/Norgetråden/

bikkjekald utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iJwp2sLhD4g
theoccidentalobserver.net/2017/09/01/assault-on-psychology/
en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
youtube.com/watch?v=Q34JVK2JEW0
twitter.com/SFWRedditGifs

Heil Hitler

Heil deg også user!

Denne tråden har blitt overtatt av ekte vikinger. Hvis du ikke svarer på denne posten vil du bli plyndret i natt.

For en bedre hverdag

eg elske innvandrere eg

jeg blir faktisk MER deprimert av å ha normal dǿgnrytme... hvemdan forklarer du det?

>drikk mykje vatn
Vonar for di skuld at du tek mineraltilskot og nyttar ekstra mykje salt anonsen, elles bra bilete.

ka e den beste saften gutta?

vi /nynorske/ no

HAHAHA HITLER VAR KUL DA GUTTA IKKE SANT!?
FY FAEN JEG ER VÅKEN ASS
SYNES SYND PÅ DERE BRǾD HUER SOM IKKE SER AT HITLER VAR HELT KORREKT OG AT JǾDENE KONTROLLERER ALT
VIS DU IKKE TROR MEG, SE DETTE BILDET JEG FANT PÅ Sup Forums
FY FAEN VÅKN OPP DA!!!

dette men ur-ironisk

>saften
Bergen ut av Noreg når?

Tenker du bare tuller fåvæ, gjor det konsekvent i minst over en måned, også kom tilbake til meg.
Du vet du hva, her i tråden snakker vi bokmål.

er vel mer sånn at rike hvite menn kontrollerer alt, godt at patriarket snart blir knust

Hvis man gjǿr alt på bildet og ikke har falt for at salt er djevelen så bǿr det skje automatisk. Sunn mat skal gi deg nok salt og mineraler, og man spiser og drikker automatisk mer når man trener med mindre man aktivt undertrykker impulsene.

enda ingen argumenter, nei.
seriost, om du vil snu meningsbildet i tråden er det bare å argumentere for hvorfor du har rett, og om argumentene holder vann så har man jo ikke noe valg annet enn å revurdere sin stilling. Knus oss da, om du har så rett.

der begynte du igjen

>Han tror det er noen som kontrollerer alt

Du har et veldig naivt syn på hvordan verdenen fungerer.

Drit i å snakke om joder a, vær så snill?

Det gjelder begge sider

kan æ bli med og plyndre naboen?

hva vil du argumentere om, nǿyaktig?
jeg kan godt krangle om Hitler hvis du vil

Jeg er ikke sånn supergira akkurat nå, men neste gang du har lyst til å skrive noe sånt som det der ()
så kan du heller skrive en påstand og bygge under påstanden med argumenter, du vet, så vi får en ordentlig diskusjon.

Tja, maten vår er av generelt ganske låg kvalitet og sokk år for år. Ein får i seg nok slik at ein "ikkje er sjuk", jau, men ikkje naudsynt nok til å verte så viril som ein kan og bor vere.

Beklager, men "the burden of proof" er på din side.

Uansett, deg går ikke an å måle hvor mye jǿdene påvirker verdenen.
Det er logisk umulig å bevise eller motbevis det.

Du er på nivå med noen som sier "Bevis at UFOer ikke finnes da?"

Trådens jodevenner kan ikke annet enn å ty til stråmenn. Trådens Hitlervenner har argumenter og mange eksempler på typisk joderi. Får en til å tenke.

var ikke jeg som skrev det. har også regnet med at hitlerbrevinga stort sett bare er trassige kanteherrer som synes det er artig. men kanskje det er noen her som uironisk mener at Hitler var fantastisk?
jeg vet ikke.
men, men.
bare noe jeg lurte på.

får vell sove litt jeg da

For det forste så er "jodene kontrollerer hele verden vræææl" en stråmann. For det andre så er jo denne diskusjonen slått i hjel i tråden mange ganger, og den innflytelsen de har på samfunnet blitt bevist gang på gang.

