Sverigetråden - Dibbeupplagan

...

Other urls found in this thread:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6798022
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6776641
nordfront.se/sd-lanserar-bielerplanen-oppnar-upp-folkmord-via-arbetskraftsinvandring.smr
i.ylilauta.org/38/fdc7e482.mp4
youtube.com/watch?v=L3RgWe_oFNQ
heavy-r.com/video/155888/Drunk_Swedish_Girl_Abused/
youtube.com/watch?v=OJeE2qzRU1U
twitter.com/AnonBabble

Fy fan vad hett, läs detta

>Nu ska skolinspektionen ta ställning till om det är tillåtet med skoluniform

>Efter att bland annat P4 Östergötland berättat om att eleverna på friskolan Nordic International School i Norrköping har skoluniform som Skolinspektionen valde att granska skolans ordningsregler.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6798022

Först för Saara :^)

Er åsikt om Skam?

Er åsikt om brev som detta?

Jag berättar min åsikt om du berättar din åsikt först.

uppenbarligen woke som fan av detta brev att döma

heh

Jag vill spark en arab i ansiktet och hälla ner flytande ister i hans mun genom en tratt medans koranen läses bakläses.

Can anyone translate this shit. Im interested in the leb guy

vad har en arab någonsin gjort dig?

gör det då, din lilla bög

George Costanza hade bara fel en (1) gång favä, och det var när han dubbeldippade i gvacken

Hoora*

dibbe-gate?

Pic related

Med arab menar jag en total durkadurka-arab med yvigt skägg utan mustasch.

Spelbolagsanon...

>han är oironiskt monosexuell

hur fan kan man tycka att dubbeldippning är okej?

Det skulle uppskattas om du kunde avstå från att breva upplagor om äckliga uppmärksamhetshoror. Det är visserligen mobbing, men han är så kåt på uppmärksamhet att han njuter i alla fall och blir ännu mer benägen att spamma tråden.

Klarar ni kraven?

>sweddit

Degenererad skitserie för att hjärntvätta unga tjejer till att bli degenererade horor och inte bli tillsammans med bra män. Skam är fan den vidrigaste jävla serien, säkert någon jude som bor i Norge som kom på skiten, och det är 100% garanterat finansierat av judekräk. Om man som förälder tillåter sitt barn kolla på sådan skit då är man en dålig förälder.

>Forskaren: Skoluniform minskar inte mobbning

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6776641

>Om man som förälder tillåter sitt barn kolla på sådan skit då är man en dålig förälder.
synd att så många svenska tjejer, speciellt unga ser på det då

Tänkte gå och lägga mig. Er åsikt om detta?

Detta.

har inte tittat på det överhuvudtaget

Ja, men hon klarar inte mina.

>muradlibanon

>synd att så många svenska tjejer, speciellt unga ser på det då
mm

Vad är era åsikt om L. Ron Hubbard?

Den var svår. Får fundera lite.

antyder du att de inte gör det? hörde om det hela tiden när de körde skiten på SVT

mm sen fattar ju inte hororna när deras egna pojkvänner säger att serien är gjord för att hjärntvätta unga och att det är ett judetrick
Gör det, då vaknar du vid en sund tid och mår bra

SOV SOV SOV!

helt okej

ingen

nordfront.se/sd-lanserar-bielerplanen-oppnar-upp-folkmord-via-arbetskraftsinvandring.smr

>Folk kommer rösta på parti 8 i åtta-klövern om hopp om skillnad i nästa val

>era
bilal..

aldrig sett det, vad är det som är så dåligt?

Fundera på att ta livet av dig istället.

Tänkte göra en smörgås med leverpastej och västerbottenost. Er åsikt om detta?

Vet någon sås för "låten" i klippets slut

i.ylilauta.org/38/fdc7e482.mp4

kristna vinner i österrike.

vad är det för fel på tyskland och det landet

>Er åsikt om detta?
snart in i filtret

>Söker på Nordic International School
>Får upp detta

Vafaan?

Kolla på några dutubklipp så får du se

har du några specifika eller är det bara att klicka runt?

va

i sinom tid är sd som alla andra partier och det blir svårt att skilja deras politik från någon annans

bara att klicka runt, hela skiten är skit

SD måste få egen majoritet innan sveriges befolkning kan tappa förtroendet för det demokratiska systemet och Shiva kan anlända.

>my w*ite ass is on FIRE

Curb-temat...

har sett tredje säsongen, vad var det för fel på den?

Emelie...

Hm, judinnan paula bieler var medlem i den radikala vänstergruppen jagärhär.

