/mämmi/

Tähtiportti-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8-dsB4Ve7XQ
youtube.com/watch?v=aavFfFDoHBk
youtube.com/watch?v=MZ0W5mWQie8
fi.wikipedia.org/wiki/Vesimyrkytys
twitter.com/NSFWRedditGif

Teal'cilla taitaa olla vieno jöpö tossa kuvassa, näkee naamasta

hyvä painos

A-antabusnyymi?

ovat muuten tosi pätkiä kun ei kukaan ole edes päätä pitempi naista

kuvas mä

Tai sit on pitkä täti

fake new
real new is here

Panisin.

legendaarinen miehisten tekosyy

It was too early, my good man. It's stillborn.

Amanda Fapping on 175cm eli on se nyt vähän keskiverto muijaa pidenpi

ure gey

KELAlta tuli selvityspyyntö opintojen hitaasta etenemisestä
mitä laitan toho

it was just on time on /balk/. how do you expect to have 2 independent threads to be hitting bump limit at the same time?

Et mitään. Opintotuet jäi nyt tähän.

Mitähän sitä tekis?

laita että oot selannu /mämmi/ä kaiken tän ajan ja suret antabusnyymin poismenoa

vetoat MT-ongelmiin, todisteena kuvankaappaus /mämmi/stä

Söpö kummitus.

are you saying that is a bad thing in this thread?

Sanot et on ollu aika paha ribuls.

ite pistin et masis nii ei ainakaan tarvinnut maksella takasin

Best not to mix threads. Will only cause degeneracy. How's the weather in Sofia?

>se yksi tuttava joka ei osaa pitää turpaansa kiinni politiikasta ja siitä kuinka drumpf on tyhmä ja tappaa kaikki ja muuta kamalaa
pään nyökyttely ja muista asioista päällepuhuminen ei näköjään vie viestiä perille. Miten kerron sille vajakille kohteliaasti, että mua ei kiinnosta?

On tainnu käydä joulu, kyllä ne siitä yleensä haluaa mustaa valkosella.

i wouldnt know. how is the weather in helsinki?

Ei vaatinu lausuntoa? Vai onko jo?

PS2 ohjaimessa on sellainen ihme kumipinta ja se on mennyt ihan sellaiseksi limaisen tahmeaksi vituksi ajan saatossa.
Saiskohan tän jollain aineella pois tästä pinnasta

Juu hyvä säkä kävi sillon, siitä on kyl jo pari vuotta enkä oo juuri noppia takonut senkään jälkeen

Mee töihi

Sanot suoraan tai sit ihan vittuillaakseen sanot että on se hieno mies ja pistää maan kuriin isän kädellä.

It's raining in Helsinki. By using internet I found out that it's sunny in Sofia and 16 C warm. You're welcome.

thanks i guess

mikä vika on vaan sanoa ettei kiinnosta? oma vikansa jos ottaa nokkiinsa siitä että toiset ihmiset tykkää eri asioista

Ansiosidonnainen laiskistuttaa kummasti näin paskakeleillä.

mitä vittua nyt taas unet
näin unta että mun normihomo veli oli lähettänyt mulle skypessä kaks youtubelinkkiä
muistan vieläkin yksityiskohdat aika tarkasti
toinen niistä oli joku niin huonolaatuinen video ja se näytti niin kuin se olis jostain 90-luvulta
siinä joku tyyppi puhu jonkun yleisön edessä jonkun mustan sukkanuken kautta, se nukke oli oikeesti vaan joku musta kangashanska johon oli liimattu kaks semmost irtosilmää jotka liikkuu vapaasti ja sen alussa oikeestaan näki kun toinen niistä silmistä irtos ja se tyyppi äkkii pisti sen takas
se kutsu sitä nukkee "nyymiksi" ja joku kännissä oleva tyyppi avautu sille yleisöstä ja sitten se suuttu sille nukelle ja se nukke vaan "sano" sillee MIKS SÄÄ OOT NII ILKEE NYYMILLE MITÄ NYYMI ON IKINÄ TEHNYT SULLE
sit se meni johonki tauolle ja siin näytettii kuvaa jostai raatihuoneest
outo juttu oli että youtube pisti videoehdotusten sijaa siihe tekstin et "Emme ole varma nyymin olemassaolosta, joten emme voi näyttää videoita" ja sen takii mun veli lähetti sen mulle

