/Norgetråden/

100% uskyldig utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-rXAEoedVd8
youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM
regjeringen.no/no/aktuelt/vi-trenger-et-digitalt-grenseforsvar/id2573968/
theguardian.com/uk-news/2017/oct/03/amber-rudd-viewers-of-online-terrorist-material-face-15-years-in-jail
youtube.com/watch?v=j-788Upky2Y
twitter.com/NSFWRedditVideo

först for blondt hår

For stive blikk

Tredje for å negre seg

For ekte kjærlighet.

Var fengslingen en del av planen hans?

Selvsagt

Why did you kill that Swedish journalsit? Why norwegians are so cruel?

syka blyat :DDDDDDDDDDD

babushka x-DDDDD

får vell stå opp jeg da

legger meg nå

hvem tar over etter Solberg?

Natta vennen

Pls stop killing Swedes

it was a dane, andrei.

They said he is Norwegian

nye fjesfiltere på instagram i dag, dette er min favoritt så langt. bra jobbet, laget.

Sostera mi hadde et problem med motoren på bilen sin, så hun leverte den til Mekonomen i dag, fordi de gjor jo som kjent BilLivet™ enklere. Men de late sullikene klarer ikke å få ferdig bilen for til neste uke, så nå har de tilbakevist sitt eget motto, for de har definitivt gjort BilLivet™ vanskeligere her i gården!

hvem jake paulers her???

jeg vil bli jan påler

Gutta
I kveld skal det hvist være meteor regn igjennom konstelasjonen Orion
Noen som vet noe mer om dette? hvilket klokkeslett og slikt?

Hvordan får man noen med anorexi til å spise mat? Jeg blir så jævlig irritert og forbanna når jeg ser vennen min med anorexi sulte seg ihjel, og han ser ut som en kreft pasient btw.

>hvist
>meteor regn
>konstelasjon

>kreft pasient
>btw

youtube.com/watch?v=-rXAEoedVd8

haha fy faen hvor teit

få de lagt inn

hadde jeg vært så stygg i fjeset hadde jeg tatt 2000 skvatts om dagen selv

vik fra meg etc

TayTay er neandertalsk
youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM

>skvatts
Skjerp deg satan.

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke drikker så mye gutta....
>våkner opp, hodepine, torr hals, og husker litt lite av hva som skjedde igår
>av en eller annnen grunn er buksa mi sånn helt seriost 80% tildekket av flekker med peanottsmor, trolig gårsdagens munch
>hybelen ser ut som et bomba horehus
jadda....

ingen bryr seg om den forpulte rusbrevinga di.

>munch

En kompis av meg mistet buksa da han drakk en gang. Den forsvant bare.

gleder meg sykt til å se disse nusselige skapningene på kino!
har allerede forhåndsbestilt billetter og da får man med en plysj-figur av disse

Kanskje det går bedre om du bare drikker, i stedet for å ta alt det andre i tillegg syreweebanon

Lager ny gressplen gutta

Er glad i deg også anonsen

det må ha vært litt av en kveld

Altså nå drakk jeg faktisk bare alkohol, og rokte kun i meg tobakk (som jeg for ovrig nesten er tom for, skraper rester oppi pipa mi nå), men alikavel gikk det som det gikk. Har jo nesten ingen toleranse vettu

vet ærlig talt ikke hva dette er

fetisjen min fåvæ

>Har jo nesten ingen toleranse vettu
Har egentlig litt vanskelig for å tro det. Sikker på at du ikke skjot litt heroin i lysken da?

Vet ikke hva jeg vil jobbe med / studere og det gjör meg gal. Har ingen mål eller mening med livet og bruker bare dagene på å sove og å drittbreve. fy faen gutta hvordan finner jeg hva jeg vil i livet? Jeg MÅ finne meg et mål å jobbe mot ellers kommer jeg uironisk til å henge meg.

Bli bonde fåvæ

mål: få en stor familie
flytte ut av byen
leve et mer uavhengig og enklere liv
jobb: begrenset hva slags jobber som finnes på landet. mastergraden din er ubrukelig

>dfn for smart til å bli bonde

>nesten ingen toleranse
Med det mener du altså at du er en liten spjæling? Vekt spiller stǿrst rolle av alt så lenge man ikke beveger seg inn i alkoholikertoleransenivå.

>dfn når for smart til å la seg lure av universitets-megmeget

Digitalt grenseforsvar blir en ting gutta! Jeg gir det 1-2 år for 4 kanalen blir bannlyst.

Hvor mye fritid har du som bonde? Hadde faktisk vært et flott tid om jeg hadde hatt tid til hobbyene mine

Start med å prǿve ut forskjellige jobber eller studier. Bare ta noe du tror du kan like eller lære noe av, så får du heller finne på noe annet hvis du ikke liker det. Å finne ut hva du definitivt ikke vil er også en slags fremgang.

