/norgetråden/

Fortsatt jomfru-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bl9yIpCncKs
martinelunde.blogg.no/1508086571_bilder_fra_min_fjortisperiode.html
i.4cdn.org/wsg/1502850149437.webm
twitter.com/NSFWRedditGif

Först for å vente til side 10

jeg sa jo at jeg skulle mekke...

For brasilianske jenter

Really no answer?

youtube.com/watch?v=bl9yIpCncKs

Ville komme han andre autisten som lager prematur tråd i forkjopet for en gangs skyld fåvæ

Hva var det du ville ha svar på negeranon?

Brasil er faktisk germansk.

...

>hei user, vil du klappe katten min?

Ubrukelige hanreier hele gjengen.

>hva mener nordmenn om landets med kjente landsforræder
han er ganske upopulær, utrolig nok

Det der er en kanin lille venn, ikke et katt.

For Amalie.

For den idéelle kvinnekroppen

Dette.

DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT! DET DER ER IKKE EN KATT!

Vet ikke om du har lagt merke til det selv, men hun her ser ut som om hun sitter i rullestol mer enn bare midlertidig, slik at hun trolig aldri vil kunne gå igjen. Tror ikke helt det passer under beskrivelsen "idéell kropp", ihvertfall ikke i mitt hode.

Det er mer enn bare midlertidig, ja.

Men anonsen det der er jo en kanin

Det er en katt med autisme, ikke vær slem.

Fine klokkesifre, gutta

Tenker du på katten mellom bena dine? ;-)

P E D O F I L

Hun er da ikke pre-pubertal din tulling.

får vell lage meg en litten omelett jeg da

du kommer til å bli kalt det uansett hvis du blir sett sammen med noen som ser så ung ut desverre

>vel egentlig så er det ehepebhobeofili når de er pubertale og faktisk i gamle hellas så...
- ting pedofile sier

Dette.

Dette.

Dette

Dette.

Han drev bedre politikk enn Hitler. Hadde foretrukket de over Arbeiderpartiet i 60 år.

Dette. Pedofile fortjener å dǿ.

Hvis Nasjonal Samling hadde vunnet hadde de laget Norgesveldet igjen. Jamtland, Harjedalen og Bohuslän fra Sverige, vi hadde overtatt Petsamo fra Finland og sendt kvenene og samene dit, og vi hadde tatt tilbake Gronland, Island, Færoyene og Shetland.

Nei, det er ting ehepebhobeofile sier fordi de faktisk er to veldig forskjellige ting.

>t. Vidkun

t. pedo

mens i realiteten hadde vi blitt en hanreiet provins som tok ordre fra faens BERLIN av alle steder.

hvem slags podcasts horer tråden på

har begynt hore på mitt favoritt mord jeg

RR

Pleide å hore en del på Dobbel Ristet Brod

Ordre i fredstid? Vi hadde vært i den tyske sfæren og drevet handel med de. Vidkun ville ha en selvstendig stat, og Hitler hadde egentlig ingen planer om å innvadere Norge för England minela oss. Hvis de ikke hadde gjort det hadde det vært annerledes.

Hvilket tvunget tråd-megme syns dere er best, og hvilket er værst?

jo rogan når kule folk er på
gamle opptak av Opie & Anton
alt annet jeg har funnet av podcasts har vært vertet av redditbetahanner med skingrende stemmer

Drikker pepsi maxen fra glass i dag gutta! Har fri i morgen så bestemte meg for å kose meg litt ekstra og ikke drikke rett fra flaska

Hvorfor gjor jeg så mye dumt mot vennene mine?

Likte Shittown fåvæ

Kanskje om du gadd å henge med dem mer istedet for å ignorere dem hele tiden? Eller hva, Oskar? Din jævla fitte-drit.

Skulle gjerne visst det samme fåvæ.

Hvordan FAEN skal jeg vite det, HÆ? HÆ?!?!

Jeg skulle ha kjopt mer enn to pils... Men det er jo bare mandag...

Steffen Mollenuks

martinelunde.blogg.no/1508086571_bilder_fra_min_fjortisperiode.html

Steffen er helt uutholdelig. Aksenten, mannerismene, holdningen. Fuck han.

Min pikk er i verdensrommet.

Du liker barn ja?

Ikke et argument!

Ja, vi som ikke er pedofile ser på dette som "fengselsåte", og trenger ikke å rettferdiggjore det med vage definisjoner og autisteri.

Nei, egentlig ikke.

Neivel? Finnes det en annen forklaring på hvorfor pikken din er i verdensrommet? Har du kuttet den av og sendt den opp dit?

Tar å mediterer litt fåvæ

>ikke steffen mollynjö

Jeg kan ikke fransk

Ro deg ned nå, moralens vokter. Må da være greit å lese en blogg vel.

norrbaggabrödrer, kom hitom då: >

Er det egentli verdt det?

Det er greit å lese en blogg, men det var jo ikke bare det du gjorde, var det vel pedoanon?

Er historieinteressert så har to favoritter i Hardcore History og The history of Rome.

Ikke funnet så mange norske jeg liker så langt..

>Linker til en tråd i arkivet
>Er han tilbakestående?
>Ser flagget
>...

>basere politikken sin på en ideologi kokt opp av sönnen til en rabbi
i.4cdn.org/wsg/1502850149437.webm

>best
Sterke osteuropeere
>værst
Jodehat

den blev just arkiverad. :(

Nå skal jeg se farmen, gutta!

>værst

Snakk Norsk

Å hate jöder en en plikt for alle germanere.

norska är en dialekt av svenskan, vet du.

hva mente du med dette?

detta. hell seger.

Det burde du helt ærlig greie å resonnere deg til på egenhånd

where would you rather live?

Tror jöden i gata på disse historiene?

da begår jeg et aldri så lite selvmord da

>nazistene trente opp hunder til å voldta jöder

Geee, let me think.

In Norway desu.

>onanerings-döds-maskinen

jǿder snakker da alltid sant

Dette höres kjent ut.. romerne, grekerne, spartianerne var visst alle fanatiske spermgulpere

99,5% av befolkninga hater han. Her og der er kan man finne en autist som liker han, men de er svært sjeldne. Har til og med kjent noen nazister som ikke var spesielt glad i han

dette med Odin er tatt ut av lǿse lufta, og allerede tilbakevist
t. norrǿntanon

>dfn ingen trist amalie å trǿste.

En internasjonal gruppe, som driver sin forretning hvor som helst..

Hadde vært fint om dere kunne roe ned rasismen i tråden litt. Takk.

svarte mennesker er stygge å lukter bæsj

dette

mekk Amerika greit igjen!

Dette. Alle er lik.

hvem var sonn av en rabbiner? hva har webmet med det å gjore? nei, brevet ditt var et jævla rot.