/nordic/

What are you guys doing tonight?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ISbelPDPMgM
twitter.com/AnonBabble

intet

Varför det?
Kan du också breva roliga bilder med nordic/skandi tema?

killing sw*doids

Cool, is it going well?

>engelska

yeah and you're next

Great, tell me when I am dead.

Är vi redan död?

>denmark
>strenght

>finska

Posta lustiga "Scandinavia and the world" memes

Forby finner som ikke snakker nordgermansk å skrive

...

Tag det i dig igen, Sven.

why norway has black hair?

>tfw cruise missiles

It's meme that they're "italian" because they consume lots of pizza

Ikke det helt store, fyrer nok op for noget EVE om lidt

People from western Norway, especially Bergen, tend to have black hair and darker skin due to trade with southern Europeans

Rasmus pussa min snopp.

byrjar at blíva eitt sindur kalt, dreingir

Har du inte vinterkläder eller?

men tað er ikki vetur enn

Nej men snart, så frågar om du har kläder för vädret.

Enjoying good food, enjoying DOMS, laughing at the new Swedish #metoo craziness.

>laughing at the new Swedish #metoo craziness.

Don't bully

But it's kinda funny.

>Shaming lists for companies
>New equality laws

I wonder if the legislation will mean that if a woman retroactively withdraws consent, you're a rapist?

Our nation is retarded...can't say anything. I just find it sickening.

har ikkje noko imot at finnane er her, men eg nektar å skriva på engelsk pga. dei

Tyvärr så kan de inte svenska, det är lite synd.

Probably not. You won't be a rapist for retroactively withdrawn consent. Consent is impossible to prove, though. At the very most they'll introduce reverse burden of proof, that you have to prove your innocence if you get accused.

eiga finnar ikki at skilja svenskt/norðurlendskt?

alle finnane her skrivar på engelsk, så antar at dei ikkje forstår svensk

Finnarna kan inte svenska. De är för dumma för det.

Easily understand everything you say.
Just no point responding in Sw*dish to arrogant cunts like this:

:D

får mig en kop kaffe

Dette, når skal vi utslette finnene?

Been chopping wood all night so far, started snowing about one hour ago and now it is just crazy big flakes and a lot of them. Literally can't see the tree 6-7 meters from my window.
So I got a fire going in the stove, some food cooking, a bottle of wine open and Netflix ready and waiting.

>ert land
>mansling eller ej?
Sverige
1.90m

:3
Vad gör du i Finland?

>snö
Vart fan bor du? Regn, 5 grader och blåst här...

Skriv på svenska din förbannade hanrejningsbrevare.
Imgen bryr sig om din svartingaved. Hugg hellre av huvudet på dig själv din lilla neger.

Kiruna. Eller ja, precis utanför i småbyn.
Jaha ja ursäkta om jag sårade dina känslor din lilla snöflinga.

>var dan
>förstå inte nynorska

nynorsk er skriftspråket til den tenkjande mann
t. ostlending

Vad anser ni borde vara straffet för folk som inte stänger helljusen när de möter er bil under midvintermörkret?

Indraget körkort.
Samma med folk som använder mobilen medans dom kör, inte använder blinkers och inte förstår hur stoppskyltar fungerar.

>medans
>dom
*spyr*
Varför brevar du på fyrkanaeln, fjortis? Du skall vara 18 år för att få breva här, vet du.

Tycker man borde bestraffa gnälliga svennar istället

Kjem du frå ein stad på austlandet der nynorsk enno er offisielt skriftspråk?

Jag är 25 bara så du vet.
Blir du alltid så här upprörd över stavfel? Måste vara ett hemskt jobbigt liv. Har du testat att prata med psykolog? Finns gott om hjälp att få lillgubben.

Låt mig hjälpa dig med grammatiken eftersom att det verkar som att skolsystem har förfallit under de senaste tjugo åren.

DE gick hemmåt
Sven sade att DE skulle gå hem
han höjde kniven och skrek åt DEM
Det handlar inte omstavfel utan om felaktig och barnslig grammtik. Språket är viktigt att värna om.

ja har en flaska brännvin i magen så skiter i stavning pojk, du är på fel sida om du ska gnälla om sånt hehe

bara att dra på ljusrampen och blända tillbaka

>jau e en tuff liden grabb mä brennevin i maugen
>jau fekk tillstån fraun stauten å sjöba sprid forr fyra aur sidan

wow, vi har en tuffing här, gossar

Jisses vad du blev upprörd. Går livet dåligt? Kan inte se någon annan förklaring till att du skulle ta till dig så enormt annars.
Hoppas det blir bättre.

>Det handlar inte omstavfel utan om felaktig och barnslig grammtik. Språket är viktigt att värna om.
Du är på 4kanalen din jävla homofil. Ingen bryr sig...

