/nederdraad/

avond gelegen editie

Other urls found in this thread:

npo.nl/het-filosofisch-kwintet/09-07-2017/VPWON_1275845
nl.wikipedia.org/wiki/Dood_door_schuld
bachelorstudies.com/Bachelor-in-Journalism-taught-in-FRENCH/France/ESJ-Paris-École-Supérieure-de-Journalisme/
nl.wikipedia.org/wiki/Catharina-Amalia_der_Nederlanden
twitter.com/NSFWRedditGif

het is draad kankernerd

eerste voor bistool

...

>de maagd-draad
>de Chad-kabel

nog steeds comfy

loer mear

npo.nl/het-filosofisch-kwintet/09-07-2017/VPWON_1275845

E R G sterke over waarheid en feiten. Een idioot dacht zelfs dat de waarheid en feiten echt bestonden.

Je weet niet eens de Nederlandse versie van "Chad", ga lekker weg joh nieuwflikker.

>woensdagavond
>morgenvroeg rond 7 uur de deur uit
>open net m'n 7e biertje
tja

...

Ik neuk je de moeder met je kutzomer.

winteranon is agressief en niet comfy

Wat moet ik nou kijken?

Doki Doki Literatuur club

nl.wikipedia.org/wiki/Dood_door_schuld

>Een man weigert zijn handen te wassen voor hij zijn pasgeboren baby vasthoudt. De baby wordt besmet met het herpes-virus (koortslip), krijgt hersenvliesontsteking en sterft.

Echt waar, hoe kom je op zo'n voorbeeld?

...

T. Dirk Lulkanon

Wat zei je?

Geen Jijs meer voor jou

>
vertrouw de valse herders niet, ik ben de enige winteranon en ik ben NIET agressief

gelukkig

>geen (Jij)s
dan maar doordrinken tot de dood erop volgt

er is niks /comfy/ aan andere mensen uitschelden, laat ze in hun waarde-winteranon

@81007586
Jouw hart is zo warm als de winter

welke studie moet ik voor gaan (n&t) anons?

Er is helemaal niks /comfy/. Het is /knus/

dit

/komfie/-mening

Sociologie.

genderstudies

biemelogie

homo

Economie, lekkere wijven zijn daar.

minderjarig?

Lekkerste meid die ik ken doet psychologie en die heeft echt mooie meiden als studiegenoten.

Krijg gewoon een harde van over die meid denken.

lekkerste meid van de middelbare ging ook psychologie doen, interessant.

ik gebruik comfy omdat mensen daar meer bekend mee zijn, gebruikte eerst altijd /knus/ maar dat kreeg minder aandacht, /komfie/ kan op zich ook maar slaat nergens op. Zal wel weer terug gaan op /knus/

>op mesjes vallen
??

Als niet alle homo's aids zouden hebben dan zou ik ook mijn kontje verkopen voor geld.

Het feit dat mensen meer bekend zijn met comfy dan met knus is een zorgzaam feit, wat dus juist zou moeten leiden tot het gebruik van het /knus/ in de nederdraad

/komfie/

Jurisprudentie. Mensen doen elke dag domme dingen dus er is genoeg.

bachelorstudies.com/Bachelor-in-Journalism-taught-in-FRENCH/France/ESJ-Paris-École-Supérieure-de-Journalisme/

koffie drink je maar in je eigen tijd

het is /komfie/

letterlijk vertaalnieuwflikkers opgekankerd uit mijn kankerdraad.

>
Kijk dan, dit is hoe /komfie/ mensen zijn, agressief, vijandig en gewoon naar. Wat is hier nou weer "/komfie/"(/knus/) aan? Je doet het niet goed meneer.-winteranon

kankerkomfie

Vraag iemand die zijn buren net weer gepest heeft alles.

op welk huisnummer woon je?

idd ik zeg gewoon comfy boeie lol

>nederlanders zijn bekender met een engels woord dan met een nederlands woord
oef

>gebruikt /komfie/ terwijl het er eigenlijk tegen is
>claimt dat winter in Nederland niet /komfie/ is
>wil in één of ander kutgebouw wonen in een veel te grote kutstad zonder groen om /muh/ uitziet

Natuurlijk heeft deze pleb geen verstand van /komfie/.

126

Je kan toch ook gewoon je mondje verkopen?

What did you mean by this?

Wat nou?

