/Norgetråden/

fattig utgave

forrige

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
youtube.com/watch?v=uYkDP5xDoO8
i.4cdn.org/wsg/1508504968547.webm
i.4cdn.org/wsg/1508505423776.webm
twitter.com/NSFWRedditVideo

For oppfylte drǿmmer

ja... ja.. javel....... ok...

tredje for harde sannheter

...

en skygge da falt over skogen...
og det var...en skygge
av vonskapens
MAAAAAAAAKT

Hvor mye skal dere gi til jodene som kommer på dora på sondag da?

minus

En (1) stk. kinaputt i bössa.

>han bor i et hus med dör

>han bor i et hus

>han bor

Fjorten ord

Gjem en monopolpenge i hånda og trykk den fort ned.

1 eurocent mynter LMFAO

>han

>

>ha

>h

...

POSTMODERNISTISK MESERTEVERK

Dette var en rar tråd egentlig

pusekatt

Hvem av dere står bak dette?

>23 år
>Har en helt nedbetalt leilighet til 3.5 mill.
>Leier den ut og tok lån på 2 mill og kjöpte större leilighet, betaler lånet med husleien.
>Kjeder meg...

STJERNEKRIGEN-PELSFETISJ

Laget meg te da

Får se hvordan dette smaker

>bor i bjorndal

uff

kom deg vekk derfra anonsen

Som tommelfingerregel vil jeg si at Beqaa-dalen nord for Baalbek ikke er trygt, inkludert Aarsal og Hermel. Tror det har blitt bedre den senere tiden dog, ISIL og Nusra har i stor grad blitt kastet ut derfra. Hvis du uansett drar, ville jeg ikke dratt alene. Hva vil du i Aarsal uansett?

Tripoli er trygt sålenge du holder deg i turistområdene, dvs. kysten, souqen og citadellet, men ting kan skje veldig fort, så du må sjekke situasjonen for du drar. Vær oppmerksom på hvem du spor, muslimer vil ofte si at det er helt trygt, mens kristne vil si at det ikke er det. Sekterisme i praksis. Hold deg uansett unna Bab at-Tabbaneh og Jabal Mohsen, nabolagene som er i tottene på hverandre.

Hvis du blir stoppet av Hezbollah i Hezbollah-områder, så må du bare forholde deg rolig og være hoflig, de lurer nok bare på hva en hviting gjor i områdene deres. Og IKKE diskuter politikk med fremmede!

Angående klær så holder det med en langermet skjorte og jeans. Du KAN dra i shorts og singlet, men det er best å være på den sikre siden.

Er våken et par timer til hvis du har flere sporsmål.

Libanonsen? Lever du ennå? Hvordan går det?

...

>Libanonsen?
Jepp
>Lever du ennå?
Dessverre, ja.
Hvordan går det?
D-dårlig...

Jeg er overbevist om at libanonsen er libaneser, men holder det skjult for oss fordi han er flau.

Beklager at jeg lurte deg på denne måten, men det er meg. Du vet... han som kaller deg en jævla normiss?

Du er en jævla normiss.

JEG ER I KJEMPEFORM
JEG ER I KJEMPEFORM

Oppdatering: det smaker ok

Du synes ikke det er litt ekstremt for noen å finne på en så utspekulert dekkhistorie, for så å larpe som nordmann med libanesisk flagg i et år, bare for å dekke over at man er utlending? Er ikke utlending fåvæ, og driter egentlig i om du tror på meg eller ikke :^)

Påminnelse om at fyren som kaller meg normiss hele tida er en selvhatende jomfru som fremdeles er bitter fordi jeg faktisk provde å gi fyren råd og motivasjon for halvannet år siden.

>syklistene som plutselig kjorer forbi i bakgrunnen

Tack user.

Om man kär sig i jeans och svart tshirt och kanske några mörka skjortor, och odlar ett skägg med trimmad mustasch innan, är man säker då? Vad ska man säga om man blir stoppad av shia eller sunni? Ska man bara vara ärlig och säga att man är där som turist eller ska man låssas att man tillhör den andra sidan för att de ska tycka bättre om en?

Blir man automatiskt sedd som salafi om man har större skägg än mustach eller är det vanligt? Jag brukar klippa min mustasch lite när den går ner mot läpparna men jag vill inte bli misstagen för något sådant och bli indragen i krig eller skit. Är det några speciella ord och meningar som man borde memorera? Jag antar att det är farligare att råka förnedra någon där än här hemma i Norden.

Hvis jeg skal være helt ærlig så kommer jeg til å si at jeg ikke har kontanter, og hvis de gir meg et kort med konto/vipps/hvaenn så tar jeg imot og ǿnsker dem en fin dag. Deretter kaster jeg kortet.

Det der er ikke sykler, Anonsen.

Vi kan godt kjore hele diskusjonen på nytt hvis du vil, men jeg er fremdeles ikke feit eller uflidd. Dusjer hver jævla dag, uansett.

Deppa?

Veeeeeeeel......

oisann

ka har du der

>svenske brever i tråden

Ikke dem men jeg liker deg, libanonsen. Synes du virker interesant jeg.

