/nederdraad/

Amerikaanse tekenfilms editie

Welkom: Mensen die animaties waarderen
Niet welkom: Sjineze tekenfilms

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FOkrGJ-Z6Qw
youtube.com/watch?v=NLpGYTcqHME
youtube.com/watch?v=SkTt9k4Y-a8
express.co.uk/news/world/863960/plague-outbreak-madagascar-bubonic-pneumonic-world-health-organisation-WHO
sleepwet.nl/
kinguin.net/category/25009/plague-inc-evolved-steam-cd-key/
reddit.com/r/Steam/comments/4pyt8s/torrent_my_game_instead_of_supporting_shady/
mirror.co.uk/news/uk-news/hell-meet-karma-outpouring-support-11311827
stemlp.nl
youtube.com/watch?v=SB4N4xF2B2w
ad.nl/dossier-vermissing-anne-faber/live-we-zoeken-niet-speciaal-naar-sporen-we-zoeken-anne~aad346c2/
twitter.com/AnonBabble

Sjineze tekenfilms oetz

kunst

...

NEEM DAT TERUG!

vijfde voor ebische roes

een ebische roes is drugs in je aars doen, daar zitten meer bloedvaten. Bedank me later

Nog een draadlied voor de mensen die in stilte leven.
youtube.com/watch?v=FOkrGJ-Z6Qw

>drugs
RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

>woorden doen pijn en zij gemeen en vrije spraak bestaat niet en daarom mag jij niet zeggen wat je wilt
Ik haat dit.

Welke webstek is dat? Dit klinkt als een uitdaging.

lemonparty punt org

youtube.com/watch?v=NLpGYTcqHME

spghardenberg gastenboek

>die emoticons

Kanker die heb ik lang niet meer gezien
Nostalgie oetz

Wat kan ik digitaal kapot maken?

Je sociale leven.

Je eigen leven

Al gedaan, iets anders

nik was een van ons voor de duidelijkheid, emma niet. ik zweer.
zie

Oh koek, ik dacht iets belangrijkers ofzo. Er is al sinds 2015 niets meer geplaatst en ik denk ook niet dat de webstekmeester er meer naar omkijkt. Ik doe geen moeite dan.
Zouden ze daar kleinzacht betaald voor hebben?

>buren draaien harde Amerikaans hip hop

Paal Emma

>doen alsof 2015 lang geleden is
nieuwvriend aub

youtube.com/watch?v=SkTt9k4Y-a8
Het is toch al 2 jaar. Als hij echt moeite nam was het wel korter.

waar zou emma op het spectrum zitten?

Kut, ik krijg een inzakker. Moet wakker zien te blijven.

Dit is pure kunst.

Stop eens met lieve oude mensen te pesten

Dit is een mooi gedicht.

niet genoeg emoticons oetz

(H)

Gecontroleerd

express.co.uk/news/world/863960/plague-outbreak-madagascar-bubonic-pneumonic-world-health-organisation-WHO

>het gebeurt onironisch in madagascar

>vlucht naar groenland

>Iedereen doet het zelfde
>Groenland is nog sneller geïnfecteerd als andere landen

Zodra je groenland infecteert vanuit madagascar kan je bijna niet het spel meer verliezen.

Herinnering dat wij de grootste massasterfte van de wereldgeschiedenis gaan meemaken. Landbouwgrond wordt als maar schaarser.

>MSN messengerflasback

...

Nog 4 dagen voor 4000 handtekeningen:

sleepwet.nl/

...

Koek, nu gaat die ook op mijn lijstje met spellen om te stromen.

Is zeker de moeite waard.

kinguin.net/category/25009/plague-inc-evolved-steam-cd-key/

Ik hoef maar aan MSN Messenger te denken en ik kan me bijna hele gesprekken herinneren die ik destijds daarop had.

>dvw

>kinguin

Piraat het dan gewoon.

>Hello world, here I'm

Of je steelt gewoon niet. Wat is nu 8 euro?

Oetz gebruik ik liever geen grijze markten.

Ik kom al jaren op Kinguin voor goedkopere spellen en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad, maar op Steam zelf is'ie ook maar 15 euro.

