ojahaukipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
babelsoft.net
yle.fi
twitter.com
Luin viestisi väärin. Ei niitä sun kortin tietoja kukaan varasta, osta vaan kortilla.
oispa loli
postaan nimeämättömän .webm:n, katotaan mitä tulee
Oispa nyymi
...
Oih!
äiti on kotonani vierailun jälkeen ollut paljon enemmän huolissaan mielenterveydestäni, ei täällä mielestäni kyllä niin paskaista ole
nyt se miettii öisin voinko hyvin (en voi)
lol jätkä huolestuttaa äitiäs
Jos se näki nyyminpalat sun pakastimessa?
>hänellä ei ole peukalonkynsiä web ämmiin.
lol
Mul samat setit mut vaikutan terveeltä. Kerroitko mutsillles suoraan että kaikki ei oo hyvin?
Miettikää jos teil ois sileä, söötti, IHANA ja solakka nyymi jotka pitää lusikassa.
Mulle se lähettää kerron viikossa viestin että oonko kunnossa en yleensä jaksa vastata
juuh
juuh sama, kyselee vointia ja jos en vastaa heti niin kysyy olenko kunnossa
Ei oos kannattanu. Äitiä ei saa huolestuttaa
semmosia ne äipät on mjuuh
sitten se olisi kysellyt että joko valmistun vaikka olen maannut sängyssä kolme vuotta käymättä koulussa
Miten saan ne?
ite en vastaa koskaan ja ei se ole koskaan huolissaan koska olen niin vitun alfa aina kun tavataan
trimmasin hiuksia ja kusin niskan
Oispa karvanen läski pierunhajuinen nyymi jota pitää lusikassa
TÄÄLLÄ!
Ei nyymit oo läskejä ja pierunhajuisia
oispa
...
voi se olla myös tytynyymi
Tuo on selvää hinttilarppaajan tekstiä.
> jenkkilässä hyväksytty digitaalinen pilleri
> raportoi lääkärille mihin aikaan nielaisit sen
Nyymi sä et oo ottanu lääkkeitäs
*heristää sormea*
tytynyymi kirjoittaa kuin yläasteen äikänope
Ei voi
Vittu tekis mieli runkata mutta sovin itseni kanssa että rajoitan sen kertaan viikkoon.
...
kannattaa alkaa vihaan naisia niin ei paneta enään
>enään
Taitaa itteä vituttaa kun häpäisit itsesi niin saatanasti
i will hold my breath until i get three (You)s
kelle puhut? ootko ihan sekasin?
PSYKOOSI
Ai oot homo vai
*dies*
>under 2 minutes
start jogging fatso
...
테이블
Pöytä koreaksi :D
Ei vittu :DDDDD
>koreaksi
*koreasti
Ei ssaatanaa :DDD
Jos laittaa Tinderiin että on sosiaalinen autisti ja neitsyt, tuleeko kaikki puumat perään?
Ei vittu oon edgettänyt nyt tunnin
t. runkkulakkoilija
juu kassit on tyhjät vartissa, parempi olla valmiina
Yritä ja raportoi tutkimuksen tulokset tänne
Kyrpää...
>rinkirunkku ei vähentänyt homopostausta, vaan lisäsi
eikö se toiminutkaan niin kuin piti
huutista
Onko sulla joku hyväksyttävä syy olla tollanen hintti? Jos ei niin usutan kazakstanilaisen shariapoliisin sun perään.
Aion nyt runkata. On tääkin kun ei oo nyymiä hoitamassa asiaa mun puolesta ja ottamassa lastit suuhun.
>Olen sosiaalisesti kyvytön, yli 2m pitkä neitsyt luuseri. Toisin sanoin en osaa puhua naisille ollenkaan. Tästä huolimatta olen onnellinen.
Tullu jo 2 matsii vartin sisällä
miksi valehtelit?
Kaikki tuossa viestissä kirjotettu on totta
>olen pitkä komea rikas ja iso munanen mies jolla ei ole kokemusta naisista ja niiden manipulaatio tempuista, olen myös todella janoinen ja hyväksyn kenet tahansa
>oho pojat mulle tuli matseja!
