FUCKING BULLYS MUM

FUCKING BULLYS MUM
UPDATE NUMBER ? (I’ve lost count)

>Be Me
>Haven’t seen her since Saturday
>We texting but I’ve kept her at arms length for now
>Last night I was super horny so decided to pay her a visit unannounced
>She was very surprised to see me but more than happy to welcome me in
>Made out and she sucked my cock
>After I came in her mouth we sat and smoked a little
>She was horny and wanted to move things to the bedroom
>Only planned to get my dick sucked
>But told her I’d only fuck her if I could stick it in her ass
>She said not a chance
>We finished up soon after and I left
>I wasn’t 2min out the door when my phone rang
>It was her saying ok to anal if I came back
Jackpot
>U-Turn
>She brought me straight to her bedroom and striped me naked
>We fucked with her on top at first
>Then I told her to get on all fours on the floor
>She reluctantly did as she was told
>’Be gentle’ she said as I teased her ass
>’There’s lube in the top drawer’ she pleaded
>I went to fetch the lube and set up my phone To record
>I lubed her up
>Entered her slowly
>Then fucked her tight ass
>She was silent and frozen
>Eventually she began to get into it and began fingering herself and pushing back into me
>I came soon after while still in her ass
>I let her finish herself off as I teased her hole
>Then left
>I have all the footage I wanted now
>So time to plan my final plan
>Or maybe just keep fucking her when I’m bored

Attached: 2A724D4E-CEC4-4AE0-A353-F7AEBC878137.jpg (674x1272, 115K)

Other urls found in this thread:

erome.com/a/W3xw6f3f
youtube.com/watch?v=OKKSBHlxRdg

Post em

Editing

Here ya go

Attached: Fuck_You_Matt5.webm (360x614, 1.39M)

shit i remember seeint this a few weeks ago good job user remember to compile them in a imgur link or something

One step ahead of you
>>erome.com/a/W3xw6f3f

I feel sorry for the mom and her son, eventhough he bullied you. I know getting bullied is the worst, but I don't think doing all this will make you feel any better. Maybe even worse.

I just took a massive shit after not going for three days. As I pushed it out I got hard and almost came. Am I gay now?

this is how supervillans are made bruh i feel sorry for the future you

wtf

im super high and this was so hot thanks for the fap bro :)

I feel great, best I felt in years

Good fucking work,user. Glad you’re still out there making things right.
Are you going to pass these videos on to her son now?

Why sorry for me?

Because that guys a faggot

Not sure yet, 50/50 on what to do

lol Couldn't be more wrong
Fuck him and literally fuck his mum

Your welcome?

I'm truly glad for you. Still feel sorry for the others. Especially for the mother, since she didn't anything to you.

its not about her in any way

She sounds more than happy to have a young cock to play with. Not like OP is forcing her to do any of this

well she raised a shitty kid keep fucking her

I know, but how do you think she's gonna feel? Her son won't even want to talk to her anymore after this comes out.

Is there a way to anonymously send him the videos?
Maybe just burn that shit onto a dvd and put it in his mailbox. You should really get the mom hooked on hard drugs too.

True, she enjoys the sex. However when this comes out, she'll be devastated.

Maybe he shouldn’t have been such a faggot his whole fucking life and then people wouldn’t seek revenge on him for being such a goddamn faggot

He was a kid. Probably an insecure one for that matter.

This guy understands exactly how things should be

Attached: 41A783DD-A90D-439C-9151-D23373B074FF.gif (372x336, 732K)

Keep it classy and use her for years. Fuck the past shit. Think of the future dick joy you will have. Turned out better than expected.

If this was in freedom landed, Bully would be killed in mass shootings already and his mother would be in a worse state.

its ok if you bully me and make miserable it not about me its about your insecurities

Doesn’t excuse him from being a faggot

fuck that dont forget the past pump that bitch for every ass hair chad put in to his spurghettios

Found the bully guys

I meant her son was an insecure kid.

Nope, and I truly feel sorry for you. But this will make you feel worse.

Get a pic of her smoking weed and your cock together. That's the pic to post to the bully.

How so?

Sounds like a plan, but I think he’s well aware of his mums drug habits

OP, ausfag?

get her to do a line off your dick and send him that pic

More of her i'm fappin to her boobs

Can somebody post all her pics and vids here or on a vola ?

Can you please post more? She's really hot.

Can someone post the videos

OP I want to see you pumping her from behind like you've done before but take her tits out, let those amazing tits run free dude

Everything is here you retards

user, you not think if you show him this, that he might kill you?

Damn! If this is true, this is hot as fuck. I'm jack my fat cock of f to this big-titted MILF bitch and thinking about how fucking horny this story is making me. Are there links to past threads?

And do you have Kik or a way to message you and get to see more of her? If so, that'd be fucking great. Or if you have Kik, please message me at LittleHooptie and hook me up!

He is not russia so no

Anyone got all the previous updates?

Is he too much of a pussy to kill you?

Hey check this out

You fucking retard look up the thread. Jesus christ.. why is Sup Forums full of autistic degenerates.