sitten toka video oli joku animeklippi jostain missä sen päähahmon kotipaikkaan hyökkäs jotkut varmaan alienit tai jotain ja sitten näytettiin kun sotilaat yritti viedä kansalaisia turvaan mutta siinä sotkussa sen päähahmon pikkusisko katos ja se itki siinä tyty-ydensä kanssa että se ei voi lähteä ennen kuin se löytää siskonsa
mutta sen sisko olikin robotti (huu himritys) ja se oli yks jostain roboteista jotka luotiin just estämään se hyökkäys ja se tyyppi ei tiennyt ja sen takia sen pikkusisko lähti pois
sitten heräsin paskahätään

ei tätä kukaan lue mutta aattelin vaan kirjottaa sillä aikaa kun kahvi valmistuu

"Tiedän kyllä että Trump on idiootti, mutta politiikasta keskustelu ei kiinnosta minua"
Helppoa

Juu sataa yhteen putkeen torstaihin asti voi vittu

Hieno mies se on.

Tääl Oulussa on vaan pilvistä ja märkää, muttei varsinaista sadetta.

kiva tarina :)

katellaan mitä keksin toho
tätä mietin
eipä ne uhkaillu takasinmaksulla vaan pelkästään että loppuu 1.1.2018

Eikö sen kaverin pitänyt olla se vajakki eikä toisin päin?

Oispa isopyllyinen kylmäverinen aivopesty salamurhaaja tyty-yde ;_;

Nii se kaverihan on kallu

Makaan täällä sängyssä
Peppuplugi 15cm syvällä
Ja luen /mämmi/ä :3

semmonen suvakki siellä

en usko

pidä hauskaa

juuh

Itse näin unta, että olin joku nuori tyty jonkinlaisessa uskonnollisessa kultissa, jonka päämaja oli rakennettu valtavan puun sisään. Unen kuluessa aloin uumoilla, että kyseessä voisi olla jonkinlainen limbo, ja että kaikki ne siellä olevat henkilöt, se uniminäni mukaan lukien, ovat jo oikeasti kuolleet. Koko kultin idea tuntui nimittäin olevan pienten hyvien asioiden tekeminen, mikä sai homman vaikuttamaan jonkinlaiselta menneiden syntien paikkaamiselta. Ikuisesta elämästä puhuivat.

Unen lopussa kultin johtaja johdatti kaikki puumajan latvaan, josta oli hyvä näkymä taivaalle. Oletin muiden hahmojen nousevan taivaisiin tmv. jeesustelua, mutta ne sulautuivatkin yhdeksi tietoisuudeksi jonkinlaisen puuolennon muodossa. Siinä sitten koitin änkyttää, että en vitussa halua elää ikuisuutta jonain hive mind -puuoliona.

Olivatkin yllättäen varsin ymmärtäväisiä mielipiteestäni ja toivottivat hyvää loppuelämää ihmisenä. Jäin hetkeksi juttelemaan siitä millaista tuollaisena laajennettuna tietoisuutena eläminen on, että ovatko kaikki hereillä kerralla yhtenä tietoisuutena vai onko kyseessä vain saman "kehon" jakava tietoisuuksien joukko, josta osa aina nukkuu ja osa on hereillä.

Ei enää koskaan naisten persoonallisuusnettitestejä ennen nukkumaanmenoa. Ei saatana.

No älä nutta mä tunnen jokasen sydämmenlyönnin pepussa ja se tuntuu höpöltä

Joskus haluaisin sanoa tosiaan jotain tämänkaltaista, tosin jos otan esille oman mielipiteen niin siitä joutuu sit alkaa väittelemään. Ja kaikkihan tietää, mihin näiden aisureiden kanssa väitteleminen päätyy. Kumpikaan osapuoli ei ole valmis muuttamaan mieltään, tuttava vetää herneen nenäänsä, mainostaa rasistiksi muille tuttaville ja ihmissuhteita katkeaa.
>inb4 no oot vääris piireissä
ei ole kavereita, vaan tuttavia ja veikkaan että tollanen Sup Forums-pelleily varmistaisi kaverittomuuden nykyisissä piireissä että myös tulevaisuudessa
Trump oli parempi vaihtoehto kuin Clinton, vaikkakin molemmat oli melko paskoja ehdokkaita. Kaikkea mitä Trumpista uutisoidaan täytyy pikkaisen miettiä omassa pääkopassa ennen kuin ne asiat toteaa täydeksi todeksi, kun kaikki uutislehdet ajavat nykyisin omaa paska-agendaansa.

