/Norgetråden/

koseutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Vgfi1QZILxk
youtu.be/I2e25LIj3wc
youtu.be/QNmIWEqb3sM
youtube.com/watch?v=Lzi7ljJiLJQ
dagbladet.no/nyheter/13-aringer-svaert-beruset-pa-kjopesenter-i-trondheim/68901469
twitter.com/NSFWRedditVideo

Kanskje jeg skal legge meg og ha en produktiv dag i morgen

>Ditt trekk, anonsen!

...

*ödelegger tråden*

jeg har ingenting
jeg er ingenting
å leve er smerte
å dǿ er smerte
livet er en vits
det er ingen vits
-anonsen anonson 21.11.2017

eg e ein fajte eg då

da har du innsett den forste edle sannhet, nå må du gå videre til de andre tre.

Dette er faktisk ikke greit.

S K A N D A L E

#æå

hfbs?

jeg går en uke uten å onanere hvis ikke jeg foler meg bedre
da dor jeg

Jeg spurte mora mi om hun hadde blitt trakassert. En höyt oppe i LO (sånn topp 5 i sin tid) hadde visst gnidd ståpikken sin mot henne mens de dansa lol.

slutten av dette året kommer til å bli sykt vanskelig gutta.

Forklar dette megmeget

McVeigh var en blackopsjævel som utforte OK city bombingen sammen med en gjeng andre folk for å skape sympati for ATF etter Ruby Ridge og Waco.
9/11 var CIA/mossad.
Sandy Hook var en prænk.
Las Vegas-skytingen var et okkult rituale.

men men, bare noe jeg tenkte på

Nei din jævel, McVeigh var en helt. Faen heller, skulle onske jeg var halvparten så mye mann som han.

Bokstavelig talt hvem?

youtube.com/watch?v=Vgfi1QZILxk

Timothy McOyVeigh

>en time lang video av en konspirasjonsnott

gidder ikke engang

Alle departementene burde bombes. Det Breivik gjorde var rett men av feil grunner. Han burde planta flere bomber i regjeringskvartalet, tatt ut PST-byggene, og gjerne noen forsvarsbygg også.

Spreng hele jævla skiten.

GI MEG KAFÉJOBB I BERGEN

GI MEG EN JV!

>McVeigh var en helt som handlet alene
lol ok

nå skal jeg se den nyeste neger propeganda filmen på netflix, dette blir bra.

JEG. HATER. DEG.

>McVeigh var en blackopsjævel

ble han ikke bare kost led med under mk ultra? han var jo ikke noe cia greier han

>>McVeigh var en helt som handlet alene
>lol ok
>var en helt
Ja det stemmer
>som handlet alene
sa jeg aldri, jævla tulling. Lær deg å lese.

Han ble tatt ut av hæren fordi han hadde "perfect warrior physique" og plassert inn i hemmelig tjeneste. Offisielt ble han "discharged". Dette kaller man "sheep-dipping". ca. 10:00 i dokumentaren jeg brevet.

>ca. 10:00 i dokumentaren jeg brevet.
Faktisk rundt 7:50

nei jeg tror ikke det

>suger kuken til en patsy

greit det

SLÅSS MEEEEGGG

visste du at Columbus var en jöde?

nå roer vi oss ned litt her synes jeg

>autisme-tråd *igjen*

Vi prekast.

Kilde? Ville ikke overrasket meg, se på det trynet. Ser ut som tip tip oldefaren til...

...

>trekker

>autisme
>autisme
>autisme
Skal vi fortell ham, gutta?

*trekker*

>sokte på ekstrastipend for de med nedsatt funksjonsevne
>3631 ekstra gryn hver måned fordi jeg har autisme
>lånekassen er treige som faen, får nok ikke penga for utti januar, men da er det tilbakebetaling for de 6 månedene jeg ikke har fått enda
>pluss 20K på starten av hvert semester
>så fire eller fem ganger med 3631 kroner ekstra hver måned
>mellom 55 og 60 tusen norske kroner
OK gutta, hor på dette
>bestiller flybillet til Japan i Januar,
>drar 1 Juni eller når enn siste eksamen er
>hvis jeg bestiller nå, drar 1 juni og kommer hjem 16 august, koster det ca 5500 kroner for tur retur
>ca 50K fordelt på ca 75 dager
>666 kroner hver dag
>tar med meg soveposen min, sekk, antar at jeg får telt og primus til Jul, kjoper meg noen gode sko med vanlige studentlånet
>kanskje billig AirBNB eller noe sånn hvis jeg foler meg luksen

Hva tror dere gutta? Bare stikke av på turistvisum i to tre måneder, lære meg litt mer Japansk, fjerte rundt omkring i landet med buss og tog og apostlenes hester?

