/mämmi/

Olis tämmöne anime painos tällä kertaa

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_transsexuality#Brain_structure
en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_transsexuality
youtube.com/watch?v=VposYojyeMM
twitter.com/SFWRedditGifs

haha oon shinka kaikilla muilla tasoilla paitsi fyysisillä hehe

Oispa anime totta. Mulle kävis jopa ne paskemmat kuolemanpelijuonet.

Anime vittuun, tää on nyt touhotus painos

Oispa koire.

Mutta jonkun on oltava se alkoholisoitunut animehikky itsarikuutiossaan.

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

nej

how do I get a finnish gf?

aika paska painos
nolottaa teidän animenkatsojien puolesta, ihan tosissaan

be a nigger

Nigger nigger nigger nigger nigger

oispa loli

*tarkastaa pantsut*

be black and have a big black cock

>win 10
>yhtäkkiä lagaa kuin kivessyöpä
>avaa task manager
>"disk" (mitä koskaan tarkoittaakaan) pomppaa sataan prosentiin pariksi minuutiksi
>prossun käyttö 8%
>ramia vapaana 6 gigaa

Tää paska tekee tätä kerran kaksi päivässä. Jonkun fiksin tein tähän jo aikaa sitten joka laski tuon 24/7 ongelmasta ilmenemään vain pari kertaa päivässä, mutta mitä vittua tuo "disk" kohta edes tarkoittaa?

Levy.

Joo sen verran osaan lontoota, mutta mitä se niiku sillee käytännössä meinaa ja miksi se iskee koko paskan juntturaan vaikka ramia ja prossua vapaana muille jakaa.

Jostain syystä vituttaa kun uusissa peleissä ei ole samaa mahdollisuutta modeille ja yhteisöille, vietin jonnevuodet cs:s'ssä
pelatessa erilaisia minigameja ja suurin osa tunnisti toisensa koska pelattiin samoilla servuilla samanlaisia modeja mutta csgo:ssa on se vammasin pelimuoto jota pelataan ja sielläkin vittua aina uudet pelaajat koska mm.

Joku ohjelma kirjoittaa sinne levylle, nykyään kun on niin montaa ohjelmaa jotka päivittää ilman mitään ilmoitusta niin on vaikea sanoa mistä johtuu itsellä esim. Steam junnaa koko koneen kun ryhtyy päivittelemään.

>Joku ohjelma kirjoittaa sinne levylle, nykyään kun on niin montaa ohjelmaa jotka päivittää ilman mitään ilmoitusta niin on vaikea sanoa mistä johtuu itsellä esim. Steam junnaa koko koneen kun ryhtyy päivittelemään.

Yritin paikallistaa mikä mutta ei sitä oikeen mikään näyttänyt vievän, tulikettu vei eniten mutta vaikka sen sammutti homma jatkui vielä useamman minuutin. Winukan autoupdatet on poissa päältä ja steami ei ole aukikaan. Miksi se edes kirjoittaa jotain niin kovaa että koko paska menee jumiin, eikö luulisi sen älyävän jättää jotain puskuria muulle toiminnalle lol.

ProcessHacker 2:lla näkee mitkä kirjoittaa ja lukee levylle

Se on se bottiverkko. Asenna Gentoo GNU+Linux.

Itelki ollu w10 nyt käytössä. En oikeen tiiä mitä sanoa.

Pistää kyllä miettimään mitä vittua lehtien otsikot ovat vuonna 2027 kun 2017 miehet synnyttävät (muuallakin kuin Pahkasian otsikoissa). Lehmät varmaan ainakin lentävät, mutta mitäs muuta?

Mitä pahaa transsukupuolisissa on?

ois kyllä helvetin trendikästä olla homoseksuaali 2017

Ylihuomenna työmatkalla Indonesiaan. Herra siunaa.

no mitä noissa mielenterveysongelmaisissa noin yleensä

Hyvä että töitä riittää

Mikä nyymejä oispattaa näin kello 1:26 tiistai yöstä?

