/nederdraad/

Noord editie

Welkom: Amsterdam
Niet welkom: Landsmeer

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vqlhaZZC2XA
youtube.com/watch?v=ZTOIEz7p2KU
youtube.com/watch?v=rv9zEcispCU
youtube.com/watch?v=7ZSftuO7GpQ
youtube.com/watch?v=ANZwa6La-AU
nieuws.nl/algemeen/20140212/zeker-18-behandelaars-hadden-seks-met-tbser/
news.com.au/world/middle-east/fbi-redfaced-after-agent-secretly-married-isis-operative-she-was-meant-to-spy-on/news-story/a442d913d31f5cb973f18de63e42bae6
twitter.com/NSFWRedditGif

emily

Ook niet welkom: vieze zesjescultuurbijdragers

Ok, het is patat. Nou, waar is de kip?

>dvw nooit iets voor mijn studie gedaan

G-geil!
Iets insinueren ipv het gewoon te zeggen voegt zo veel toe...

In je kut

kip uit de pan of uit de oven?

Oh ik zag je commentaar pas later. Ik ga het morgen proberen.
Het laat veel open voor de verbeelding. Je eigen fantasie vult het in zoals jij het best vind en dat leer je als je creatief schrijven beoefent. Net zoals je moeder veel geleerd had gister.
Blijf uit mijn kut.
Mooie cijfers. Uit de pan het liefst.

>Uit de pan het liefst.
eindelijk, een fatsoenlijke paler.

Had t in de vorige draad gezegd, maar bij deze een kopie:
Dr chicken heet t. Ben er alleen nog nooit geweest, want het zit diep in nieuw west, maar je kan gewoon van hun website bestellen

Ggggfghh

>Noord editie
Betekent dat dat Zuid-Holland, Limburg, Zeeland niet toegestaan zijn en Noord-Brabant, Friesland, Noord-Holland en Groningen wel?

Nee, dat maak je er zelf van.

Ja maar nu is het net iets té vaag. Er moet wel een zekere allusie zijn waaraan ik iets kan koppelen. Anders gaat het van "Oh, nee, hij bedoelt dát~..." naar "Wat bedoelt hij nu eigenlijk?"

Uit een oven kan ook wel lekker zijn hoor, maar als ik moet kiezen dan uit de pan.
Ik was een beetje ongeduldig, maar had hem gelezen. Je was me ook aan het lokken met lekkere kip en dat maakt mij gek. Kan je er wel zitten of moet ik daar ook op straat het opeten?

Ik insinueer dat jij een travestiet bent

Oke ik was al bang dat Friesland en Groningen toegestaan waren.

De les was simpel. Het was een orale overhoring.

>Uit een oven kan ook wel lekker zijn hoor, maar als ik moet kiezen dan uit de pan.
ja hoor, alleen eet ik geen vlees.

Volgens mij kom je stiekem uit Friesland en Groningen en doe je maar alsof uit schaamte. Maar je bent hoe dan ook welkom.

>alleen eet ik geen vlees
Dan zie ik jou morgen niet bij dokter kip. Ik denk niet dat ze daar vegetarische maaltijden hebben.

>Ik was een beetje ongeduldig, maar had hem gelezen. Je was me ook aan het lokken met lekkere kip en dat maakt mij gek. Kan je er wel zitten of moet ik daar ook op straat het opeten?
Geen idee, ben er nog nooit in t echie geweest.

Zet me echt aan het denken oxford

Da's al beter! J-je mag gerust verdergaan, hoor, en, euh, een beetje /stouter/ zijn ermee~...

Ik kom toch echt uit het beste gedeelte van Nederland(Noord-Brabant). Mensen van boven die rivieren zijn raar.

ALLE BELGEN ZIJN HOMO

s-soms eet ik wel vlees, maar eigenlijk eet ik geen vlees.

>NOORD Brabant

welkom

Het ziet eruit als een afwerkhok. Ik denk niet dat ik er kan zitten en ze bezorgen niet in mijn buurt. Ik sla het maar over en noem het maar weer patates frites.
Er is vast wel een seksverhalenwebstek waar je heen kan gaan. Ik doe geen gratis werk.
Oh, dan kan je wel soms genieten. Ik eet soms ook geen vlees hoor. Soms zijn vegetarische gerechten ook lekker. Maar ik ga puur op smaak af oetz.