>>kanskje billig AirBNB eller noe sånn hvis jeg foler meg luksen
Hva er alternativet? Gata?

>Hva er alternativet? Gata?
Skog og mark og hvaenn? Tenkte å vagabonde, loke rundt omkring som om jeg var en uteligger. Snakket med en kar på /r9k/ som var "road NEET" i Japan, han bare gikk rundtomkring med et Working Vacation visa og ca 10K USD i bankkontoen sin, så var han bare på ferie i et år og slapp å jobbe.

Det hadde nok vært en opplevelse. Kanskje ta og kjope meg en sykkel eller noe slikt og bruke det for transport?

waito piggu go home

Forste sporsmålet er om du har reist noe særlig for? Det er mye som kan gå galt og mye visdom som ikke kan formidles uten personlig erfaring.

Tror det fort blir slitsomt å ikke ha noe sted å komme hjem til på natten.

>Forste sporsmålet er om du har reist noe særlig for?
Ja, litt, men aldri noe sånt for. Har reist mer eller mindre alene et par ganger, meste var vel tre uker i USA hvor jeg besokte en haug med stater og bodde hos noen venner osv. Har vært litt rundt i Europa, men mest for å besoke venner. Reisevandt er jeg ikke, men jeg er ung og dum og kan like godt fucke opp ting når jeg forst er igang.

Jo men det er noe jeg har lyst til å utsette meg for. Det å leve på samme måten hele livet hores helt jævlig ut.

Og hjemmer er vel der man legger teltet, er det ikke?

elise

Tror jeg uironiskt kommer til å begå selvmord innen de neste 2 årene.

Hvor i Japan vil du henge da? Er liksom ikke bare å være i Tokyo og så ta bussen til skauen for å sette opp telt når kvelden kommer

Ålreit, for Guds skyld, ta en generalrpove på dette prosjektet i Europa. Du har IKKE lyst til å drite deg ut på dette på andre siden av kloden midt utti den japanske landsbygda hvor ingen prater engelsk. Og tro meg, du KOMMER til å drite deg ut. Artig ide å "vagabonde" men det er liksom ikke bare noe man gjor helt uten videre, spesielt ikke i Japan. Jeg ville anbefalt å begynne i Danmark (kristiania) osv., og heller bygge deg "vagabondskills" der og hvor hen veien forer deg videre derfra for du drar helt til Japan for å gjore det.

Meg og.

Tviler.

t. tenkt det samme i 10 år

youtu.be/I2e25LIj3wc

youtu.be/QNmIWEqb3sM

Hjolpes

Tror uironisk at ting kommer til å ordne seg anonsen, og jeg er uironisk veldig glad i deg og jeg håper du får det lettere snart.

>Hvor i Japan vil du henge da? Er liksom ikke bare å være i Tokyo og så ta bussen til skauen for å sette opp telt når kvelden kommer
Har tenkt på å gjore som RoadNEET gjorde, og bare gå fra nordspissen av Hokkaido ned til sydspissen av Okinawa. Vil jo gjerne se flere sider av landet, og har veldig lyst til å se naturen og gjerne noen templer og sånn. Hadde vært kult å folge noen av de gamle pilgrimsferdrutene de har der og lese meg opp om shintoisme, hadde vært veldig artig. Avslutte turen med pilgrimsferd til Akihabara.

Driter meg ut hele tiden, er en sånn klossmajor jeg da. Hvordan over jeg på vagabonding? Bare tar en uke i koben med bare en tusenlapp i lomma eller? Vil gjerne gjore det så billig som mulig. Har vurdert å bare gjore det samme her i Oslo en stund og, ikke dra hjem og bare være hjemlos i en uke kanskje? Har vurdert å sporre på /trv/ men eh, dette er bare en ide jeg har nå.

Er glad i deg også.

fy faen så kleine disse nerdene er
men mars shitstorm var litt morsomt

...

Faen gutta, sitter her og gjor ingenting.. må få lagt meg men jeg orker ikke gå fra fellesområdet og inn til rommet mitt

Nesten som om den filmen der er fiksjon eller noe slikt.