>dvw dennis hals zo dun is dat je hem met één hand kan stikken

Dat is Afrikaans, een aan Nederlands verwante taal.

geen studentenhuis.

user hiermee kan hij naar de politie gaan

Moet je voorstellen hoe hij zou gillen terwijl zijn anus wordt opgerekt door 6 enorme negers.

ik leef gewoon in vrede, jij daarentegen leeft in constante vijandigheid en heeft het gevoel dat iedereen tegen hem is. Ik zit wel goed hier denk ik.

Mensen die comfy óf komfie zeggen zijn nieuwvrinden. Hier is geen ontkomen aan

Ik zit als sinds 2013 in de draad en gebruik gewoon komfie oetz
Bevecht me

Wish I understood Dutch desu. Seems like a hard language to learn. Then again I said the same about Danish.

hoeveel geld heb jij voor je baas verdiend?

Nee, want je kan zo'n woning nooit van je leven betalen.

Ik woon daarentegen binnenkort weer in /komfie/-winterlandschap, met /komfie/-pyama bestaande uit maar 1 kledingstuk, met /komfie/-industrieel kacheltje en natuur.ijk een /komfie/-videospelletje aan. Ik hoop dat het een combinatie wordt van heel nat, heel koud en veel wind. Zodat mensen die hun huis verlaten het extra kut hebben, zodat ik het juist nog méér /komfie/-krijg.

Waarom kom ik er nu pas achter dat onze prinses jarig was?

oh heeft onze koning eindelijk kinderen gekregen met een edele vrouw die de integriteit van onze natie garandeerd.

Waar heb jij het over landverrader?
Terug naar Frankrijk met jou vieze republikein.

grappig want mensen die echt knus zijn maken zich geen zorgen over of andere mensen zich kut voelen of niet, die zijn gewoon bezig met comfortabel. Daarbovenop heb je het ook nog eens tegen winteranon, die hoge wolkenkrabber appartementen lijken mij echt extreem /knus/ weet niet waarom je zo pessimistisch bent en zo hard haat maar het is niet goed voor je.

Dan ben je gewoon een sukkel

paal prinses

Ik ben niet tegen de koning oelewapper.

De monarchie is erg /komfie/. Krijg er ware gevoelens bij. Ik hou van verbinden en de Nederlandse soevereiniteit. Ik ben een heel sociaal persoon.

>de Nederlandse soevereiniteit
Je bent zo'n 80 jaar te laat.

hier ga ik even op jossen
dankje anoniempje

...

Ik was lekker sjippies aan het eten en toen kwam mijn broer naar beneden dus nu ben ik naar boven gevlucht :(

ikdv
Zo irritant als je een film ofzo aan het kijken bent

Die kijk ik altijd achter mijn schootbovenkant dus daar heb ik geen last van, maar ik wil gewoon alleen zijn in een kamer.

Het is veel fijner om films te kijken op een 50 insj scherm oetz

ik heb daartoe dan ook een grote tv in mijn kamer zodat ik daar niet voor naar de huiskamer hoef.

Wij hebben nog een beeldbuis omdat mijn ouders gierig zijn (maar wel elk jaar vier keer op vakantie gaan). Vandaar is mijn schootbovenkantscherm het beste dat ik heb

een klein scherm van dichtbij is soms net zo groot als een groot scherm van veraf

>(maar wel elk jaar vier keer op vakantie gaan).

Naar de camping zeker

Ik wil hem in het echt wel horen kreunen.
Martijn hoe klinken zijn kreuntjes?

Doen jullie nou alsof, of zijn jullie serieus? Want ik weet niet wat ik zieliger vind

nee man centerparks

Meestal een keer naar Amerika met zijn viertjes, en dan doen ze nog drie steden per jaar.

>jaloers zijn op dennis

ik heb zo mijn fantasieën

>dvw je bijna twee handen niet om je nek krijgt en zowat vergeet dat er slanke meisjes zijn waarbij 1 hand al om hun nek past.

>dik zijn
>kleine handen hebben
ja, het beeld wordt wel bevestigd.

waarom is zij kroonprinses? zou dr doen trouwens

hij heeft wel een lekkere dunne nek en polsen

Omdat ze de oudste dochter is

en deze dan? nl.wikipedia.org/wiki/Catharina-Amalia_der_Nederlanden

We hebben 2 Koningshuizen.

stuur meer Dennis afbeeldingen

zeldzame Dennis oetz.
Maar ik ben gewoon een sociaal persoon.