Fy faen digitalt grenseforsvar aktiverer mandlene mine så jævlig at jeg sprenger

>norsk til norsk kommunikasjon blir filtrert bort x---D
>omtrent alt av kommunikasjon går innom en utenlandsk server så det blir ikke filtrert bort likevel, oops! x---DDDDDDD

Ganske sikker på at jeg ikke har rort noen sproyter du, for igår var alle rusmidlene som var involvert fullstendig lovlige.

Har du vurdert å prove psykedelika? Det er ikke noe magisk "fikser-allt-dop", men det er mange jeg kjenner (meg inkludert) som har blitt "syrefrelst" eller hva man nå enn skal kalle det.

Spjæling er jeg definitivt ikke, vanligvis tåler jeg alkohol som bare det. Igår gikk det bare litt over styr, portvin, vodka, sake, og ol. Har ikke drukket meg snydens på flere uker nå, har jo bare gått i tjall og sopp.

>digitalt grenseforsvar
Dette er hvorfor dere må installere Parabola (eller trisquel) og kun luske på nettet fra Tor eller annet privatlivsbeskyttende mykvare.

1337

>portvin, vodka, sake, og ol
Hvis du fikk ned nevneverdige mengder av alle de så er jo ikke problemet at du har ingen toleranse, men at du drakk veldig mye.

>Hvis du fikk ned nevneverdige mengder av alle de så er jo ikke problemet at du har ingen toleranse, men at du drakk veldig mye.
Jo men vanligvis tåler jeg nevneverdige mengder med dette uten problem. Pleier å gå helt fint, men igår satt jeg og hikket og solte skitt overalt.

De kan jo allerede se at du bruker Tor da. Det er jo mer mistenkelig og risikabelt enn å bare surfe normalt

I hvilken alder begynte alt å gå galt, narkisanon?

Saus forresten. Er det gått gjennom?

>De kan jo allerede se at du bruker Tor da.
Og? Jeg ser ikke problemet.

>Det er jo mer mistenkelig og risikabelt enn å bare surfe normalt
Hvordan da? Hvis du folger grunnleggende operasjonssikkerhetsregler burde du være trygg selv hvis PST sparker ned dora di. Krypter harddiskene dine med gode passord, og beskytt deg mot ond-husholderske angrep.

Veit ikke jeg. Ting går egentlig ganske bra nå for tia, har både gode venner og mening her i livet. Sier ikke at det ikke er en evig kamp, men det er en jeg er villig til å kjempe.

Eneste jeg mangler er en JV som jeg kan ture på syre med, det hadde vært nice.

regjeringen.no/no/aktuelt/vi-trenger-et-digitalt-grenseforsvar/id2573968/
>Det jobber derfor regjeringen nå med å etablere.
Dgf er kreft.
Blir noen slikt ja. Synd at 4 kanalaen sine sys admins er så forbanna gode på og banne vpns (vet du av en eneste en som funker i 2017?).

Enda bedere er å lage en lokke disk med data ment for å infisere PST sine sandbox pc`er.

Noe slikt gjort smart ville vært fett å ha klart.

Alternativt fylle en USB med eksplosiver som går av når den blir koblet inn. Da går det en tommel eller tre.

>Blir noen slikt ja. Synd at 4 kanalaen sine sys admins er så forbanna gode på og banne vpns (vet du av en eneste en som funker i 2017?).
Nei, synes egentlig de burde installere noe som ligner på Ronin-systemet til 2ch, eller bare sette opp en loktjeneste og et lokbrett.

Hvemfor skulle kanalen blitt ulovlig egentlig?

>>Det jobber derfor regjeringen nå med å etablere
Mao. har ingenting skjedd enda. De er akkurat på samme punkt som DLD var for noen år siden. De bare utreder, og ingen har stemt over noe som helst.

Bare vent og se, i Storbritannia knebler de ytringsfriheten så godt det lar seg gjore, og vi har allerede rasismeparagrafen her. Det blir snart ulovlig å se på "terror-propaganda" der borte, du kan bare vente og se, det kommer nok her og, forst må de bare legge til grunne et omfattende overvåkningsorgan.
theguardian.com/uk-news/2017/oct/03/amber-rudd-viewers-of-online-terrorist-material-face-15-years-in-jail

Vennlig påminnelse om at cyberpunk er nå.

youtube.com/watch?v=j-788Upky2Y

>verdens smarteste mann jobber på gård

>for forste gang på fire måneder er det helg og jeg har ikke lyst til å drikke
>men jeg foler at jeg må

Jaja, kanskje jeg kan få meg et liv da vel

stotter det jeg fåvæ

>Ut og handle.
>Kjörer til Jacobs på Majorstuen.
>Masse smakspröver overalt, godt utvalg.

sant det du sier.
>Når et digitalt grenseforsvar kan være på plass er forelopig for tidlig å si. Vi tar sikte på at et horingsnotat med lovforslag kan sendes på horing i 2018.

Men DLD skjedde aldri pga av massiv mangel på kompitanse & ræva planlegging fra staten sin side.