Stav ordentlig

>Uansett, deg går ikke an å måle hvor mye jǿdene påvirker verdenen.
Jeg postet dette for under en time siden.

Hoyre eller venstre?

Det er jo ikke noe vits egentlig, diskusjonen stopper alltid når kilder blir fremlagt og opposisjonen bare avfeier det. "lol Sup Forums bilder" eller "haha konspirasjonsteori :p"
Det er jo ikke noe vits i å prove å bevise noe når de har bestemt seg for at ingen bevis er gode nok.

lol Sup Forums bilde

>innflytelsen de har på samfunnet blitt bevist gang på gang.

Forstår dere ingen ting.
DET ER LOGISK UMULIG Å MÅLE INNFLYTELSE.

Du kan ikke få et eksakt matematisk tall på det, nei, men man kan jo se på f.eks hvor mye penger de har, hvor hoye posisjoner de har i diverse innflytelsesrike posisjoner, analysere deres agenda og sammenligne det hele med samfunnet i seg selv. Det er jo ikke akkurat vanskelig.

>Jeg har en autistisk liste lagret som bildefil for å poste hver gang jeg må "sette på plass" noen som setter sporsmålstegn ved konspirasjonsteoriene mine.

Det er nesten for bra.

Så det betyr at det på bildet ikke er sant da, eller?

Om det bare var så lett ...

>dere har ikke noe bevis!
>blir presentert bevis
>hahahhaha du samler bevis
Er ikke jeg som har laget listen, men men.

>mange eksempler på typisk joderi

hvor

jeg kan godt snakke om dette, jeg har god tålmodighet i dag.
bildet plager ikke meg nevneverdig, så jeg vil spǿrre hvilke konklusjoner dere trekker fra informasjonen. hvilke lǿsninger på dette problemet har dere i tankene?
(jeg kommer faktisk ikke til å bli sinna eller hysterisk hvis dere vil begå folkemord eller ha rasekrig eller hva nå enn, så dere kan like gjerne svare sant.)

Hvis oppförselen din idvl er en brökdel av slik du brever i tråden har du faen meg den verste personlighetsstypen som finnes.

hvorfor er det så mange utlendinger som idoliserer varg?

>han tror vi ikke genuint elsker Hitler

Bevis for hva? At noen joder har hoye stillinger i bestemte selskaper? Ok, så har de det? Hva nå? Hva har det å si for noe som helst? Er det meninga at dette skal påvirke livet mitt negativt på noen som helst måte?

Annerkjenne poeng er ikke det samme som å idolisere vennen min

jeg tror jeg kan gi minst tre grunner i farta. så jeg er litt nysgjerrig på hvorfor det overrasker deg at han blir idolisert.
1: han har gitt ut flere ikoniske musikkalbum
2: han har sterke megmegkrefter og er aktiv på internett
3: han stiftet en raseren europeisk familie med mange barn

>konklusjoner dere trekker fra informasjonen
Jöder eier amerikansk media, og har enorm innflytelse på hvordan folk i hele vesten tenker. De bestemmer hvilke meninger som er innafor. De har greid å dominere industrier gjennom ekstrem nepotisme, samtidig som "hvit" nepotisme blir motkjempet med mangfold-kvoter og affirmative action. De bruker makten sin ved å blant annet gjöre folk av europeisk ætt til maktlöse minoriteter i sine egne land. De er noen sleipe jævler, og burde bli sendt til Israel. Deretter burde all pengestötte til Israel kuttes av, så får vi se hvor godt de klarer seg på egen hånd uten å være parasitter.

SE PÅ MEG GUTTA JEG LIKER DENNE FYREN SOM ER ANSETT SOM SLEM ER JEG IKKE KUUUUL OG KANTETE HAN GJORDE BOKSTAVELIG TALT INGENTING GALT XD

vil du snakke med meg om Hitler?

...

...

jeg kjenner han bare igjen ifra nyhetene, derfor jeg lurer.

