/norgetråden/

russisksotnosjv-utgaven
forrige:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/to-menn-domt-for-voldtekt-av-13-aringer-i-grimstad/68825938
youtube.com/watch?v=U4CaSgYD5qA
s21.pixxxels.org/dozcnbyif/3aff02ca38efe68b5e324d0d7d66d48e.jpg
youtube.com/watch?v=C_G3v9CUCfg
youtube.com/watch?v=rNfKm-HErjE
twitter.com/NSFWRedditGif

For Norway!

...

si hei da

For de jordnære

How do I get a Norwegian gf?

ikke svar utlendinger

*slipper mikrofonen*
takk for meg

Nesen vet

Nei, får vel helst berre la det vere.

Brestanda boga,
brinnanda loga,
gínanda ulfi,
galanda krǫ́ku,
rýtanda svíni,
rotlausum viði,
vaxanda vági,
vellanda katli,

fljúganda flęini,
ísi ęinnættum,
ormi hringlęgnum,
brúðar bęðmǫ́lum,
eða brotnu sverði,
bjarnar lęiki,
eða barni konungs,

sjúkum kafli,
sjalfráða þræli,
vǫlu vilmæli,
val nýfęldum.

Mitä helvettiä sinä kerroit sinusta, likaisesta hyvinvointiopettajastasi? Vannon, menin ulos parhaaksi pentueen sosiologian opintoja Oslon yliopistossa, ja olen ollut mukana lukuisissa peitellyn kanteita BI opiskelijoita, ja minulla on yli 300 opintopistettä vain tieteidenvälistä kjonnsstudier. Minut on koulutettu poistamaan kapitalismia ja olen Bjornien kostea vaalikampanja. Olet vain toinen valkoinen heteroseksuaalinen mies minulle. Minä faenmeg gruse sinulle presisjonsmegmeger jollaista et ole koskaan ennen nähnyt maan päällä, sanani. Kun kirjoitan tätä olen yhteyttä minun verkko vallankumouksellinen toverit ja ilman huoltajaa olevan alaikäisen turvapaikanhakijan Norjasta ja verolainsäädännön kirjataan juuri nyt, joten varaudu myrsky, sinun äärioikeistolainen pieni mato. Myrsky, joka poistaa hurskaavan pikkuisen juttun, jota kutsut onni. Olette rakas, kapitalistinen viini. Voin perustaa poliittisissa keskusteluissa missä ja milloin tahansa, ja se voi verottaa tuloja 700 eri tavoin, ja se on vain omin käsin. En vain korkeasti koulutettuja sekä aseistettu ja aseeton vallankumous, mutta on myös pääsy koko arsenaali palvella ihmisiä, ja aion hyödyntää sitä kuivata kurja poliitikko fanned pois demokraattisesta tasavallasta Norjan, senkin paska. Jos olisit tiennyt, mihin kommunistiseen rangaistukseen sinä ja "fiksu" kommenttisi antavat sinulle, saatat olla hiljaa. Mutta et saanut sitä, ja nyt maksat ylimmän veron, idiootti. Aion juoda kommunismi-megmegs ympäri sinua, ja sinä hukutat niihin.

et...

ei saa peittää!!!!!

Kanskje jeg skal bli hærforer og invadere Russland?

fy faen...

IKKE TRO DU SLIPPER UNNA ANONSEN!

Jeg husker at du brevet om et brev du fikk fra politiet som du ikke torde å åpne. Du skulle åpne det for en time siden. BREV INNHOLD. NÅ!!

yksävëtta koitalëite poilokka toistavänen leika tërkaturkaveksatitüksavänenytsoväkenen

då tek eg kvelden
me talast i morgon

jeg fikk brev fra politiet i fjor en gang, fortalte dere men ingen brydde seg.
men men.
bare noe jeg husket nå.

Hva sa de da?

Og hva skjedde med han anonsen som sa noe sånn som "fy faen jeg fucka opp noe så jævlig opp. politiet er på döra nå"

Kan ikke huske at vi fikk noe svar på hva som skjedde

han döde

Jaja da så

gjer så vel å drǿyme ein god draum i natt, user

Innafor å synes at menneskeheten er en gjeng med drittsekker, i alle sine former?

hvem stod det i brevet?

jeg...

Nei

snart ett år siden nå gutta...
gidameg som tida flyr

*tar deg på låret*

Hvis du er 14 år, ja.

har du hört hvordan de regressive planlegger å feire?
På jubileumet skal de gå ut på gaten i grupper og skrike. akkurat som de gjorde på innsettelsen hans

Nå må dere ikke mobbe Zydrunanon mens han ikke er her. Sannsynligvis er han tilbake denne helga.

VOLDTEKT!!!

*mobber Zyddanon*

>dfn bodd hjemme hos mamma hele året

>de regressive
Kan ikke dere fjortiser stikke tilbake til Sup Forums eller reddit?

Huff,
skjenner livet mitt er mye nå.

Er ikke bare bare å være universitets student og jobbe samtidig.