Detta är varxör man ALDRIG ska tillåta judar inom sitt parti, aldrig, aldrig, aldrig

youtube.com/watch?v=L3RgWe_oFNQ

skicka en efterbliven pepe till mig nu

oironiskt vart ska man flytta?

tack

Jag hoppas själv på Panama eller dylikt senare, om jag kommer på vad jag ska göra där.

aaaaaaaaahh finns inget att rösta på

rösta på nmr

ja? men säg nånting

rösta är meningslöst, om du är sugen på att förbränna några kalorier, gå ner till röstlokalen och lägg en röst på Motståndsrörelsen.

skam är en skamlig serie favä

önskar jag kunde säga AfS men de finns ju fan inte

ett jävla blunder favä. bokstavliga jävla svikare

pepe tack

VI

Varför pratar den gyllene så mycket men han var inte ens med på demonstrationen

så man skriver "nordiska motståndsrörelsen" på kortet antar jag

Från det nämnda programmet:

>Återvandring
>Eftersom flykt är en form av ofrivillig migration bör den generella målbilden också vara att flyktingar en dag ska kunna återvända till hemlandet. Utöver biståndssatsningar som bidrar till återuppbyggande av drabbade områden bör också ett planerat återvändande tas hänsyn till vid alla former av flyktingmottagande.
>Barn och ungdomar ska få tillgång till grundläggande skolgång, men även vuxna bör få möjlighet att genom arbete eller studier bygga upp kunskaper och erfarenheter de kan använda efter återvändandet. I samband med återvändandeprocessen välkomnar Sverigedemokraterna dessutom särskilda återetableringssatsningar och stödinsatser. Även personer som levt i Sverige under lång tid kan känna större samhörighet med en annan nation och stat än den svenska. Samtidigt kan tryggheten i en bekant tillvaro och osäkerhet över vad som väntar vid en flytt göra att personer stannar, trots utanförskap och längtan till ett annat hemland. För Sverigedemokraterna är det självklart att detta påverkar både den enskilde individen och samhället negativt. Den som önskar återvända till ett tidigare hemland, mensom tvekar på grund av oro över en osäker situation, bör därför erbjudas stöd att på ett välordnat och säkert sätt återvandra. Detta stöd kan vara av ekonomisk karaktär, men lika gärna vara administrativt. Det kan också ta form av till exempel anpassad utbildning eller förmedling av kontaktnät.

ser rätt vuxna ut för att gå i skolan

Även så var han på någon demo i Tyskland om jag minns rätt

Nej du är bara småväxt

nmr är en totalt bortkastad "röst" då de är politisk kryptonit och saknar alla former av kontakter (eller ens sympatier) med högt uppsatta människor inom industri och näringsliv. de ses som nazistiska clowner, och det med all rätt

min förhoppning är att afs ska (skulle?) bli detta parti men det är väl som att önska att man kunde flyga eller något, åtminstone i detta skede

>extra utgifter?
som vadå?
säker anställning hemma?

>Abeliske Tjuren
gick bokstavlig grottmänniska

är det inte dags att den gyllene leder in honom i NMRs demonstration som trollet i morias grottor så går han loss och heemar alla motdemonstranter?

>Svenska kvinnor
Hon kommer gifta sig med en svensk man när hon fyller 35 som aldrig kommer att veta vad hon egentligen är för någon.

heavy-r.com/video/155888/Drunk_Swedish_Girl_Abused/

KÄLLA?!

alltså ge "flyktingarna" (som kom vi frankrike eller danmark osv...) fler anledningar att stanna i sverige

...

>det är mer än en stormbög i tråden just nu

fake news!
men tanken är f1h1

Ja, det är den gamla formuleringen som successivt fasas ut. Det är uppenbart att i det nya sverige så är svensk inget annat en ditt pass i din ficka, inget mindre inget mer, ett rotlöst kalt samhälle som saknar något basalt som bör införlivas i varje männskligt kynne, en gemenskap. Vi är människor, vi är stammdjur inte robotar, vi är SVENSKAR, NORDGERMANER, en somalie är inte dessa. Sd är en omväg mot detsamma.

hjärtat var väl lite mycket, men de är ju sörlänningar trots allt

Han har redan gått i en

det är r1h1 men inte f1h1

>Don't be a neckbeard virgin alt-rightist. Nothing matters lol

oironiskt topp-jävla-söt

>man det finns en kille som är max 165cm lång på mitt gym
>han går omkring och pratar om "den gyllene" och spänner sig hela tiden
Skrattar varje gång jag ser honom

>Blattar rökar braj och blir avsugna av någon svensk tjej samtidigt som de kallar henne för hora

Najs. Jag vill flytta från detta land.

ja, vad ska man göra någonstans?

judar

>vara såhär lättpåverkad

youtube.com/watch?v=OJeE2qzRU1U
>glömde länken

haha XD

>1 (en) tjej och 4 (fyra) blattar får dig att vilja flytta
Bra, vi behöver dig inte ändå.

Vem vet, du kanske kan gifta dig med henne i framtiden. Undrar hur du kommer kunna komma över att du kysser en mun som varit full av blattesperma, men det är väl din ensak.