>det er en Henrik episode

takk for meg

Den lista er faktisk veldig kort. Konklusjonen man kan dra ut i fra bildet (og mange flere lengre lister som det) er at joder har en disproporsjonal makt i forhold til sin befolkningsprosent (ca. 1-2% i de fleste vestlige land) i hovedstromsmedia. Det samme monsteret ser du i finans, bankmenn, organisasjoner som jobber for f.eks innvandring også videre, altså det meste som har innflytelse på storsamfunnet.
Det er denne disproporsjonale innflytelsen man har kalt "jodesporsmålet" siden hvertfall 1800-tallet, altså sporsmålet om hvilken rolle joder i vestlige samfunn skal utfylle. Theodor Herzl, sionismens far, kalte f.eks sionisme "en moderne losning på jodesporsmålet".

Hvis vi skal snakke om losning så er det eneste som duger en politisk revolusjon eller krig. Vårt nåværende politiske system kommer ikke til å klare å håndtere problemet, og revolusjoner forer som regel til krig. Voldelige konflikter kommer til å utarte seg i vesten i lopet av de neste 100 årene uansett, så det er jo bare å smore seg med tålmodighet. Det er hvertfall min mening.

>alt jeg kan om jöder og nazisme kommer fra skolen og holocaust-dokumentarer

>Voldelige konflikter kommer til å utarte seg i vesten i lopet av de neste 100 årene uansett, så det er jo bare å smore seg med tålmodighet. Det er hvertfall min mening.
Det kommer aldri til å skje.

kanskje jeg skal lage dokumentar om jodene

Vel vel, vi får se. Tyskland, Frankrike, Sverige og England er jo godt på vei dit allerede.

Lag en om innvandringslovene som ble innfört i USA i 1924 og 1965. I 1924 ble det uavgjort, i 1965 endret jödene verden for alltid.

Gutta.. ferdigmaten til Helstrom. Jeg har blitt avhengig av svinenakke med armanac saus og svisker. Fy faen så godt.

...

Si ifra om du vil ha mer.

snart farmen igjen guta

...

Hva skal jeg ha på meg i Bergen?

Det eldste jödetrikset i boka

Den der er utdatert eller feil, ikke spre feilinfo.

>Noen sitter og lager disse autistiske montasjene
>Folk lagrer dem helt ukritisk og gjenposter dem for å "bevise" et slags poeng

>Helstrom går ut mot ferdigmat
>lager sin egen ferdigmat
Hva mente han med dette?

Det du snakker om er at de er godt på vei mot å bli minoriteter i egne land. Men det er faktisk nesten ingen blant befolkningen deres som nærmer seg en "rasekrig" hvis det er det du tenker på. Det at vi etniske europeere er på vei til å bli minoriteter her i europa betyr bare at det er altfor sent til å gjǿre noe med det uansett. Hvordan forventer du at utdannede hvite folk skal finne motivasjonen til å gå ut av sine komfortable hus og starte en krig mot en fiende som er i overtall? Fǿr dette må de dessuten legge bort ideene om at negere og arabere er våre "fiender" også. Det skjer rett og slett ikke. Iallefall ikke fǿr vi har blitt en ekstremt presset minoritet i egne land. Men da er det altfor sent.

Regnjakke.