Yrittää saada yksinäisiä nyymejä kirjoittamaan tuollaisia Tinderiin.
et ole onnellinen, elä valehtele /mämmi/lle
aijaa
no ehkä mutta se ei riipu siitä ettei ole naisseuraa
Vähennä itsesäälin määrää niin saattaa tulla paremmin
>Oon sosiaalisesti kyvytön, 2m pitkä ja ujo.
>Toisin sanoin, en kykene puhua naisille ollenkaan
>Tästä huolimatta olen onnellinen
Entäs tuo
Varusmiehille pidettiin myös puhuttelu, jolla pyrittiin korostamaan heidän työnsä tärkeyttä. Varusmiesten tulisi auttaa matkatavaroiden kantamisessa, avustaa viranomaisia henkilötietojen tarkastamisessa ja siinä ohessa antaa positiivinen mielikuva suomalaisista miehistä. Maahan saapuvien ihmisten tuli tuntea itsensä tervetulleiksi, eikä heitä kohtaan saanut esittää negatiivisia mielipiteitä. Oppitunnilla painotettiin myös sitä, ettei medialle tai ulkopuolisille ihmisille tule antaa tietoa keskuksen toiminnasta. Poliisi myös tiedusteli varusmiesten mielipiteitä turvapaikanhakijoista. Mikäli joku tunsi suhtautuvansa kriittisesti pakolaisiin, hänen tuli nostaa kätensä ylös. Poliisi painotti, että rasisteja täällä ei tarvita ja mikäli ongelmia ilmenee, tuolla on ovi. Yksikään varusmiehistä ei nostanut kättään tässä vaiheessa ylös.
Mikä tää on
Pikkolomeemi.
Mitä mieltä ootte? Ite en mitään
Ite oon kärkäs
Vahvasti eri mieltä
kyssyttää
Tykkäsin alkuperäisestä enemmän, vaihda vaan luuseri sana johonkin muuhun
ajattelin että en jaksa mennä luennolle ja sitten katoin sähköpostin niin sanottiin että tänään ei luentoa
en edes muista minä vuonna olisin käynyt luennolla
ehkä 2015, tai 2014
väsyttää
Kannatti käydä tänään koululla kun sain ongittua erään samassa ryhmässä työskentelevän eukon numeron
yle.fi
>Poliisi epäilee eläinaktivisteja Valion kuorma-autojen polttamisesta
Nuo eläinaktivistitkin voitais polttaa roviolla jtp
Tämähän pitäisi luokitella terrorismiksi jtp
AMD punane
Nvidia vihree
Intel sininen
RGB
Intel sini valkoinen
Suomi
Sekä perse - ruskea
hyvinkääl joku kuollu, ajettu päälle yöllä. ei se ny nii kivaa oo sittenkää vaik toivoo et toiset kuolee, mut sitku se oikeesti tapahtuuki ni voi pasq
no älä helvetissä
Entä jos se olis ollu neekeri tai joku virolainen?
Ai rajakylä ghetto boys
en kerro
Mikä se sivu oli mistä pysty lukemaan Suomessa työtapaturmissa kuolleiden onnettomuusraportteja?
Hetkinen, toi Porvoon puukottajahan on joku nekru? Luulin että kyseessä on joku ranskalainen jamppa
En kerro.
kumpi on epäterveempää, kebab ranskalaisil vai kebab valkosipuli kermaperunoil?
Eiku löysinkin sen jo
Käyttäsit vähä järkees niin olisit tajunnu sen viimeistään siinä vaihees ku lehdet raportoi sen "ranskalaistaustasena"
Ostaisko tommosen?
Aattelin jotain muuta ku 5e kinkkikelloa
kunnon perseenreikä!
Miksei se muka olisi voinut olla ihan kantaranskalainen? Ihan yhtä paljon niitä psykopaatteja löytyy valkoihoisistakin
Neekeri
Juuh
se luokitellaan paremmaksi vasemmistolaiseksi aktivismiksi