Ik wil terug naar de tijden toen alles nog simpel was jongens

>Of je steelt gewoon niet. Wat is nu 8 euro?

Kinguin is praktisch hetzelfde als stelen, je helpt nu gewoon mensen die graag zooi jatten om het nog weer vaker te doen, wees er dan gewoon eerlijk over dat je wil stelen. Het spel is 15 piek op stoom, en anders wacht je op een uitverkoop.

reddit.com/r/Steam/comments/4pyt8s/torrent_my_game_instead_of_supporting_shady/

8 euro is een hoop geld.
Wat voor Nederlander ben jij

Want elke dergelijke website heeft alleen maar gestolen keys? Maar inderdaad, 15 euro op Steam zelf is ook nog een prima prijs voor zo'n spel.

Als ik zeker wist dat het naar de user zou gaan die het spel wil hebben, zou ik het hem nu geven.

Ok dank je, maar de volgende keer heb ik meer aan gewoon een adres van de stoompagina of gewoon een naam. Maar je suggesties zijn gewaardeerd.

>Want elke dergelijke website heeft alleen maar gestolen keys?

Nee, maar de boel is wel redelijk grijs. Ik ga trouwens eerlijk bekennen ook wel eens wat via G2A gekocht te hebben maar ben er nogal van op teruggekomen toen ik erover begon te lezen. Het is lastig te zeggen hoeveel % nu creditkaartfraude is, maar vaker wel dan niet heeft de ontwikkelaar er weinig aan dat je koopt via dat medium terwijl wel zo veel mensen menen dat het het een legitiem kanaal is. Als je er dan al op uit bent de ontwikkelaar niet te steunen dan is er altijd nog een torrent.

Wie geeft er nou een neuk of die sleutels van verkopers als Kinguin en G2A gestolen zijn lmke
Software heeft een oneindige productiecapaciteit

Echt letterlijk boeie

Geen dank. De moerasjood in mij zoekt nu eenmaal direct naar de laagste prijs.

Als de ontwikkelaar inderdaad niets ziet van verkopen op dat soort keysites, dan moet ik er ook nog maar eens over denken.

wie is Imke?

De moeder van deef

Het ding is dat ik ook niet vies ben van goedkoop en gratis spul. Maar als ik begin met stromen en mensen merken dat ik sleutels heb van zulke webstekken dan ben ik zwaar de lul. En ik ben nog pas bezig met lijstjes voor potentiele spellen voor mijn flutcomputer en plaatjes om mijn merk te maken enzo dus ik zit niet al op controverse te wachten voordat ik echt begonnen ben.

Maar vroeger heb ik wel eens diskettes gekocht op de zwarte markt in beverwijk met spelletjes erop waarvan er niet officiele logos op stonden, dus ik begrijp het wel.

Wat is je stroomkanaal dan?

Sorry als ik wat negatief klink maar ik heb zwaar het gevoel dat het internet onderhand wel wat verzadigt is aan stromers. Vraag me af wat voor unieks jij kan bieden.

Dat is ook een reden. Het ging mij echter meer om het feit dat de studio zelf geen cent ziet van mijn aankoop en dat wil ik ook niet. Zoveel koop ik toch al niet aan spellen, dus iets meer betalen is ook geen probleem.

Een Nederlandstalige stromer die spellen als Plague Inc al leuk vindt, zou ik niet erg vinden. Zeker al ze niet zo'n onuitstaanbare manier van doen en praten hebben zoals 90% van die lui op YT.

DennisVermijn. De draad heeft de naam gekozen. En adviezen voor unieke verkooppunten zijn ook welkom in een overgesatureerde markt zoals stromen.
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik zo hyper zou zijn als sommige jijbuizers.

mirror.co.uk/news/uk-news/hell-meet-karma-outpouring-support-11311827

Denk je dat je het gaat maken als stromer?
Koek ga lekker studeren of zo. Slechts een handjevol is daadwerkelijk succesvol in hun stroomcarrière.

Ik doelde meer op die Heeeeyyyy-Wassup-Youtube-types.