VR kolmas gen saapunut. Väkiluku lähtenyt laskuun kun miehiä ei enää kiinnosta oikeat naiset. Suojaikäraja laskettu 12v. Marssin kolonialla menee hyvin.

Semmoset argumentit, just teidän öyhöttäjien takia transsukupuolisilla on mielenterveysongelmmia.

lol t. eri

kun leikkaat kyrpääs irti niin leikkaa samalla kaulas

Eli ei mitään, kunhan eivät aihueta haittaa toisille ihmisille? Pätee myös kaikkiin ihmisiin.

Nykyään sukuelinkirurgia ei ole mikään vaatimus.

Ei niissä ole mitään pahaa, mutta käsite mies menettää koko merkityksensä jos ihminen jolla on naisen keho on mies. Ei sukupuoli ole mielentila. Transu voi vaikka sanoa "olen mies" sijaan "olen nainen, mutta koen/tunnen olevani mies" sijaan.

No oisko se että se että sulla viiraa päässä ei tee susta naista. Saat mun puolesta leikkiä kotonasi tai poikaystäväs kanssa ihan miten sairaita sitomisleikkejä tahansa ja ottaa siltä peppuun kikkeliä mutta se ei tee sinusta naista. Olet silti mies, vaikkakin täysin epäonnistunut sellainen, ja tulet aina olemaan.

Vähän liikaakin. Tosin pitkästä aikaa reissu Euroopan ulkopuolelle. Alkoi Saksan matkat kyllästyttämään.

Koska ajavat transujen pakkosterilisaation poistoa.

En ota ollenkaan osaa keskusteluun niin en pahoita kenenkään mieltä.
Hyvää yötä.

Siis se henkilö keskeytti hoidot jotta pystyy saamaan biologisen lapsen ja jatkaa sen jälkeen hoitoja.

Mikä tekee naisen?

oho pierasin nyrkistä ohi en saanu napattua sitä nyrkkiin

>Mikä tekee naisen?
xx kromosomi

ei väsytä, vois masturboida

>Mikä tekee naisen?
No olisko toi saatanan pillu ja tissit ja varsinkin kohtu

Jos pystyy saamaan lapsen niin on fyysisesti nainen. Sukupuoli viittaa fyysiseen sukupuoleen, koska se miksi joku kokee itsensä on hänen oma asiansa ja turha tieto

Entäs naiset jotka eivät pysty saamaan lapsia? Eivätkö he ole naisia?

...

Eihän kukaan niin väittänytkään

Onko sulla joku pikatesti jolla saat tietää jonkun kromosomit :3?

Entä jos syntyy ilman? Entä jos saa rintasyövän?...

>Sukupuoli viittaa fyysiseen sukupuoleen
Suomen kielessä myös sosiaaliseen sukupuoleen
Sex=Sukupuoli
Gender=Sukupuoli

>Suomen kielessä myös sosiaaliseen sukupuoleen
Ei ole sosiaalista sukupuolta. Ihmisten mielten jaottelu sen mukaan mistä sukupuolesta pitävät on järjetöntä. Siis ei minua haittaa jos joku luulee itseään naiseksi tai mieheksi, mutta ei se tarkoita että ne sitä olisi.

niin siis miksi vitussa sosiaalinen ja fyysinen sukupuoli ovat kaksi eri asiaa
voitko vittu selittää

Koska vammasten tarvii olla yhä enemmän lumihiutaleita.

