...
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
nt.se
youtube.com
ylilauta.org
en.wikipedia.org
vocaroo.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Skånsk makt, svenneslakt!
Wtf
vafan sa du
>detta är en snygg tjej i d*nmark
...
Skriver här med.
För några dagar sen länkade user en svensk hip hop låt med lite stil av xxxtentacion och resten av dom nya rapparna. Kan nu inte hitta den igen, är du kvar? Kan du länka igen?
För vad? Det är naturligt att hata äckliga horor som dessa. Detta är den genomsnittliga unga svenska kvinnan i dagsläget.
youtube.com
>21 år och aldrig haft ett riktigt förhållande pga sv ho är sjuka i skallen
>djupt rotad misogyni pga svenska horor
>brist på erfarenhet och normala relationer med motsatta könet
haha vad e det för en jävla fjolla
Vadå Danmark, hon är svensk och jag är svensk, det är en proxy ditt pucko.
>det finns folk idt som aldrig upplevt känslan av att komma med hjälp av enbart en vibrerande prostatamasserare
Kollat historik på Youtube?
Om du kommer ihåg texten googla på det.
Lycka till
>youtube.com
vad i hela helvete
*skrattar*
oskar ....
...
Hur snabbt kör du egentligen user?
>fyra sverigetrådar
bra idé med autist-trådregler
>Detta är den genomsnittliga unga svenska kvinnan i dagsläget.
>t. en noga körsbärsplockad video
Man är ingen riktig Svensk om man överger sitt folk
Modsen kommer ta bort dem
user som brevade direkt efter denna är helt jävla cp
Det ser på allvar ut sådär. Har du ens träffat kvinnor?
Dagens Sverige...
nt.se
Snart verkar jag kunna hämta min bil (på samma parkering) . Hoppas jag...
världen snurrar om jag lägger mig ned
Vet någon vad kan bero på?
Fascism.
Jo du det kunde man göra, hittade den! Tack.
Var bodde svenskarna innan de invandrade till Sverige för 13 000 år sedan?
lol
Oj, där krossade han verkligen rasisternas argument.
Det var ju inte alls så att Bylund hamnade på löpsedeln hos samtliga tidningar
Hos mamma
huddinge?
Det fanns inga Svenskar för 13 000 årsen
Hon är Arab, trodde vi fastställe detta faktum i originaltråden om henne.
Kaninhålet?
kan någon förklara
Vårt folk är ju helt störda i skallen så varför orka bry sig? I första hand måste jag leva för mig själv och tänker inte förstöra mitt enda liv genom att fortsätta bo i den här soptippen. För vad? Så jag kan betala 70% i skatt för mahmets vistelse här och resten av pengarna jag tjänar på att kunna bosätta mig så långt bort drån honom som möjligt? Bara så jag kan vara gift med en äcklig avdankad sv ho som ger mig skit dagarna i ända.
hungrig jag blir
hoppas din bil sprängs favä
jädra körkortshavande nbög
undrar varför du har så dystra utsikter........kan det bero på din attityd kanske
f1h1
beror nog på hans "medelmåttiga" utseende favä
#intevårtfolk
Vem fan har goda utsikter för det här landet? Man måste ju vara efterbliven då. För mig själv har jag ganska goda utsikter favä. Har en utbildning som bara växer i efterfrågan, är i bra hälsa (mer fysiskt än psykisk dock), har en ganska stabil krets av nära vänner och har en väl uppbyggd plan och mål i livet.
user user anon, du verkar ha missuppfattat vad en genomsnittlig kvinna är för något. En genomsnittlig ung kvinna är INTE någon som gör sig fånig på internet om sina könssjukdomar.
Du säger själv att du inte har någon erfarenhet när det gäller motsatta könet, så varför hoppar du på mig när jag försöker motbevisa dig?
En genomsnittlig ung kvinna är någon som gick en obrydd linje på gymnasiet (djur, sjukvård mm) och är nöjd med det pga bristande kompetens eller intresse. Lever förmodligen livet ut rätt mediokert med 2-3 barn och inte mer än så.
Bild relaterad, en riktigt genomsnittlig tjej, ingen 10/10 men inte 0/10.
>varför orka bry sig?
För att det kommer bara bli värre när du drar
ny Matina tråd på Ylilauta
vilken mysig gif
→
>skärpa lagen
vad sägs om att ge landets Statlig TV-vägrare sina skattepengar tillbaka och låta feministerna vara självständiga och klara sig utan pappa statens våldsamma hjälp (lag/polis och fantasibrott från feministiska tidningsskribenter (t.ex. att kasta en blick på en sexigt klädd kvinnas bröstkorg = våldtäkt med ögonen))
folk som gnäller på den styrande klassen nu kommer ju inte blir mer glada av ett Von Oben NMR-styre
>så fort NMR pratar forcerad familjebildning från statligt håll, straff på privat sexliv utanför offentligheten (>muh degeneracy)*
*de har redan ursäktat en del som knarkat hårda droger, så hyckleri
Om svenskar flyr landet just nu för att bevara sina gener - sin ras - till kommande generationer så är det fel för att.... ?
Eller ska alla vara patriotiska och runka över Flaggan och Nationalstaten för att gå med i militären och dödas åt NATO medan bruna och 3e världen blir kvar här
I vilken jävla värld är det där en genomsnittlig kvinna? Dessutom är hon där en äcklig hora med piercingar, tatueringar och allmänt avdankat utseende.