anser du det bevist at jǿdene er parasitter?
>Jöder eier amerikansk media, og har enorm innflytelse på hvordan folk i hele vesten tenker.
jeg vet egentlig ikke hva dette betyr. makta deres har stǿrre sammenheng med at de tjener mye penger enn at de er jǿder. de får gode jobber. (jǿdene passer riktignok på sine egne, så det har *litt* å si.) og det henger også sammen med god utdanning, jǿdene går gjerne på sine egne jǿdiske skoler. (burde det være forbudt?) man må jo ha riktig bakgrunn for å bli innflytelsesrik, og det hjelper (men det er ikke avgjǿrende, så vidt jeg kan se) å være jǿde.
hvem er det som burde eie amerikansk media og ha enorm innflytelse på hvordan folk tenker? er en raseren europeisk overklasse bra nok, eller burde det være et proletariatdiktatur?
>De bestemmer hvilke meninger som er innafor.
tror ikke jeg er villig til å gå med på at dette stemmer.
>De bruker makten sin ved å blant annet gjöre folk av europeisk ætt til maktlöse minoriteter i sine egne land.
tror heller ikke dette stemmer... det er vanskelig å avgjǿre nǿyaktig hvor mye makt du egentlig tilskriver dem? kanskje du bare mener "de bidrar til utviklinga som vi ser", men det hǿres liksom ut som at du mener at "dette skjer kun på grunn av dem".
jeg kan egentlig snakke en del om akkurat dette punktet, altså hvordan jǿder stiller seg til innvandring og rasespǿrsmål (det er virkelig et interessant tema).

er du sikker på at du ikke bare vil forgasse dem?
jeg prǿver ikke å være slem med gassinga, altså. men hvis det *er* det du vil, så vil jeg veldig gjerne vite det, så slipper jeg å krangle mot falske standpunkt.

...

Jag har en grå en.

slutt å sitere fǿreren på engelsk.

Tror ikke det blir krig men det kan fort hende at vi ender opp som et mini-Tyskland ~1933

Jeg tenker ikke på noen "rasekrig", nei. Om du tror at europeiske menn med familier å mate kommer til å legge seg ned til å do fremfor å drepe en neger når ressursene begynner å bli knappe og intitusjonene feiler så tar du feil.
Det er ganske lite som skal til for at hele samfunnet kollapser, la oss si at lastebilene med mat slutter å komme og minibankene slutter å tyte ut penger. Da er det rundt 3-4 dager til butikkene er tomme for mat og slåssingen over ressursene starter.
>Hvordan forventer du at utdannede hvite folk skal finne motivasjonen til å gå ut av sine komfortable hus og starte en krig mot en fiende som er i overtall
Sult og nod er en ganske sterk motivator, og jo mere negre det blir jo mer vil vi se av det.
>Iallefall ikke fǿr vi har blitt en ekstremt presset minoritet i egne land. Men da er det altfor sent.
Du undervurderer våre evner, og du overvurderer hvor lenge det kommer til å ta for ting går til helvete. Konfliktene kommer til å utarte seg lenge for vi har blitt en minoritet, og selv om vi hadde vært det så hadde det ikke vært for sent uansett. Hvor mange hvite bodde det i Rhodesia, sånn 100k? Likevel holdt de kontroll over landet.

>er du sikker på at du ikke bare vil forgasse dem?
Jeg er ikke han, ei heller en nasse.
Men det at han (muligens) vil gasse dem har jo med det han mener jǿdene gjǿr mot oss. Det er selvsagt ikke sånn at han finner på konspirasjonsteorier for å ha en unnskyldning til å gasse jǿder. Naturligvis er det motsatt.

Da har du egentlig alt du trenger.

Hahahaha fy faen, holder dere på enda.

>Tyskland, Frankrike, Sverige og England er jo godt på vei dit allerede.
hvordan måler du det, egentlig? tenker du på terrorangrep? politisk uro? kriminalitet? jeg skulle gjerne sett noe konkret. landene virker ganske stabile i alle fall inntil videre. arbeidsledighet i Tyskland går ned, ǿkonomien er robust. kriminalitet går også faktisk ned, såvidt jeg vet, i alle fall på nasjonalt nivå.
eller kanskje du vet om ting som jeg ikke vet?

Er du jente?

>Sult og nǿd.
>samunnskollaps
Kommer ikke til å skje. Vi ender opp å våkne opp som en minoritet som ikke kan kjempe imot majoriteten på noe vis.

>>De bestemmer hvilke meninger som er innafor.
>tror ikke jeg er villig til å gå med på at dette stemmer.
Jeg vil påstå at bare deres dominanse i media er nok for at det faktisk stemmer.

