Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19830628
twitter.com/SFWRedditImages

jag på bilden

Hoppas alla är röstar NMR2018. Ni är väl inte...
Sverigefientliga?

hatar 2dare

...

Kommer jag vara välkommen

industrialismen förstörde alla länder.

Du är både Sverigefientlig och "Skånefientlig" om du bor utomlands

Det förstörde endast länderna i väst, kolonialismen förstörde resterande av världen.

RIKTIG TRÅD HÄR

den här var först tyvärr

balkanisering när

haha aa

pizza eller kinesmat?

Ja, för NMR är bara ett verktyg för att få lite fason på landet, tänk paniken om de skulle komma in i riksdagen. Kommer ni ihåg när SD kom in, och typ varje val efter SD dubblerats varje gång? Ängslan hos politikerna är påtaglig bara av DEM, och det ger stor humor varje val, tänk bara om NMR skulle komma in i riksdagen, även om man är vänster så är det ju värt att rösta på dem bara för humorvärdet.

Iaf, min poäng är att NMR kommer aldrig någonsin styra Sverige, de är alldeles för extrema, men om de kommer in i riksdagen så för det vår kommande regering i en mindre extrem riktning ändå, för just nu är den extrem åt andra hållet (och vänsterhållet är farligare för det leder till att Sverige blir en Shariastat eller i bästa fall Brasilien, ett land utan ett folk).

Fuck you, den ser bögig ut.

Nu.

Jag tror nog att NMR accepterar assimilerade Ryssar fast jag är inte säker

Acceptera faktum, livet var bättre innan teknologin dök upp.

Den enda anledning varför du ens är positivt inlagd till teknologi är för njutningens skull.

>Fuck you

Jag accepterar det, jag håller bara inte med om kolonialism biten

På vilket sätt var livet bättre? Människan hade det riktigt jävligt fram till 1900-talet

Vi kan kolla, står på deras hemsida

>"Alltså ser vi att större delen av ursprungsfolken i den s.k. västerländska världen skulle få stanna kvar i Norden med fulla medborgerliga rättigheter oavsett när de kom in i landet"

Ryssar = får stanna enligt NMR

Att den vita mannen introducerade industrialism i länder mot invånarnas vilja för sin egna vinning?

Berätta hur detta är en felaktig tes.

Ingen icke-vit koloni har industrialiserats under vitt styre

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19830628

Ok, ska säga det på ditt språk

>JALLA JA KNOLLA DIN MAMMA ABOUUUUUUUUUUUU *diverse apljud*

>Skoja bara, vet att du proxybögar

Libbe, hur raggar man arabiska tjejer?

Tänk att vara romare/amerikansk slavägare och kunna knulla dina slavar hejvilt. Hade inte det varit något?

>Kommer ni ihåg när SD kom in, och typ varje val efter SD dubblerats varje gång?
Du menar det enda valet som varit efter att de kommit in?

Mitt ansikte när jag inte är vit och bor i Sverige

Pizza är nog mer mat för pengarna.

>västerländska världen
Är Ryssland verkligen västerländskt?

Man tar en pistol, sätter den i munnen och trycker av

>Leva i en tid där man hade mening.
>Leva i en tid av total mörker när det gäller kunskap
>Leva i en tid där dagen var viktig
>Leva i en tid där människan var en del av naturen

Du kan själv dra paralleller mellan gårdagen som jag gav till dig och nutiden som du lever i.

Mycket pekar på att de kommer fördubbla deras siffror igen nästa år

Jo men det kan rika i princip göra idag också och utan att behöva se sina nära och kära dö innan 40

Varför skulle knullande göra frånvaron av allt annat drägligt?
Nej, men de ryska rublerna på nmr kontona säger ja.

man kan leva så nu, det är bara att du väljer att sitta och surfa internet varje dag

... ja.

>Nej, men de ryska rublerna på nmr kontona säger ja.

25% tror jag när jag ser det men en ökning får de garanterat och 16% borde de kunna räkna med även vid ett dåligt val.

>skriver engelska oironiskt
>kan inte gröntexta
Lurpassa eller knulla av tillbaka till sweddit.
Man gör det inte.
Och du frågar fel person om det.

Felaktigt, tiden tickar på oavsett om individen är villig att acceptera det.

Det är väl ingen som stoppar dig från att köpa en gård och bli lantbrukare som alla var förr?

