Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Ym7JobX971I
youtube.com/watch?v=pYImEf_-km0
youtube.com/watch?v=ncdvz6IdwPU
youtube.com/watch?v=z44tnU4RSzQ
youtube.com/watch?v=1jJsYbVBnaE
youtube.com/watch?v=s1rpNzub8ag
en.wikipedia.org/wiki/Willem-Alexander_of_the_Netherlands
inet.se/produkt/6334786/sony-ps4-playstation-4-slim-camo-1tb-cod-wwii
twitter.com/PelleStorberg/status/922190044496105472
twitter.com/NSFWRedditVideo

Här är vi:

>trådkriga
haha aa

det absoluta stadiet av somalier
youtube.com/watch?v=Ym7JobX971I

döda dig själv jävla 2d bög

Sluta vara svensk

...

Vad menar han med detta?

Bottenlöst är finemang!

VLNP?

youtube.com/watch?v=pYImEf_-km0

BODDÄNLÖDÄBIDABAB

>dkn ju tidigare jag lägger mig desto tidigare måste jag plugga matte igen
hjälp

youtube.com/watch?v=ncdvz6IdwPU

youtube.com/watch?v=z44tnU4RSzQ

TROR DU DIN LILLA BÖG ATT VI SKA TA DIN SKITTRÅD?

Att vi behöver mer Asiater

>inte denna version
youtube.com/watch?v=1jJsYbVBnaE

>Olle Gunnar Westling (on the left) is a descendant of the Forest Finns and associated with Finnskogarna.com promoting tourism based on the Forest Finns culture in Sweden.[4] He is the father of Prince Daniel, Duke of Västergötland, the husband of Crown Princess Victoria of Sweden
>dkn ens kronsprinsessa blivit SKOGSFINNAD

>L. Ron Hubbard cucken...

...

...

Lite bildning såhär på kvällsstigen

youtube.com/watch?v=s1rpNzub8ag

Jag vill ha en flickvän

>fi ho

ckringesch

det får du inte

bö ti

Nej.

Jag tycker om thaimat lite för mycket för att passa in i Tjeckien. Vad bör jag göra? Jag trivs precis perfekt med ölvanorna här med en starköl till lunch t.ex., men jag fastnar i att käka thaimat överallt.

...

Kan någon breva den där bilden som är en kompilering av när den gyllens bror grodbrevar, typ något i stil med >den känslan när man spenderat sitt liv på gymmet och har 0 social kompetens
Och sedan är det en bild när han ligger i sängen med en snygg tjej.

...

...

?

...

saru?

se

Tror ni att hon har haft kuk i fittan?

...

ok det var humoristiskt och känlomässigt måste jag erkänna, men var alexander den andre av orangenorden där?

Vet du att du är rätt lik Ice Cube

allt måste inte vara 2d hela jävla tiden Libbe

ja hon är topp slampa

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNN

*pussar och heemar er*

>dkn känner mig helt ok inför tentan
>tar en titt på nästa kurs
>ser mycket jobbigare ut
>prestationsångest innan kursen ens börjat
hilfe

>han är oironiskt monosexuell

Oj. NMR har verkligen pumpat järnet sedan fiaskot i Göteborg

Hur menar du?

>80973643
>han är oironiskt bög

fingrar + tår + armar + ben + öron + ögon + njurar räcker inte för att räkna alla kukar hon haft i tvåan. fittan lmao.

>kuken blir någon halvcentimeter längre än vanligt när man kantar i 4 timmar
förklara?

Heterosexualitet är ett judiskt påfund för att förgöra den ariska broderkärleken och förminska patriarkatets makt

...

>killen som plockar ciggen

Vad fan håller de på med förresten? Han knockade honom ju i bakhuvudet med en stol på fjärde försöket.

en.wikipedia.org/wiki/Willem-Alexander_of_the_Netherlands
Willem Alexander menar jag förstås. Usch va pinis. Fan de låter en inte ens ha en fosterländsk holländsk bank som lönekonto utan bara som sparkonto. Men jag antar ett litet land som tjeckien måste hålla utkik för mäktiga utländska intressen som vill influera visserligen.

