Norge tråd. Jeg er trist Ú~Ù
Norge tråd. Jeg er trist Ú~Ù
jeg elsker deg
Hvorfor er du trist?
Don't be "trist"!
We're getting the ISIS widow and her spawn back!
Takk, Det er veldig snilt av dere. Er det greit at jeg forteller dere hvorfor jeg er trist?
De slipper inn IS terrorister i landet vårt. Vi må betale for terrorister. Verden er gal.
Ja dette er faktisk galskap. Å den inkompetente staten vår og alle de venstre vridde idiotene her i landet støtter selvsagt dette idiotiet...
Fortell oss hva som gjør at du er trist. Vi skal ikke dømme.
Vad är det för språk? Jag fattar inget
Dra tilbake til kassa på Nordby du å selg meg billig kjøtt svenskegutten
Satan eg hatar å lese bokmål
Fag her fra gårdagens Norge thread. Poster disse russejentebildene i håp om å få noen tilbake. Må oppdatere samlingen min
.
,
Håper det er greit. Vil ikke fornærme noen.
MÅ være forsiktig med hva du poster her kjære landeman, PST følger nøye med
Er det ikke lov da?
Etter seks år med blåbrun regjering så er fortsatt det eneste du klarer å skylde på venstresiden?
Ok. Jeg mistet en venn for 2 år siden, og hun var bare 16 år. Og jeg gråt på skolen nå på mandag, og en av lærerne spurte om jeg ville besøke graven hennes, men det klarer jeg ikke, jeg kommer bare til og bryte sammen, jeg fikk ikke engang sagt hade. Og fra mandag til nå har jeg grått hver gang før jeg legger meg. Det er helt uutholdelig, og jeg vet ikke om jeg vil kommer over det. Og vi satt i klasserommet sammen, jeg delte boller og sjokomelk med henne, og vi hadde fint, men plutselig satt hun ikke der lenger, jeg vil bare ha henne tilbake, hun var for ung, hvorfor måtte jeg oppleve noe så urettferdig?
Du mener venstre siden med Støre I teten, som følges opp av galskapen til lan er bedre?
Hwite Guden
Ik vær trist min skandinaviske bror. Vi er her for at hjælpe hinanden
>t. Dansker
Du må for all del gjøre hva du vil på Internettet du
Ok. Jeg mistet en venn for 2 år siden, og hun var bare 16 år. Og jeg gråt på skolen nå på mandag, og en av lærerne spurte om jeg ville besøke graven hennes, men det klarer jeg ikke, jeg kommer bare til og bryte sammen, jeg fikk ikke engang sagt hade. Og fra mandag til nå har jeg grått hver gang før jeg legger meg. Det er helt uutholdelig, og jeg vet ikke om jeg vil komme over det. Og vi satt i klasserommet sammen, jeg delte boller og sjokomelk med henne, og vi hadde det fint sammen, men plutselig satt hun ikke der lenger, jeg vil bare ha henne tilbake, hun var for ung, hvorfor måtte jeg oppleve noe så urettferdig? Hun var min lille rose, hun ER min lille rose
Hva er det du babler om?
Jeg prøver å spørre deg hvorfor du klager på venstresiden når det er en høyreregjering som har hatt makten de siste 6-7 årene.
Frp har hatt anvaret for politi og rettsvesen i disse årene. Hvorfor er de da redd for at rettsvesenet ikke skal klare å håndtere en 29 år gammel alenemor? Har de kanskje gjort en dårlig jobb tror du?
Jeg er ikke redd for det, jeg bare syntes at det er tull at vi i det heletatt skal ta inn slikt noe i landet. Ja jeg vet at ho skal bli varetektsfengslet med en gang hun setter føttene sine på norsk jord. Men syntes fortsatt det er en skam at slikt som velger å gå ned i terrorland. Og deretter være med på slikt de har holdt på med, du vet krig, elendighet, hodehuggung. Å nå som det er over kommer hun tilbake å sier "beklager mente det ikke, nå vil jeg hjem" fordi isis er "utryddet". En ting er asyl fordi du flykter fra slikt, en annen ting er å være en direkte terrorist å med I slikt elendighet. Uansett, nei er ikke redd for at det skal bli håntert dårlig, er bare ikke enig i praksisen som skjer rundt det hele
Fordi han synes det er lettere å skylde på noen andre enn det er å innse at alle som bor i et moderne demokrati har delt annsvar.
