Sverigetråden -Krinchupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OqTocV2qhWI
harmful.cat-v.org/software/c /linus
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

...

Jag vill knula en 2D.

jag till höger

...

>dkn ingen fv

...

>can watch after a short buffer period

Gäller ju för Torrent också om man har en bra klient, typ qBitTorrent som stödjer att ladda hem en fil i sekventiell ordning.

...

*blockerar din väg*

Tomte, varför sänker du inte din standars???

Du kan strömma torrenter med popcorndags, funkar för 2d med om du drar in torrenten själv (sökfunktionen för 2d är usel)

...

>Strive for better things, always

>är fet och tittar på 2D en lördagskväll

>vår nästa statsminister kommer vara en manskulting
detta måste gå att jagjag:a så att Moderaterna faller

>qbittorrent
>bra

>Om du vet vad du håller på med är publika alltid bäst för att hitta obskyr skit, men det kan ta lite tid.
Där är mitt problem, känner mig ibland att kolla på gamla serier men kan nästan aldrig hitta väl fröade länkar utanför privata trackrar

cringe

oj

Inte han men har frågat ut genuint fula tjejer och blivit dissad. Spelet är förlorat från första början

>dkn har mina gamla favoritserier sparade på extern hdd

>folk föredrar på allvar sådan här störd skit över manlig anime som video relaterad

youtube.com/watch?v=OqTocV2qhWI

Inte konstigt ni växte upp till att bli fjollbögar.

>t. dunderautist från Sup Forums som leker överklass för att han har en cli som torrentklient

...

Cute Swedish boys :3

Kill yourself you pathetic weak little Russfaggot

men allvarligt user, sono hanabira är en jättegullig och fin 2d trots att den är oanständig. det känns nästan fel att runka till den för den är så fin

tråkigt bete

Är grävlingen det trevligaste djuret?
Man inser ju rätt fort att både björn och varg helt enkelt är fittor som inte kan dö ut nog snabbt.
Räven med sina drogproblem och ADHD är mest en tragisk figur som man undviker.
Krama en grävling idag, de är bröder.

Du borde fan mördas med en motorsåg din patetiska fjollbög.

>[YouTube] naruto vs sasuke linkin park (embed)
Är detta seriöst eller bete?
kvää
Jag gillar att vänta tills 2dn har laddats klart favä, gillar inte att strömma/se på den omedelbart

Don't bully me big strong Swede

och är DU fet/ful ?

Nä man borde istället se på program designade för 2-åriga flickor. Det är hälsosamt för ens manlighet!

Det är jag som är tråd1. Jag kommer att välsigna alla trogna sverigepolare med fv. Nbögar ut!

Var på utflykt idag.

Ingen bryr sig om din autistiska jävla rtorrent mannen

lämna på skiten över natten
kolla btdig.com, du får dock pröva dig fram (det står inte hur många fröer)
VIF torrentproject
ska du ha riktigt obskyr skit, har 40gb diskutrymme ledigt, och orkar leta upp text separat finns perfect dark, emule har ganska mycket äldre saker med
noll och inga argument, rakshasa har en mer optimerad filhantering och rutorrent finns, transmission är bra med (gjord i c till skillnad från pajasbiblioteket libtorrent)
2,3,5 är exakt samma (libtorrent-arvidn), undvik skiten
1 är fina grejer
4 är fina grejer, skrivet i C och kan köras som daemon och/eller cli
6 har egen dht och lite speciella funktioner, men som torrentklient är den skit
7 borde splittas upp i gamla och nya, bittorrent(nya) delar inte kod med utorrent (~300kb-binären)

jösses nu detta är autism

rtorrent är objektivt bättre och rakshasa är /vår grabb/
ah visst ja, glömde
>privata spårare
häng er

vidar?

>bry sig så här mycket om en jävla torrentklient

Detta är varför du är permaoskuld.

Mann1 bara dra till Sup Forums och håll din autism där. Ingen bryr sig.

...

>4 är fina grejer, skrivet i C
Vad har det för betydelse vilket språk programmet är skrivet i om det bara fungerar bra?

Nej. Trodde han var bortglömd. Här är en bild på en fin ek.