Jos satut syntymään väärän sukupuolen aivoilla

MUTTA KUN SE EI OLE VITTU MAHDOLLISTA JA JOS SE TAPAHTUU NIIN SITTEN OLET LUONNONOIKKU JA SÄÄ SYNNYT LUONNONOIKKUNA VITTU ET SÄÄ VOI PÄÄTTÄÄ YHTÄKKIÄ OLEVAS LUONNONOIKKU
SUN VITUN SUKUPUOLES FYYSINEN SOSIAALINEN BIOLOGINEN PSYKOLOGINEN KAIKKI OVAT VITTU SAMA YKSI SUKUPUOLI JONKA LUONTO TAAS VITTU VALITSEE SULLE JO KOHDUSSA JA SUN KOKO KEHOS RAKENTUU SEN PERUSTEELLA VITTU

Vittu pitääkö tässä alkaa aukomaan hullujen päitä että nähdään onko eroa aivoissa? Eikös tuostakin päästy eroon jo jokunen vuosisata sitten?

Pakkosterilisaatio on edelleen laissa vaadittu.

Meen nukkumaan. Ei tällästä huutelua jaksa katsella. Hyvää yötä kai.

T:

en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_transsexuality#Brain_structure

Joo vaadittu mutta ei kukaan sitä tarkista, muutenkin suostuvat jäädyttämään spermaa säilöön jos aloitat hoidot.

Tylsää. Keksikää mulle tekemistä.

>Nyymi syntyy
>Lapsena vituttaa kun tarhassa tädit laittaa leikkimään nukeillä kun oikeasti haluaa leikkiä hiekkalaatikolla rekoilla
>Ala-asteella vituttaa kun muut tytöt kerää jotain kaverikirjoja, hyppii hyppynarua ja opettelee juoruamaan kun haluaisi vaan pelata poikien kanssa jalkapalloa. Pojat vittuilee koska oot tyttö.
>Yläasteella tytöt alkaa meikata, selkäänpuukottaa ja lorttoilla, vituttaa ja haluat vaan pelata muiden poikien kanssa videopelejä ja ajella mopoilla
>Ei kiinnosta vittuakaan mennä tyttöjen liikuntatunnille joogaamaan, haluat mennä poikien tunnille pelaamaan lätkää
>Et ole ikinä kokenut olevasi tyttö, tykkääväsi tyttöjen jutuista tai kuuluvasi tytöt/pojat jaottelussa tyttöjen porukkaan vaan olet aina kokenut olevasi mies muiden miesten rinnalla
>Löytyy silti tissit ja pillu

Tän ihmisen sosiaalinen sukupuoli ja sukupuoli-identiteetti on mies. Fyysinen sukupuoli on nainen.

Eihän tää oo millään tavalla vaikea konsepti käsittää?

>SÄÄ SYNNYT LUONNONOIKKUNA VITTU ET SÄÄ VOI PÄÄTTÄÄ YHTÄKKIÄ OLEVAS LUONNONOIKKU
Mitä sää nyt tarkotat tällä?
>SUN VITUN SUKUPUOLES FYYSINEN SOSIAALINEN BIOLOGINEN PSYKOLOGINEN KAIKKI OVAT VITTU SAMA YKSI SUKUPUOLI JONKA LUONTO TAAS VITTU VALITSEE SULLE JO KOHDUSSA JA SUN KOKO KEHOS RAKENTUU SEN PERUSTEELLA VITTU
Entäs ne henkilöt jotka syntyvät molempien sukupuolielimillä?

Kannattas muuten myös lukea tietoa ennen kun alkaa pätemään tietämättä mitään. en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_transsexuality

hyi pippeli sohistaa kaikkialle holtittomasti oluspissiä

VITUN NEEKERIT, SE ETTÄ HALUATTE KÄYTTÄÄ HAMETTA TAI LEIKAUTTAA VIROSSA ITSELLENNE TISSIT EI TEE TEISTÄ NAISIA.

Ei ole vaikea konsepti. Olette perverssejä miehiä, ei minua haittaa, mutta älkää jumalauta luulko että maailma tanssii pillinne mukaan ja jotenkin julistaa teidät naisiksi. Tai siis näin ei pitäisi olla, mutta jostain syystä tälläistä perseilyä normalisoidaan.

