Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=J9WBfWQGw5k
youtube.com/watch?v=srPputONMt4
youtube.com/watch?v=uFcM1DiWbro
youtube.com/watch?v=VngfrJ51CUY
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19830628
aftonbladet.se/nyheter/a/6r6bo/efter-berattelserna-tusentals-samlas-for-metoo
youtube.com/watch?v=Fj_tS6jmvKs
twitter.com/NSFWRedditImage

NU E DE NOCK

>dkn inget ursvenskt samhälle från 1850-talet att leva i

>dkn gammal
>dkn ful
>dkn kort
>dkn ingen pv

Ingen bryr sig

Vet du vad som gör dig ännu oattraktivare? Ditt självförtroende.

G
Ö
T
E
B
O
R
G

>Vet du vad som gör dig ännu oattraktivare? Ditt självförtroende.

...

>han tror att han faktiskt vill träffa någon och inte bara tycka synd om sig själv och fiska lite (du)

JÄ SV HO

>han vet inte att göteborg är lilla london

Bor inte ute i götet och har försökt möta upp folk för fika, men ingen vill.

Ser exakt ut som Nils fast med tjej hår GRI VI

Hur fan berättar jag till tjejen att jag skiter fullständigt i vad hon ska göra på toan?

Hon säger alltid "Måste pinka" som det är något gulligt..

youtube.com/watch?v=J9WBfWQGw5k
Er åsikt om Ben Shapiro?

Va i he du har rätt

Konservativ.

ser ut och beter sig som en liten gosse som lånat pappas kavaj

...

Lmao

Kvinnor är som tepåsar.

Man vet inte dess sanna styrka innan man doppar dom i vatten.

>du kommer aldrig växa upp i en stor kärnfamilj på en mysig bondgård
>du kommer aldrig uppleva stark grannsämja med bondgårdarna runt omkring till skillnad från dagens autism där man inte ens hälsar på sina grannar
>du kommer aldrig spendera barndomen med att leka med grannskapets hundratal andra barn och utforska i skogen och på fälten och i sjöarna
>du kommer aldrig ha din första kyss bakom ladan med pigan på gårdan
>du kommer aldrig vara totalt troende kristen och vara övertygad om efterlivet och kunna leva utan dödsångest
>du kommer aldrig få lära dig hur man sköter gården av din pappa och ta över den efter honom när han blir för gammal
>du kommer aldrig äta din mammas hembakade bröd
>du kommer aldrig gifta dig ung med sötpajen från granngården

breva helkroppsbild på henne

Du tror att du är smooth och enkelt kan snacka med brudar på en app.

Men sanningen är att du är en av 20 killar hon snackar med.

...

7/10 fick tunga >dkn favä
bra jobbat

ta ditt liv

detta

hon blir antagligen knullad av en stor svart medan vi brevar

sluta

...

Så det är därför hon sriver "heej" en hel vecka efter att jag slutat svara på henne?

var inte beredd att känna alla dessa känslor idag ;___;

youtube.com/watch?v=srPputONMt4

>dkn ingen alfred att lära dig om livet

Brudar älskar uppmärksamhet.

youtube.com/watch?v=uFcM1DiWbro

fyfan... Detta var allt jag ville ha.

Till dakka och ni andra som håller på att bli skalliga undermänniskor.
youtube.com/watch?v=VngfrJ51CUY

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19830628

>"åh user får jag ta på ditt hår?"
>

>den finska megumin brevaren slynar runt med andra

Känns dåligt, hade hoppats på få möta en söt när man ska börja plugga i Finland ;_;

häng dig

vem vinner

>en hel nordisk motståndsrörelse
vs
>bild relaterad

...

ingen bryr sig, dds

;)

>stark grannsämja med bondgårdarna
Det finns få ställen där det grälas lika mycket som ute i byarna.
Klart man hjälps åt ändå men..

printa ut dessa som flygblad och driv ned sd till 2-3%

"""""go"""""morron

>dkn min syster gick från att vara som Ida till en slayyqueeenzara

Hur gammal är hon?