IK HYEB GEEN ZIN IN WERKEN REEEEEEEEEEE

ik schaam me

>gaat studeren
>stopt al bij het eerste tentamen
Nederdraad heeft een nieuw dieptepunt

Why does your city look like a giant moth?

That's only the north part of the dump we call Amsterdam. And it's home to MothMan.

Contrary to popular belief this is actually not Amsterdam. It has also been established that Amsterdam isn't really Dutch. Could you please specify what "your city" implies.

Ik luister naar Maikel Djeksen.

Daar kan je lekker op djensen!

Michel Janssens

anime

animoe palers gaan naar de hel

Zijn er weer leuke sjineze tekenfilms dit seizoen? Ze lijken allemaal zo op elkaar.

youtube.com/watch?v=vqlhaZZC2XA

Ousama game

animoepaler is 1 woord.

Ik heb mijn bordje leeg gegeten. Krijg ik nu een vd?

ik zit op minuut 6 van deze:
youtube.com/watch?v=ZTOIEz7p2KU
>An entire high school class of 32 people receive a message on their cellphones from a person known only as the "King." The messages contain orders that the students must obey, or they risk the punishment of death. With their lives on the line, the students soon find out that the orders are getting more and more extreme as time goes on.
Dus zaag de animoe? Ik vond zaag al saai oetz.
Je huiswerk al netjes gedaan?

>huiswerk
Nee ik ben een spijbelaar die criminele dingetjes doet onder school tijd.

youtube.com/watch?v=rv9zEcispCU
ben ik nu aan het luisteren

Het is net als Another maar dan veel slechter

animoe
palers

Nee sorry, geen vd voor jou. Gewoon achterin de rij.
Oh poep! Dat is mijn djem!
Zegt me ook niets. Zoals ik al zei vind ik het allemaal hetzelfde.

youtube.com/watch?v=7ZSftuO7GpQ

Hij deed het toch, de malle.

Sorry, maar het is éénwoord.

>wees 7.9/10
>intelligent
>blank, afkomstig uit stabiel gezin
>studies afgerond
>psychologie
>criminologie, rechten
>kom terecht in TBS werk
>clienten zijn arabisch, zwaar crimineel, moslim, niet geschikt voor vrijlating, hebben internet, drugs, wapens op de cel
>meest logische uitkomst is om ze persoonlijk van seks te voorzien, want je bent een vrouw

>wees 7.9/10
>intelligent
>blank, afkomstig uit stabiel gezin
>studies afgerond
>psychologie
>pedagogiek, medicijnen
>kom terecht in jeugdzorg
>clienten hebben zware tijden gekend maar het zijn best gezellige mensen die gewoon gezelschap en genegenheid willen
>benader ze alleen 100% professioneel en strikt volgens afspraken want het zijn autistische kankerkinderen die hun leven aan je pillen verslaafd zullen zijn en nooit zullen werken

kom eens dichterbij user
*BRAAAAAAAAAAAAPPPP*
hihi :3

Het eerste is redelijk geil oetz

ik wil haar platneuken.

Heb je Mohammed (vzmh) al geaccepteerd als jouw persoonlijke jihad commandant?

>In de bekentenissengolf die de #MeToo-beweging al heeft voortgebracht, zegt nu ook journalist Jelle Brandt Corstius te zijn verkracht.

????? Hoe kun je een volwassen vent verkrachten?

Een sterkere volwassen vent zijn?

Zolang ze alfa genoeg zijn mag iedereen mij commanderen en ik zou ALLES doen wat ze van mij vroegen >:3

Op een heteroseksuele manier natuurlijk ;)

Onder dwang.

Wat de neuk is de ikook-beweging? Hebben mensen weer de neiging om dingen op te biechten?

Ik denk dat jij als eerst geblinddoekt van een ISIS gebouw geduwd wordt.

>beschaafde intelligente westerse vrouwen vinden dit opwindend en bieden zich aan voor seks

Alles is beter dan de gemiddelde nederpaler.

allochtonensmoel dicht.

Laten we eerlijk, wat weten wij nu af van wat beschaafde intelligente westerse vrouwen opwindend vinden?

Zullen we alle economen gewoon direct afschieten?

ik vind het echt walgelijke mensen en ik kan hun onzin nog geen 2 seconden aanhoren.

>Tongeren

Godverdomme is dat een kutstad. We noemen het niet voor niets 'Klein Luik' hier.