>Retarded autistic degenerates*
Fixed that for you

Thx, user.

please keep going, propose to her and have his mom drop the ball on the little faggot, do you even realize the kind of position you're in.

Has she ever done anal before? Also how'd the anal go overall with her?

Why would you send the video anonymously? The whole point is him knowing who it is. The dumb bitch will probably fuck op even after he sends the video

OP what did bullyniggerfagmatt do to you

>Fuck_you_Matt5.webm

Attached: D97F00FF-82C5-4896-9940-A004375C9EA2.jpg (1226x2208, 1.14M)

How do you figure? He wont talk to his mom because she had sex? You know your mom had sex too, right?

OP needs to run a train on her and record it. Right now there really isn't that much revenge in this thread that pales from the norm.

Uhhh... You're telling me if one of your friends sent you videos of him plastering your moms face in cum, fucking her in the ass and seeing her tied to a bed with handcuffs wouldnt piss you off? This revenge is definitely not normal by any means.

Is this bully guy still an asshole? I mean, maybe he feel sorry about what he did as a Kid.

Awesome story in progress, I love the planning and general vibe so far.
Two things though :
1-fuck her and use her like a fucktoy, make her you cockslave, especially on a psuchologis level (one single video doesn't quite make it I find)
2-wouldn't it be better if the whole reveal/prestige thing at the end would unfold naturally, not with you bluntly sending evidence. And only know the full truth. (not) accidentally exposing her in a sense, tinder, swinger clubs...

Ehh...seems pretty normal sex to me. Gangbang would be much more demeaning though. It would probably make the bully an hero.

Nah, britfag
That could work
Added to the list
On the list
Possible, hopefully he to embarrassed to bring up his mothers sextape in conversation
I don’t want no junkie wife
She didn’t seem to like it, but it wasn’t her first time
6years of torment, physical and emotional. Beat me up, stole all my stuff, destroyed my stuff, catfished me then showed whole school my messages I was sending. It goes on and on.

Just know that you're kind of like walter white in this situation. You won.

>This revenge is too tame, he's not gang-raping the mom to death while 4 dudes stand above the gang rape pissing on everyone simultaneously

And for the blind motherfuckers
Here is the back story
>>erome.com/a/W3xw6f3f

Need friends for a gangbang
Sad face emoji

They're probably still too retarded to know what to do but props to trying to think ahead

Post pic of all three of you (You, Bully and Mom).

Gang bang her?

That ain’t happening

No gang to bang her with

Anons acting like this chick is a porn star. Most girls arent into group stuff like that you fucking retards.

He should befriend dude, build good relationship with him and then tell him man look at this chick I been boning like he didn’t know it was his mom

youtube.com/watch?v=OKKSBHlxRdg

>op talking to bully after he finds out

It's just one guy pushing the "gangbang" agenda and showing everyone the only thing he knows about sex and women is from all of the porn he watches.

The point is to push her beyond her limits and demean her body in ways that would cause the bully to an hero.

OP can always find some rando dudes to gangbang her. There is no shortageof dudes that would fuck a drugged up milf like her. I know I would take up the chance.

Run a train on her then dump her.

I can bring it up with her as an idea, but I highly doubt she will agree to it

Body writing? Something derogatory on her ass? "Im a whore with her asshole as the O?

Holy shit I just thought of the best idea ever, he catfished you right.
So catfish him back then when he asks for nudes send him pics of his mum with face cropped out.
Dude will be jerking to his own mother

I’ll add it to the list

That's where you have to tap deeper into your inner sociopath. Manipulate her into doing it. You've already experienced how powerful it feels to push her and manipulate her this far. You just have to keep pushing it further along.

Hmmm this could work, I like it. But I think he might be in a relationship

But I ain’t ending up in jail for rape if it all turns side ways

even better, IF he asks for nudes you can destroy his relationship

Worth a try, how I catfish him. Fake tinder and hop to match with him?

How would it be rape? You got her to consent.

Tinder will be to random you’ll need a more personal social media

not familiar with tinder, don't you have to set up a photo?
if not then tinder, kik ... idk what kinda dating-apps/chatting apps you use where you live

>made her get on the floor
>she's clearly on a bed
>the stories here are fiction

You've gotta get some real throatfucking. Like gagging, vomit throatfucking. If she let you fuck her in the ass, you can do this. She already let you be kinda rough but you gotta get some facial abuse level shit.

Attached: Screenshot_20191018-092316_Reddit.jpg (720x401, 168K)

even if they are fake....
best larping in a long time

if not op is the best delivering op in a long time ....

This is the fakest shit I've ever read on Sup Forums

>So time to plan my final plan
>Or maybe just keep fucking her when I’m bored
Nigga do you lurk in Sup Forums??
Now you have to show your videos to your old bully and tell him that he has to record a video of him eating his own shit. In case he doesn't want to do the thing, you'll put his mother's videos on pornhub.

Attached: 1472667765978.png (517x396, 273K)

This guys got the right idea. You should also make her drink your piss and get her into fisting.