Ja, men er det ulovelig?
Flere russejenter njao
Får for første gang utbetalt over 40,000 i måneden etter lønnsøkning. Har nådd et livsmål føler jeg.
Høres forferdelig ut. Håper det går bedre ihvertfall. Kan nok ikke se for meg hvordan det føles, men du får min støtte og support.
er det med overtid og tillegg?
Det var alle jeg hadde på lager. Er derfor jeg etterlyser flere. Nice trips btw.
Fastlønn, har ikke overtid.
det er bare en utvei
Jeg vet ikke lovverket på det, men vil nå tro at det ikke er så greit å spre nakenbilder av andre på nettet. Husker det var en ska om det med Nora mørk å noen nakenbilder. Idk helt, vet bare at alt du søker på å gjør på nettet blir lagret hos din ISP. Å ut i fra hva jeg har hørt kan PST ta en titt på det når de skulle ønske.
Det er aldri riktig utvei. Fokuser på de positive tingene i livet.
Takk. Det er veldig snilt, DU er snill, Det betyr mye, min venn
Drep deg selv, din bøgefaen.
Takk for advarselen. Bør nok sikkert være litt mer forsiktig da.
Stop it
Hva har jeg gjort!? Jeg sa jo bare takk
Bump for flere russejenter
Jeg er så jævlig lei av disse rævhullene som sier att minimum 600 k i årslønn kan alle tjene bare di vil det. Ønsker att det kommer ein finanskrise så alle nyrike idioter mellom 20-30 kan slutte snakke om deres jævla materialism bullshit og grine borte med banken når di ikke har råd till sin jævla jacuzzi, hus, ny bil hvert år, hytte, båt. Gidder ikke høre meir bullshit.
Misunnelig Much?
Nope. Bare møkkalei av disse folkene og måten di snakker på. Hvem bryr seg egentlig om disse tingene? Har folk ikke noe bedre og snakke om enn drit di kjøpt? Eller eies av banken..
>eies av banken
Høyt lån er for folk som ikke har råd, dvs de som tjener lite, men gjerne skulle ønske de hadde det lille fett som de som tjener mye. Når renta går opp til neste år/året etter, så er det de som sliter (først) og ikke de som tjener 600+ som tjueåring.
Slutt! jeg orker ikke å begyne og gråte igjen, jeg har hodepine
bump
homo
Åfyfaen! Takk for at du ikke har noe medfølelse og bare MÅ fortsette, synes det gjør vondt når folk som deg må få meg til og gråte enda mer
Hva skjer'a, gutta?
Gjør verden en tjeneste og drep deg selv, din bøgefaen. Ingen liker deg. Håper å lese i VG i morgen at du hoppet utfor en bro eller noe, da hadde jeg blitt glad.
Ikke så mye, kom akkurat hjem fra jobb, sjekker om denne tråden lever fortsatt.
Same mang
Du er sinnsyk, jeg kommer ALDRI! Til og gjøre som dut sier, kan ikke du bare dra til Helvete, din Syko faen
Lær deg å skrive, din imbesil.
Er det fler enn meg som er med på å voldta hu der Aisha Shezadi hora? Må bli med kondom da, ikke faen om jeg skal ha noe kjønnsykdommer fra Bathi eller Vasquez.
Herregud, dokkar e begge tilbakestående, får nesten kreft av å lese det. Post mus, eller gå ut
Drep deg selv, bøgefaen.
Hva faen kan jeg ha skrevet feil da? DIN SATANIST FAEN
Hvor mindreårig er du egentlig som ikke klarer å stave psykopat engang?
Det er ikke min feil, jeg bare fortalte dette so kommer det en snill person som sier også sier jeg så kommer han her helt plutselig hva var det jeg gjorde feil?
>hva var det jeg gjorde feil?