>Nä man borde istället se på program designade för 2-åriga flickor.
Sa inget om att kolla på moeserier, men att du tycker att Naruto är den bästa 2dn som finns är ju barnsligt och nbögigt som fan

Jättefint.

ingenting, han är bara en efterbliven elitist

Jag trodde att alla använde libtorrent.

Han borde fan aldrig gå ut utan sin kostym

Men libbe, varför svarar du på bete?

H-han sar ju att han betar inte.

noll och inga argument
>>>/dreamfilm/
>bry sig så här mycket
det gör jag inte ens, det enda jag har något emot är libtorrent-arvidn, både rtorrent, transmission, och gamla utorrent är bra grejer
Ingenting i teorin, men C har högre prestanda (i praktiken, eftersom att sepplesapor inte kan programmera, tvingar du en C-programmerare skriva sepples går allt som det ska)

BÖG
ANAL
SEX

Detta bevisar att kostym är den bästa klädseln för män.

Han borde sy in axelvaddar i alla sina tröjor.

>kolla btdig.com
tack, ska prova och se

*växer upp och gör Sverige bättre än någonsin förr*

autistmongon på Sup Forums tycker att C är skitsvårt därför är allting skrivet i C svinbra

Tack. Hittade ett jakttorn uppe på en kulle.

>dkn du aldrig kommer få vara ung på 80-talet

Mannen du sitter och skriver flera väggar av text om torrentklienter och sen hävdar du att du minsann inte bryr dig.

Detta är inte ens första gången du spergat om klienter i tråden.

Rannsaka ditt liv.

Finns inget omanlight med söta flickor som gör söta saker favä. eftersom man kan man aldrig uppleva det så man får titta på serier istället

hahahahaha criiiiinge

...

...

>Ingenting i teorin, men C har högre prestanda (i praktiken, eftersom att sepplesapor inte kan programmera, tvingar du en C-programmerare skriva sepples går allt som det ska)
Arbetar du med utveckling?

vad fan är det som försiggår här?

Autism

TINO TAR UPP FALLET ARIF!

Tino Sanandaji
1 tim ·

Vi har sett mycket vidrigheter, men svenska vuxenvärldens försvar av en 18-åring asylaktivist som dömdes för sexövergrepp på en 14-åring på konfirmationsläger är ovanligt motbjudande. Varning för känsligt material.

Arif Moradi har fått avslag men ännu inte är utvisad, och är talperson för ”Ensamkommandes röster”. Han har som många med avslag gått med kyrkan, som omdömeslöst utsåg 18-årigen till ledare på konfirmationsläger där han utnyttjade sin position för att aggressivt sexuellt masserat en minderårig flicka på bröst och rumpa mot hennes vilja. Bevisläget är starkt med ögonvittne och sms:

”försökte att tvinga till sig en kyss, X sade "nej" och slet bort Aris hand” ”smekte henne med handen vid naveln, X sade "nej" flera gånger till Aris” ”satte sig gränsle över X då hon låg på mage, han drog av henne tröjan samt pyjamasbyxorna och började att massera X rumpa och slog henne sedan med handflatan över rumpan flera gånger. X lyckades att slita sig loss och sprang sedan till toaletten och låste in sig”

Flickan är rädd för att tala om övergreppet, Arif övervakar hennes tjejkompis telefon och kyrkans vuxna är på Arif sida, vilket också visar sig sen. Domen citerar sms:

"Men är rädd" "Arid håller på och tar mig. Och pussar min rygg osv. Känns jätte obehagligt. Vet inte vad jag ska göra. Är rädd och vill berätta. Men venne hur. Vill berätta för någon ledare elr någon. Men då kommer som prata med Arif....Och sen vill jag inte hamna i problem. Och vad ska jag göra??? För jag vill inte att han tar på [m]ig"

Församlingspedagogens vidriga reaktion är att misstro flickan, ta Arif sida, försöka övertyga henne att det som skedde var oskyldigt, inte polisanmäla och inte ens meddela föräldrarna.

Jagade du några sv ho där uppifrån?

>Sup Forums-tönten
asså ingen fucking bryr sig

Detta resonemang kan sträckas vidare till söta fällor. Eftersom det är det feminina i fällan som man gillar så är det per automatik inte omanligt.

