/nederdraad/

NEDERDRAAD

Anne nog steeds niet gevonden uitgave.

Welkom: Meezoekers
Niet welkom: Boerenlullen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0LtRGxSZW4s
youtube.com/watch?v=aYlQJauBp4U
youtube.com/watch?v=xbAO9HMy_Z0
youtube.com/watch?v=hGIElkJu85I
youtube.com/watch?v=rSNcNUCaoJI
youtube.com/watch?v=oB1rDAaegSU
youtube.com/watch?v=Cch604xMGd4
nl.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch
twitter.com/SFWRedditVideos

;_;

77IQ, niet reageren op mijn paal aub

Waarom niet?
1) ze behoren tot onze soort
2) ze bezitten het bewustzijn, het mentaal besef en een vrije wil om onze wetten te begrijpen en na te leven
3) ondanks je Sup Forumsmiem-gezeik zijn vrouwen en negers mentaal coupabel om deel te zijn van onze samenleving

het is iq77
niet op reageren

youtube.com/watch?v=0LtRGxSZW4s

best goed oetz

dat is wel een mooie mercedes

Soorten zijn volledig een sociaal construct.

...

je moeder is ook een sociaal construct, maar het heeft een reële biologische basis en we hechten er belang aan

mooie grafiek oetz

...

Gebaseerd Tadzjikistan.

>weg transport stoot geen N2O uit
Ik dacht dat die hele dieselpoort daarover ging.

youtube.com/watch?v=aYlQJauBp4U

>jaarmix 2016
>gebruikt jaren '90 HardeKern

Wel goed oetz

youtube.com/watch?v=xbAO9HMy_Z0

Dit is onzin natuurlijk. ik wil niet zeggen dat negers niet dol zijn op verkrachten en vermoorden, dat zijn ze maar een grote reden voor deze nummers is omdat ze de onderklasse van Amerika zijn. als America 100% blank was zou een groep blanken (italianen of Ieren) ofzo de onderklasse worden en die zou dan buiten proportioneel worden vertegenwoordigd in moord enzo

Dan is er plots ook meer werk natuurlijk, dus ik weet niet of je stelling juist is.

Zijn punt is dat de onderklasse altijd oververtegenwoordigt is in misdaadstatistieken.

DENNIS

dit is en blijft nog altijd een van de beste hardcore mixen die'k al gehoord heb. Zeker eens luisteren

youtube.com/watch?v=hGIElkJu85I

wat een homo ahaha

Sgattig

>impliceren dat je hem niet zou neuken

Ik heb het koudddd

Waar is GZ?

Wie gaat er mee vechten in Rusland?

>217 volgers
Waarom is hij zo'n normaaltje?

jij zou dennis hard neuken sowieso

op is sowieso een flikker

Niet zelfdeflikkeren dennis

vals

Gaan jullie nu mee??

Wie gaar er mee vechten tegen Rusland?

Waarheen

Rusland

VERWIJDER DIT

Gerechtheid is opgediend

youtube.com/watch?v=rSNcNUCaoJI

>dvw je nooit dennis zal zijn

youtube.com/watch?v=oB1rDAaegSU

Wat de neuk ik haat emmestie internessjenol nu.

alles is een instrument van de Amerikaanse imperialist.

>Poetin, Maduro en Orbán zijn even slecht als Kim Jong-un

Ze zal niet met je naar bed gaan dus al je white knight instinct gedoe is misplaatst.

Godverdomme 77IQ. Ik zei toch dat je niet op mijn paal moest reageren en je doet het toch.

ze is best wel knap (naast haar rare uitpuilende ogen) en ze heeft dikke pijplippen. de gast die haar heeft ontvoerd heeft vast van haar gaten genoten

Ik begrijp hem wel, als je toch moet gaan zitten kan je maar beter de mooiste uitkiezen.

Putin? ja
Maduro? Een beetje
Orban? Nee

>die nv-a jeugdvoorzitter die die pepe cartoon had gemaakt en op gezichtsboek verspreide heeft zelfmoord gepleegd
zet je echt aan het denken

>die pepe cartoon
paal

...

Jezus hoe vaak is deze afbeelding wel niet gecomprimeerd

Niet genoeg

Nu met afbeelding

reddit.com/r/deepfriedmemes

Ik heb nog nooit z'n domme kankersport gezien. Dit is letterlijk Amerikaantje spelen. Met kauwgom en petjes... Tenenkrommend.

>randstad sport

je kan ook zappen hoor

>waah waarom beoefenen mensen een sport en zitten ze niet zoals ik nu uitgezakt op mijn bureaustoel een zak sjips te eten

Praten ze ook Engels?

>19 posters
We zijn er een 16-tal kwijt

Ik ben mijzelf al jaren kwijt.

hallo nieuwe paler, we hebben je gemist, welkom terug

dvw kater

Ik blijf hier wel even hangen.