>det är ett psykfallet hittar på kungligheter-avsnitt
ja han var där svär på min mamma

varför blir jag mer upphetsad av bilder om dessa än riktiga porrfilmer från Brazzers?

Contractility refers to the capacity of muscle to contract or shorten forcefully. ... Extensibility means that muscles can be stretched to their normal resting length and beyond to a limited degree. Elasticity means that if muscles are stretched, they recoil to their original resting length.

>dkn gillade XV

Inte världens bästa spel såklart men det var helt okej trots lite svag upplösning.

>they recoil to their original resting length

glömde gröntexta fyfan

sluta bry dig. det är investerarnas problem. bara gör ditt bästa på att lära dig så mkt som du kan så är det sedan i deras intresse att placera dig bäst de kan.

Synd att han har en pottfrilla favä.

Är inte monosexuell såatte...

Incestförbjud är en judisk konspiration för att förgöra den ariska rasens rasrenlighet och förminska arisk makt

snsd.....

tack favä

inet.se/produkt/6334786/sony-ps4-playstation-4-slim-camo-1tb-cod-wwii

varför finns det inga datorchassin med militärkamouflage????? Skulle fan betala 4000kr om Fractal Design gjorde en specialutgåva på sina chassin med M90

willem alexander av holland fyllde 50 i somras. precis före ngn månad jag drog från
Sverige men efter jag sa upp min lgh. inte att jag känner honom personligen.Han var mer en symbol för friheten som jag så gärna behövde då!

ingen bryr sig Jonte.

Göteborgfällan från /bst/, snälla. Vi vet att du tänker följa upp det här brevet med ditt hemmagjorda kamochassi.

>dkn ingen kuslig fv

Så 31 kukar?

det är nog mer egentligen favä

en underdrift skulle det stå

>dkn man kommer på halsen sittandes

om jag nånsin får fv(lmao) och hon gillar sprut är jag fan rökt. når solar plexus om inte runkat på 1 vecka + runka minst 1 timme

sluta porra dig nu Mario så kanske även du kommer till Himmelen.

>twitter.com/PelleStorberg/status/922190044496105472
varan jag älskar sv ho nu

>tfw man sitter på discord med en tjej och hon skickar "bilder" till en när man kör inge runk månad
skicka hjälp snälla

Fel inställning. Leta upp en fv som gillar sprut och nöj dig inte före dess.

br bi

Påhittat larv. Sluta bry er om denna skiten.

Dags för nattens kantigaste blogginlägg:

Jag är 25 år gammal. Till skillnad från många andra i tråden har jag fått knula en del, varit på många fester etc. Men om det är något jag verkligen ångrar är det att jag inte bowlade likt Columbine när jag gick i gymnasiet. Det hade varit så vackert. Men nu är det för sent, och det finns inte längre någon anledning att ta med sig andra i det misstag som är att jag fortsatte andas.

Det enda som är kvar för mig är att bita ihop och pulsa igenom den meterhöga menlöshetskänslan i snöstormen alla andra kallar vardagen. Men som den fega horunge jag är kommer jag göra det, istället för att erkänna för mig själv att det var dags att ge upp för länge sedan.

Hej då bloggen

Vad är bakhistorien?

>dkn vill ta livet av mig

Tumregeln är : om hon blir glad när hon får dig att må bra så är det en bra kombo. Annars fortsätt leta!

samma här
vet int ens om hon är intresserad av mig desu

Nu blev det helt plötsligt åäö?

...

poängen var att jag inte sprutar och ingen tjej vill ha mig.
t. hängsnara

>3 trådar
vaktmästaren kommer gå genom taket när han ser

jamen gör nåt slags försök för helvete. hon skickade ändå bilder.

Vet inte riktigt vad du menar. Men allting som är en kvinna som säger "hjälp" betyder inte mkt annat än jag vill ha en stadig kuk till att visa mig vägen.

detta är den enda rätta tråden
låt städare jobba lite

hoppas han bannlyser alla 2d bögar och andra avskräden favä

vi ska hänga och dricka på fredag

Jag undrade om det var någon historia bakom det, eller helt enkelt bara varför det var påhitt

jaha, men det finns säkert brudar som inte vill ha snubbar som kletar ner också! äh det är kanske inte min grej men jag lovar dig det finns!