Ik ben al klaar met studeren. En ik was niet van plan om succesvol te worden want anders deed ik wel zoals de jijbuizers. Dit is voor erbij, maar als ik het doe moet ik het wel goed doen en daarom ben ik nog aan het oriënteren.

Dat springknipstijl met connecties maken met de kijker vind ik ook irritant. Maar dat gaat niet als stroomt gelukkig. Al kijk ik wel naar de kletsdoos als ik speel. Erg handig voor tips soms.

MARIANNE THIEME IS SINGLE!!!! HNNNGGGGG!!!

Nu nog maar 2000. Referendum gaat er komen.

stemlp.nl

Wat vinden jullie van deze politieke partij?

Ik was vroeger libertariër.

>lelbertariërs

Stel debielen oetz

Deze miem moet dood.

>SINGLE

Vrijgezel, Randstad.
En letterlijk 3 weken oud nieuws.

Je mag niet meer azen op een prooi als een roofdier. Dat is verboden en angstig.

Meh, met 45 hoeft het niet meer.

Dat vast, maar Den Haag ga er net zo goed wat mee doen als met de uitslag van het Oekraïnereferendum, denk ik.

>afbeelding gerelateerd.

Mongolen die geloven dat de vrije markt letterlijk alles oplost.
Niemand neemt deze clowns serieus.

Ze heeft kinderen ook nog, beetje jammer. Je zou verwachten van een zevendedagadventist dat ze niet zo snel zou gaan scheiden.

Oké autisme is een spectrum zullen we maar zeggen maar ik kan er oprecht even niet bij:
Mijn werkgever belt me best vaak of ik kan werken, normaal gesproken mail ik altijd dus het is voor mij iets te lang geleden.
Hij belt mij en ik zeg: Hoi Met "user"

En hij zegt: Hoi je spreekt met Peter van "Bedrijf".

En vervolgens valt er steeds zo'n ongemakkelijke stilte.

Ik denk dan van, doe gewoon meteen je verhaal? Maar hij wacht op weer een soort van response van mij uit?

Wat moet ik zeggen na mijn hoi en zijn hoi? Alles goed boyke?

Ik kan er oprecht niet bij haha.

Wat is de sociaal acceptabele manier om een telefoongesprek verder te gaan na zijn introductie?

"wat kan ik voor je betekenen?"

SGATTIIGGGG

youtube.com/watch?v=SB4N4xF2B2w

SpaceX live!

>Hoi Peter, hoe gaat het?
>Je belt een beetje ongelegen, ik heb net een "kippetje" klaarliggen die ik met mijn "bestek" te lijf wil gaan. Dus houd het kort, hoewel ik het ook kort ga houden als je snapt wat ik bedoel.

ad.nl/dossier-vermissing-anne-faber/live-we-zoeken-niet-speciaal-naar-sporen-we-zoeken-anne~aad346c2/

youtube.com/watch?v=SB4N4xF2B2w

100 seconden tot lancering kijken jongens misschien ontploffing

46000 kijkers

tering allemaal rook/stoom

gaaf dankje

>iridium
dat is een communicatiesatelliet toch?

...

...

"Het is mijn vrije dag vandaag dus ik snap ook helemaal niet waarom je me belt. Je snapt het vast ook dat ik dit ga voorleggen aan de syndicale partners."

dikke vuurbal jonguh

...

>mgw de treinen morgen alweer gaan staken en je daarom weer niet moet gaan werken

België kan toch een prachtland zijn

...

Stomme ambtenaren.

Als ik niet kom zegt mijn baas dat ik tijd genoeg had om een alternatief te vinden.
Als ik me ziek meldt en de controlearts langskomt wanneer ik net toevallig bij de huisarts ben voor een ziektebriefje, dan heb ik drie uur de tijd om met het openbaar vervoer (ik heb geen rijbewijs) dertig kilometer verder op zijn kabinet langs te komen.
Ik zeg niet dat het zo beter is, maar het zou de financiën toch wat gezonder maken.

...

Waarom zijn wij zo veel beter dan België ???

Soms droom ik ervan om [spoiler]een Belg te zijn[/spoiler]