikaa*
Joo, tota, tämmösellä tehosekoittimella ei saa sekottaa mitään jääpaloja rajumpaa ja tällä on ilmeisesti yritetty murskata kiviä.
>Täh? no ei varmana oo mitään semmosta tehty saatana, kuules poika nyt, se on paskana se laite ja siinä on 3v takuu niin teidän firma on mulle uuden velkaa!!
Joo, tota, tästä laitteesta on terät ihan solmussa ja täällä on vieläkin noita kiven palasia tuolla sisällä niin ei takuu tämmöstä kyllä korvaa, pahoittelen.
>Mä otan yhteyden sun esimiehees! Ei tämmöstä palvelua saa vittu missään muualla! TEIDÄN FIRMA ON MULLE VELKAA!!!
Ok

Myöhemmin iltapäivällä esimies soittaa ja kyselee tapahtuneesta, oli mies kuulemma saanut maailman huonointa asiakaspalvelua, oli haukuttu ja kiroiltu ja sanottu et mitään ei saa vaikka kuuluisi.
"Juu, siellä laitteessa oli kiven palasia vielä sisällä ja sanoin vaan että ei korvata."
Sitten firman poekaen kesken yhdessä naureskellaan miten ihmiset vittu viittii valehdella välillä ihan olemattomistakin asioista ja sit ottaa kauheet pultit kun joku sanoo et itse kämmäsit.

sellainen tekstiseinä

en lukenut, opettele kappalejako

Siis kyl meki hengaillaa, ja ollaan veil hyvis hengis mut huomaa et ne käyttäytyy erilain sillo ku niide turbomake kaverit ja niiden omat/muiden töttöröötöötöttimet on.

Mul ei oo vaikeuksii puhuu niitte kaa mut muijien jutut on niin sisällöttöminee.

Joko vedä itses hirteen tai lopeta selaaminen puhelimella, vitun tollo.

Eipä tuo silti työttömiä paljoa kosketa

Mitähän sitä hakis kaupasta. hardmode: ei kaljaa

Mut ei hengailla nii usein. :( Ne oli parempia hommaa uusii kavereita ja siitä isoja piirejä. Mä osaan hommaa vaan vähän jotain random satunnaisia. Mulle kelpaa vaa sellaset kaverit joista oikeesti tykkään.

rypälemehua, maustekanaa, meloni

lonkeroa
siideriä

kaljaa

venaat tunnin ja sit haet -60 tuottei

sokeria ja hiivaa

Ota poeka olovia se helepottaapi

Kui monta haalarimerkkiä teiltä löytyy?

skruudaat ne binit maken reppuu ja sit meet steissin vessa skruudaa binii

En kerää.

ei edes haalareita. ei oo yhtään kaveria ja en oo käyny kuin yksissä bileissä fuksivuoden ekalla viikolla

Jep. Sä olet ihan oblivious tommoselle sosiaaliselle mukautumiselle ja siks ne pitää sua outona.

Normot on tosi hyviä kopioimaan toisten maneereita ja piilottamaan toisia puolia itsestään et niistä tykättäis enemmän.

Kaikkia se ei kuitenkaan kiinnosta niin paljon ja toiset yrittää pysyy aitoina, mut usein siinä käy sit sillain et susta tulee just joku outo kusipää vaan samalla kun ne toiset nuolee toistensa perseitä ringissä.

vitusti mutta yhtäkään en oo ommellu haalareihin

olutta

JUMALAUTA JUIPPI

0. En ole mikään pokemonmestari vaan tyä miäs.

Mul on 4 tommosta ihan hemmetin läheistä kaveria, siis et niihi voi luottaa ja niille voi kertoo mitä vaan jos on.

57

eiks se ollu niin että työtön saa tienata muutaman sata euroa ilman että vaikuttaa tukiin kunhan työnhaku on voimassa? eli jos saan osa-aikaduunia viikonloppuisin niin se tulee suoraan sen päälle kun en niiltä päiviltä saisi työmarkkinatukea muutenkaan?

Mul taas on haalarit muttei merkkejä. Ostin ne sillon kun ajattelin että ehkä asiat muuttuu. Eipä muuttunut

>pokemonmestari

???

Naiset on ihan järkyttävää paskaa

ite kävin ekoissa bileissä mutta siellä kaikilla oli jo omat sosiaaliset ympärit eikä oikeastaan kukaan halunnut kaveerata vaikka yritin monelle ja moneen porukkaan liittyä. en sitte viittiny haalareitakaan hankkia

oispa loli

kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Samsung Galaxy Note 8

tilasin tälläse

Ei kannattas olla tommonen epämielenkiintonen beta niin ehkä ihmiset jaksais kaveerata sun kanssa ja saisit pilluakin

virheen teit

kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Samsung Galaxy Note 8

Hommasin tälläsen. Ai että.

MITÄ VITUN HAALARIMERKKEJÄ???
MIHIN VITUN VAMMASEEN PASKAAN NÄÄ SAATANAN MILLENIAALIT ON TAAS RYHTYNYT

loispa oli
t. lääkäri
vitsi oli oma keksimä

Miks? Ja sen voi peruuttaa viel. Anna hyvät perustelut niin saatan muuttaa mieleni.

Koska tommonen tulee? Mä haluun ton.

Oon ihan lopen kyllästynyt tähän iphone 7+. Tää on vaan liian iso.

0
yksissä bileissä kävin eikä enää ikinä

hiiri hajoamassa, suosituksia legendaarisen logitech mx518 korvaajaksi?

youtube.com/watch?v=zYC0gw7g1zA&t=337s

yiff

G502, vaikka ei MX518/G400:aa oikein voi enää nykyään millään korvata

murr

Oispa pierun hajunen nyymi jonka pierun hajusia kalsareita sniffailla.

...

Kunhan et osta mitään halpaa logitechia
Ei oo minkään arvoisia

suloinen

Onko suomessa yhtäkään koulua tai edes toimistoa joka ei käytä tota halpaa romua?

Haalareissa kiinni 98 ja irtomerkkejä 83 joihin ei oo laskettuna dublikaatit joita säilytän vaihtomerkkeinä.

Kävin ensin yliopistolla pari vuotta perseilemässä, olemassa ainejärjestöaktiivi ja kiertämässä kaikki kissanristiäiset ja ryyppäjäiset. Sit kun kyllästyin niin vaihdoin koulua ja aloin opiskelemaan. En kadu hetkeäkään.