/NEDERDRAAD/

Wanneer hij jouw penis ziet uitgave

Welkom: twinks
Niet welkom: iedereen behalve twinks

Other urls found in this thread:

youtu.be/2xJarhIEDSQ
youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE
twitter.com/NSFWRedditVideo

emily

mooie twink

>weekendplanning geannuleerd
kanker nu verveel ik me en gooi ik gewoon een weekend weg

waar blijft de fapfic?

De mensheid is in gevaar, we staan op het punt slaaf van technologie te worden. Technologie staat op het punt de VIERDE genetische replicator te worden (we hebben er nu drie) En atheisten, homo's en transgenders spellen hier een belangrijke rol in.

4,5 miljard jaar geleden: de aarde wordt gevormd. Landmassa komt tot stand door massale vulkaanuitbarstingen. Hierbij wordt door scheikundige processen een zelfreplicerend molecuul genaamd een protein gevormd. Proteinen kunnen zich vermeerderen maar alle proteinen werken hetzelfde. Dit is de eerste replicator, hiervoor was er nog geen replicerend leven op aarde.

4 miljard jaar geleden: RNA vormt zich door complexe chemische reacties. Door RNA kan genetische informatie opgeslagen worden en kunnen proteinen aangestuurd worden. De proteinen doen nu wat ze opgedragen door RNA wordt. Hierdoor kunnen cellen verschillende taken hebben. RNA is de tweede replicator: RNA stuurt proteinen aan, RNA repliceert zichzelf ook.

Onbekende datum lang geleden: Door een mutatie, mogelijk een bepaalde radiatie ontstaat DNA uit RNA. DNA is de derde replicator. DNA bevat nu instructies voor RNA dat weer instructies bevat voor RNA dat weer instructies bevat voor proteinen. Waar eerst RNA de "leider" van de proteinen was, doet RNA nu opeens alles wat DNA haar opdraagt. DNA kan op willekeurige manieren en plekken muteren en kan zo enorm complexe levensvormen maken.

Ergens in de toekomst: mensen slagen erin DNA te uploaden naar een SSD en dan te downloaden (encoderen) in een bevruchte eicel. Machines of mensen kunnen ook het DNA modificeren zodra het geupload is. Dit betekent dat SSD's nu de instructies bevatten voor DNA, oftewel SSD's (of een vergelijkbaar technologisch opslagmedium) is de vierde replicator in de geschiedenis van de aarde geworden. Dit is iets wat al miljarden jaren niet gebeurd is.

Dit heeft het gevolg dat mensen precies gaan doen wat de vierde replicator (SSD/PC) wil, net zoals met de andere drie replicators.

ja, en nu?

Dus wat wil die SSD/PC dan?

Breng mij sushi en kom als voetenbankje fungeren. Je bent nergens anders goed voor.

Ik ben dominant niet onderdanig

Nou en

Dat haalt niet weg dat je op dit moment nergens anders goed voor bent.

Dat zei Martijn ook voordat ik hem onder handen nam.

je bent een loonslaaf en je hebt je NOOT heer te dienen. aangezien je niet interessant kan zijn word je maar een voetensteun.

Kom jij eens hier, ik heb nog een voetenbankje nodig.

Waar kan ik hiervoor zsm tekenen?

Is dit de nieuwste draad?

Ik ben ook een NOOT

Ja, iedereen is al slapen

ik ben net wakker

A-A-user...

Wil je een drankje met me doen?

Stroomflikker?

nee

Waar?

J-Je weet wel... *bloost*

Nee, dom wicht, dat weet ik niet.

D-Dan ben jij niet degene naar wie ik op zoek ben, gemenerik!

Je vroeg om user, ik ben user.

Ik ben ook user, hoor.

>En atheisten, homo's en transgenders

Pleonasme

wist nieteens dat dat in die kopieerplak stond

Waar wil je een drankje doen lieverd?

meisjesondergoed zit echt zoveel beter.

iew homo

waar laat je je lul dan

in je moeder

is echt niks meer hetero dan meisjes ondergoed dragen

druk je een beetje erin na beneden. Tis wat krap, maar geeft ook wel wat meer steun.

>er zitten op DIT moment bruine en zwarte mensen in DEZE draad die ELK bericht meelezen

Jij boos?

Zolang het maar geen bruinwerkers zijn is het prima

Dat jij mantieten hebt die ondersteuning nodig hebben hoef je niet op ons te projecteren.

ik ben bruin

wat ga je doen dan bl*Nke duivel

Vooral verontrust en achterdochtig voor mijn internet-portemonnee in mijn internet-broekzak

Ik ben vooral bang wat jij gaat doen, enge apendingen ofzo

>dvw mama niet thuis is vanavond dus ik nu aan het verhongeren ben

Haha

wat kost een simpel wapen, een .38 ofzo

>ik ben vooral bang

bl*Nke mensen in 1 zin

bij mij gaat dat echt nooit passen

Pappa geef me melk~~~~~

Dan heb je oost-Aziaten nog nooit gezien hoe die zich voelen met ietwat getinte mensen in de buurt.

Mn ballen kwamen aan de zijkant uit
Heb betere nodig

Als ik je magvragen: hoe (onironisch) groot/klein is je biemel?

Elon Musk is een vma aan het houden op Rooddhet jongens

Te groot voor jouw kut

Slet

eerst goed op je knietjes en mond wijd open.

