...
Sverigetråden - Svenska småföretagarupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
stora maskiner
vi kan bygga
Coola maskiner favä
>dkn ingen pv att kramas och pussas med
Börjar nästan gråta när jag ser söta tjejer nu.
behöver hjälp
...
>dkn pv att kramas och pussas med
Påminnelse
>huset rasar
>sverige står i chock
>stormbögarna skriker konspiration
>byggnadsmaterial kan inte smälta stenhus
>7-11, glöm aldrig
>mamma kommer aldrig läsa bildböcker med stora maskiner för mig igen
dkn var på östermalm i morse
TPB verkar ha vaknat
Ge inte missfostret uppmärksamhet
>dkn pv
Kan jag känna iallafall
Tack för ett (You)!
Distanspv eller?
>gillar tjejer ivl
>blir äcklad av dem på fnöske
hmm
>psykfallet har konversationer med sig själv igen
Vi ses om några timmar igen då
but what if
it does matter?
vidrigt favä, små pojkar ska inte indoktrineras på detta viset. fram med dockorna för fan! vi behöver fler killar i mjuka yrken!
>när pappret smular sönder sig på ollonet
J-ja
>nybögen tror att det bara finns en bög i tråden
Antar att detta är tacken för att vi släppte in reddit till tråden då
>misslyckas som man på det här sättet
D U T T A ditt efterblivna psykfall
Hittade smålandsbögen. (Ja, den säger sig vara en kvinna)
>antyder att missfostret inte sammbögar
önskar att jag förstod mer av Paradise Lost favä.
>dkn hjärnlet
>Vaknar
>Fortfarande ingen wow klassisk server ute
VI
>alla är tpb
Fan han hade en bild med yxa men jag har redan tryckt bort honom
>z i namnet
VAR VIKINGAR OCH SKIIET
>dkn ny chassirecension av Jonas och varm choklad framför datorn
Fast original-WoW var skit. Sluta vara så omtöcknad av nostalgi tack.
OCH DJÄVULEN SKRATTAR SÅ HÄR
HA HA HA HA HA
World of Warcraft är en älskad klassiker. World of Warcraft: Legion är ett skitspel som kommer vara bortglömt nästa år.
mm det är därför miljoner spelar på privatservrar medans typ 300k spelar retail
VI KÄMPAR FÖR TYSKLAND
VI KÄMPAR FÖR HITLER
VI GER INTE DE RÖDA EN LUGN STUND
t. cata babby
>t. Ilskabebis
Det var bra men WoW nådde sin topp under det brinnande korståget. Lichkungens vrede var helt okej också. Sedan gick det kraftigt utför.
>sweclockers
Äckliga vita svenska män USCH!
Tacka vet jag anandtech.
>dkn radikalerna vann
Flygande dödade communitien så TBC dödade wow
Minns ni?
youtube.com
Enbart nostalgi favä. Original-WoW hade stora brister som folk verkar helt ignorera, men återigen, nostalgi gör att man enbart minns det som var bra.
Du vad. Var toppmysigt att flyga runt över utlandet och det förstörde ingenting.
>Enbart nostalgi
>medans hundratusentals spelar vanillaservrar varje dag
haha aa
Detta, ni hade bara fejk-kul. Det där klassiska rollspelet är egentligen bara rent skräp. Kom tillbaka till riktiga WoW nu för fan jag är ju ensam här.
Mer fejk-nostalgi från jontar som inte ens spelade då. Alla som gjorde det vet att spelet bara blev bättre med TBC och att WotLK knappast gjorde det mycket sämre. Det var snarare kontinuerligt med alla addons och bajs som tillkom och att spelet fördummades för alla Gen Z snorungar som kom.
>dkn vet inte vad man ska spela när klassisk wow kommer ut
>dkn antingen tauren warrior, UD mage, nelf druid eller UD priest
Ska spela mänsklig paladin.
De har fastnat i det förflutna.
Vem fan bryr sig om man gillar något pga nostalgi? Det faktum att du gillar det kommer inte förändras.
Jag spelade original-wow på kronos för typ två år sedan och det var fan roligare än warlords of draenor, typ 10 gånger roligare.
Synd bara att kronos var laggig POS, vilket WoW Classic inte kommer vara.
kommer att rolla alliance
Blir du lika triggad och spammar sönder 4kanalen när ett gammalt enspelarrollspel blir återmästrat eller gäller det bara för flerspelarspel?
cringe
Bättre än ingen pv såklart!
Jag vill spela TBC dock, Gummy's server var skitbra ändå till Bli$$ dödade den.
>dkn inte tillräckligt alfa för att spela tank så jag är en helarslampa
>81498551
Dwarf priest eller? För annars ska du döden dö.
Vet du om det bare kommer til å bli vanilje, eller om de har planer om å lage en TBC / Wotlk server i tillegg? Syntes ikke noe særlig om vanilje, men elsker det brennende korstoget.
>dwarf priest
Jonte...
Det kommer nog att bli TBC och WotLK senare, de tjänar ju pengar på det så..