DGF er jeg nesten 100% sikker på at passerer uten merkverdig motstand. Denne gangen har regjeringa sorget for nærmest null motstand. Narrativet i debatten er ikke om, men hvordan.

Alle debattene sikkerhetstjenesten har kjort på saken er ment for å samle opposisjonen. De tillater alle slags kontroll komiteer. Som ikke har en dritt og si straks faenskapet er på plass.

Sikkerhetstjenesten har ikke fulgt loven på evigheter, tviler på at de begynner nå.

Som linux peker til. Det handler bare om å ha hardware på plass. Så kommer de nye definisjonene av lovverket etter.

Ikke en britte hadde stemt for det orwelliske overvåkningssamfunnet de har nå hvis de hadde forstått hvor lost hat lovene er definert.

viktig med karbohydrater, gutta

>prǿve ut forskjellige jobber eller studier
jævlig dårlig idé fåvæ

gå yrkesfaglig eller få deg lærglingplass eller jobb med en gang

Hvordan blir du egentlig bonde i norge?

Landbrukshoyskolen

kjǿp en gård og prǿv deg fram fåvæ
eller spǿr en lokal bonde om å få hjelpe til, så lærer du nok mye av det

>kaste bort tid på skole for å bli bonde

>dfn ingen söt hårete-fra-nakken-og-ned jv

dietten min består av omtrent 75% karbohydrater 25% fett
>når du står opp og spiser 1600 kalorier med sjokolade i stedet for å bare lage deg et par brodskiver
>må så spise de brodskivene en time senere for å fole deg mett

Lykke te med å dyrke jola.

mobbing ække lov!

Merk at det var en "eller" der. Det du foreslår var på ingen måte ekskludert fra forslaget. Men det er på ingen måte slik at yrkesfaglig nǿdvendigvis passer for alle heller, akkurat som at studier ikke passer for alle. Trikset er å få prǿvd ut forskjellige ting, og da gjerne uten å låse seg fast for mye. F.eks. kan man prǿve ut et studie, ha deltidsjobb ved siden av, og så kanskje ha en sommerjobb innen en tredje ting. Er det bom på det fǿrste studiet så kan man kanskje skifte ved neste semester, og vips så har man fått prǿvd 4 ting på et år. Da bǿr man ha betydelig mer informasjon om seg selv og hva man liker og ikke.

>han er hjernevaska til å tr at man må sitte bak (((skolebenken))) for å lære seg hvordan man dyrker mat
>han vet ikke at den beste måten å lære på er gjennom erfaring

dietten min består av rundt 50% fett 35% karbohydrater og 20% proteiner her .. det å bli svær ekke enkelt skal jeg si deg

Det er et kurs på to år elns som lærer deg å dyrke effektivt. Du kan gjerne kaste bort de to årene og masse penger og tid hvis du vil. Det er faktisk ganske vanskelig her i Norge.

du vil ikke slǿse masse tid og penger på studier du aldri fullfǿrer
finn deg et kort studie og fullfǿr eller gi faen
jobb gjerne deltid ved siden av
å prǿve ut forskjellige jobber er bare bra
poenget er at man vil begynne å tjene penger så fort som mulig, og man vil unngå å opparbeide seg store lån
få deg arbeidserfaring fåvæ, og utdann deg hvis det er nǿdvendig
ikke kast bort tid og penger på megmeg-grader

Dere har i det minste opplevd
sult eller matlyst de siste par åra

aldri glem

...

hva om jeg gir faen i å kaste bort to år og masse penger på skole og i stedet går i lære hos en bonde og lærer hvordan ting faktisk gjǿres?
det er det som du forslår som er bortkasta penger og tid fåvæ

Hva var det denne megmegen var om igjen?

En eller anna norsk kjendis jente lagde en ræva musikk video med en svart kis. 1 Sup Forums raid seinere og denne jenta lagde en reaksjons video hvor hun leste alle kommentarene på youtube.

Haha da kommer Ervin Kohn på döra di.

ahhh gode tider

Min Jesus, sannings stjerna, lys opp min morke veg! Mitt hjarta vil så gjerna få fylgja etter deg. Du lyser enn i verdi som for frå Betlehem. Ver du mitt ljos på ferdi, til heim med deg eg kjem!

Min Jesus, gjævast givnad, min eignalut og skatt! I all min gang og livnad meg stott for auga statt! Som vesle blomen trugen ser opp mot sol og dag, til deg så vender hugen, til deg kvart andedrag.

Min Jesus, Sarons lilja, blom fagert opp i meg! Lat ingen ting meg skilja og riva bort frå deg! Du vintre i Guds hage, min kjære Herre Krist, unn også meg den lage å veksa som din kvist!

Du til di grein meg sette alt i min fyrste vår, med livsens dogg meg vætte, gav sol og signa år. Du vil og vokster gjeva alt til min siste slutt: lat meg i deg få leva, i deg få anda ut!

Åjaaa, det var hu Sophia Elisa. Takk anonsen

slutt å tilbe jǿden på pinne

1. vær fodt inn i en familie som driver gård
2. det finnes ikke steg 2