/NEDERDRAAD/

Wees gewoon jezelf uitgave

Welkom: Dirk
Niet welkom: Iedereen behalve Dirk

Other urls found in this thread:

youtu.be/1HEev-lYmek?t=1m54s
youtube.com/watch?v=QBkPARPm-Mc
twitter.com/NSFWRedditGif

mijn docent nederlands

>Welkom: Dirk
>paalt twinks

Halo&Bienvenue. Ik ben het

ze zijn te lang om een twink te zijn

mvg. afgestudeerd in twinkgeleerdheid

Dirk

de lengte maakt niet zoveel uit

mvg, promovendus in twinksgeleerdheid

een twink moet jeugdigheid en fragiliteit uitstralen
hoewel die 2 jeugdig zijn, stralen ze niet echt fragiliteit uit vanwege o.a hun lengte
daarom ben ik van mening dat het geen twinks zijn

mvg. werkzaam in het ministerie van twinkzaken

>wees gewoon jezelf, gast

Heb je mijn vriendje in het systeem?

door hun lengte zien ze er extra fragiel uit hoor

mvg, minister-president van twinkland

Ik heb besloten om mezelf vandaag te verwennen met sushi. Ik heb het verdiend. Wat zal ik kopen?

Een stuk touw.

iemand met een kleiner lengte is makkelijker te overmeesteren en is dus fragieler
tevens hebben deze 2 ook nog eens exotisch uiterlijk omdat ze half-Aziatisch zijn
hiermee wordt alleen de schijn opgewekt dat ze fragiel zijn

maar als we dit naar een brede kader trekken over het zijn van een twink en het zijn van een Dirk
het hoeft niet zo te zijn dat iemand die een twink is per definitie geen Dirk kan zijn

mvg. voorzitter van de gemeenschap van twinks en otters

>hef gewoon, daar wordt je zelfverzekerd van!

>een meisje
>of
>ze
>hij
I AM LEARNING :))))

ok.

mvg, secretaris-generaal van de verenigde twinks

>ctrl + f, twink
>12 resultaten
>16 palen

Leg uit? Ik ben niet zo bekend met sushi.

goodjob my dude

Wat een homo draad.
Paal tieten.

goedemorgeeenn

>nog 3 uur op sgool

dood mij

>schulden
>afbetalen
>leningen
>krediet
>bankroet

Waarom leer je deze woorden niet?

Maar het is 2 uur in de middag

...

I am literally on the second day of duolingo what am i reading

>bankroet
>bank
I see. You are making a funny.

Most popular words in a few years in the Netherlands. That's what you're reading.

>mfw one of my housemates is a greek who lived here for 2 years already and still doesnt speak a word of dutch
Really makes me think

haha klopt!

>hallo politie? ik heb er nu echt genoeg van. die autist heeft gisteravond afval in mijn tuin gedumpt en nu vanmiddag weer. ik moest het vanochtend, voor mijn /werk/ opruimen, nou kom ik 's avonds laat thuis, helemaal moe van /werk/ en er zit weer afval. ik ben het beu. wanneer gaan jullie hier iets aan doen?
>>we kunnen helemaal niets tenzij we hem op heterdaad betrappen. foto en film hebben we niets aan, hoe opvallend zijn uiterlijk ook is.
>dus wat moet ik nu doen????
>>hopen dat hij vanavond niet weer afval in uw tuin gooit? drie maal in twee dagen zou namelijk erg irritant zijn.
>en als hij het wel doet????
>>u bent een nederlander. gedraag u ernaar :^)

Why? Do you have NDEMBTS or economic problems? Seems funny, since you have a reputation for being really smart with your money.
Greeks are unable to learn a foreign language usually.

Letterlijk WIE citeer je?

fameuze* tieten. kwellig** gezicht.

* ik ga er van uit dat dit correct belgisch is voor geweldig
** ik ga er van uit dat dit correct belgisch is voor middelmatig.

I don't blame him though. Dutch is an easy language to learn when it comes to reading, but it's extremely hard and confusing when it comes to writing and speaking.

>kwellig

Wie heeft hier ook een vd? Ik ben zelf gediagnosticeerd met een aantal autistische aandoeningen en wat andere shit maar ik voel me echt alsof jullie allemaal in de bijzondere uitkering zitten door jullie autisme.

If he knew Greek, and he could write in Greek without speeling errors, then he has no excuses for not learning Dutch, especially if he know English in which the spelling sometimes has nothing to do with the pronounciation.

Voel me echt als een normaaltje, alsof*

ik niet

Hoe bedoel je?

...

waarom zou ik een vd willen hebben? verspilling van geld en tijd.

