/Norgetråden/

Fordi de har store sorte kuker, i motsetning til nordmenns små hvite tissefanter.

Merkelig. Hvordan forventer de at du skal komme i kontakt med potensielle arbeidsgivere da? Hva med internett, det mener jeg å ha lest er blitt erklært som essensielt.

Internett får jeg "ved å bruke datamaskinene i lokalet vårt"

Har ikke internett vært inkludert i leia så tror jeg virkelig de ikke har betalt for den heller.

liker den nye sjampoen jeg har kjopt fåvæ

>innså nå nettopp at jeg ikke har råd til internett og mobilabonnement hvis jeg skal spise mat
Du får spise ris da, og starte med söppelkassedykking. Finnes også matsentraler som gir bort mat til fattigfolk. Skal mye til for å sulte i den vestlige verden fåvæ. Om du spiser for 40,- dagen har du fortsatt igjen 800,- du kan bruke på mobil og Internett.

Ikke rart at folk ikke kommer seg ut i jobb hvis dette er vanlig praksis. De kunne betalt ganske mange abonnementer for besparelsen bare en ekstra person i jobb kunne gitt dem.

Nede på stasjonen
tidlig en morgen
står alle togene
pent på rad.

Mannen på lokomotivet
sveiver i et håndtak
tut tut tut
toget går.

Får jo ikke dekt transport heller, så er jo stuck i bygda uten noen sjangs til å komme meg fra A - B
og siden de kuttet 1000kr fra livsoppholdet mitt, vel, da får jeg hvertfall ikke råd til å reise.

Vurderer å sporre farfar om han kan "sponse" bil på meg til 10-15.000

>40,- dagen

haha... fy faen... så jeg må gå sulten i over en uke hvis jeg skal ha en peppes i helgen

ike vare så kravstor og rasist, jai trenge penga til min storfamilie! mine 5 kåne være gravid igjen! å mine 15 fetter trenge leilighet og biler