mannet vittuun suomesta -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
vocaroo.com
discord.gg
twitter.com
Mikä nyymejä oispattaa näin sunnuntaina?
Toi vaan masentaa. Toi uus expa tulee kestää joku kaks vuotta ja vanilla ei tuu sitä enne.
kaks vuotta ois kyl ihan vitun nopeaa kun pitää huomioida että ne joutuu tekemään koko pelin uudestaan
Oispa nyymi jonka kanssa odottaa vanillaa
Moi
samat aina
Toi on semi meemi. Tottakai niillä on backupit vanilasta ja ylöspäin. Toi on ollu vaan paskapostaamista ettei muka ois.
>Tottakai
Jaa, missä Blizzardin osastolla se sinä olet hommissa?
Rauhoittaanko jo kaikki, ok?
*odottaa nyymin kanssa innokkaasti*
Saab
Pitää olla aika vitun vastuuton ja tyhmä ohjelmoija jos ei pidä koodeista backuppeja jossain. Ei oo mitään syytä että niitä ei ois pidetty tallessa.
Sain just tänään kuulla mun englannin opettajaltani, että omat englannin taitoni olisivat syntyperäisen puhujan tasolla. Kait ne sit on, tosin tiedän että olen korkeintaan hyvä puhumaan englantia, enkä kuitenkaan pysty kirjoittamaan pitkiä, useita, mielenkiintoisia paragraafeja pysyten samalla pitämään kieliopin kunnossa. Mitään verbejen, substantiivien ja adjektiivien merkitysten lisäksi en tiedä kielioppisanastosta (ei ole hajuakaan esim. mitä konjuktio, liitepartikkeli tai adverbi tarkoittaa).
Kait sitä jotain oppii kun hakkaa videopelejä ja homoropettaa netissä englanniksi monia vuosia.
ei auta vaikka ois koska erit servut ja vanhat softat ei enää pyöri niillä, siks pitää tehdä sama peli uusilla softilla alusta asti uusiksi
Jos saisitte kaiken mitä oispatatte, oisitteko onnellisia vai keksisittekö lisää oispatettavaa?
Toi on kyl totta. Mut siis niillä on kyllä vanillan "source code" tallessa. Siinä tosin menee muuntaa se nykyseen muontoon.
ite oon aina mitannut kielitaitoa sillä että pystytkö naurattaan ihmisiä vitseillä jos käytät sitä kieltä vai et
dii, ei ne tarvi mitään game designereita tai art tiimiä, mut softa insinööreillä tulee olemaan kyllä kädet täynnä
NYYMI!! TARTTEN SUA!!!
Mitähän vittua te mutuilette, ei mikään estä pyörittämästä vuoden 2005 softaa tän vuoden laitteilla
Jep. Ja selvästi ne on aattellu että siinä menee jonkin aikaa, mikä näkyy siinä et ne julkasee taas uuden expan. Näin siis ainaki ite aattelin. En kyl pela niitten expaa sitten sekunttiakaan. Vanillasta tosin oon valmis maksamaan vaikka maltaita.
L Ö L
Ö
L
t. tietokoneserveri-insinööriadminiohjelmoijasuunnitteja
Tänään tämmöstä
Huomenna jommoista
Oot niin ihana. Oispatat mua liikaa.
Katson löllisi ja korotan rofliin
t. diplomitietokoneserveri-insinööriadminiohjelmoijasuunnittelija
Codesan comp pullo odottelis kaapissa. Paljonko tosta sitten uskaltais ottaa, kauanko kestää nousta päähän ja kauanko päihtymys kestää?
Mikä hätänä?
rolfi ei ole edes suomea
t.diplomitietokoneserveri-insinööriadminiohjelmoijasuunnittelija -opettaja
*maistaa nyymin kullia*
S-sehän maistuu ihan hyvältä... *LUTKUTTAA RAJUMMIN*
Oonko ainoo jonka mielipide manneista on noussu kohisten täs viime vuosina? En muista koska viimeks kuullu mistään niiden rötöstelyistä muuta ku parista heimosotakähinästä, oon tavannu muutaman tosi mukavan mustalaisen, pannu yhtä, nähny niitä ihka oikeis töis ja kirsikkana kakun päälle pari päivää sitte näin kaupas luonnonblondin mustalaiseukon.
