/mämmi/

roinapainos

Other urls found in this thread:

archive.whatisthisimnotgoodwithcomputers.com/int/
iltalehti.fi/kotimaa/201712042200580312_u0.shtml
savonsanomat.fi/kotimaa/Kuopio-yllättää-Suomen-itsenäisyyspäivän-pääjuhlan-teemana-monikulttuurisuus/1078024?pwbi=6a402ce3f040078ed8877b4a6401ae57
en.wikipedia.org/wiki/Alice_in_Wonderland_syndrome
twitter.com/NSFWRedditVideo

>tekee langan etuajassa
>jonnemuokkaus jonneankasta

hmmm

pruut hyh lemustaa

Oikea lanka. Älkää alistuko aikaisjonneille.

alistunpas

Oon uusnatsi
öyh öyh

>T. nsa nyymi
Voihan se olla vaikka kuumatasku mistäs sen tietää mutta se joko näki IP osoitteen tai arvasi saman paikan mihin IP johtaa

en jaksa edes miettiä toista lankaa kun jotain rönttöpakotuspaskaa

Tulevaisuus on jo täällä !

no spekuloin vaan, ehkä oot joskus esim. postannut ikkunasta ulos jonkun kuvan tai jotain ja arkistoa selaamalla voi päätyä siihen tai jotain sellasta, ellet joskus suoraan ole sanonut asuinpaikkaasi sammalla kun postaat jonkun apustajakuvan

Tykkään alistumisesta :3

mites nyymit iskee naisia?

nyrkillä

Viikonloppuna sössötin umpikännissä jotain suihinotoista ja ahdistaa vieläkin ajatus.

oispa kultu

Ei ole mahdollista

4chanx pystynee tunnistamaan kuvia MD5:llä mutta ei ole tietoa voiko jollain 1337 hax scriptillä kaivaa postaajan IPn nelikaanista. Jos ei voi niin sitten NSA nyymi on kuumatasku tai sellanen

Jotain suomalaisia on ollu kuumataskuina ainakin.

Oispa tämmönen.

ei mutta
>postaa apustaja
>uniikki tiedostonimi vielä sen lisäksi
no sitten voi
>mene arkistoon
>hae kuvan hash ja tiedostonimeä
>kato jos tulee esiin jotain tietoa
>käytä uutta tietoa syvempiin hakuihin
jotain tollasta

ei sitä IP:tä saa koskaan tietää mutta voi tosiaan päättyä johonkin paljastavaan kuvaan tai kommenttiin

Toi ei kyllä tuntuisi ollenkaan mukavalta.

IP:tä ei pysty kaanin kautta saamaan mitenkään paitsi jos on mode. Yks helppo tapa saada IP olis vaan linkata joku sivu jota ite pyörität. Saat jokasen IP:n joka sitä linkkiä klikkaa.

Mutta ainahan sitä voi vaan arvata koska noita ip sijainteja ei hirveästi suomessa ole.

postauksille on saanu annettua ID:it IP:n mukaan jo ties kuinka vitun kauan yhdellä iki-vitun-vanhalla greasemonkey scriptillä, painukaa nyt jo takas ylifoorumille.

Jos ei omista dynaamista IP:tä herran vuonna 201(melkein 8) niin ansaitsee tulla doxxatuksi.

eih ne 4chanin serverit lähetä sun koneeseen toisten IP:itä, eiksni?

Itehän valehtelen kokoajan täällä, en ees oikeesti asu turussa vaan oulussa.

Noniin tietopankki kasvaa.
Laitoin tiedostonimen talteen, kannattaa nimetä uudelleen

toi Sup Forums arkisto just rasahti aika pahasti niin älä nyt hermohuolesto tollein, ei ole enää paljoa mitä hakea sieltä

Mikä on tekosyynne olla katsomatta snookerin Brittien mestaruuskisoja tällä hetkellä BBC Kakkoselta?

On niitä muitakin kuin desuarchive, vitun jonne

Voisko joku kertoa missä mä oon ja miten täältä pääsee pois?

Ctrl+shift+W

eikös se ollut just toi desuarchive joka rasahti? int arkistoja ei ole kovin montaa, tiedän vain kaksi suhteellisen luotettaavaa

...