Det är det verkligen
älskar hen väldigt mycket
Var venn med vurtne når jeg spilte fåvæ
Helslyna är topp najs favä.
SÄG MIG VARFÖR
(är inget förutom hjärtevärk)
SÄG MIG VARFÖR
(är inget förutom ett misstag)
SÄG MIG VARFÖR
(jag aldrig vill höra dig säga)
JAG VILL HA DET PÅ DET SÄTTET
>han spelade inte dvärg-jägare
>han var inte en PVP-nörd som bara satt och köade i Stormvinden dagarna i ända
plebej
Poängen är att man inte har en representativ bild av det man är nostalgisk för. Så det är en orättvis jämförelse där man ser alla brister i det nya som man ser tydligt, men inte ser bristerna i det från det förflutna, utan man minns bara de bästa bitarna.
Saken är väl snarare att det att folks gillande för WoW har följt deras liv i allmänhet. När de var unga och hade mycket tid så var WoW fantastiskt och det var inget problem att det var galet mycket grind, att det var balansproblem och buggar osv. Nu är de äldre och har inte tid och har andra prioriteter, plus att den gemensamma kunskapen om spelets alla aspekter har bagatelliserat saker som tidigare förundrade. Plus att MMOs i allmänhet har blivit gammal skåpmat och hela konceptet är utslitet. Det är knappast en genre på framfart år 2017.
Så faktum är att spelet rent faktiskt blivit bättre med åren, men folks känsla har ändrats vid sidan av detta. Men det är alltså inte spelets eller utvecklarnas fel.
Man kan ju enkelt se detta genom att kolla: hur många helt nya spelare kommer klassiska WoW få? Typ inga. Det är bara gamla spelare begeistrade av det nostalgiska skimret som kommer hoppa tillbaka, och jag vågar drista mig att många kommer inte hålla i det särskilt länge när de så inser spelets brister och hur hela spelet lever till 100% på deras nostalgiska minnen.
Storbrand i huvudstaden och en man knivmördad mitt på ljusa dan. Bara ännu en dag i Nya Sverige™
Välkommen till verkligheten. Isolerade lilla tönt-sverige är en del av världen, njut av misären.
??? HAHAHAHHAA
>Sverige kommer bara gynnas av invandring
>V-vi ville ha det såhär hela tiden!!
Den svenska vänstern är ta mig fan de dummaste individerna i världshistorien.
Vad tror Snöstorm att de ska uppnå med detta? De enda som är intresserade av vanilj-WoW är ju de som spelade då. Varenda person född efter 1995 är för dum i skallen och ADHD-dampig för att orka med det. Tror de att spelet ska klara sig på nog många nostaliska mansbarn? De flesta som lirade WoW kring 2005 är idag närmare 30. Inte fan kommer folk som har karriär och börjat bilda familj komma tillbaka och spela.
cringe
t. Filip, född 1999 och nostalgisk över ett spel från 2004
lmao
Jag är född 97 och kommer spela vanilj WoW
89-92 talets jontar spelade vanilla
Hoppas att den vedertagna översättningen av gnome är tomte
Du kanske är undantaget men majoriteten av din generation uppskattar inte spel som dessa. De vill ha snabba spel med snabbt belöningssystem där man inte behöver tänka. Finns en anledning till att RTS, som dominerade spelvärlden under tidigt 2000-tal, är i princip dött idag. Ersatt av idiotiska spel som LoL och HS.
Dvärg borde bli svartalf också
>dkn 93a
Någon annan?
94:a här
Bokstavligen gränsen mellan två generationer.
Jag! :3
Varför är du så fixerad vid vilket år folk är födda? Har du rätt medans äldre som kallar din generation värdelös har fel, eller?
För att sådant uppenbarligen spelar roll i detta fallet. Dataspel är fortfarande främst något som tonårsgrabbar håller på med. Vilka spel som är populära är representativt för den generationens killar. Det säger inget om dig som individ men det säger något om vilken marknad som finns. Jag tror som sagt att snöstorm kommer misslyckas här.
Baserade årsbroder. Vi är som bröder, du och jag.
jvdk
Vi nämns ju nästan aldrig känns det som.
Hello swedebros
I'm searching for some cute pics with swedish politicians and animu. Do you have more pics like pic related?
Love u
mer kattflickor är grammatiskt inkorrekt
I didn't know, I don't speak swedish at all. Also it's not my oc. I stole it without any remorse the other day.
>såhär rövsmärtad över att folk föredrar en tidigare version av wow
Lugna dig lillanders. Retail kommer finnas kvar. du kommer kunna få fortsätta kunna stå och runka i huvudstan över julpyntsliknande gear med din karaktär som är den superbästa hjälten någonsin!!!! Wow!!!!! Alla gillar dig!!!!
The creator namefags as Evangeline so just search for that
Jag är inget mansbarn som fortfarande spelar dataspel, transa.
Var inte för elak nu Evangeline.
Du bryr dig förvånansvärt mycket då
HÅLL KÄFTEN BÖGTRANSA