Ik ben niet hem maar mijn biemel is 21,5 centimeter.

8 cm ;(

>nooit een vrouw kunnen bevredigen.

er is een teef dat mij altijd om hulp vraagt met haar opdrachten terwijl ze me vorig jaar nog afwees de hoer

ze haalt nog hogere cijfers dan ik de kankerhoer

Ik hoor een gefrustreerde maagd.

Haha hoorndrager

>dvw geen Jood, het superieure ras

>zei niemand ooit

zie het positief, je kan nu wel vrouwenondergoed dragen

Wat is er mis met Azerbaijan?

Zoals ik al zei heb ik me nog niet heel erg verdiept in wat ik wil gaan doen, behalve ik naar Turkmenistan wil voor de krater of naar Belize.
Ik had gelezen dat het combineren met Azerbaijan wel leuk scheen te zijn.
Volgens mij is er in Turkmenistan verder niets te doen, dus moet het wel combineren met iets in de buurt.

Oezbekistan lijkt me leuk en wil ik ook naar toe.
Kyrgyzistan lijkt me ook erg intressant en mooi.

Over Iran heb ik gemengde gevoelens.

m-maar het voelde net heel vernederd in de supermarkt

>dvw mama is thuisgekomen
>dvw geen eten dus nog steeds honger

kenker dat wordt weer een zak sjips als avondeten jongens

kwam je string boven je broek uit toen je bukte voor de goedkope tissues?

bestel eten?????????

...

>wees ik
>ga rijden met mijn SKOETER
>kom terug thuis
>krijg meteen een (Jij)

De dictator is een vreselijke autist met de kontpijn van duizend Turken. Het is naar het schijnt een saai en lelijk land. Het zou ook niet gastvrij zijn. Ik heb er nooit goede dingen over gelezen. Het is een van de weinige landen waar ik niet eens gratis op reis zou willen gaan. Ga liever naar Armeniƫ.

>Belize
Niet slecht.

Hoe wil je Turkmenistan doen? Een gewoon toeristenvisum is erg duur, moeilijk te krijgen en ik denk dat je zelfs met een gids moet. Er is best wel wat te zien hoor, Asjchabat schijnt indrukwekkend te zijn.

Samarkandmiet eind september?

*bloos* tis geen string

klap haar wel kenkuh hard als ze thuis komt oetz. Met een teef moeten wel serieuze afspraken gemaakt kunnen worden.

>je buiten de moeraslanden begeven

Capitale

...

Zou deze vrouw dan toch gelijk hebben?

youtu.be/2xJarhIEDSQ

>jongens
en ik dan

>bel met kankergele
>zet ariana grande op
>wees ik
>zet de zuiderzee ballade op
>wees blij

JongeTJE dan.

want a dutch gf to go on long bike rides with

Dat was ik niet. Ik ben nu pas wakker.

...

I'm sorry, that girl can't come to the phone right now
Why?
Oh, 'cause she's dead!

Ga poepen in een ouwe schoen
Of op een gemotoriseerde tweewieler rijden.

>moet werken voor mn geld
>wees niet beroemd
>wees geen loterijwinnaar
>kan geen geld verdienen met komputer spelletjes
wat een kut level, het is zo oneerlijk

don't mind shagging her dead body

kikkerlandje

is een van jullie kankerapen ooit voor plagiaat geneukt tijdens de studie?

ik heb inmiddels honderden waarschuwingen gezien over plagiaat, maar ik ben nooit gepakt en ken niemand die ooit gepakt is

nu heb ik nog nooit (in grote mate) geplagieerd maar ik ken wel kankerveel mensen die dat doen

ze menen er allerlei software voor de gebruiken maar ik vraag me af in welke mate dat waar is

Dutch women don't like such activities.

kontje verkope

Vriend van me was voor de zomer nog beschuldigd van plagiaat, dus dat controlesysteem bestaat zeker wel.

ik ben geen vieze kanker homo

Over het moeilijk te verkrijgen visum had ik gelezen. In ieder geval het transit visa proberen te krijgen, dat is minder dan de helft zo duur als een toeristenvisa. 5 dagen is genoeg om Asjchabat en de krater te zien. De consequentie van het transit visa is natuurlijk wel dat je via een andere route naar buiten moet, maar goed je mag vliegen vanaf A en dan vliegen naar B. Verder moet je een LOI hebben, uitgegeven door een tour operator (of een hotel?), en dat is meestal met gids idd.
Ook visa aanvragen buiten het hoogseizoen omdat er quota lijken te zijn.

In Azerbaijan had ik alleen de mud vulcanoes en Yanar Dag gezien wat leuk waren om te gaan zien. In Baku was volgens mij niet zo veel, lang niet zo intressant als vergeleken met Asjchabat.

Waarom word ik altijd een slet genoemd hier? Weten jullie dan wie ik ben?
P-paal foto

Mensen die nog nooit gepakt zijn zijn gewoon niet kankerdom dat ze alles letterlijk woord voor woord kopieren. Het is geen rocket science

I'm 6'6 tall, love cycling, canals/waterways and the odd spliff
I am spiritually Dutch

OPKANKEREN!

>je mag vliegen vanaf A en dan vliegen naar B
Echt? Zou me verbazen.

youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE

papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi

onbeleefd