/mämmi/

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Raate_Road
youtu.be/s-Ih1DLQgRU
vivaldi.com/
twitter.com/SFWRedditImages

ei painosta

vitut riipu jos sitä pitää mämmissä ounastella ni peli on jo hävitty

Miksi vastaat 3 päivää vanhaan viestiin

NOOT NOOT!

> menossa kohta hakemaan valtion takaaman lainan oman firman pystyttämiseen
Mitä te Somalit teette elämällänne?

lol, mikä ala?

Täsä mä.

>somalit isolla alkukirjaimella

Huomenta :3

Näin unta että antabi postasi taas. Se on mukavaa kun mämmi tunkee uniin

Mitä sä nyt oot taas keksinyt

Is it true that the Russians literally froze solid during the Winter War?

Were Finns able to hold them off because of the weather and supplies or did effective tactics play into this?

we had shamans that caused the bad weather

Suoritin syyssiivouksen sijoitussalkulleni

Tuplat päättää, syönkö nyt patongin.

Yes and yes.

Timjami on tomaatin pääl iha jees

Is it possible that youre in a wrong thread and youre a stupid black nigger?
>huge yes

Basilika > timjami

Their bodies did freeze which were propped up by Finns to fuck with them. They also had generally poorer equipment and were probably much less well off temperature wise because of it. That year was an exceptionally cold winter as well.

>effective tactics
We used "motti" tactics which means cutting a smaller part of the enemy force alone and dealing with them and then repeating. It's easy to do when there's only small roads through the forest and you ambush them. Finns also were not generally too well equipped either.

Mä meinasin tänään ostaa kolmea osaketta, riippuen vähän miten ne avauksessa kehittyy

Dipit on paras, ja osingot

A lot of Russians froze to death due to poor winter equipment, yes. The weather was really cold that winter, with a couple days of -40c.

The reason for Finnish defensive success was due to a combination of factors (high morale of defenders, extremely capable officers while Soviets had purged theirs, good winter equipment).

kurria riisillä ja hellitä vähän niiden mausteiden kanssa tällä kertaa, viimeks meinas maha räjähtää ja ripuloin housuun jo teelusikallisen ennen ku ehin vessaan

sossutukia pitäis valtiolta hakea

Yes

en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Raate_Road

Reporttasin sut ainaki samantien.

Ei.

Kyllä.

Ei.

Kyllä.

Ei.

kombon rikkoja

Rupeeks mun tyty(poju)kaveriksi?

Kyllä.

Vielä 280 postia juupas-eipäs-tappelua! Kuka väsyy ensin? Tämä ja paljon muuta tuttuun mämmiaikaan, tutulla mämmikanavalla!

Ei.

Oon töissä ja mun työpaikalla (siis niiku just siinä kohdassa missä teen työni) on joskus tosi huono netti.
Mutta liikun 5 metriä sivuun ja tulen takaisin niin netti toimii taas ongelmitta 20 minuuttia kunnes se taas muuttuu paskaksi. mitä vittua tämä on

Thanks

sun foliohattu heijastaa niitä

>valittaa langattoman netin toimimattomuudesta

Paise sääressä tuntuu höpöltä.

Jos saan:
a)haleja
b)NEET:ailla
c)söpöjä vaatteita

Halvalla lähtee, tytyt ei pysty kyl kilpailemaan mitenkään

a saat multa, b ja c valtiolta

joku puhu viime langassa tästä vanilla levuttamisesta jos normoilee, oon 54 nyt ja vanhalla nostalriuksella pelasin 60 priestin myös, ei tämä levutus oo niin hidasta kun tän teki jo 10v sit jonnena ja end game ei oo haastavaa mutta kuluttaa vaan aikaa

ja kun normoilee pari päivää niin tulee paljon restediä mikä helpottaa vitusti 45+

Mikä olis hyvä netti selain, tää firefox alkaa vituttaa ihan liikaa. Vanha Opera oli paras mutta ne kusi sen. Chrome ja microshitin selain on paskaa.

Otter

Tosin botnet-käyttäjät on toisen luokan kastia, kaikki parhaimmat selaimet tehdään pyhälle pingviinille ensin ja ikkunalle myöhemmin jos jaksetaan. Seamonkey taitaa tukea botnettiä vielä hyvin, mutta se ei liene kauaa jaksa kehittää sitä kun lolikettu muuttuu liikaa

youtu.be/s-Ih1DLQgRU

feenland

chrome

> dubain poliisi sai hovercraftit kiireellisiin menoihin
> laittavat myös autonomisia droneja jotka naamaskannaavat rikollisia

mikä firefoxissa vituttaa

Noissa privaservuissa se pysyvyys on se suurin ongelma itselle.

En jaksa rynnätä ensimmäisten joukossa hakkaamaan sitä 14h päivässä, kun on varsin todennäköistä, ettei se servu tule kestämään. Tässä sitten on se varjopuoli, että kun kuukausien päästä onkin selvää, että se servu kestänee, niin on jo niin paljon jäljessä, ettei ole mitään järkeä enää vaivautua.

Aikuisena aika on liian arvokas resurssi sen tuhlaamiseksi. Nostalrius kuoli jo kerran ja vaikka muka palasikin, niin luotto meni. Virallisilla vanilla servuilla pelaisin heti.

vivaldi.com/

Tolla voi tehokkaasti katkaista vääräuskoisten päitä

Miksei Dubaissa tapahdu teroiskuja vaikka siellä asuu pelkkiä hiekkanekruja?