Men...
>there are approximately 300 national Jewish organizations in the United States with a combined budget estimated in the range of $6 billion—a sum greater than the gross national product of half the members of the United Nations.
Her har du et eksempel på en av dem:
youtube.com/watch?v=iJwp2sLhD4g
>We monitor academic racism, academics who try to make claims that some races are more intelligent than others

Jöder har motkjempet raseforskning med skitne taktikker siden 20-tallet (Franz Boas anses som å være den förste og störste).
theoccidentalobserver.net/2017/09/01/assault-on-psychology/

Tror du det er helt grunnlöst at Nixon mente "this jewish stranglehold has got to be broken or this country is gonna go down the drain"? Ikke at jeg er noe fan av Nixon, men han er den eneste presidenten som har et slikt utsagn på tape.

takk for innspillet, satan. jeg innser hva problemet med jǿdene skulle være, anonsen han sa at han vil sende dem til Israel. men jeg er skeptisk til ideen om at jǿdehatere er villige til å bruke masse tid og penger på å deportere dem i steden for å bare drepe dem.

>i steden for
I stedet for
eller
Istedenfor

Du vet Hitler brukte masse tid og penger på å deportere dem fra '33 til '39? Han fikk sendt rundt 60.000 jöder til Palestina.

Fy faen ja, post gjerne litt Amalie. Tråden er så jævlig dritt akkurat nå altså

Aner ikke men flekk ut hundre spenn og prov den svinenakken. Du vil bli frelst.

Okei, da misforstod jeg. Trodde du insinuerte at han bare ǿnsket å gasse jǿdene bare pga hat, også brukte han jǿdekonspirasjonsteoriene som en slags unnskyldning for å ville gjǿre det.

en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement

Skal det da, når tiden er inne.

>se filnavn
Fyfaen, amaliemappen min begynner å fylle seg opp.

>svin
Nei, takk, det er haram

VIK FRA MEG SATAN PRIS HÆRREN

>Amalie vil aldri se på deg sånn og si det samme til deg

For mange folelser mann

Jeg er innvandringskritisk. Vil at innvandringen skal stoppe opp fåvæ.
Men jeg er ingen nasse. Jeg liker ikke Hitler, og vil ikke ha fascisme i Norge.

Men men, bare noe jeg tenkte på.

Jeg tenker mest på politisk uro også videre, men noe konkret er jo f.eks hva etteretningstjenester og militæret sier selv.
Det ble jo nylig lekket dokumenter fra det tyske militæret som forutser EU-kollaps innen 2040, kanalen nekter meg å breve lenke til det så google det selv.
Frankrike har jo også allerede en plan for å "rydde opp" i utsatte områder hvis det skulle bli nodvendig: youtube.com/watch?v=Q34JVK2JEW0
Diverse slikt finner du om du leter, har lest mye slikt men kommer bare på disse to akkurat nå.
Det tror ikke jeg noe på. Har du sett videoer av droneangrep fra Syria og slikt, eller? En feit jævel kan sitte på en stol halve verden unna og blåse vekk hundre personer uten å være i fare i det hele tatt. Vårt intellekt, vår teknologi og vår militære styrke er ganske droy, hvertfall i forhold til disse skjortelose negrene med en AK-47 fra 80-tallet og bandana. Visste du at afrikanere stiller inn siktet på geværene sine på maksimum zoom fordi de tror det gjor at geværet skyter "hardere"? De kommer til å bli så grundig knust, det er jo ikke noe å tenke på engang.

mm. jeg har vendt meg til å skrive "i staden for".

>Tror du det er helt grunnlöst at Nixon mente "this jewish stranglehold has got to be broken or this country is gonna go down the drain"? I
nei. men jeg er bekymret for dine politiske lǿsninger.
vil forresten gjerne ha svar på om du synes at en raseren europeisk overklasse er bra nok til å kontrollere media, akademia og kulturen generelt.

usikker på hvor mange jeg egentlig snakker med nå.

>vendt