*gir deg en kopp te*

Vær så god, smaker helt greit. Ikke godt, ikke dårlig. Litt som livet bare bedre.

brev noe fint da

>Ska man bara vara ärlig och säga att man är där som turist
Ja, det er definitivt det beste. Svarte klær er nok best å unngå også, av åpenbare grunner ("Black Standard", det svarte og hvite flagget til ISIL, er uloselig knyttet til radikal islamisme).

>Blir man automatiskt sedd som salafi om man har större skägg än mustach
Ja. Barber deg.

>Är det några speciella ord och meningar som man borde memorera?
Hvis en fyr i skjegg går rundt og roper "takbir" og flere rundt ham roper "allahu akbar!", snu og gå andre veien. Demonstrasjoner er ikke noe du vil blande deg i, og ikke ta bilder av det heller.

Det går nok bra. Tusenvis av turister besoker landet hvert år uten problemer. Jeg bodde der i ni måneder og opplevde aldri noe ubehagelig.

Takker Anonsen, glad i deg også

god natt sverigeanon

Hvis livet hadde vært te hadde det vært en kopp kamomillete med avforingsmiddel i. Den får deg til å slappe av og så PLUTSELIG går alt i dass.

ehhhhhhhhhhhhhhhh......................

...

...

Vad betyder den svarta flaggan med shahada i vitt? Den verkar användas av båda shia och sunni.

>Ja. Barber deg.
fugg, jag som gillade mitt skägg spurdo.png
Men smälter man inte in bättre om man har skätt, och ser ut som en av dem?

>og ikke ta bilder av det heller.
Det förstår jag. Det är redan livsfarligt att ta bilder från vissa politiska demonstrationer här i Sverige.

>Jeg bodde der i ni måneder og opplevde aldri noe ubehagelig.
Har du några speciella ställen som du kan rekommendera? Förutom storstäder som Beirut och Tripoli?

...

...

Hvor gammel er du?

god kveld gutta
anbefal bǿker

si hei

Jomsviking.

...

Den yngre Edda

>skätt
skägg*

j...

Koranen

...

hvem kommer på sondag?

d-du har vel ikke stjålet den boka, har du?

...

(((UNICEF)))

nei, jeg har fremdeles utgaven som oldefaren min kjǿpte i Berlin i 1937.

>Vad betyder den svarta flaggan med shahada i vitt?
en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Flagg brukt av Muhammad og de tidlige kalifatene. Har i nyere tid blitt flittig brukt av jihadister, senest ISIL.

>Men smälter man inte in bättre om man har skätt, och ser ut som en av dem?
Ikke om du er hvit. Om du er olivenbrun så kan du gjore som du vil, men langt ifra alle libanesere har skjegg uansett.

>Har du några speciella ställen som du kan rekommendera?
Byblos, Sour (Tyre) og Bsharri er favorittstedene mine. Sistnevnte ligger oppi fjellene, anbefaler å overnatte der et par netter å sjekke ut fjellene og sedertrærne.

jeg er bare en mann

>Norgetråden
More like Niggertråden lmao

JEG ER I APEFORM
JEG ER I APEFORM

>sædtrærne

Hahahahhahahhahahahhahahahhahahhahah

lurer på om jeg skal do

A N I M E
youtube.com/watch?v=uYkDP5xDoO8

er det verd å kjope mein Kampf på tysk for å lære meg språket? har hatt tysk i 5 på på skole, så jeg er ikke nybegynner, men foler det kan bli litt for komplisert og at jeg kommer til å legge boken bort ganske hurtig.

god helg gutta

Spor legen hva det er som dreper deg. Jeg trodde jeg hadde kreft en gang og legen sa det barre var en sene eg kjente.

Tack så mycket user.

fy faen, jeg har vært skikkelig drittsekk mot alle mine venner og bekjente i minst 3 måneder og ignorert utallige ringinger og meldinger, men nå har jeg tatt kontakt med minst 5 av de og kun sagt "det har vært litt vanskelig i det siste, vil du henge snart?" og de har vært overveldende positive og forståesfulle... er dette slik det foles å være verdsatt?

Jag har planerat att resa till Iran som turist. Tror du det samma gäller i så fall?

slutt å vær drittsekk da din idiot

Det er jeg ikke i stand til å svare på ....

Bare hyggelig habibi

Vil tro at mye av det samme gjelder for Iran, men jeg har aldri vært der, så kan egentlig ikke gi noen gode råd.

heng deg

i.4cdn.org/wsg/1508504968547.webm
Hört Görings taler för?

>folk i tråden har venner som bryr seg om dem

Vræl etc

Tack user

lol jan pål bare klikker helt i ny jork nå

jeg ber for dere, på den mest bokstavelige måte.

fy faen ristyggis sin nye video er påfyrt etthundre ideogram

>fjortissdegrorere

i.4cdn.org/wsg/1508505423776.webm
Hvis jöden hevnet seg på oss, hva tror du ville skjedd med våre dötre, våre forlovede, våre koner?

>creation of a synthetic race of German people made up of non-Germancics from other countries in the world

sommer roy bare har den assen da bror haha xD

det er fremtiden. bare forstå det

Slutt å dusje

Slutt å leve

si hei