Detta. Men så bor jag i Norrbotten med, alla kör ljusramper som får normala helljus att se ut som en tändsticka framför solen.

Heipä hei kaikki pohjoismaiset ystäväni! Kai kaikki osaavat pohjoismaiden ja skandinavian kulttuurikeskuksen eli Suomen kieltä?

Hää?

du får väl skaffa en ÄNNU större ljusramp

suger dock balle när det toksnöar för då bländar man fan sig själv

noy

nei, har berre gloymt ein god del sidan eg slutta på skulen og prover å forbetra meg. er ikkje så vanskeleg som folk skal ha det til

>Hejsan all nordiska kompisar! Jag antar att alla kan prata språket i Nordens och Skandinaviens kulturcenter Finland?

Ok

T-Tack, förstår inte finska :(

Har redan en Supervision 180W på bilen, 13 000 lumen eller vad fan det var. Starkt är det i alla fall.
Men som sagt, helt värdelös när det vräker ner snö. Funkar bra när det inte snöar, lyser upp hela skogen fram till gården (2 km grusväg)

Nei, er ikkje så vanskeleg, berre du har ordboka oppe når du skriv og les litt om grammatikk på fritida.

Det er framleis ting eg ikkje er heilt trygg på, men for det meste er det berre å skrive. Og dessutan skal ein ikkje vera så redd, sjolv om det sjolvsagt er best å skrive godt så kan ein hugse på at til og med nynorsk med feil framleis er betre enn bokmål. Så skriv nynorsk sjolv om han ikkje er perfekt,og arbeid med å fikse feila dine etter kvart. Det er betre enn bokmål hokke som.

jag vill döda mig själv

Varför?

> bare nordmenn har karisma

Hva kommer dette av? Er det aksenten? Jeg får inntrykket av vi alle er på Ritalin når andre ser på oss nordmenn.

Varför inte?

Tror det har med er olja att göra.
Du har ju mycket att leva för, tänk på din tjej, familj och framtid.
Finland behöver ju dig.

Færoyane burde hatt kross om halsen, dei er heilt ekstreme på kristendom, på nivå med Sambandsstatane.

Olje er ikke karisma, rikdom kan skade karisma mer enn å forbedre den.

Är de verkligen så religiösa?
Det var inte jag som gjorde den. Finns massa versionen av den här.
Här är ett annat exempel.

Woops, glömde bild.

Eg veit ikkje, men eg trur det er mykje meir religiose enn resten av norden.

Eg likar trådstartarbiletet betre

Här har du första bilden, du kan själv modifera den.

Liker denne også. Norge pleier å få minst drit i disse.

When can we leave nordics? We clearly don't belong in here.

>din tjej, familj och framtid
reeeee

You don't need to come here if you don't want to.
Har jag fel :(?

Du er enten med oss, eller Russland, og du liker jo ikke Russland.

>han tvingas ta fram ordboken närsom han talar sitt "modersmål"

This

Kyss meg i ræva

Eg likar ikkje olja, eg er flau over at me ikkje greier anna enn å grava opp det som allereie er der og at me har så dåleg okonomi utanom. Eg vil helst at det skal få så lite merksemd som mogeleg, eg ville vorte særs trigga om Sup Forums byrja å gå til åtak på oss for det.

>sverige har samma styrkenivå som färöaborna
umm, nej älskling, vi har det starkasta folket i norden.

Listen...
If we fucking make a skandi thread, you guys come in and post that why you're not included or other stuff.
If we make a nordic thread, you guys come in and post that why you're included and want to be excluded etc etc.
EVERYDAY, SAME THING OVER AND OVER.

norge har inget annat änn olja, osthyvlar och grandiosa pizza.

detta

Guess I'm just going to eat some cookies and play some Fallout 4. Maybe have some beer
The weather is absolute shit so it's not like there's anything better to do

Eg veit det, men det er eit aumt punkt og vil ikkje tenkje på det og endå mindre at andre lond skal mobbe oss for det ;_;

Vad bra, hoppas du har det kul.

er vel islendingane som er dei sterkaste

I hate Iceland because my parents left it.

Thank you for your attention.

>islandtugal

>If we fucking make a skandi thread, you guys come in and post that why you're not included or other stuff

Ignore them and keep making skandi threads, they'll leave when precious scandinavians won't give them any attention.

youtube.com/watch?v=ISbelPDPMgM
Gues who win?
And why?

>bar mig
>gör ingenting hela helgdagen
>somnar klockan nio
>bar mig
>sliter hela arbetsdagen, är jelt kroppsligt och själsligt utmattad
>kan inte sova tills efter tre på natten

Varför?