/norgetråden/

Nordlyssesong-utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=B_VccIbKwFI
vg.no/nyheter/utenriks/dame-i-rullestol-stoppet-nazimarsj/a/24174586/
p3.no/kroppskrigerne/
youtube.com/watch?v=yWXngRxXX-A
nrk.no/dokumentar/xl/kan-sexdukker-som-ser-ut-som-barn_-forhindre-overgrep_-1.13752193
unilad.co.uk/health/too-much-exercise-can-kill-white-men-scientists-find/
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

Gutta.

Foltes ut som om jeg nettopp passerte brennende glass gjennom endetarmen. Rævholet mitt svir fortsatt.

Hva skjer?

jodeparagraf

Ingen av dere som har noen argument i dag heller? Nei, det var det jeg trodde.

Var jeg for brutalt ærlig?

sjette for folketro

Han kan bare betale en psykolog hvis det skulle plage han, så han greier seg nok uansett

gi meg svensk sötnos-fv eller forsvinn

Hvis jeg skal ta å lære meg ett nytt språk og vil ha det på vitnemålet feks. Tsjekkisk, men det er ikke oppe på privatistweb sine sider og kan derved ikke ta å melde meg opp i eksamen, hvordan fungerer det? Kan jeg gjore det?

Du må gi meg en tykk norsk jv först

>Tsjekkisk

youtube.com/watch?v=B_VccIbKwFI

lær deg å skrive riktig norsk först du

her

slurker i meg litt kaffe mens jeg titter på rare ting to

Så den ferdig i går. Det er en maksimalt /komf/ serie fåvæ.

BRAVO TELENOR

vg.no/nyheter/utenriks/dame-i-rullestol-stoppet-nazimarsj/a/24174586/

Basert dame.

Slutt å spis utenlandsk mat.

Å dæven, Ulrikke Falch er sinna igjen!

p3.no/kroppskrigerne/

>General Fleischer

Trist

>det er dumt at folk ǿnsker å ha sunnere kropper istedenfor en ǿkende trend av overvekt i samfunnet vårt.

Jeg er egentlig ikke glad i noen av dere. Hater dere alle sammen.

>dama i rullestol får fjeset sensurert
>'nazistene' får ikke det
fikk meg virkelig til å tenke

Hater deg også

Gjor ikke det engang

Har absolutt ingenting som er 'sterk' mat eller noe slags fastfood eller noe heller

Hadde blitt bekymret hvis du var glad i oss fåvæ.

Selv når en ser bort fra overvektsbiten , så foler jeg folgende utsagn fra artikkelen blir litt for dumt

>Kvinnene er et objekt i mannens blikk, det er altså mannen som har bestemt hva som er flott, hva som er seksuelt, hva som er attraktivt for dem, hvordan hun skal se ut.


Så klart er det mannen som bestemmer hva som er attraktivt, det er han som skal stappe kuken inn i deg. Han må da få lov til å synes at noen damer er vakrere enn andre. Det betyr jo ikke at de andre blir automatisk behandlet dårligere av den grunn. Ingen kvinne kan komme til meg å si at de faktisk er vakre, det er jeg som bestemmer hva jeg synes. Dessuten tror jeg ikke akkurat det regner ned med kommentarer om at folk i denne tråden har vakre kropper. Tror allikevel mange her har nok selvinnsikt til å forstå hvorfor, og ikke legger skylden på det andre kjonn.

sopla tommer seg selv fåvæ
går hardest utover dem selv
skjont de er en byrde på velferdsstaten, men jeg er likeglad til det. venter egentlig bare på at systemet skal kollapse under sin egen vekt fåvæ

Også må vi ikke glemme at kvinner gjor akkurat det samme selv. Forskjellen er bare at menn ikke går full autismemodus over det.

Ja, helt enig med deg.

protester foran stortinget

Mye av dette er jo bare svada også. Det finnes jo menn der ute som liker alt fra kvinner som ser ut som pinnedyr, til landhvaler, så den ideen om at kvinner *må* konformere til hva enn storkulturen mener er er vakkert, er bare tullball uansett.

>Kaptein Ragnar Berg

Også trist

*utsletter tråden med et knappetrykk*

Dra til helvete. Sug pikken min.

Bokstavelig talt hvem?

Nei

hvem respons tror dere jeg hadde fått om jeg lagde en instagramkonto og postet lettkledde bilder av min spinkle og svake mannekropp?

Norsk general som påförte tyskerne sitt förste nederlag under andre verdenskrig. Ble senere sendt av myndighetene til Canada i en nedverdigende stilling og begikk selvmord.

