/mämmi/

Eesti painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TAN9ahGEaI0
youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw
vauva.fi/keskustelu/3010270/karvaiset-naiset?changed=1509262478
youtube.com/watch?v=jj3xoOtH-6w
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa loli

Mikä nyymejä oispattaa näin sunnuntai aamusta?

*töhöttää uuteen lankaan*

Oispa Reimu.

oispa kaljaa

Käyn paskalla.

aika hot

Kuinka monta tasottavaa haen?

nii paljo ku vantaalta löytyy

Aika alkoholimyrkys.

Tulin paskalta. Tilannehan oli se että jonkun aikaa aamukahvin jälkeen alkoi paskattaa aika huolella ja semmonen fiilis oli että ripulihan sieltä pukkaa kun persvako alko hikoileen siihen malliin. Istuttuani pytylle en kuitenkaan saanut tikistettyä ulos kuin pikkiriikkisen pipanan. Siinäpä se. Pitäis varmaan alkaa taas juomaan alkoholia, meinaan krapulassa paska lentää taatusti.

Voisinpa maistaa sun kakkaa. :3

Minulla on erektio.

Itelläki oli tos aikasemmin. En kyl oo runkannu moneen viikkoon. Ei kiinnosta toi homma enää, aattelin lopettaa sen kokonaan.

Mitä kakkimistyyliä käytit?

Paska lanka. Ryhdistäytyää.

oon menossa just paskalle, rollaan
toivottavasti tulee 5

how do I get a finnish gf?

how do I get an american gf?

Kohta alkaa muuten no fap november. Olkaa valmiina.

t. bro science pro

Kohta saa alkomahoolia kaupasta!

*nappaa nyymin lusikkaan*

vituiks meni jo kättelyssä

VOEHAH HEVOV VITTU

ssppuurrddoo ssppaarrddee ffeellooww ffiinnss

tteerrvveeiissiinn. uussaa

myy aapooloogiiees buut my diiaaleetiic oof fiiniish iis oobsooleetee buut peerhaaps yoouu caan uundeerstaand mee noow

>doesnt speak anything but english in the US

8

Mulla tulee nothing but black metal november mut en oo kyl runkkaamassa muutenkaan joten laitetaan sekin. Movemberiin en ryhdy kun ei parta kasva sitten yhtään.

>stk on epäironisesti olemassa aivokaisia jotka käyttävät muuta tyyliä kuin 3,4, 5, 7, 8, 9 tai 0

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

>speaking English
>in the US
overrated meme

youtube.com/watch?v=TAN9ahGEaI0

minne kaikki mannet on kadonnu? Ei näy riihimäel ainakaa
youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw
neku o nii mukavaa kansaa

...

lol

Ai mustalaiset vai? Kyllähän niitä viälä näkkyy.

poistu joskus kämpästä, ne on siellä ulkona

Näin eilen tosi nätin mannen. Oispa mannerönttönen.

se on jännä ku matut tuli nii mannet ei vaikuta enää nii pahalt

eeeeeiii.. en.. älää.. joka päivä käyn pihalla kävellen kaupas ja muual

Mitä vikaa manneissa? Mun mielestä ihan mukavaa ja rehtiä porukkaa.

Onko nyymeillä puurot ja vellit sekaisin?

joo romani manne sama
täähä se ois

Viikonlopun saldo: unohdin avaimet sisään, hain blackout kännissä lisää kaljaa jota en muista hakeeneeni, kaadoin bisseä lattialle. Mites muilla?

Vittu aina kun nään jonkun raa'an kuvan netissä jostain ruumiista tai jostain niin ensimmäinen ajatus on aina että "ei vittu, toi tulee kyllä jonain päivänä olemaan minä"
Oon aika varma että en kyl tuu kuolemaan mitenkään rauhallisesti vaikka just nyt vietän rauhallista elämää, mulla on nimittäin niin vitun paska tuuri kaikissa asioissa että todennäköisesti tuun joskus vaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan ja mun pääni leikataan irti jossain pakettiautossa..

Mulla ei tapahtunut mitään noista jutuista

Mä oon taas melko vakuuttunut et kuolen johonkin diagnosoimatta jääneeseen peräsuolen syöpään hyvin kivullisesti 39v.

Elä nyt niiku ne kiinalaiset ja usko Jumalaan. Muuten, sielt löytyy hyvä video liveleak mis jätkä kuolee juoksuhiekkaan

Tein pizzaa

Oispa nyymi jonka kanssa paritella

what in tengri's name....

you folks are weird and probably eat people too. bye.

Ei vittu toi juoksuhiekkavideo oli kuumottava.
Vaikka se kuoli ihan loppusekunneilla niin hirvein kohta oli just ne vikat sekunnit kun huomaa siitä hiekasta että se ei hengitä enää vaan alkoi tukehtumaan siihen hiekkaan.

linkkiä

luin ton ohimennen jotain kolme kertaa "Oispa nyymi jonka kanssa pelailla"

Aika hyvin vitun painos jo.