No, minkälaista se eläminen puumindina oli?

En siis koskaan siihen sulautunut, mutta vaikuttivat olevan samat henkilöt yhdessä kokonaisuudessa. Kykenivät vaihtelemaan oman tietoisuutensa ja kollektiivisen tietoisuuden välillä -- tai sitten se kollektiivinen tietoisuus vain esitti niitä osiaan.

Vitun hämärää settiä.

Ja jotenkin hämärää sekin, että olin unessa ihan luonnollisesti tyty, enkä koskaan edes kokeillut tissejä.

Minä oon tehny kantani selväks ja ei siitä kukaan päreitä polttanu. Ei taida niin hirveesti meikäläisen tuttavapiiriä kiinnostaa toi vihervassari pakotus ynnä muut

Eihän normaali ihminen päreitään polta poliittisista eriäväisyyksistä. Jos henkilö oikeasti katkois kaveruuden tuon takia, niin kannattaa vaan jo etukäteen omatoimisesti lopettaa se "ystävyys"

Anime tappaa miehen

Juu näinhän se olis

Vitun hävittäjät lopettakaa sen äänivallin rikkominen. Haluan olla rauhassa.

Katon dokumenttia Stalingradin taistelusta

Harmi ettei noita oo enää Pirkkalassa

i just got asylym in finland :)

tää paitsi kauhava

youtube.com/watch?v=8-dsB4Ve7XQ
mäki haluu tulvapaika!

tuun tappamaan sut saatana

noniin nyt teen esseen :)

stop deportation!

youtube.com/watch?v=aavFfFDoHBk

ai asseen vai
aijaijai eikös se ole lain vasttaissta

Tietääkö kukaan, missä päin Jyväskylää tämä on kuvattu?

ei ei kun kirjoitus esee :)

maistuisko pojille pienet kahvit?

hyi vittu

Se oli jonkin VOKin lähistöllä

youtube.com/watch?v=MZ0W5mWQie8

ei

mie voisin ottaa sumppia kupposen

Se vokki mikä on suhteellisen lähellä kuokkalaa. Ei niitä onneksi ihan hirveästi tässä Kuokkalan keskustassa vielä näy neekeröimässä, täällä on pelkkiä mulattikakaroita pitämässä meteliä

Kuinka idioottimainen idea olisi juoda oma nälkä pois? Siis vettä juomalla korvaisin kaikki lounaat yms. muut ylimääräiset syömiset.

Ihan hyvä idea tuo on.

Itse olisin jo alkossa

Mitä ajattelette kun näette hyvännäköisen suomalaisnaisen jonkun haisevan ja työttömän Ahmedin kainalossa ettekä itse ole edes pitäneet naista kädestä?

en tiedä kun en ole turboneitsyt luuseri

Menetin neitsyyden 16v haistakaa vittu hhähäää :D

tytyjen, poikien ja tyttöpoikien käsiä on tullu pideltyä

>hyvännäköisen suomalaisnaisen jonkun haisevan ja työttömän Ahmedin kainalossa
En muista ikinä tämmöstä tapausta. Kaikki ne akat on aina helvetin rumia tai kunnon ryhävalaita

t. hese

Mistä löydän söpön hikky pojan?

Jo pelkkä ajatus toisen ihmisen koskettamisesta ällöttää.

Parturi kehui taas minun hiuslaatua ja väriä.
Juuri keneltäkään muulta en sitten kehuja ulkonäöstäni saakaan

onko mukava käydä parturissa kun kehutaan?

siksi ne just valehtelee

Tää
Kai ny tyhmä tommosen ton

Koskin tänään vahingossa jonkun naisen tissiä ruokajonossa. Ajattelin runkata kun vielä muistan miltä se tuntui

Tajuu* mitä vittua apple

Poliisille on ilmoitettu

fi.wikipedia.org/wiki/Vesimyrkytys

Vois käydä ostaan jotain kahvilikööriä

On, mut vaihdan joka kerralla kuitenkin parturia, koska kertaakaan ei ole molemmat sekä hinta että työn lopputulos miellyttänyt yhtäaikaa.

Votkaa kans. Maitotuote pois.

toi on kyllä totta, vuosia sitten oli ihan huippu parturi ja se anto vielä mulle alennustakin, työn jälki oli aina 9/10 ja ei koskaan puhunut mitään vaan keskitty työhönsä

Vodkalikööriä