Onko aavikkoveijarit ynnä muut uustulokkaat syrjäyttäny ne niin tehokkaasti meidän väristelevänä alaluokkana että ne päätti yhtäkkiä ruveta kunnon kansalaisiks?
ootas kun pääset loppuun, mä syön ananasta
Lopettakaa tää ironinen homopostaus
Postaan ironisesti iroonista homopostausta.
mie ainaksi olen ihan epäiironisesti homo ja haluaisin poikakaverin löyttää täält mämmist
oon homoillu ironisesti niin kauan ettei tästä ole enää paluuta
Sukulainen meni naimisiin jonkun mustalaiseukon kanssa. Sain sitten selville, että mustalaiseukko oli varastanut vaariltani tuhansia euroja.
Lapset ovat jotain sekarotuisia, eivätkä hekään osaa käyttäytyä ja ymmärtääkseni ainakin toinen on jo jäänyt kiinni jostain näpistelystä.Tiedä kuinka paljon se eukko on varastanut siltä sukulaiseltani, en ymmärrä miksi se ei jätä sitä.
rautaista homopostingii
vain katkerat naistenvihaaja neitsyet sanoo ei naiselle
Mämmi disco :3
Onko tämä joku ansa?
Homomiitti klo 21 saunan takana. Tuokaa omat lapiot.
eppu-peppu vai peppu-eppu?
kävin kurkistaa ja oli 2-3 tyypin rinkirunkkaus paska. Ei todellakaan kannata mennä
...
homot listii sut viel tod näk. huom. fag
>eppu-peppu
tää
Ei ihme että hinttarit homoilee täällä kun ihmisten ilmoilla tulis turpaan tommosesta. Hyi vittu te ootte kuvottavia ja huononnatte hinarien imagoa entisestään tolla paskalla
Onko tämä joku homodisco vai pelaatteko te oikeasti jotain?
Mitä jos postaankin epäironisesti
juu, rakkaus voi kuvottaa. Ainaki rakastunut mies on aika kauhistuttava näky
Jaa meikkilaukulla ja kumikullilla vai?
antakaa mun maistaa nyymin pippeliä
En tunne yhtään homoa ni paha sanoo. Mutku joku kovistelee netis niin kylhän seny sanoo jo tarpeeks
>pelaatteko te oikeasti jotain?
Vanillaa koht
Katselin e-urheilua, nyt alan imuroimaan.
*estää kulkusi*
Paholainen!
Sielunvihollinen!
n-nyymi, sun pippeli ai mahdu mun suuhun
Sammakkotöhö
Mitä vittua 1.5L pommac maksaa 3.80e. K-kauppa tosin mutta kun viimeeks ostin moista sokerijutkua niin hinta oli jotain 2e
>kohta
Ai kolmen vuoden päästä
Ajoin munakarvat
hehhehheh
Muistitko rasvata?
just aukastiin uus elysium servu
nyymi?
no mitä
sulla on persesyöpä
K-kauppa on hinnoiltaan lähes kioski tier. Boikottiin.
mutta just kohta alkaa liquidin peli
hienom näköinstä
miettikää jos nyymi istuis teijän seisokin päälle.
Normaalisti en ikinä käy noissa juutalaiskaupoissa mutta nyt oli niin hyvin matkan varrella
Ei ihme että joku heseläinen citymarket kauppias vetää miljoonatuloja noilla basaarihinnoilla
Mun kämppään on homoilta pääs kielletty lälläslää
ai sun kämpässä on homoilta
Olipa homo vitsi
Joka ilta
Huuto vitun naurua
noh jatkakaa
Miks täällä haisee paska?
Ai jaa homoja vipeltää nurkissa... pitää soittaa tuholaistorjuja
RIKOS
VITUN
REKISTERI
Juuh, en viittinyt ottaa edes höylällä kun kasvaa aina vaan sisään
*piilottaa laittoman panssarivaunun naapurin parvekkeelle*
nyymi joka ei ole homo eikä pelaa wowia paikalla?
Ei ole
Oon käynyt 5 kertaa paskalla tänään ja joka kerta on jäänyt pönttöön hirveät maalaukset
mikä on vialla?
joo naura sie vaan mut meikä mättää wowia ja saa pillua
LOLIT PIILOON
Juuh mitä asiaa? Mulla on vähän kiire tässä
persesyöpä
paikalla
täs
Juuh, mutta käyn nyt vain kääntymässä ja toteamassa tilanteen olevan edelleen kelvoton.
Juuh pitää ittekki vähentää /mämmi/ssä paskapostailua. Aivan järkyttävää rinkirunkkua nykyään.
Onks se jotain sellasta mitä viina ja rööki ei tapa?
Fiksua pojat!
ku täs o just se hyvä juttu et tääl voi tul käymää sillonku haluu, mut sit jos ei haluu ni ei ol pakko ko voi tehd jotai muutaki
te käyttäydytte niinku se olis joku rangaistus mämmille et te ette oo tääl