Å ta noe som blir sagt på Sup Forums seriøst.
Nice si meg e du som en brusautomat for nakenbilder, hvor man puttar på fornærmelsar? Jeg har mer hvis du har mer
Har det noe å si? DET var EN feil. DU sårer en som har mistet noen, Helt uten grunn
^Dette
Ok, jeg ble bare såret
Godajen, helsing frå Hardanger. Nokon so e svoltne? Her ska de fao goe middag veit de karar
#krenketogsåret
Pic related har profilen Mille på RE.
Ingen bryr seg. Du er en anonym fitte jeg aldri kommer til å møte, gi meg en jævla grunn til at jeg skal bry meg om deg.
Jeg er lei for at det ble sånn her. Men jeg sa at jeg mistet en venn som bare ble 16 år, og jeg kommer aldri over det. Gjør som du vil, jeg vet ikke lenger Ú~Ù
delicious smalahove
Slutt å bry deg om hva fremmede på internett sier, spesielt på Sup Forums. Finn noen irl å snakke med.
Ok da. Takk
Ka del lika du best? Eg tykkjer auga
Vestlendinger er rare
kinnet, vel.
Bullshit
Ingen (nordmenn) på Sup Forums tjener så mye
Mann deg opp, du oppfører deg som en bitch
Det er en ting her i livet som er absolutt, vi kommer alle til å dø.
Jaja "rosen din" (fy faen du er så homo) døde litt tidlig, so what. Livet går videre.
Og dette med Regjeringen er meg helt uforståelig, politikk i Norge er venstre uansett hvilket parti som "styrer"
Alt skal være politisk korrekt, fuck det.
Og fuck dere barn som poster her. Ser jo så jævlig godt at dere er under 25 alle mann.
>Pic related OP
Å være over 25 år og fortsatt poste på Sup Forums er føkkings patetisk, sier det bare.
t. 33 år gammel taper her
>Ú~Ù
Fucking reddit cancer
Denne posten har rett, håper å lese om deg i mårra
Snart 30. Dauer av hjertestanse om 10 år maks. Ska bli nydeligt.
Misunnelig? Er en ikke-uvanlig lønn for folk over 30.
Det sier den Tilbakestående Idioten som nettop fikk en prøveløslatelse fra isolatet, som ikke tar noe seriøst, kan ikke du bare gå og henge deg selv. Og hvis du er 25 år, SÅ BEVIS DET!!!! DU TRENGER SERIØST HJELP! UANSETT HVA DU SIER NÅ, SÅ TRENGER DU FAEN MEG HJELP!!!!
Stop å late som om du er tilbakestående, ingen som tror på at du er så jævlig dum på ekte din turbohomo.
Sinnsyk! Du er sinnsyk! Tilbakestående Idiot
Kan vi bare slutte og krangle, jeg er sliten
Hva faen snakker du om?
Du vet hva oldfags er ikke sant?
Vi som postet her når dere gikk på barneskolen.
Fucking zoomere ødelegger Sup Forums med konstant retard posting og pr0n spam
Akkurat som OP som bruker dette som sin private blogg.
Fuck off din hælvetes mongo
Come at me bitch t. 06 fagg
>once you're here, you're here forever
Til og med moot har GTFO'd fordi dette ble for barnslig for ham. Du er igjen og krangler med anonyme 18 åringer. Hvor gay er ikke det?
Vet du hvor du er?
Dette var kjent som the darkest corner of the internet, vi ler av tragedier, vi ler av stygge jævler som deg som dreper seg selv på live cam. Vi kommer hit fordi det ikke er noen andre steder vi kan poste på Internett.
Hvor jeg kan kalle seg en neger uten at du kan gjøre noe med det
Som sagt, drep deg selv
Hvis du er sliten så bare skru av datamaskinen, og gå og lek i trafikken. Jeg håper du dør sånn som venninnen din.
Er det noen andre som vil at jeg skal drepe meg selv? Ú~Ù
Moot solgte siden videre til ching ching fordi det ble for mye styr med FBI som skulle ha tilgang til servere.
Lurk moar newfag