Swedish thread (blattefri)

Swedish thread (blattefri)

Attached: index.jpg (300x168, 7K)

Other urls found in this thread:

nordfront.se/
twitter.com/SFWRedditGifs

SHUU KATT

>blattefri
Det är försent för sådant.

haru rätt i

Tar SD plats i regeringen 2022?

rösta inte på sd dom suger kuk nu

De har vikt ned sig på vissa områden, men vill man se en märkbar förändring i Sverige så är SD enda realistiska alternativet.

Vid det här laget så spelar det nog inte någon roll, sossarna har t.om börjar ändra sig och minska invandringen så politiken har redan skiftats till minskning. SD kommer knappast lyckas lösa alla problem som skapats, men de får min röst ändå, kanske de kommer med nånting vettigt.

jag är helvit men min syster har en turkpappa, får jag va med?

kommer inte va mycket förändring alls. blattarna lär ju vara kvar udner sds ledning

Hårdare straff och klassisk högerpolitik är något som de även driver. Jämför SD med motbjudande & liberala C eller S så är det enorma kontraster.

Non-Swede here. How is the weather there? Is it already a Frozen Hell? I was thinking of visiting Malmö or Stockholm

WHAT????? XXXXDDDDDD

nej om de inte kasta rut varenda latte så får de inte min röst. jag tänker rösta på afs eller nmr

It's freezing cold with barely any sun due to early dusks throughout this time of year. Can't dress up in shorts and light clothing sadly :(

-11C where i live, norhern sweden though. We got some snow but not much yet. I cant imagine southern cities have much frost yet, if even sub zero degrees.

Bortkastad röst, afs/nmr kommer aldrig in i riksdagen. Satsa på att ge stöd till ett parti med stor chans att regera istället.

nee, det blir bara skit ändå

Attached: 48cffcdeea90e4cc6f9582f31ea923d0.jpg (460x281, 15K)

I don't wanna go when it hits the point that you can't ride a bike becasue the wind and the impact of the air cause you to freeze your hands even while wearing gloves. Happened to me often, but I had to ride it.

>I cant imagine southern cities have much frost yet, if even sub zero degrees.
Ok, tack

Påverka inte resten av samhället med den attityden, bidra till Sverige genom att göra det rätta.

naoo riksdagspartierna kan suga min röv. de e bra de riktiga nationella partierna som kan göra någon för'ändring

brainded

Negerland

Attached: 1570952046032.jpg (1200x797, 143K)

jag är nog smartare än dom flesta negersympatisör

nordfront.se/

AAAAALLLLLAHHHUUUUUU ACKBAAARRR

Någon som har röka i Västerås?

Attached: rökaivästerås.jpg (800x600, 121K)

Whats your reason not to be a member or NRM?`