Valt reuze mee qua geld, tijd is wel waar ja. Maar tijd spenderen met iemand die je de hele tijd knuffels geeft en je omarmt is niks mis mee.
Sommige dingen die ik hier zie staan is echt wel heel erg autistisch, qua gedrag van jullie en de opmerkingen. Maar ik ben wel wat gewend hoor.
Ook als jullie überhaupt zoveel tijd hebben om op een maandagmiddag 14:30 te kunnen posten op nederdraden, dan neem ik aan dat jullie in de bijstand zitten of onder de 18 zijn.

>niet op de draad zitten op je werk zodat je eigenlijk betaald wordt om te schijtpalen

>Je kunt niet vrij zijn op een maandagmiddag
Ik neem aan dat jij dus nooit hoger onderwijs gevolgd hebt.

>haha kijk jongens ik heb een vriendin heb ik trouwens al gezegd dat ik een vriendin heb

Doe zelf WO dus dat snap ik heus wel. Ik nam alleen niet aan dat het meerendeel van de palers hier op hoger onderwijs zit. Oh ja HBO zie ik niet als "hoger" onderwijs.

dit om echt heel eerlijk te zijn familie

>dvw geen bijstand

Als je het snapt, waarom zeg je het dan? En HBO is voor cursisten.

>aziatisch
>lang
Dit kan niet

Omdat ik het gevoel heb dat de meeste mensen hier echt te autistisch zijn om normaal te kunnen functioneren, en zoveel palers per dag met zoveel draden ga ik ervan uit dat het meerendeel te veel vrije tijd heeft.

youtu.be/1HEev-lYmek?t=1m54s

Dgw werk sinds kort 2 dagen in de week als systeem "beheerder"
>doe heel de dag bijna niks af en toe iemand helpen
>letterlijk betaald om te schijtpalen op 4kanaal
>rest van de week speel ik videospellen

Is dit de true endgame?
Ik ben zo goed als NEET zonder een zielige autist met een uitkering te zijn

Stelling: de hele functie van het partijkartel is praktijken zoals toen in Duitsland voorkomen (dus de echte democratie de kop in drukken).

Hoe doe ik dit

ahahahaha die systeembeheerders hebben altijd een kale plek op 't hoofd terwijl ze dikwijls nog niet eens 30 zijn

>16 uur stage in een autistenkeuken
>werk harder dan personeel
>geen salaris krijgen
>amper rondkomen van wajong
Kom op mijn niveau

>heeft geen baanzekerheid
>kan er op elk moment uitgeflikkerd worden omdat hij zo dom was om te gaan "flexwerken"
>als hij niet ontslagen wordt zal hij de rest van zijn leven per se op werk moeten niksen
>"zo goed als NEET"

>Ik ben zo goed als NEET zonder een zielige autist met een uitkering te zijn
Nee, want je werkt voor je geld. Tenzij je echt heel veel meer verdiend dan een uitkering kan je je pas echt beter voelen.

Verwerping: nee.

boy bums t b h f a m

...

very gay

>je zal nooit een grote jongen jouw twink kont laten bevredigen
:(

STOP

ik wil tattas pesten!

I'm hoping to go to a university in the Netherlands, I've heard that even if you don't meet the required grades you can still get in through an entrance exam. How does this work? What kind of exam is it, is it about the thing you'll be studying or is it more like secondary school subjects?

is google.nl broken?

I've tried searching things like "Dutch university entrance exam" and can't find any proper information.

Try asking the university, not a group of degenerate closet faggots and autists.

why would you come to this hellhole of unhappiness

eigenlijk pest ik tattas omdat ik van ze houd maar ik weet niet hoe ik mijn gevoelens moet laten zien

>Wanting to go to this hellhole
Turn around while you can my man.

I confess i often think about my gf taking a cream pie from someone else and it gets me very hard. Should I tell her?

Stoppen met achterlijke woordjes gebruiken omdat je dan stoer lijkt zou een goed begin zijn.

>dvw vrije dag omdat je het vak waar een tentamen voor is vandaag al 2 weken geleden gefaald hebt

It seems a lot better than my hellhole.

Tell her while giving her a creampie.

du kannst mich einladen fur ein Partei

dgw je nooit een geil vriendje zal hebben die je kust op je neus

:(

yeah no

die 2 zijn half-Aziatische en half blank.

Welke woorden?

ok ich sag dir Bescheid wenns soweit ist

cool

val dood

Gatverdamme
Dat krijg je van rasmengen

je kan het zien aan de rare neuzen

>Gatverdamme
>Dat krijg je van rasmengen

is het erg als ik er een harde pipi van krijg?

jij eerst!

Schlagertijd

youtube.com/watch?v=QBkPARPm-Mc

tijd om de beste serie ooit te kijken

godverdomme dit doet me denken aan de goeie tijden in griekenland

>goeie tijden in griekenland

De korte periode na de burgeroorlog, maar voor de economische crisis?

Welke serie? Want dat is Spel der Tronen niet

>dvw komende zomer weer op vakantie met vrienden naar een warm land
Soms is het leven nog wel goed

>waarom praat je gewoon niet met haar?