Joo eli on niitä muitakin kuin desuarchive

Mitä vittua teet dynaamisella IP:llä jos lease on +20h?

archive.whatisthisimnotgoodwithcomputers.com/int/

aha kohta onkin vaan toi yksi jotenkin luotettava
>will close in januari

selvä, Sup Forums ei kyllä ole kovinkaan hyvin arkistoitu lauta

>Laitoin tiedostonimen talteen, kannattaa nimetä uudelleen
Juuh

sitten tiedän että on toi archive.moe mutta vittu se on paska ja pitää laittaa 100 popup ja noscript filtteriä päälle

Tänään on ollut pitkästä aikaa hyvä olla mutta eiköhän se taas palaa parin päivän sisällä normaaliin olotilaan

NO OLKAA VITTU SIT HILJAA

En ylipäätään postaile mitään mistä voisi selvitellä mitään tietoa mihinkään suuntaan joten ei

Ei oo tämäkään ja IP sijainteja löytyy melkein jokaiseen pikkukylään joskin ne tuppaa vaihtelemaan välillä lähikaupunkeihin

Jaha täähän se sit varmaan on

Se huijaa sua pelle.

ime munaa homo

Juuh viinaa vaan.

TIKSI MOKKULA IRTI JA KII xDDDDDD

Psh, pojat voi vittu sentään.

>Jaha täähän se sit varmaan on
no ei vitussa ole, ei tollasta voi tehdä jos ei kerta saa sitä IP:tä mistään poimittua

ote kyllä vaan sellanen social engineeringin uhri

miten nyymit tervehtii

ite sanon semi coolisti moro moro

kaupan kassalla sanon aina moi

Taitaa tulla 100v Suomen kunniaksi uus punaiset vs valkoiset nahina

En tervehdi ikinä.

Anna pillua

Jaa täällä on parikin nsa nyymiä vahingonhallinta modessa. Haistakaa vittu.

iltalehti.fi/kotimaa/201712042200580312_u0.shtml
epäironisesti taitaa tulla

Jooh jos kelpaa pillu(poju)

Mä haluisin nyymien idt näkyviin ihan vaan väittelyjen helpottamisen vuoks ja olis helpompi huomata jos joku koittaa tulla huutelemaan jotain väliin ettei menis sekasi. Millai mä saan ne idt?

>Syytä toista natsiksi
>Harrasta itse väkivaltaa ja yhteiskunnallista vainoa em. henkilöä kohtaan koska se on vittu natsi(?)!
Vittu mitä touhua taas anarkomarkoilla

Ai sanmperi taitas käyd hakee hesest iso tuplajuustoateria isompan ja ottaa siihe vaiks kanasalaatti viel kylkee.

Dissosiaatio on kiva. Äsken luulin olevani lapsuudenkodissa, kunnes katsoin ikkunasta ulos ja hetken mietittyäni totesin, että kämpässänihän minä.

Hejsan!

Mitenköhän tästä selviää valitsematta puolta?

Ihme sekopää

Valitse puoli, vässykkä.

savonsanomat.fi/kotimaa/Kuopio-yllättää-Suomen-itsenäisyyspäivän-pääjuhlan-teemana-monikulttuurisuus/1078024?pwbi=6a402ce3f040078ed8877b4a6401ae57

Ihan pikkasen vaan.

Elitismi haisee koko touhusta, ja pahasti.

äärikeskusta, kaikki paskaks

...

Ai että. Saa naatiskella videoita katsellessa

juuh

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa parhaita saappaita? Sellaisia, joilla kelpaa kävellä pitkiäkin matkoja.

oon pelkästään parilta tytypojulta kuullu että lähtee dissosiaatiot aina välillä tulille.
ootko kans semmonen?

...

Mikä vittu se dissonanssi on?

Semmonen utopia.

Postailet kehitysvanmaisia sammakoita kotona ja anna muitten riehua

Mikä nyymejä oispattaa näin maanantai-iltana?

Vois olla ihan realistinen vaihtoehto.

>oho

En. Ei minulla oo ainakaan mihinkään voimakkaisiin tunteisiin, stressiin, tms. perustuva dissosiaatio niinkuin noilla tytypojilla luultavasti. Sellaista perus heikkoa irtautumista ollu melko jatkuvasti jostain 14v asti ja harvemmin vaan tulee tällaista vähän pahempaa, jos en kiinnitä huomiota todellisuuteen joksikin aikaa.