Käytän epäironisesti chromea koska se on ainoa selain joka toimii

Juu, ite nautin tästä pelaamisesta enkä tähdänny siihen että oisin ensimmäisten joukossa raidaamassa. MC:kin oli farmilla niin pitkään että ei sitä ois jaksanu raidata puolta vuotta putkeen. Servulla on kumminkin niin paljon kiltoja että raidipaikan saaminen ei ole vaikeaa, vaikka myöhässä levuttaisi.

Eri asia tietysti jos tähtää korkealle rankille pvp:ssä, mutta kun pelaan ite pve niin ei sillä ole niin väliä

Iskut on niille tarkoitettu vääräuskoisia varten.

Teroiskut on vaan meemi jolla massoista saadaan ooh aah reaktioita. Dubaissa porukalla on liikaa rahaa jotta kiinnostaisi mikään rikollisedgyily muutenkaan.

Koska suurin osa populaatiosta on kadulle kakkaajia.

Ei ISIS ja al-qaeda nyt omia sponsorejaan vastaan viitsi hyökätä.

Koska Yhdistyneiden Arabiemiirikuntien johto vittu maksaa terroristeille, että ne tekee iskuja muualle. Sama Saudi Aravian ja muiden Lähi-idän öljyvaltioiden kanssa.

Ja tää. Saudi Arabia on käytännössä Israelin vasen käsi (USA on oikea), eihän sitä maata vastaan oma organisaatio perseilisi.

Saudi Arabian*
Vittu vihaan kännykällä postaamista.

kylläkai tämä 57 beta toimii ihan hyvin

Jaahas. Oon edelleen /mämmi/:n haastamaton ja isoin kullinlutkuttaja.

no älä postaa

Postaanpa.

Hommaa parempi kännykkä

Mikä nyymejä oispattaa näin maanantai aamupäivällä?

PvP se lopulta se ainoa oikea endgame itselle olisi ja raidaaminen vain se means to an end. Raidasin jo sillon aikoinaan MC:stä Naxx40, joskaan 4H/Saph/KT ei koskaan tapettu. PvE siis pitkälti nähty ja koettu.

Tosin tuon takia en ehkä niin kiinnostunut privaservuista lopulta olekaan.

Tyty-yde(poika)

Tekis mieli mennä kattoo Teräjuoksija mutta autismi ei tahdo antaa myöten. Kattooko ne siellä oudoksuvasti jos käy leffassa ihan yksinään?

Kyllä sen sitten ymmärtää, ei oo paljoa tarjottavaa ryssien privaservuilla

Nyymi

Kävin eilen, sali oli melkein täynnä ja oli siellä muutama yksinkin
mene vaan

Läheisyys

Odotat webrippiä ja katsot kotiteatterista niin kuin järkevät ihmiset

Oliko leffa hyvä?

Iltapäivän kokkaussessiot ja [spoiler]ponit[/spoiler]

Ketä kiinnostaa? Ei siellä oikeasti kukaan katsele ympärilleen ja mieti että höhö miksi tuokin on yksin. Sama jotkut ravintolat.

Etenkin kaikissa halvemmissa ravintoloissa, ts. etenkin pikaruokaloissa, voi ihan helvetin hyvin syödä keskenään. Sitä tekee moni muukin. Kalliimmissa, oikeissa, ravintoloissa se hinta karsii yksinsyöjiä, sillä usein sitä hintaa kompensoidaan sillä, että siitä tehdään sosiaalinen tilanne käyttämällä sitä tekosyynä hengailla jonkun kaverin kanssa.

Oli
t. eri

>Sama jotkut ravintolat.
>hän ei ole kuullut ravintolassa vieressä kun seurue makeja ja juulioita viihdyttää itseään hakkumalla muita siellä olijoita

Itse tykkäsin ainakin

>Ei siellä oikeasti kukaan katsele ympärilleen ja mieti että höhö miksi tuokin on yksin

Itse ainakin katselen yksinäisiä ihmisiä ja mietin heti että tuolla ei varmaan ole yhtään kaveria, muutenhan se kävisi siellä niiden kanssa

Oon lihava. Miks te ette oo lihavia?

Oli ihan jees
t. kolmas

Koska oon laiha.

Olin ennen. Samina olo on paskaa.

Mahdotonta olla hoikka kun ruoka ja alkoholi on liian hyvää

>harrastaa sosiaalista toimintaa yksin

En muista milloin joku olisi viimeksi vittuillut kuulleni. Oon aika iso kaveri. Siis niin läski äijä, eiku

Tämä on syöttiä, mutta ehkä se on joku jonnejen juttu. Vanhempana on yllättävän vaikeaa suostutella kavereita vaivautumaan leffateatteriin. Juuri ja juuri saadaan leffailtaa aikaan jonkun kämpillä. Enpä siellä itsekään ole aikoihin käynyt, kun treffeilläkään ei ole enää tarvinut käydä.

>leffa
>sosiaalista toimintaa

>ei pidä teekutsuja yksin

>treffeilläkään ei ole enää tarvinut käydä.
riiruu

normot pitäisi amputoida

>hän ei höpise asioistaan suuressa salissa jossa kaikki muut ihmiset ovat hiljaa jotta kaikki joutuvat kuuntelemaan mitä sulla on sanottavaa
tän takia sä et tule koskaan saamaan mitään elämässäs aikaseksi ja sut unohdetaan heti kun saadaan mullan alle

Oon antanut Googlelle mun kaikki tiedot, mukaanlukien sormenjäljen.

Löytyykö täällä suomalais-ruotsalaiset?
>mfw vitun hurri

bög

En puhu ruotsia yhtään