Skulle vara ganska skoj ändå
Jvdk ;_;

17. Gymnasiet förstörde henne.

#metoo

det här är måste vara mer patetiskt än att göra en hårtransplantation

Den västerländska kulturen och företag som sexualiserar unga tjejer i sin marknadsföring förstörde henne, inte gymnasiet

first

lol strömmen nu är helt sjuk

länka

lmao håller det fortfarande på? Jag slog av den för en timme sedan och började titta på Emil i Lönneberga. Nu sitter jag helt förstörd här. Var gick allt så fel?

länka!

oj vad konstigt när svenska horor är sjuka?

>17
Det är bara en fas, om hon fortfarande är sådär när hon är vuxen (22+) så borde du väl vara lite orolig.

Ja, kanske bäst att täcka över henne med ett mörkt påsslakan och kasta syra i horans ansikte om hon vågar visa sig utomhus utan Abdul och 3 kusiner.

aftonbladet.se/nyheter/a/6r6bo/efter-berattelserna-tusentals-samlas-for-metoo

Ni missade det precis. Hon körde någon konstig feministisk rap/poesi-låt eller vad det nu var.

>gudrun schyman
spydde lit

Ni två som var så söta :(

Har du någonsin träffat en kvinna som är 22+ eller? De är alla så.

>det finns inget mellanting mellan att gå full Abdullah eller full Zara

>Det är bara en fas, om hon fortfarande är sådär när hon är vuxen (22+) så borde du väl vara lite orolig.
Haha mm för att ha legat med +10 olika män som bara ville ha sin kuk våt en kväll är något hon kommer återhämta sig från och inte för evigt vara en skräpmännsika

Skaffa en kinesisk tjej

Ja, kanske göra som de i Japan med överlägsen NIPPON-kultur där man säljer använda trosor i maskiner på gatan och sexuellt trakasserar småflickor på tågen i industriell skala.

Tror ni det blir intressant?

har redan några styckade i frysen, det räcker nog

Jag är 25 och mina medarbetare som är kvinnor (22-35) tycker att dessa kvinnor bara är förvuxna fjortisar som inte riktigt hittat hem än.
Omringa er runt fjortisar och ni kommer att få fjortisar.
Det är bokstavligen en plåga att prata med lågutbildade kvinnor.

Du borde skriva sexnoveller, du har en vild fantasi.

>dkn ingen oskulsfull fv på 23 år

dds äckelgubbe

>Du borde skriva sexnoveller, du har en vild fantasi.
mm för att sv ho horar runt är så sjukt långsökt. RA DI SJ Emelie...

Kaa

>Det är bokstavligen en plåga att prata med lågutbildade kvinnor.
Detta.

>19 årig bimbo på mitt gamla jobb
>föräldrar köpte en lägenhet för ~8 miljoner till henne
>inte ens särskilt snygg
>frågar om hon har tankar på att plugga vidare
>"tsst, är du dum eller??"

>förväntar sig något annat från lågutbildade tjejer
Oj vad oväntat.

Svenska tjejer är degenererade horor idag. Detta säger jag inte för att såra någon, utan jag vill endast konstatera fakta. Jag menar inte med detta att andra kvinnor är fulländade eller att svenska män är fläckfria.

Inte heller menar jag (svensk man) att jag är perfekt. Tvärtom är jag kanske mer degenererad än de flesta svenska kvinnor, med det är ett diskussionsämne bortom denna tråds.

Här tänkte jag att vi kunde diskutera hur vi ska omvandla den degenererade svenska kvinnan till en anständig familjekvinna.

Några förslag från min sida.

1. Sluta konsumtionshetsa. Köp inte det senaste modet. Klä dig modest och propert. Visa inte hud. Tänk på att en hora är alltid värdelös för allt inklusive knull. Bjud inte ut din kropp till allmän beskådan som en hora. Utan klä dig som en kvinna med stolthet. Bär din svenska kropp med anständighet och stolthet.

2. Sluta drick alkohol. Kvinnor ska inte dricka alkohol, egentligen ska inte heller män göra detta men det är ännu värre när kvinnor gör det. Kvinnor ska vara försiktiga och modesta. Alkohol förstör er kropp och ert sinne. Ni blir fula såväl in- som utvändigt.

3. Sluta röka. Rökning ökar risken för cancer, fosterskador. Det skadar mun och svalg och luktar äckligt. Att kyssa en kvinna som rökt en cigarette är äckligt. Att bli avsugen av henne känns torrt och äcklig. Ingen man vill lbli oralt smord av en torr, sönderrökt mun.