Widar Andersson:
"Mamman till flickan säger i polisförhöret att församlingspedagogen tagit 18-åringen i försvar på ett sätt som antyder att pedagogen tankar sörjat ihop sig eftersom en ensamkommande ung man var inblandad. ”Vad är det för skillnad på om en svensk gör så här än om en afghansk kille gör så här”, ska pedagogen ha frågat enligt polisförhöret"

Moradi har också en skara fanatiska asylaktivister runt sig i #jagärhär, de flesta svenska kvinnor. Efter domen visar han ingen ånger, tycker synd om sig själv och för fram en befängd konspirationsteori om flickorna "motiven bakom dessa anklagelser tyvärr är att försöka smutskasta mig, då jag blivit en officiell person"

Reaktionen är att överösa Arif Moradi med och rabiat ge sig på hans offer, inklusive uppmuntran att gå efter den minderåriga ögonvittnet:

>”Jo du, små flickor med långa ögonfransar kan ställa till ett helvete för grabbar, män. Lite gråt och tandagnissel brukar ju hjälpa i alla lägen för tjejer, fy faaan vilka ynkliga människor, jag spyyyr”

>”Jag har den djupaste respekt för dig och sörjer över att det finns illasinnade människor”

>”Som man sår får man skörda. en falsk anklagelse kommer att slå tillbaka i någon form på den som ljugit”

>”Det finns alldeles för många tjejer som ljuger om såna saker, bara för pengarnas skull(skadestånd)”

>”att vara DÖMD är inte samma som att vara SKYLDIG, jag hoppas för din egen skull att du aldrig blir anklagad för något likande för då skulle du åka dit så det visslade om det grund av att du är MAN och det är en flicka som anklagar dej”

>”De kommer få sitt straff” ”Försök utred och kolla upp ev ”vittnen”. ”ja, du är en riktig feminist. Den bästa sorten!”

För det ska inte behövas, den tjejen jag var tillsammans med tills igår var en skit söt 10/10, 30-åriga chads ville till och med ha henne.

Jag pluggar just nu, men att sepplesapor inte är de skarpaste knivarna i lådorna är välkänt.
harmful.cat-v.org/software/c /linus

>dkn kommer aldrig känna insidan av en kvinna

Blev ni sugna på lite thai?

Inga sv ho inom synhåll trots klar sikt. Bara fin utsikt.

Jag gick ur svenska kyrkan favä. Alla borde göra det.

Du kanske också är snygg, fula tjejer vill ha fula killar

Tino Sanandaji

Svenska kyrkan borde skämmas för att bete sig som katolska kyrkan och dölja sexövergrepp på minderåriga. Att upphöja manipulativa Arif Moradi till talesperson för afghaner är att smutskasta den överväldigande majoritet av afghaner som aldrig begår brott.

Ni kvinnor som har skrivit detta om offret ska veta att ni är ondskefulla människor utan moral, och att jag och andra kommer göra allt vi kan så ert hatfyllda psykos inte får inflytande över det svenska samhället.

SKITBRA att det här får spridning nu. Svensk massmedia kan inte begrava denna story

Det där ser ju riktigt jävla äckligt ut

inte ett argument
>arch
gri vi

Inte när jag ser det där.

har aldrig smakat thaimat favä
beskriv hur det smakar snälla

wut

Ska göra detsamma

>vaniljcola
min man

>gri vi
vad använder du då?
gentoo?

För faaen Libbe. Det är sötsura o starka grejer.

Du måste smaka på mer grejer. Börja äta sushi istället för hamburgare

Vad är det?
Lite sugen på grön curry nu favä.

Vaniljcola är den mest överskattade och överhajpade drycken som nånsin skapats. Tar hellre en vanlig cola alla dar i veckan.

Dessutom grav redditörvarning på att gå och törsta efter vaniljcola.

debian utan systemd med valfria beroenden avstängda

Tar en xanax och går och lägger mig. Ses imorgon

>det är sötsura o starka saker
>måste pröva nya grejer, som att äta sushi
cringe

>träffar japanska tjejer på en fest
>gör kamehameha på dem
>de tycker det är skitroligt

Är alla japaner autister eller?

Trött i benen efter timmar av vandrande. Åt pannkakor jag gjorde några dagar tidigare.