Hvis du er flink å markedsfore det som kroppspositivitet hadde du kanskje fått litt feministfolgere

Ja, det finnes menn som liker det meste. For eksempel hvis jeg ser gjennom de fleste trådene på /gif/ eller Sup Forums eller noe annet, så synes jeg helt ærlig at ekstremt mange av dem har stygge ansikt. Når jeg da ser andre som brever svar, så er det jo åpenbart at de mener noe annet. Og det er helt greit, fordi ikke alle har de samme tankene om hva som ser bra ut.
Problemet deres er vel at de synes at alle menn (og kvinner, for den saks skyld) skal synes de er vakre selv om folk ikke nodvendigvis synes det.

Nå stotter jeg ikke at jenter går inn i full anoreksimodus, for det er ikke bare direkte usunt, men også generelt stygt. Problemet her er jo at det virker så ekstremt enten eller.

Tror ikke noen hadde brydd seg generelt. Du er jo tross alt ikke en kvinne.

Ingen hadde brydd seg.

Skulle onske jeg var en lettere overvektig kvinne sånn at jeg kunne blitt hyllet av hele verden for å være så STERK OG MODIG å legge ut bilde av valpefettet mitt.

har hun rett?

jeg er bare en mann

Nei, hun har ikke rett. Hvem som helst kan ikke være drittpen.

Liker heller ikke holdningen hennes om at du skal forandre verden når du ikke passer inn og ikke istedenfor forandre seg selv.

Hvem fjell?

>hun tror at skjönnhet er subjektivt

Alle er like

unntatt jeg
jeg er spesiell
og det må samfunnet godta
hvis ikke...

Sorfjelltinden i Troms

...

ooga booga hvor er alle rullestoljentene hen?

...

>det kan jo hvem som helst

ahahha ja det tenker hun kanskje når man har blitt fortalt at man er fin siden barndommen og ikke har noen problemer å snakke om

blir litt lei av sånne folk for å si det mildt

ny?

Hva synes jenter om å bo med mor når man er 21år?

Ville dere?

Tror ikke de tenker så mye om det når du kun er 21, særlig ikke hvis det har et formål, som å spare penger mens du studerer. Men når du når 25 så begynner det å bli rart.

>finne
nei

Nå skal jeg se stranger things sesong 2.

>Går til krig for å ta tilbake kvinnekroppen

Hahahahahaha, fy faen.

At du er en jævla taper med mindre du er kjekk eller er en av de kule kidsa som går på dop

Kanskje jeh skal gifte meg...

Ja

t. 25 år gammel jomfru

>*blokkerer din vei*

Gutta!
Bruk bare en settning på å forklare verden så godt dere kan

flytt deg!
jeg har et viktig ærend jeg må rekke

>Det er jodenes feil
Der

Fin, med ikke akkurat Istinden

Hitler gjorde noe galt

>Hitler gjorde noe galt
Ikke*

hvit er best ingen protest

...

Feller er homo

Idioten tapte og landet hans ble knust

Joa, men da får du heller skrive
>Hitler gjorde ikke alt rett

Hva tenker tråden om Ratzeputz?

eller du skrive det slik jeg skrev det

Nei

Feller er så sykt langt ifra å være homoseksuelt

Der tar du nok feil kompis

FORTELL MEG HVA SOM ER HOMOSEKSUELT MED AT EN MANN FJERNER ALT KROPPS HÅR OG TAR PÅ SEG SIN MORS SITT UNDERTǾY!?

penisen

Hva om penisen er av den feminine type?

Finnes ikke

youtube.com/watch?v=yWXngRxXX-A

ny eggkrig ute

eh... jo
er du imot vitenskap eller noe?

Ja, jeg er for gammel og dum til å forstå vitenskap

tenkte meg det
for hvis du ikke holder deg til fakta kan du bare holde deg unna diskusjoner

Kanskje jeg skal oppdatere faktaen tilbake til slik det var for du kom, det funket jo så fint

eg synes europa universalis iv e vanskelig eg då....

Nå blir dere anmeldt hele gjengen

nrk.no/dokumentar/xl/kan-sexdukker-som-ser-ut-som-barn_-forhindre-overgrep_-1.13752193

er ikke så vanskelig fåvæ, tar bare litt tid å sette seg inn i.

Styrkelöftanonsene på selvmordsvakt (og på kardiologisk avdeling)

Du er vel ikke sånn rasist da

kan hende det er en anal fissur som svir

kvenfor? om eg tör spyrje

unilad.co.uk/health/too-much-exercise-can-kill-white-men-scientists-find/

Du kommer inn i det, også blir det ganske greit deretter.