>Dissosiaatio on yksilön kyvyttömyyttä yhdistää ajatukset, tunteet ja muistot mielekkääksi kokonaisuudeksi. Kyky toimia tietoisena, kokemisen eri puolia integroivana persoonana on heikentynyt. Poikkeavana tilana dissosiativisuus voidaan käsittää muun muassa ajoittaisena poissaolevuutena, ja voimakkaana eläytymiskykynä ilmenevä dissosiatiivisuus voi olla lähinnä luonteenpiirre (joka voi kyllä altistaa sairaalloiseen dissosiatiivisuuteen esimerkiksi psyykkisen trauman seurauksena).
Periaatteessa maailma ei tunnu todelta. Keho ja sen liikkeet on robottimaisia, eikä tunnu omalta, vaan niinku tajunta olis ottanu askeleen taaksepäin ja katsoisi kauempaa sitä omaa itseään, sen sijaan, että tajunta on itse puikoissa ja toimii kaikessa mukana.
Yms.

Nuo oluet tuolla jääkaapissa

Täysinäinen viskipullo tuossa vieressä.

Ollut siellä, tehnyt niin

Kuulostaa samalta mitä koin ite muutamia kertoja 12-14 vuotiaana. Tähän yhdisty sellanen että tuntee itsensä todella "pieneksi" päänsä sisällä ja seuraa kauhean kaukaa tai sitten ihan valtavan isoksi. Eipä tullut noista ikinä kerrottua kellekkään eikä ole sen jälkeen tullut tosta kärsittyäkään

Itselläni oli ehkä herätessä tuolloin vartti selkeää ajattelua, minkä jälkeen sitten koko päivä siinä huurussa.

pitsu uunista 18:41

sitten kun 5g on yleinen niin ei kannata olla tuota laajakaistaa turhaan

>Tähän yhdisty sellanen että tuntee itsensä todella "pieneksi" päänsä sisällä ja seuraa kauhean kaukaa tai sitten ihan valtavan isoksi.
se ois toi micropsia/macropsia

en.wikipedia.org/wiki/Alice_in_Wonderland_syndrome

Mikä on /mämmi/n lempi työpöytäympäristö?

miksi käyttää laajakaistaa 2017? siis kännykän netin saat johonkin 500Mbps tasoon samalla hinnalla ja ping on silti joku 40ms mikä ei ole mitään kun pelaat sitä sun CSGO:ta vai mitä paskaa pelaatkaan kun servut on muutenkin jossain perseessä että se että 40ms ping lisääntyy tohon pakolliseen 200ms pingiin on ihan sama vittu

emt

miksi käyttää laajakaistaa 2017? siis kännykän netin saat johonkin 500Mbps tasoon samalla hinnalla ja ping on silti joku 40ms mikä ei ole mitään kun pelaat sitä sun CSGO:ta vai mitä paskaa pelaatkaan kun servut on muutenkin jossain perseessä että se että 40ms ping lisääntyy tohon pakolliseen 200ms pingiin on ihan sama vittu

emt

älä copy mua jäbä
mun viesti tai jtn emt

>It appears that AiWS is also a common experience at sleep onset, and has been known to commonly arise due to a lack of sleep.
Jaa, oonkin kelaillu että onko tolle fiilikselle nimeä.

taloyhtiön netti on 4,99e 50Mbps kyl mä muistaakseni enemmän 4g:stä aikanaa maksoin

eiku mää sen aikoinaan viikko tai kaksi sitten kirjoitin ÄLÄ VARASTA MUN KOMMENTTEJA

5G ei ainoastaa tarkoita nopeampaa nettiä vaan myös parempaa pingiä ja varmempaa yhteyttä

5G on tulevaisuus 5G on elämä 5G on

Laitoit varmaan kaikki säästöt Nokiaan sitten? Nyt ois hyvä aika ostaa

*repii nyymin riekaleiksi*

jos uskoo mitä ylemmät sanoo niin 5G:llä voi olla jopa alle 1ms vasteaika

Ja myös tarkkaa 3D seurantaa, mikä mahdollistaa mm. itse-ohjautuvien autojen toiminnan ja kommunikaation.

olen tunnettu homoilija