Den skapades på sidan 9 och är därför ogiltig.
Den första giltiga tråden är , den här skapades av killen som har försökt forcera "anti homo och sötbrevs upplagan"

Är du gul asiat så får du stanna med för mig, annars måste du hem/till dina föräldrars hem/till dina mor/farföräldrars hem.

Tror de helt enkelt menar 'vita' med allt det där.

>den här skapades av killen som har försökt forcera "anti homo och sötbrevs upplagan"
Det är nog mer troligt att det är han som har gjort denna tråden

Dö-innan-40 är ett meme. De som överlevde barndomen levde ungefär lika länge som idag, eller tja, inte till skröplig ligga-på-sjukhuset-med-dropp ålder, men 60-något.

Det är ju det jag säger.

Vad gör du med teknologin idag? Du spelar spel, kollar på tv och läser på nätet.

Om du var en slavägare hade du spelat brädspel (schack osv), kollat på teater, läst böcker OCH knullat dina negerslavar i alla hål när du vill.

>elitism av att vara 'bra' på Sup Forums-etikett

Sannerligen något att vara stolt över

han har inget annat

Varför skulle vi vilja ha en bögtråd? Här är en söt hamburgerdödare för att förstärka att detta är sötbrevstråden

>Av undersökningar av skelett som påträffades vid utgrävningen av begravningsplatsen på Helgeandsholmen i Stockholm framgår att medellivslängden för vuxna män under senmedeltiden låg på omkring 45 år, för kvinnor på 42.

Hur många tror du hade slavar? Och räknas inte slavar som folk från förr?

Ja, men det är väl MED döda barn? Barnadödligheten fuckade verkligen upp statistiken.

>måste uppdatera overwatch för att avinstallera det

häng dig

Många negerslavar hade det riktigt jävla tufft och bestraffades hårt för minsta lilla, jag tror inte att jag hade klarat av att se sånt

Finns det något tröttsammare jagjag än att skrika nbög åt någon i tråden?
Wow, du är mer mindre misslyckad än jag därför ska jag påminna dig om det istället för att förbättra min egna situation.

>Om vi även räknar med de döda barnen i statistiken sjunker de manliga stockholmarnas medellivslängd till 34 år, de kvinnligas till 29.

Inte negerslavar, nej.

>Du spelar spel, kollar på tv och läser på nätet.
Ja, jag håller mig även varm, slipper svält och sjukdomar t.ex. Knappast något jag vill byta bort för att knulla några slavar i röven.

Du svarade inte på första frågan

Det är väl som att vara hipster. Att vara unik och skilja sig från massan

Gulligt ju favä.

Stormbögar vad tycker ni?

OK DÅ

Låter som en bra film.

Jag ger upp med matten favä, vad kan man bli som inte kräver att man löser 1 miljon artificiella hinder en dator kunde löst på en sekund?

Nya Sverige, måste anlita beväpnade securitasvakter innan du håller kräftskiva med släkten. DÖDA MIG

>vara vänsterslödder
>börja kalla nmr nordiska kompaniet
>kastar skit på både kapitalet och nassarna
revolutionen är här

Det känns som att slutspelet med att vara sann icke-nbög är att inte ha någon personlighet, intressen, jobb, vänner och bo hemma mm.
Patetiskt favä, man måste nog frivilligt sjunka så lågt i ett land som Sverige.

>mamma berättar om något sexistiskt gymnasium och försöker konvertera mig till feminist

Vad ser ni på bilden?

Låter nästan påhittat, men jag skulle inte vara det minsta förvånad.

>le grodbrevare bor hos mammsen
förvånande lol....

>städaren gör ingenting åt ogiltiga trådar
fy fan, kommer sluta som /balt/

Både en anka och en kanin

>mamma berättar om något sexistiskt gymnasium
haha läste om det i morse på Ansiktsboken

skaffa ett liv...

En hare eller en anka

Han gav upp på sverigetråden.

Det finns inget som heter "ogiltlig tråd" ditt mongo, det är först till kvarn

din mamma

punkt punkt punkt

HELL SEGER

cringe

Vad ska man bjuda en tjej på till kaffet?

kuk

negerboll

Glömde köpa kaffe

>säger lol oironiskt
>bor inte hos mamsen

negerboll eller kanelbulle

NMR är en vänsterkonspiration

Hennes kompis kommer också, tror inte den räcker till två.
Tänkvärt.

inget fel med lol

Två negerbollar och se till att säga två negerbollar så högt du kan.

Ibland vill de att man säger "kongokulor", hur nu det är bättre