Jaja

Hva skal jeg kalle dem da?
Hvilket uttrykk funker bedre uten å si noe slikt som "liberal", som også inkluderer folk som ikke er så dustete at de bare går ut på gata for å skrike?

Fy FAEN kan det ikke bli lördag snart???

jeg vil TRENE FOR FAEN

Hovedpoenget er at jeg syns du skal pelle deg tilbake til Sup Forums eller reddit.

"sosialist" fungerer helt fint som et bredt samlebegrep for venstresida i Norge.
burde egentlig også fungere i USA, men der tror de jo at sosialisme er "liberalt". trist

Merkelig hvordan du sier dette nå som jeg sier noe som kritiserer nåværende politikkultur, men det er nasser i tråden hele tiden, og hver gang jeg kritiserer dem blir jeg bare fortalt at jeg ikke forstår noenting

Dere har null peiling på politikk begge to, bare å legge seg.

fint brev user, men du mangler et... ja, du vet.

/norgetråden/ er en nasjonalsosialistisk tråd. du kan pelle deg tilbake til tumblr fåvæ!

Dette er nå en nasjonalsosialistisk tråd. Si noe fint om Adolf Hitler og nasjonalsosialismen.

Tråden er jo til ære for han og de stygge damene hans.

>et sekund fra hverandre
HEILMIND

Kanskje jeg skal finne meg en jv og sette unge på henne

Innafor å

*mobb mobb*

natta ""dult""

Gi deg, det er slemt å mobbe stygge folk.

dagbladet.no/nyheter/to-menn-domt-for-voldtekt-av-13-aringer-i-grimstad/68825938

>De to domte er opprinnelig fra et land i Afrika, men har bodd i Norge siden 2014.

Fuck Listhaug rasissthore og fuck Norge

Wallah brödre

"nyheter"

youtube.com/watch?v=U4CaSgYD5qA

Jeg ber om et oyeblikks stillhet i tråden. La oss reflektere. La oss be.

Hvorofor ikke breve noe fint om ny-nordmenn i stedet? Kanskje noen har startet en ny kebabsjappe eller kanskje noen har giftet seg med sins femte kone f.eks

får vell ta meg sammen jeg da

kanskje jeg skal kjope meg en caps

s21.pixxxels.org/dozcnbyif/3aff02ca38efe68b5e324d0d7d66d48e.jpg

det er faktisk ingenting fint å si

kanskje du skal åpne bildefilen din i et redigeringsprogram og fikse den irriterende hvite flekken under det ene öyet?

hvemforslik er det å leve med autisme?

demfordit at jeg ikke föler jeg noensinne passer inn!

Og du da?

nå var det stille i fjoset...

hva gjǿr dere på?

tror jeg skal lese litt

youtube.com/watch?v=C_G3v9CUCfg

Drite

youtube.com/watch?v=rNfKm-HErjE

tar vell å sier hei jeg da

dod over amrikka!!!

dette desu

...

STÅ OPP
STÅ OPP
STÅ OPP

SLIPP BOMBESKALLET

hva skjer, andre nordmenn

Tenker litt på om jeg skal legge meg nå egentlig..

...

>Tenker litt på om jeg skal legge meg nå egentlig..
sovn er for de svake, bror.
bære gjennom den

gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng gukke gjeng

Tenker jeg blir en rullende stein når jeg får meg unger. Der jeg legger hatten min blir mitt hjem tenker jeg.

får vell sove litt jeg da

Kanskje jeg skal bli rullestolmann

Det finnes vel kvinnelige utgaver av Rullestolanon, som tenner på funksjonshemmede karer?

Nei vet du, det tviler jeg sterkt på, kvinner lider sjeldent av psykoseksuell dysfunksjon på samme måte som menn.

>stor fest imorra
>er snydens nå
>satt og drakk med noen jeg arrangerer festen med
>folte smått bonding
foles bra mann

1) Heng deg.
2) Jævla normalhomse.

ja ja...
da prǿver vi å drikke oss selv til dǿde i helgen igjen gutta

Nattadult

trenger..nautkroner..

har det ikke så greit egentlig

>kjopte en flaske drittwhiskey
>skulle bare ha et par glass
>nå har jeg drukket 3/4 av flasken og spiller triste låter fra da jeg var 16 om igjen og om igjen
jaja

you're a weird looking norway...

Er det vanlig å bare ha hvite hår på pungen?

>kjopte en flaske drittwhiskey
>skulle bare ha et par glass
>nå har jeg drukket 3/4 av flasken

meg men hele flasken og en flaske vin

Er det sånn at nordmenn har alkisgener sånn som russerene og finnene? Gir det egentlig mening at vi har så hoy skatt på alkohol (sånn at vi ikke drikker oss i hjel)?

Vi er jo verdens ulykkeligste land. Jeg vet hvertfall jeg er Norges ulykkeligste mann.
Yo yo check it out!

menne...

>snart hele flasken nede
Fy faen

gomler i meg en guleböy
slurker i meg en sukkerfri redbull