Tulis sota ja tappais vittu kaikki.

tän ihmisen identiteetti on poikatyttö ja sekin muuttuisi kun alfakyrvällä nussii kunnolla kerran

Tää, toivottavasti oikeasti tulee kolmas maailmansota ja vähän äkkiä koska tämmönen jatkuva rauha oikeasti sekottaa ihmisten päät.

Tuo on vittu tomboy eikä mikään sukupuoli-identiteetti.
Yleensäkkin ottaen ihan vitun sukupuolirasistista jaotella tuolla tavalla asiat tyttöjen ja poikien jutuiksi.

oliks teillä lapsena mitään lääkärileikkejä

ite läpsin ja nuuhkin kaverin pyllyä sen leikkimökissä ja se teki saman mulle kunnes sen isä tuli keskeyttämään ja sanoi että piiskaa oikeasti jos tuollainen jatkuu

ja sit esikoulussa sidottiin kerran tytöt yhteen hyppynarulla ja se kihelmöi kummasti ja halusin tehä sen uudelleen mutta muut ei halunneetkaan

En tiiä mut muistan kun jostain syystä haluttiin aina nakuilla kaverin kaa ja kerran kaveri pasko mun huoneen lattialle.

>Olette perverssejä miehiä
Eiks perverssit miehet just tahtois panna naisia eikä olle se nainen ?

Sä oot joko mies tai nainen.

Sukupuoli-identiteetti ja seksuaalinen suuntautuminen on eri asioita.

Poikatyttö kokee edelleen olevansa poikamainen tyttö, nainen joka käyttäytyy miesten tavalla. Tää tarinan ihminen siis pitää itseään ihan kokonaan miehenä mutta kehossa on väärät varustelut.

Onhan se ihan totta että tämmönen ei oo eläinten seksuaalikäyttäytymisessä normaalia joten kai te voitte sen määritellä "mielisairaudeksi." Ihminen on vaan kuitenkin sen verran kehittyneempi otus että se pystyy hahmottamaan, käsittelemään ja kyseenalaistamaan sukupuoli-identiteetin kaltaisia abstrakteja konsepteja mikä totta kai johtaa siihen että kaikki eivät enää koe niitä samoin.

Vika kysymys olis että miksi se on teille noin iso asia jos joku tuntee että ei vaan kuulu siihen kehoon johon on syntynyt?

Mu-mutku maailma on musta valkonen oikein ja väärin(oon ite aina kaikessa oikeessa). Muuten sattuu päähän miettiä.

jtp ihan vitun sama kokeeko joku olevansa uudesti syntynyt jeesus mutta alan vähän huolestumaan jos ne laitetaan pyöreän huoneen sijaan hesarin ykkösuutiseksi ja jatkossa saan kattoa menenkö vessaan miesten vai jeesusten koppiin

tldr: mielisairaita sekopäitä on ollut aina, nyt siitä yritetään järjestelmällisesti tehdä jokaisen asiaa

VITTU mun piti hakee sheriffi Fallout New Vegasissa jostain vankilasta mutta mä ammuin sen ku siin oli joku 10 muuta vihollista

se ongelma mikä ihmisillä on, että halutaan muuttaa muiden ihmisten käyttäytymistä jonku mielihalujen takia, eli muiden pitäisi kohdella sitä mielenvikasta niinku se haluaa

lusikka

>Vika kysymys olis että miksi se on teille noin iso asia jos joku tuntee että ei vaan kuulu siihen kehoon johon on syntynyt?
Koska a) se on tyhmää faktojen välttelyä ja tyhmyys yleensäkkin ärsyttää ihmisiä. Elämä on peli, käyttäkää annettu käsi miten parhaiten taidatte.
b) nuo saatanat sotkevat normaalit ihmiset väkisin mukaan paskaansa. Hankkikoot tissit ja tekopimpin jos haluavat, mutta minun verorahoja ei tuommoisiin "kauneusleikkauksiin" kyllä ainakaan pidä sotkea.