4. Sluta vara ett äckligt fetto. Sluta ät fet mat. Sluta ät svensk "husmanskost". Det är äcklig fet mat. Ät istället medelhavskost och asiatisk kost. Mat med mycket antioxidanter, vitaminer, långsamma kolhydrater och omättade fetter. Sluta ät mat med mättade fetter, mycket fett och snabba kolhydrater.

Det är ju nästan meningslöst att plugga vidare ändå när tjejer tjänar så mycket mindre än killar oavsätt, Conny.

5. Börja träna men ta inte efter det degenererade homofila amerikanska modet med pinnsmala kvinnor. De flesta män vill ha en mjuk kvinna. Kvinnor behöver en viss fetthalt för att vara sexuellt attraktiva. Dock är detta inte en ursäkt för att ni ska bli fetto. Balansera mellan de två extremerna. Bli inte det extrema.

6. Sluta studera på högskola och universitet. Dessa institutioner finns endast till för att hjärntvätta er till semi-butchflator. Man lär sig ingenting på högskolan och universitet. Det är endast en enda lång radda av hjärntvättning kombinerat med pretentiösa meningslösa uppgifter. Dessutom är högskolan en riktig clamfest om ni inte fattat det ännu. Ni kommer troligen inte hitta en högstatus man som ni hoppas på.

7. Sluta lyssna på hiphop, rock och annan degenererad musik. En kvinna ska lyssna på klassisk musik. Helst ska hon kunna spela ett par stycken på piano.

8. Föda många vackra och friska svenska barn.

9. Sluta sära på benen på första dejten. Ju fler sexpartners en kvinna har desto smutsigare är hennes yttre och inre.

>dkn jodelblue inte finns längre så att man kan beta nbögarna med detta
att beta nbögar med psykfallsanons beten är rätt roligt, synd att han slösar sin potential på tråden som är beteresistanta

Tjejer är mer välkomna än män att ubilda sig i välbetalda statusyrken deras problem är att de inte vill göra det.

haha mm

LOL

Nu kom det någon dit som ska sjunga till ära för alla tafsoffer eller whatever, men så sjunger hon en hyllningslåt till sig själv.

Det är bra råd Ahmed.

>jodelblue
vad är det

>det är redan söndag

Jag HATAR svenskar.

>Man lär sig ingenting på icke-tekniska högskolor

FDÅD

det är bra råd men upplägget är inte rumsrent
jodel fast på datorn

Söndag finns inte.
Måndag finns inte.
Sluta bry dig.

Du fattar väl att det är kopierat från flashback?
Det är han som betar dig

Japan har också moraliskt förfallit.

haha mm högutbildade sv ho är ju jättenice de också. Jag läser i Lund och umgås med kvinnor i åldern 18-25. De är alla äckliga horor. De enda bra tjejerna här är utbytesstudenter från Syd- och Östeuropa.

Snart dags för jobb igen alltså. Härligt!

Är det bete bara för att det är kopierat?

nej det fattar jag inte för till skillnad från er besöker inte connycentralen och brevet var formulerat som av "fy fan vad jag hatar"-user

>dkn växtvärk i benet

youtube.com/watch?v=Fj_tS6jmvKs

Bra lilla goybarn. Skicka iväg dina hårdarbetade pengar till människor som avskyr dig och hade slaktat dig utan någon eftertanke.

>DKN MAGIKER

>Sluta ät fet mat
Du är efterbliven kolhydraterna är boven. En fett och proteinrik kost är vägen att gå. Folk som köper lågfettprodukter är fan efterblivna och borde skjutas.

>Sluta ät svensk "husmanskost". Det är äcklig fet mat
Ta ditt liv

>Sluta ät mat med mättade fetter, mycket fett
Ännu en gång du är fan efterbliven

>Sluta lyssna på hiphop, rock och annan degenererad musik
Finns massa rock som inte är degenererad återigen ta ditt liv, säkerligen massa ickedegenererad hip hop också.

>En kvinna ska lyssna på klassisk musik
mm ignorera de 300 årens senaste musik allt är degenererad skit xD