Hoe zou ze aan haar einde zijn gekomen? Ik zeg wurging, want dat is het makkelijkste.

wat is een goede printer voor een redelijke prijs?

hoe is dat het makkelijkste?

www.google.com

Hangt ervan af als je het niet erg vind om zwart wit te printen altijd was er een laser printer van samsung voor 60€ dacht ik

Geen spulletjes nodig. messen en knotsen geven een hoop bloed. Geweer is lastig aan te komen of moet je het registreren. Geeft ook weer een hoop geluid.

Zo'n klein meisje overmeester je makkelijk en je kan haar met een rear naked choke binnen een minuut out hebben. Geen geluid of bloed en geen markeringen of verwondingen aan je handen. Als je wilt kun je haar ook alleen bewusteloos wurgen en dan vervolgens vast tapen, in een vuilniszak (geen DNA in de auto) en dan in de kofferbak.

is ze al gevonden? Ik hoop nog altijd dat ze veilig is oetz

>T. Heb Dexter en alle 215 UFC ppvs gekeken en ben nu forensisch en gevechtsexpert

>tas en fiets in de vijver
Ze is doder dan dood. Stop deze naïviteit.

>forensisch en gevechtsexpert
klopt

zou je dennis ook zo kunnen overmeesteren?

youtube.com/watch?v=Cch604xMGd4

de hiddemeister claimt weer een nieuw slachtoffer

Misschien ontvoerd?

Maar user, waarom zou je dat allemaal doen?

En als ze ontvoerd is. Wat doe je dan met het bewijs?

omdat het een leuk meisje is dat ik nooit zou kunnen krijgen als ik het natuurrecht niet toepas.

>hij is nog nooit met zijn dronken kop de plomp in gefietst

In de vijver gooien

ja, maar moest dat gebeurd zijn, zou ze ondertussen al wel terecht zijn

waar is ze dan?

In de vijver gooien. Zonder lichaam neemt de kans op veroordeling met een factor 200x af.

Deze neger spreekt blijkbaar uit ervaring. Vertel eens, vriend, wie heb jij zoal vermoord?

Ze is toch verdwenen in de loop van de dag niet? Of was het al donker?

>val met fiets in vijver
>jas belandt honderden meters verder
>rugtas valt magisch van rug af en wordt honderden meters verder in een bosje gevonden

Heb jij nog nooit een flesje jenever genuttigd en wat rondgefietst?

Enkel als gedachte experiment. Ik zou een normaaltje zoiets verschrikkelijks natuurlijk onder geen enkel beding echt kunnen aandoen.

Ze is rond 18:15 verdwenen. De perfecte tijd om toe te slaan. Alle hollanders zitten aan hun aardappeltjes en zien niks. Ik schat dat dit een gevalletje is Marianne Vaatstra is. Iemand met snode bedoelingen liep haar tegen het lijf en dacht: "jij bent van mij". Anderzijds heeft hij misschien geloerd in de bosjes tot het prooidier zijn web kwam binnengelopen. Dat ze vermoord is, lijkt me vrijwel zeker.

Ze tussen 18:15 en 19:50 vermist geraakt.

Het regende toen als de tering. Mogelijk heeft iemand haar een rit of onderdak aangeboden. Ze weigerde dat, omdat ze vermoede dat er iets niet klopte. Toen is hij uitgestapt en heeft haar overmeesterd en vermoord. Haar tas en fiets snel weggeflikkerd. Het lijk mee in zijn auto genomen.

Ik hoop zo graag dat het een vluchteling was.

Lijkt mij eigenlijk iemand met voorbedachte rade. de weg waar ze verdween was (waarschijnlijk) eentje waas geen verlichting was dus zon tjappie zat in de bosjes te wachten om toe te slaan

Een vluchteling heeft waarschijnlijk geen auto

Geef me een reden waarom niet alle negers, moslims en junks kapot moeten

Het was nog licht, maar het regende wel hard. Wat waarschijnlijk de autotheorie bevestigd.

Haar spulletjes zijn echter gevonden in een park. Verderop, misschien heeft hij ook het lijk in de auto gelegd of is ze eerst naar het park gefietst. Ik vermoed het laatste.

>dvw je dennis nooit GEZWART ziet worden

waarom leven?

Misschien zit ze gewoon in een kelder ergens, kan toch?

omdat ik erg van blowen houd.

Dat is geen reden. Sterker nog, dat is niet gerelateerd.

En als je probeert te zeggen dat je een junk bent, ben je inderdaad een voorbeeld van waarom het dus wel moet. Jij gaat als eerst tegen de muur.

Laat haar nou vrij user

Lastig om mensen systematisch gevangen te houden zonder dat iemand het merkt of hoort.

Er zijn toch nog zo'n zaken geweest waar ze letterlijk het meisje jaren ontvoerd hadden.

nl.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch

Gemeen oetz.

Dit is een echte uitzondering. In Amerika zijn ook een paar van dat soort gevallen bekend. In Nederland heb je alleen niet zoveel vrij staande huizen.

>In Nederland heb je alleen niet zoveel vrij staande huizen.
>