>Hvordan over jeg på vagabonding?
Bare gjor akkurat det du planlegger å gjore i Europa istedenfor Japan, synes nå jeg da. Det er kortere hjem, folk snakker engelsk, du blir ikke gjenglemt i et hol om du blir arrestert osv.
Hvis du aldri har reist mutters aleine uten særlig mye penger eller plan kommer du til å drite deg ut på masse ting som faktisk kan ende ganske katastrofalt.

t. satt i fengsel i utenlandsk fengsel i 3 dager
t. ble ranet for en 10k NOK av en hore
t. ble nesten drept av en hjort

>t. ble nesten drept av en hjort
fortell oss mer om dette

Da legger jeg meg gutta, god natt

Neida, jeg overdrev ganske for komisk effekt. Jeg var i Dublin og fikk ikke tak i et rom å sove på for alt var booket, så jeg dreit meg ut. La meg for å sove/slappe av i en park og våknet opp av ekle gryntelyder, så så jeg noen gevir mot nattehimmelen et par meter unna meg for jeg kom meg på beina og stakk til helvete vekk derfra. Viste seg at det er flere tusen hjortedyr i den parken, og det forklarer jo hvorfor det ikke var noen uteliggere eller homofile "cruisere" i den parken.

>t. satt i fengsel i utenlandsk fengsel i 3 dager
>t. ble ranet for en 10k NOK av en hore
>t. ble nesten drept av en hjort
Gronntekst alle disse, herregud.

>Det er kortere hjem
Hva faen har vi ambassader for?
>folk snakker engelsk,
Jeg har tatt kurs i Japansk for og har boker, tenker å lese en hel del mere for jeg farter over dit.
>du blir ikke gjenglemt i et hol om du blir arrestert osv.
Det var det da...

Sov godt tjommi

Altså for all del, gjor hva du vil. Dette er bare mitt råd. Tenk på det! Gronntekst kan du få en annen dag, jeg må legge meg.

>Altså for all del, gjor hva du vil.
Jeg har en vane for meg å gjore skikkelig dumme ting fordi jeg synes det er goyalt og spennende, samt interessant.
>Dette er bare mitt råd. Tenk på det!
Det skal jeg! Takk for rådet, jeg har jo ganske lenge på meg å tenke!

*kommer og tar deg*

Tror dere ikke jeg spiser over en liter med tomatsuppe + makaroni?

ja få se da

Jeg digger tomatsuppe med makaroni, men det der hortes jo bare kvalmt ut.

God morgen.

Status: sov helt for jævlig, våknet ca hver andre time og skiftet mellom å være svett og kald, til tider lett smerte i hjertet. Klarer ikke finne balansen med varmeovn og vindu, sistnevnte må være oppe eller blir luften grufull.

Plan: knaske frokost deretter henge meg.

Over og ut.

Ring legevakten

this song really made me appreciate norway
youtube.com/watch?v=Lzi7ljJiLJQ

Innafor å trene Kl 5 om morgenen ?

dagbladet.no/nyheter/13-aringer-svaert-beruset-pa-kjopesenter-i-trondheim/68901469

Den absolutte tilstanden i Norge.

Må da være innafor å beruset seg selv ... ?

Lager meg (og spiser) et brett med brownies kvart på sju.

få orden på livet ditt

(Det) er for vanskelig.

Hva faen
>Barn som ruser seg
Ikke i min by nei

Ja

>ruse seg
Er det snakk om alkohol eller noe annet?
Det har aldri vært særlig uvanlig at det er noen som begynner så tidlig som 13 å prǿve alkohol.

Tips til kule luer? Hva bruker dere
Ble fryktelig kald på orene og sånn i går, så dette vil jeg få en forandring på.

Jenkem.

Morra mi rökte og drakk på ungdomsskolen. Hun mobba også tanten min konstant.

>dfn moren min er en bölle

Husker på uskolen, så var det en sånn populær jente i klassen min som jeg satt sidenav. Hun sa alltid "være med på fylla på fredag??"
Jeg hadde aldri baller til å være med, men hun var 13.
Husker også samme jenta, da vi var 14 eller kanskje 15, så ble hun sammen med en 22 åring med lang hestehale. Lol. Antar han pulte den lille rumpa hennes.

Hvor degenerert må du være for å faktisk bli sammen med en fjorten åring når du er i 20-åra? Fy faen

Enig i det.

It's 7 a.m. here all the yugos are asleep come post "brm brm".

Shitposters Welcome!



Explanation of the "brm brm" meme:

>The sound that an engine makes (tractor engine in this case, the same as vroom vroom in english)
>Croats use it in /ex-yu/ to reference Serbs fleeing/cleansed from Croatian lead Operation Storm in 1995, going away mostly on their tractors as you can see in the picture.

>q:why do you want /ex-yu/ to die so bad?

a: If you were able to read what they're posting you'd think that they are posting from an insane asylum. Nothing normal, nothing sane, all the quality posters left this shithole of a general a long time ago there's only a few mentally ill shitposters left that spam the same shit day after day including me.
There's already /balk/an anyway so it should be subsumed under it.

...

Hvordan skjer det? Hadde han drugs?

Gutta ...

NÅ KJORER VI!

Hei.

...

får vell legge meg da