Siste svensken tar flaggan med sig. Stick din jävla förrädare, du är lika illa som fördärvarna och asen som dom importerar.
Hur gör ni andra för att passa in på era jobb trots att ni är lätt autistiska? Jag har gett upp. Jag går bara dit och gör mitt jobb numera, skiter i den sociala biten.
Hon är för gammal nu.
...
d1a
...
Samma favä
Är ensam autist trots att jag jobbar på ett IT-företag
Har stött på jämlikar i form av riktiga praktautister på andra företag däremot
>Eller ska alla vara patriotiska och runka över Flaggan och Nationalstaten för att gå med i militären och dödas åt NATO medan bruna och 3e världen blir kvar här
Detta favä.
länka
>Siste svensken tar flaggan med sig.
Så du har inget emot sålänge han bevarar flaggsymbolen på sin nya boplats
fan blir du så arg för då
eller är sedan 2015 nyhitkomna mindre landsförrädare än hans generation för att de glatt viftar med svenska flaggor åt statens belåtenhet på TV?
>du ligger och flyter i havet och njuter och hör plötsligt några flickröster utbryta "kongou desu"
>du ser dig omringad av dessa fyra bystiga båtflickor och de är ute efter baka gajinblod
Vad gör du? Betänk att de gör 30 jävla knop, är beväpnade med 8st 356mm kanoner konfigurerade i fyra st torn och har en bepansring på 40-60mm av rent katanastål som böjts tusen gånger, själv gör du ca 4knop medströms, har 20mm fläsk som pansar och ingen beväpning.
>Hur gör ni andra för att passa in på era jobb trots att ni är lätt autistiska?
Jag är som en kameleont och har alltid varit så det är inga problem. En av de få sakerna jag är snuskigt bra på. Va inte dig själv är typ mitt tips, för mig så är det naturligt.
>I vilken jävla värld är det där en genomsnittlig kvinna?
Sverige.
Du har målat upp någon falsk bild av hur en genomsnittlig kvinna ser ut, videon som du länkade har två tjejer med översnittet-utseende.
Nästa gång när du går på stan så vill jag att du tittar extra noga på folk i din ålder.
Du lär nog se rätt fort att alla inte är blonda intellektuella superariska vikingabrudar som bara väntar på att du ska komma och rädda dem från muslimer.
>Om svenskar flyr landet just nu för att bevara sina gener - sin ras - till kommande generationer så är det fel för att.... ?
Det kan man lika gärna göra i Sverige så länge man lär sina barn att stå emot hjärntvätten
jaja sidf kan du inte be mamma köpa lite ostbågar åt dig så dina händer sysselsätts med annat än att baksa ner tråden din jävla manskulting
det är ganska ny, ge det tid user
V I R T A N E N
I
R
T
A.
N
E
N
en.wikipedia.org
>byt ut TV mot Tidning
>fortfarande mönstret att alla är tysta och skyddar förövaren
Men varför ska man bo i Sverige då?
>>alla inte är blonda intellektuella superariska vikingabrudar
Ehh i vilken del av landet bor du egentligen?
För att det är VÅRAT land, inte negrernas
Dagens fråga.
Om 10 år har ni:
fv
kompisar
arbete
framtid
haha aa
Detta är en genomsnittlig tjej
...
>Det kan man lika gärna göra i Sverige så länge man lär sina barn att stå emot hjärntvätten
skillnaden är att jag håller med dig på den biten utan att se varför jag ska skälla ut någon som flyttar sina gener utomlands
En del av att vara svensk är våra fysiska drag; att vissa flyttar ut sprider dem till andra delar i världen ifall alla svenskar här (i absolut värsta fall) blandas ut till oigenkännlighet eller slås ihjäl
>"jag är superintelligent och eftertraktad och ska fly sverige"-rollspelaren är i farten igen
kollar kanske in senare när dampbarnet har lugnat ner sig
Flashback>Ylilauta
Detta är en genomsnittlig kvinna.
Om 10 år är jag 35, då spelar detta ingen roll.
tråden behöver mer 2d och mindre KTH
Fy fan vilken vidrig näsa
vad jobbar ni med?
tvivlar
hoppas
tyvärr
nej
>Flashback
mer like KUSOback
Jag där nere.
NEET är för gammal för arbete.
Kanske är för att jag inte bor i en byhåla på 300 pers i Dalarna men den genomsnittliga tjejen är definitivt inte sådär ful här. Sedan har jag inget direkt problem med hennes utseende utan det är mer att hon är en trasig hora.
Hur ska vi annars stoppa dem om vi inte skäller ut dem?
>Flashback>Ylilauta
Mohammed...
>andra ifrån vänster
vad är det för jävla baddräkt, och får jag bara uttrycka lite sorg över att snygga tjejer har badshorts på sig ibland, men vad gör man. för övrigt väljer jag att kalla in den amerikanska flottan för att hantera dem.
Ja på allt. Fv är tveksamt men jag hoppas.
Min kritik handlar inte om utseende utan om beteende.
har jobbat som skolvikarie
saknar det inte
några hemska historier eller bara allmänt drygt?
Med att sätta dit bildtjuvar som dig!
breva 2d
/svt/ jag har en fråga. Är det några här som spelar Civ 5? Tänkte att det kunde vara kul att lira med tråd1 nån gång. Någon som är intresserad? Lite trist att lira mot dattan favä