>eerste bus veel te vroeg, zodat ik 'm mis
>tweede bus veel te laat, zodat ik mijn laatste kans op een aansluiting naar mijn kutdorp mis
>mijn aansluiting gaat eens in het uur
iedere dag groeit mijn haat voor limburg

waar woon je mijn boerenvriend

spaubeek
>inwoners: 3650
>straks min 1

youtube.com/watch?v=ANZwa6La-AU

Waar gaat dit in hemelsnaam over?

Bussen en treinen zijn overal te laat.

En
>de bus naar Maastricht
Die nam ik altijd om wiet te kopen en om het verder te verkopen in België :^)

Zware criminelen en psychopaten, bij voorkeur Arabisch en moslim die dood en verderf zaaien omdat ze het hele Westen kapot willen maken.
Dus zo'n beetje de belichaming van alles dat ze hebben geleerd en voor gestudeerd om te weten wat vijandig en gevaarlijk is. Dat vinden ze echt zo tof dat ze er alles voor op het spel zetten, zich uit vrije wil laten mishandelen, en de gemiddelde, hardwerkende, blanke man de zin van het leven beroven. Mensen die jou zonder problemen een pijnlijke dood of marteling bezorgen, die worden dus zeg maar beloond voor hun kwaadaardigheid onder het mom van "straf" door gemiddelde welopgevoede vrouwen.

nieuws.nl/algemeen/20140212/zeker-18-behandelaars-hadden-seks-met-tbser/
news.com.au/world/middle-east/fbi-redfaced-after-agent-secretly-married-isis-operative-she-was-meant-to-spy-on/news-story/a442d913d31f5cb973f18de63e42bae6

>big tough vikings couldn't handle newfoundland
wew

installeer extra vlaggetjes alsjeblieft

Even en ik ga verder met mijn huidige kolonie.
Oneven en ik doe een ijszee start met 1 persoon op de noordpool.

Dat ik veel te maken heb met vrouwen in de psychologie/psychiatrie en dat dit wel eens voor seksuele spanning zorgt, maar dat ik niet crimineel/psychopaat/moslim genoeg ben om ze te kunnen neuken, want dat willen ze wel om een of andere reden.

Ik zal ze wel weten "overtuigen"! Wat Allah niet weet, Allah niet deert~!
Enkel als er geen biemels voorhanden zijn, anders staat-ie open, hoor! ;)

...

*sluut bruut op je in*

ekstra vlaggetjes verstuurt je IP iedere keer:
1) als je een post maakt, wordt die opgeslagen met je IP
2) als je een post bekijkt (waar dan ook), weet de servereigenaar dat, met je IP
ik wil liever niet dat een of ander anoniempje mijn Sup Forums-activiteit ziet dankuwel
daarnaast:
>telefoonpaler

ja maar hoe komt de eerste bus te vroeg, en de 2e (die precies hetzelfde traject rijdt naar mijn halte toe) te laat??

Jij overtuigt niemand slet. Hier, zuig mijn halal benis.

Je post word opgeslagen je ip niet, je kan letterlijk zelf de broncode lezen

>wat zijn serverlogboeken

Bij elke post wordt je ip opgeslagen. Vlaggetje of niet.

Ik heb niets te verbergen, ik maak enkel koshere palen. Ik zet het ook altijd uit als ik naar /s/ en /gif/ ga.

Dus jij beweert dat psychologen e.d. criminele moslims, die ze eigenlijk zou moeten helpen met haar expertise, neuken?

/s/
Goede keuze

trek je internetkabel er maar meteen uit dan, jij durft nergens heen

>hij is geen vlaggengeschriftthoorndrager

Oh schijt nu weet PK het. Aborteer draad.

Zeker. Serieverkrachters en pedofielen ook. Kan je nagaan dat je daar voor studeert om je tegen hun te weren en ze te behandelen en disciplineren, maar het heeft er alleen toe geleid dat je aan hun pik hangt te sabbelen.

Dit terwijl kinderen die in een opvang zitten het slachtoffer worden van emotioneel, fysiek, en seksueel geweld, en de gemiddelde vrouw die dus TBS'ers sekstherapie geven, hetzelfde niet zouden overwegen bij jongeren die daar duidelijk profijt van zouden kunnen hebben.

Ik zou het in ieder geval wel op prijs stellen.

ik wil dat een meisje aan mijn piemel sabbelt.

Allicht kan je cijfers geven ipv. een paar voorvallen uitgebreid uit de doeken te doen en dan als representatief voor het geheel uit te roepen.

Maar meisjes vinden piemeltjes helemaal niet zo leuk.