Se on vaan nyt tapetilla koska sitä joku jaksaa niin äänekkäästi vastustaa. Kymmenen-viidentoista vuoden päästä tuskin kukaan jaksaa enää rummuttaa kun sukupuoli-identiteettien monimuotoisuus on normalisoitunut.

Itse oon vaan todennut jokaiselle joka asiasta mulle haluaa avautua että en näe sukupuolia vaan ihmisiä ja kohtelen jokaista oman käytöksensä perusteella. Jos ne alkaa nillittää niin voi sanoa perään vielä että ihmisten lokeroiminen on turhaa.

Eiköhän tää rummutuskin katoa mediasta kymmenen vuoden sisään.

Miten olet joutunut muuttamaan arkielämääsi seksuaali- tai sukupuolivähemmistöjen takia?

psykoosi

Hei mutta kamerukset nyt pitää mennä nukkumaan koska huomennä on TÖI TÄ.

Puhutaan sukupuoli-identiteeteistä myöhemmin lisää niin voidaan pureutua noihin teidän triggereihin vähän syvemmin.

Kivoa unia kaikille!

t: sukupuolirummuttaja.

lukemattomia sosiaalisia tilanteita on tuhottu sillä kun joku nainen tai mies esittää olevansa toista sukupuolta

mun elämä olisi objektiivisesti paljon parempi jos mielisairautta hoidettaisiin vastuullisesti

Vois ottaa vielä quadrot.

jaa no sitten hävisit väittelyn, aika noloa, kantsisko poistaa viestit ennenkö jää arkistoon sadoiksi vuosiksi?

Huh huh mitä settiä. Ja sanovat että sjw:t triggeröityvät helposta

sanos muuta, en koskaan olisi uskonut että puheet eivät ole pelkästään totta mutta myös vähäteltyjä

Hitsi ei tullut.

Eikun mua kyllä kiinnostaa keskustella tästä asiasta teidän kanssa lisää ihan aidosti. Nää on kuitenkin tän vuosikymmenen polttavia poliittisia kysymyksiä ja se että te uskallatte täällä sanoa noi mielipiteet anonyymisti on tärkeää koska ei niitä saa sanoa julkisisesti.

Vaikka oon teidän kanssa eri mieltä niin ei se tarkota että tää keskustelu olis musta jotenkin ikävää.

no keskustele sitten eläkä väistele haasteita, odotan edelleenkin että haastat faktat jotka esitin

jos et tähän pysty olet virallisesti hävinnyt väittelyn

>siinä sielu on sen miehen jonka työt jää puolitiehen
>ja joka kaiken rakentaa vain varaan unelman

Kertaas nyt mitkä faktat
t.eri

>lumi on syönyt kaiken
>routa raiskaa tämän maan
>joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan

Kaivakaa sormella napaa ja sen jälkeen nuuhkaskaa napaa.

hyvä yritys mutta tiedän ettet ole eri

vastaas nyt vaan, aika on jo loppumassa, tik tok

ai ai ei hyvältä näytä

Okei, jos tiivistät mulle vielä ne sun argumentit niin vastaan niihin aamulla, en tiedä mitkä näistä on sun postauksia. Neljä tuntia aikaa nukkua ennen kun pitää herätä keittämään kahvia niin voin hävitä tältä yöltä jos siitä tulee sulle sit voittajafiilis.

ei joutsenilla ole jalkoja vaan räpylät

Jos oot Primmissä se Sheriffi oli kotonaan valmiiks sängyssään vaimonsa kanssa palasina. Käy viemässä sen duster.

Se kiittämätön paskapää apusheriffi sun pitää pelastaa.

ei nuita voi mitenkään enää tiivistää entisestään, kyllä jokainen peruskoulun läpi päässyt ymmärtää mistä on kyse, yrität vaan kierrellä ja kaarrella itsesi ulos mahdottomasta tilanteesta kun on kovat absoluuttiset faktat vastassa

juuh, taas meni reilu pari tuntia lääh puuh asmr korvista sisään

youtube.com/watch?v=VposYojyeMM