Nyymi, sä olet niin lämmin..

Vittu ei oo mitöän parempaa kun olla sunnuntai-aamuna korjaavassa nousugänässä. Oispa ruokaa

Vitun hyvä*

Oispa nyymi jonka kanssa syleillä.

googleen vaa liveleak quicksand death, sielt tulee heti ekana darwin award jtn. Joo teki mieli painaa pois moneen kertaa

Haluan vain tuntea toisen nyymin lämmön samalla kun me hyväillään toisiamme ja hierotaan kehojamme yhteen.
Voitko ees kuvitella kuinka ihanaa se ois? Semmone silee ihana nyymi, tunnette toistenne kuuman hengityksen..

Kommenteissa kerrotaan, että sama äijä tekee noita videoita paljonkin. Eli fake and gay.

vauva.fi/keskustelu/3010270/karvaiset-naiset?changed=1509262478

No hyi saatana. Homoksihan tässä tulee.

Miks aina ku yritän mennä liveleakkiin kirjotan vahingossa "liveleka.com"

>stk oon täysin karvaton posliini ja poju
Oispa nyymi.

koska miehet eivät ole karvaisia?

Mitä mieltä nyymit on nyymien välisestä rakkaudesta?

mielestäni aika homoa

pelasin system shock 2 kun se on semmonen kulttiklassikko
pakko sanoa että oli aika paska

Ei vittu, löysin just hyvän tavanl mil parantaa darra jota saa lähikaupasta. ALKOHOLI

Kiitos!

Ykkönen parempi

Miks warcraft 3 on paras peli?

juuh

Vittu olisin oikeesti halunnut hakea jotain pikaruokaa kun ei melkein ikinä tule sitä syötyä mutta eihän noi paskalafkat aukee kun vasta kaheltatoista ja mulla on nälkä NYT

*hirttää itsensä*

Oon oikeeasti lihava. Ennen olin tosi hoikka ja sexy jäbä. Tätä se teettää kun mättää vaan roskaruokaa ja kaljaa eikä liiku yhtään.

läski

Hähää sami.

youtube.com/watch?v=jj3xoOtH-6w

Oonko ainut joka ei hirveesti pidä Diablo II:sta? En oo ikinä jaksanut pelata sitä kolmos vai nelos actia pidemmälle. Pitäis varmaan koittaa jollain muulla kun necromancerilla joskus

Diablo 2:sen multiplayer on god tier.

Niin ja Diablo 1 pitäis pelata kans joskus mut sitä ei taida saada oikein mistään nykyään

D1 on mun mielestä tosi kämänen vaik oonkin D2 fani.

>stk liian tyhmä pelatakseni mitään nykyajan FPSää monimutkaisempaa
Kukaan muu täällä samassa jamassa?
En pysty pelaamaan mitään strategiapelejä koska olen niin tyhmä verrattuna helpoimpaankin AI:hin, en osaa mikromanageroida lasta enkä paskaa, oli se sitten vuoropohjainen tai sitten RTS tai sitten joku vitun Deus Ex jossa on jotain skillejä ja jotain semmosta joita en osaa käyttää

hähää tyhmä

Ite en jaksa pelata fpssiä kun ne on niin tylsiä. Ainut joka meni joskus oli fearit

Demoni on epäironisesti mun sisällä. En oo rölli enkä hullu.

Muista pitää reikä rentona ettei satu mitään

Huomenta :3

Mua on alkanu epäilyttää ettei oispatus oo se tehokkain tapa saada nyymi

Oon huomannu että täällä on ainakin neljä nyymiä jotka oispattaa nyymiä.

Tapa ittes niin pääset taivaaseen ja saat 72 homoa

Nyt aloin yhtäkkiä miettimään tätä.
Mieti jos oikeasti päädyt taivaaseen ja saat valita 72 naista tai 72 miestä.
Jos otat ne naiset niin eikö siel olis ihan vitunmoinen draama jota ei pääse millään pakoon? Eli taivaasta tuli siis helvetti.
Mutta jos otat ne 72 miestä niin sitten siitä tulis semmonen veljeskunta jossa ei oo mitään draamaa, eli taivas pysyy taivaana.
Miks naisia on ees olemassa???

Mämmimiitti koska

>Mieti jos oikeasti päädyt taivaaseen
Mä pääsen Ankkalinnaan kun kuolen

Kristityt on väärässä

Oispa söpö karvaton nyymi polvisukissa, nappaisin lusikkaan

itsehän päädyn kensokyröön

>stk miittiin saapuu vain naisia, jotka kaikki luulivat saavansa munaa

Tää.