Diseases and Illnesses

Does Sup Forums have any serious diseases or illnesses (be it mental, physical, genetic, etc) that you're dealing with? If so, what is it and how is life with it? Does the government help you out?

yes, I am black
yes the county gives me extra money, guaranteed job and phone number if a white privileged person is harassing me

I have yellow, snow and jungle fever

Autism
It's shit
No

Yes, yellow fever.

no but my job requires to study them

I don't think so, but who knows. Take not this life for granted.

I was not born Chad, it's terminal

I was born with a late onset genetic disorder that fucks with my hormones. Basically, I was fine when I was born, but when I turned about 5, the disorder set in and my hormones started going crazy. I started puberty when I was like 6 and the doctors had a hard time finding the cause, so it had plenty of time to fuck me up before they could get it under control.

Now I'm pretty short (for Norwegian standards anyway), have a small dick, and the pills I have to take screw with my bone density, so I'm on the verge of getting osteoporosis despite being in my 20s.

Luckily health care here is amazing, so I don't have to worry about that at all.

Jeg forstår faktisk ikke at du gidder å være i live jeg, ikke for å være frekk eller noe.

I got HIV from my Estonian ex gf

Hadde det ikke vært for at jeg vet det hadde helt knust foreldrene mine om jeg tok livet mitt, så hadde jeg nok tatt selvmord for lengst.

Skjonner, du er nok sterkere enn meg.

Kan jeg sporre hvem sykdom det er? Jeg er ikke doxxeanon, jeg lover.

Muscular Dystrophy

Since there is no cure, there is nothing that the government can do (not that it does for other people with other problems).

My job does't require physical prowness, so I can work normally. Is kinda lame that I can play football (or pratice sports at all) and I have some dificulties with things like public transportation, climbing stairs, etc. but nothing that really stops me of keep doing my stuff (at least until now)

Manletism
I turn 22 in 2 months
There is no cure except expensive, dangerous surgery that I can't even afford

Det har litt av et navn, så jeg husker ikke helt hva det heter på norsk, men på engelsk så er det "late onset non-classical congenital adrenal hyperplasia due to 21-hydroxylase deficiency".

Ah, det er såpass sjeldent. Er egentlig ikke engang en sykdom enda, bare en klynge symptomer med litt etiologi slengt på.

Hvem slags behandling får du for det?

Jeg tar kortison-, kalsium- og D-vitamintabletter daglig, også må jeg på kontroll én gang årlig for å ta blodprover og slikt. I tillegg så må jeg en gang i blant både ta bentetthetsmålinger og få ballene mine sjekket med ultralyd fordi det tydeligvis er hoyere risiko for å få svulster på dem når man tar kortison daglig.

Be legen din lese seg opp på K2-tilskudd som behandling for osteoporose, det er et vitamin mange av oss har funksjonell mangel på og hvor kliniske doser har blitt brukt med suksess til å behandle osteoporose hos japanske kvinner.

Interessant. Skal nevne det til legen neste gang jeg er på kontroll. Tusen takk.

Det forhindrer også arteriosklerose, som er en viss fare med hoyere kalsiuminntak over lengre tid, da det er essensielt for riktig metabolisering og transport av mineralet. Egentlig ganske festlig at vi bare nå i de siste 10-20 årene at vi i vesten har begynt å få oynene opp for molekylærmedisin.